SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Dat is dreamerbulk (rip)quote:
Gelukkig heeft Pelle gister weer gescoord kunnen ze daarvoor juichen in Rotterdamquote:Op maandag 2 november 2015 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
hey seto thankyou, puike prestatie gisteren van je cluppie
Whaha.quote:Op maandag 2 november 2015 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Pelle gister weer gescoord kunnen ze daarvoor juichen in Rotterdam
quote:JHU (gast)
Nederlanders zeggen uit hun wanhoop dat zij zich gelukkig voelen. Je moet maar over straat lopen, niemand lacht, niemand groet alleen maar sjagereinige gezichten. Een gelukkig mens ziet er anders uit. Als we gelukkig zijn dat wij smorgens wakker worden, omdat God dat regelt, dan zeg ik JA we kunnen daarom een gelukkig gevoel bij hebben. Maar met het chaotische Nederland NEE
Haha zoveel male privilege huilvrouwen daarquote:Op maandag 2 november 2015 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1180000435388916
Pareltje weer
quote:Mevrtje Sanane Ipv rokende mensen aan te pakken pak die pedofielen aan dan! Die zijn schadelijker voor een kind dan een volwassene die een sigaret naast hun rookt! Pedofiel 2 dagen in de cel.. (Jadieartikelja) Stelletje schijtezels!
quote:Sonja Bastemeijer Tssss hebben echt niks anders te doen. Zelfs in de jungle roken ze laten ze zich maar ergens anders druk over maken. Wij weten echt wel dat roken slecht is maar wat wij in de supermarkt aan eten halen is nog veel slechter alles is behandeld met kankerverwekkend spul van frisdrank tot je fruit. En dan hou ik me mond nog over wat we buiten inademen. Pffff
dat is wel echt kut jaquote:Op maandag 2 november 2015 11:37 schreef seto het volgende:
ik heb vroeger ook een tijdje nfl gekeken maar die reclames tussendoor man man man
quote:seto
Fixed.quote:Op maandag 2 november 2015 12:22 schreef Faeroer het volgende:
Mag ik vragen alsof jullie nog aan internationale bench dag doen
hey is fripsl nou echt niet meer je neukertje?quote:Op maandag 2 november 2015 12:29 schreef Weissman het volgende:
hey bois
alles goed?
quote seto als je mij gemist heb
dat duurde ook niet langquote:Op maandag 2 november 2015 12:38 schreef Beach het volgende:
[..]
hey is fripsl nou echt niet meer je neukertje?
hoe gaat het in je liefdeslevenquote:Op maandag 2 november 2015 12:29 schreef Weissman het volgende:
hey bois
alles goed?
quote seto als je mij gemist heb
hoe voel je je daarbijquote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik neem telkes op laatst moment vrij
Woensdagochtend tentamen en net g3vraagd of ik deze middag en morgen vrij kan nemen... altijd op laatst moment vraag ik en dan ga ik gelijk weg
Ik doe dit wel vaker als ik vrij nodig heb, altijd op laatst moment vragen
Ik zit nu met een rotgevoel in de trein
Crip?quote:Op maandag 2 november 2015 13:03 schreef Deuce92 het volgende:
net lekker upper body daytje gezet met wat cardio
zat zon smatje me zwaar te miren
liep telkens achter me aan van oefening naar oefening
alsmaar praten
volgens mij was ze zeiknat
Tof dat je je moeder meeneemt om te sporten.quote:Op maandag 2 november 2015 13:03 schreef Deuce92 het volgende:
net lekker upper body daytje gezet met wat cardio
zat zon smatje me zwaar te miren
liep telkens achter me aan van oefening naar oefening
alsmaar praten
volgens mij was ze zeiknat
Heb je het ook gekregen?quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Woensdagochtend tentamen en net g3vraagd of ik deze middag en morgen vrij kan nemen... altijd op laatst moment vraag ik en dan ga ik gelijk weg
quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
wow echt bijzondere onderwerp ditquote:Op maandag 2 november 2015 12:38 schreef Beach het volgende:
[..]
hey is fripsl nou echt niet meer je neukertje?
Was het liefde?quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
wow echt bijzondere onderwerp dit
hoor ik niemand over
kan je hier meer over vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |