quote:Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat dan een foto van jezelf zien.
En je studeert iets technisch en zit hele dagen achter je computer. En ik mis een bril.quote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, was een grapje. Dit is van een recente fotoshoot:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou me laten ombouwenquote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10/10 zou uitzondering maken.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou me laten ombouwen
Oh kakjes dit is een echte SC.
Ja, nee, nee.quote:Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je studeert iets technisch en zit hele dagen achter je computer. En ik mis een bril.
Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doet een hetero vrouw van GRTD oid hier?
quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doet een hetero vrouw van GRTD oid hier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Hey flipquote:Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul.maar ik hoor hier inderdaad niet.
Vind je mij aantrekkelijk?quote:Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul.maar ik hoor hier inderdaad niet.
Die rechts van het midden eerder.quote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Die dude links in het midden.
Ook jij hoort onder de noemer 'aantrekkelijke spul'quote:
Heyyyquote:
Tot je in Groningen bent.quote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar minuten nog.
*kuch* witte wijn *kuch* Renesite
kanniewachtenquote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar minuten nog.
*kuch* witte wijn *kuch* Renesite
je mist toch niksquote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Renesite het volgende:
Al moet ik wel eens ene keer naar Rotterdam. Nog nooit in het centrum geweest!
Groningen beter he? Sowieso beter dan Delft of Leiden.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die rechts van het midden eerder.
Links van het midden is net iets te afgemeten 'afgewerkt'
Die was toch ontslagen?quote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef Renesite het volgende:
Oh. Homoromance met Ferry Doedens weer in GTST. Vanaf woensdag. Leuk man.
Ja, maar duurt nog tot december of zo... geloof ik.quote:
sowieso.quote:Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen beter he? Sowieso beter dan Delft of Leiden.
Aaaiquote:Op zondag 1 november 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso.
Groningenheb me nog nooit zo thuis gevoeld
leidendat ik daar ooit wilde studeren
delft
grafstad
quote:Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen beter he? Sowieso beter dan Delft of Leiden.
quote:Op zondag 1 november 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso.
Groningenheb me nog nooit zo thuis gevoeld
leidendat ik daar ooit wilde studeren
delft
grafstad
ik ben in utrecht geboren en zou daar nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaai!
Voel me er ook thuis. Weinig redenen om uit Groningen te gaan (of een straal van 30km). Of Utrecht, nog een optie.
Nee. Gewoon. Nee, Rezania. Nee.quote:Op zondag 1 november 2015 20:57 schreef Rezania het volgende:
Tevens is Groningen gewoon Leiden maar dan in the middle of freaking nowhere.
https://nl.wikipedia.org/wiki/1_april#Weerextremenquote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Het was een prachtige zomerse 1 april 2014. Het was zonnig, met 20 graden erg warm voor de tijd van het jaar (warmterecords werden zelfs gebroken), de lente deed nu echt zijn intrede en dat maakte het een perfecte dag voor een leuke date!
Heb hardop gelachen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Het was een prachtige zomerse 1 april 2014. Het was zonnig, met 20 graden erg warm voor de tijd van het jaar (warmterecords werden zelfs gebroken), de lente deed nu echt zijn intrede en dat maakte het een perfecte dag voor een leuke date!
Al drie jaar liepen Etsu en Rezania af en toe te geinen tegen elkaar over dat ze eens zouden moeten meeten. Al snel bleek immers dat ze beiden echt stapelgek zijn op dat lieve schattige hondje van Rezania. Mocht de date leuk zijn, weten ze alvast welke hond ze later kunnen nemen! Hihi. Dus heel wat gewhatsapp en moeilijk gedoe later komt het er maar eens van op deze mooie lentedag.
Dus enigszins zenuwachtig stapt Rezania in de trein naar Delft. Etsu was al enkele uren onderweg vanuit Groningen. Dat was eigenlijk een beetje oneerlijk qua afstand, maar Rezania koos Leiden omdat hij het een mooie stad vindt waar hij de weg goed kent en hij had al een beetje laten doorschemeren dat Etsu wel zou kunnen blijven slapen als het laat werd.
Eenmaal aangekomen op Leiden CS was Etsu behoorlijk hongerig door de lange reis en hij wilde het liefst zo snel mogelijk iets eten. Rezania daarentegen had net thuis nog gegeten en had bovendien om de date iets spannender te maken zojuist op de wc in de trein nog even een touwtje met funballetjes anaal ingebracht, waardoor hij wel zin had in een goede wandeling, zodat het e.e.a. goed gestimuleerd zou worden door de beweging. Dus met een glimlach op zijn gezicht en af en toe een "oehh" loopt Rezania urenlang met het zonnetje op zijn blonde bolletje door Leiden met een steeds hongeriger en chagrijniger wordende Etsu achter hem aan slenterend. Etsu dacht dat Rezania verdwaald was, maar boy was he wrong.
Eindelijk maar toch - het duurde gevoelsmatig wel een uur of drie? - belanden ze ergens en eten ze lekker een broodje beenham. Door het eten verbetert het humeur van Etsu en begint hij wat te grappen en grollen over bèta's. Dit valt echter erg slecht bij Rezania, waardoor de rollen nu omdraaien en Rezania een beetje chagrijnig wordt.
Om de situatie te verbeteren en ze elkaar in real life nu ook weer niet zo leuk vinden als ze hadden gehoopt, zetten ze het maar op een zuipen en babbelen ze wat af. De drank helpt. Rezania praat urenlang over waarom zijn studie de beste studie in de wereld is en Etsu luistert maar half en komt vooral met seksuele toespelingen. "Dus je studeert voor dokter ofzo? Misschien moeten we dan maar eens doktertje spelen, gnegnegne [wink]".
Uiteindelijk belanden ze bij een pannekoekenhuis. Hier binnen is het nog warmer dan buiten maar Etsu vindt die zwetende Rez tegenover hem wel extra sexy nu en wordt een tikje hitsig. Ergens tijdens het eten doet Etsu het busje poedersuiker over zijn stijve pener, kijkt Rezania strak aan en zegt op geile zachte toon: "Wil je misschien nog wat sweetness, baby?".
Van het een komt het ander en plotseling bevinden ze zich in een Leidsch hotel. Het friemelen begint niet echt vol overgave. "Doe ik hier wel goed aan? Als we zo weggaan kan hij nog net de laatste trein halen", denkt Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.
Terwijl Etsu zich achter Rezania begint uit te kleden, gooit Rezania vast de kussens van het bed. Dan draait hij z'n gezicht om, terwijl hij denkt "brace for impact!" om dan opeens Etsu te zien. Rezania zijn ogen kijken ineens wijdgespreid paniekerig naar Etsu: "What the fuck?". Het ondenkbare blijkt waar te zijn: Etsu heeft 5 tepels, 1 bal en een enorme nazi-tatoeage op zijn borst. Godverdomme, alle lust is spontaan weg en Rezania is er nu zeker van dat dit geen goed idee is. "Ehm ja sorry, maar ik ben eigenlijk toch meer van het andere joh. Ik denk dat ik naar huis ga."
Het gezicht van Etsu gaat van verhit naar pislink nu hij doorheeft dat hij voor niks helemaal naar Leiden is gekomen. "Ja godverdomme, nu kan ik niet eens meer terug man! Je had me heel wat anders voorgesteld." "Nee hoor, over een kwartier gaat de laatste trein!". Goed, het is niet anders en voor getreuzel is geen tijd meer, dus gauw in de kleren en samen naar het station rennen. Onderweg lopen ze flink ruzie te maken. "Ja maar dit, ja maar dat, ja maar zus, ja maar zo" etc. etc. en voor ze er erg in hebben smijten ze elkaar beiden enkele beledigingen toe die nooit meer teruggenomen kunnen worden en waar ze nog steeds erg boos om zijn op elkaar. Awkwaaaaardd!!!
Gelukkig kwam Rezania in de trein een leuke studiegenoot tegen, en kwam Etsu een knappe Schot tegen in zijn trein, en zag de dag er plotseling weer een stuk fleuriger uit. Af en toe doen ze nog een beetje aan sexting met elkaar over de telefoon, om tussendoor wat te bekvechten, maar op een dag zullen ze er allebei om lachen en eroverheen zijn, en leven ze nog lang, en gelukkig..
The End
Tranen.quote:Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.
Oh ok.quote:Op zondag 1 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben in utrecht geboren en zou daar nog niet dood gevonden willen worden
als je ooit gaat emigreren uit grunn, wil ik niks meer met je mee te maken hebben
I did my research.quote:Op zondag 1 november 2015 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/1_april#Weerextremen
Holy shit dat klopt.
Rotterdam is superawesome.quote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Renesite het volgende:
Al moet ik wel eens ene keer naar Rotterdam. Nog nooit in het centrum geweest!
Sindsdien hoest Rezania af en toe tot stikken an toe.quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef Peter het volgende:
Zijn die funballetjes er ondertussen al uit ?:o
Sennaquote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Al drie jaar liepen Etsu en Rezania af en toe te geinen tegen elkaar over dat ze eens zouden moeten meeten. Al snel bleek immers dat ze beiden echt stapelgek zijn op dat lieve schattige hondje van Rezania. Mocht de date leuk zijn, weten ze alvast welke hond ze later kunnen nemen! Hihi. Dus heel wat gewhatsapp en moeilijk gedoe later komt het er maar eens van op deze mooie lentedag.
Eh? En hell no, ouders en shit.quote:Dus enigszins zenuwachtig stapt Rezania in de trein naar Delft. Etsu was al enkele uren onderweg vanuit Groningen. Dat was eigenlijk een beetje oneerlijk qua afstand, maar Rezania koos Leiden omdat hij het een mooie stad vindt waar hij de weg goed kent en hij had al een beetje laten doorschemeren dat Etsu wel zou kunnen blijven slapen als het laat werd.
quote:Eenmaal aangekomen op Leiden CS was Etsu behoorlijk hongerig door de lange reis en hij wilde het liefst zo snel mogelijk iets eten. Rezania daarentegen had net thuis nog gegeten en had bovendien om de date iets spannender te maken zojuist op de wc in de trein nog even een touwtje met funballetjes anaal ingebracht, waardoor hij wel zin had in een goede wandeling, zodat het e.e.a. goed gestimuleerd zou worden door de beweging. Dus met een glimlach op zijn gezicht en af en toe een "oehh" loopt Rezania urenlang met het zonnetje op zijn blonde bolletje door Leiden met een steeds hongeriger en chagrijniger wordende Etsu achter hem aan slenterend. Etsu dacht dat Rezania verdwaald was, maar boy was he wrong.
Beenhamquote:Eindelijk maar toch - het duurde gevoelsmatig wel een uur of drie? - belanden ze ergens en eten ze lekker een broodje beenham. Door het eten verbetert het humeur van Etsu en begint hij wat te grappen en grollen over bèta's. Dit valt echter erg slecht bij Rezania, waardoor de rollen nu omdraaien en Rezania een beetje chagrijnig wordt.
Ik ben juist meer van de seksuele toespellingen.quote:Om de situatie te verbeteren en ze elkaar in real life nu ook weer niet zo leuk vinden als ze hadden gehoopt, zetten ze het maar op een zuipen en babbelen ze wat af. De drank helpt. Rezania praat urenlang over waarom zijn studie de beste studie in de wereld is en Etsu luistert maar half en komt vooral met seksuele toespelingen. "Dus je studeert voor dokter ofzo? Misschien moeten we dan maar eens doktertje spelen, gnegnegne [wink]".
Crappy pannenkoek was dat.quote:Uiteindelijk belanden ze bij een pannekoekenhuis. Hier binnen is het nog warmer dan buiten maar Etsu vindt die zwetende Rez tegenover hem wel extra sexy nu en wordt een tikje hitsig. Ergens tijdens het eten doet Etsu het busje poedersuiker over zijn stijve pener, kijkt Rezania strak aan en zegt op geile zachte toon: "Wil je misschien nog wat sweetness, baby?".
"Leidsch", nice.quote:Van het een komt het ander en plotseling bevinden ze zich in een Leidsch hotel. Het friemelen begint niet echt vol overgave. "Doe ik hier wel goed aan? Als we zo weggaan kan hij nog net de laatste trein halen", denkt Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.
quote:Terwijl Etsu zich achter Rezania begint uit te kleden, gooit Rezania vast de kussens van het bed. Dan draait hij z'n gezicht om, terwijl hij denkt "brace for impact!" om dan opeens Etsu te zien. Rezania zijn ogen kijken ineens wijdgespreid paniekerig naar Etsu: "What the fuck?". Het ondenkbare blijkt waar te zijn: Etsu heeft 5 tepels, 1 bal en een enorme nazi-tatoeage op zijn borst. Godverdomme, alle lust is spontaan weg en Rezania is er nu zeker van dat dit geen goed idee is. "Ehm ja sorry, maar ik ben eigenlijk toch meer van het andere joh. Ik denk dat ik naar huis ga."
Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.quote:Het gezicht van Etsu gaat van verhit naar pislink nu hij doorheeft dat hij voor niks helemaal naar Leiden is gekomen. "Ja godverdomme, nu kan ik niet eens meer terug man! Je had me heel wat anders voorgesteld." "Nee hoor, over een kwartier gaat de laatste trein!". Goed, het is niet anders en voor getreuzel is geen tijd meer, dus gauw in de kleren en samen naar het station rennen. Onderweg lopen ze flink ruzie te maken. "Ja maar dit, ja maar dat, ja maar zus, ja maar zo" etc. etc. en voor ze er erg in hebben smijten ze elkaar beiden enkele beledigingen toe die nooit meer teruggenomen kunnen worden en waar ze nog steeds erg boos om zijn op elkaar. Awkwaaaaardd!!!
Nee, Jim kwam later pas. Heb eerst nog een FOK!ker tussendoor gehad.quote:Gelukkig kwam Rezania in de trein een leuke studiegenoot tegen, en kwam Etsu een knappe Schot tegen in zijn trein, en zag de dag er plotseling weer een stuk fleuriger uit. Af en toe doen ze nog een beetje aan sexting met elkaar over de telefoon, om tussendoor wat te bekvechten, maar op een dag zullen ze er allebei om lachen en eroverheen zijn, en leven ze nog lang, en gelukkig..
8/10, moest lachen.quote:The End
boeienquote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met deze attitude wordt je nooit mijn zwager.
Technische natuurkunde types (oid) douchen nooit en gebruiken geen deodorant.quote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
boeien
ik heb besloten dat ik toch voor rezania ga
quote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
boeien
ik heb besloten dat ik toch voor rezania ga
Gelukkig studeer ik geen technische natuurkunde.quote:Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Technische natuurkunde types (oid) douchen nooit en gebruiken geen deodorant.
Enige plek in Nederland die een beetje als een stad aanvoelt, lekker ruim opgezet zo met de talloze havens en de Maas, heerlijk met de watertaxi spectaculaire ritjes maken, overal architectonische hoogstandjes, leuke spontane mensen, toffe technoclubs, Kralingse Plas, het prachtige ouderwetse Delfshaven, de vele lokale bierbrouwerijen en de oude arbeiderswijken die overal in recordtempo transformeren tot hippe wijkjes met voornamelijk jonge hoogopgeleiden, veel goede biercafé's, alle sportmogelijkheden, perfect ov, goede parken waar je overal kunt barbecuen, elke week weer nieuwe mooie plekjes ontdekken die je nog niet kende, na jaren nog steeds nieuwe dingen over je stad leren en ook echt veel tijd nodig hebben om je stadje te leren kennen, de skyline, de bruggen, de constante stroom aan evenementen, ... , ... , ... Rotterdamquote:
Ah oke, dus eigenlijk klopte enkel het gedeelte van de funballs. Ach, 8/10 is prima.quote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Senna
[..]
Eh? En hell no, ouders en shit.
[..]Hehe.
[..]
BeenhamGrappen over bèta's zijn tevens altijd stereotiep en onterecht.
[..]
Ik ben juist meer van de seksuele toespellingen.
[..]
Crappy pannenkoek was dat.
[..]
"Leidsch", nice.En ik ben geen bottom.
[..]![]()
![]()
[..]
Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.
[..]
Nee, Jim kwam later pas. Heb eerst nog een FOK!ker tussendoor gehad.
[..]
8/10, moest lachen.
Uh, nee, dat ook niet.quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, dus eigenlijk klopte enkel het gedeelte van de funballs. Ach, 8/10 is prima.
Awww. Maar nu we toch al jaren een welles/nietes-spelletje spelen, kunnen we best weer proberen, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 21:14:08 ]
Wie is Jim? Wie heb ik gemist?quote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Senna
[..]
Eh? En hell no, ouders en shit.
[..]Hehe.
[..]
BeenhamGrappen over bèta's zijn tevens altijd stereotiep en onterecht.
[..]
Ik ben juist meer van de seksuele toespellingen.
[..]
Crappy pannenkoek was dat.
[..]
"Leidsch", nice.En ik ben geen bottom.
[..]![]()
![]()
[..]
Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.
[..]
Nee, Jim kwam later pas. Heb eerst nog een FOK!ker tussendoor gehad.
[..]
8/10, moest lachen.
quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Awww. Maar nu we toch al jaren een welles/nietes-spelletje spelen, kunnen we best weer proberen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Net zoals je studie!quote:Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Weer fucking nutteloze tijdsbesteding voor mij, dit.
Dude van studie.quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie is Jim? Wie heb ik gemist?
En die FOK!ker, is dat die FOK!ker wie ik denk dat het is?
quote:Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van een zeer goede en nuttige discussie tussen jullie twee.
Eentje die waarschijnlijk vooral zonder pics zal worden gevoerd.quote:Op zondag 1 november 2015 21:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van een zeer goede en nuttige discussie tussen jullie twee.
Daar ging het al mis. Ik ben jou niet en ik heb jouw humor niet.quote:Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eentje die waarschijnlijk vooral zonder pics zal worden gevoerd.
Meid, wat een drama weer.quote:Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar ging het al mis. Ik ben jou niet en ik heb jouw humor niet.
Misschien is het goed als jullie ze beide naar mij sturen en dat ik dan als onafhankelijke scheidsrechter optreed. Gewoon als dank voor dat verhaal.quote:Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eentje die waarschijnlijk vooral zonder pics zal worden gevoerd.
quote:Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien is het goed als jullie ze beide naar mij sturen en dat ik dan als onafhankelijke scheidsrechter optreed. Gewoon als dank voor dat verhaal.
quote:Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Renesite het volgende:
Nou, mijn DM staat open. Stuur ff beide pics en ik beslis ok.
Ok ik help je: je bent Rez niet. Helpt dat?quote:Op zondag 1 november 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk
lig te huilen nu
rene help
jaquote:Op zondag 1 november 2015 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok ik help je: je bent Rez niet. Helpt dat?
quote:Op zondag 1 november 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
voel me echt opgelucht nu
weet ik tenminste dat ik leuk ben
In sommige gevallen niet.quote:Op zondag 1 november 2015 21:22 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb ook wel eens een date gehad die op niks uitliep. Die groet ik gewoon als ik hem tegenkom en verder niets. Zo kan het ook, zeg maar.
Is goed hoor. En Euri gaat wel als ik dreig met een pak slaag.quote:Op zondag 1 november 2015 21:25 schreef Rezania het volgende:
Kaas, kom gewoon een keer bier drinken als je zo nieuwsgierig bent. En sleep Euri mee, die durft anders niet.
Dus, wanneer?quote:Op zondag 1 november 2015 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is goed hoor. En Euri gaat wel als ik dreig met een pak slaag.
Niet mijn schuld dat Rez te dom is voor dit soort dingen. Dus het zal allemaal wel.quote:Op zondag 1 november 2015 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zelfs het ex-vriendje kan ik gewoon goed mee.
Dat is punt 2. Ik bedenk me opeens dat je weer een oneerlijke locatie aan het pushen bent. 2/3 woont in Rotterdam ja, dus hier bieren is veel logischer.quote:
Ik zei wanneer, niet waar. En Euri woont niet in Rotterdam. En zolang het een speciaalbiercafé is vind ik het prima.quote:Op zondag 1 november 2015 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is punt 2. Ik bedenk me opeens dat je weer een oneerlijke locatie aan het pushen bent. 2/3 woont in Rotterdam ja, dus hier bieren is veel logischer.
Maar lekker boeiend, je kan er ook gewoon na 1,5 jaar mee ophouden dramatisch over te doen natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat Rez te dom is voor dit soort dingen. Dus het zal allemaal wel.
Oh kut, dat is ook zo. Ik zal het hem eens vragen.quote:Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei wanneer, niet waar. En Euri woont niet in Rotterdam. En zolang het een speciaalbiercafé is vind ik het prima.
Zo is het niet helemaal gegaan als je mijn/zijn pohi checkt (van nu), maar goed.quote:Op zondag 1 november 2015 21:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar lekker boeiend, je kan er ook gewoon na 1,5 jaar mee ophouden dramatisch over te doen natuurlijk.Bedoel ik niet betweterig ofzo hoor, maar ik zou zelf niet zoveel zin hebben om ergens over door te gaan en dan gewoon een beetje negeren en/of normaal doen erboven verkiezen.
INB4: Moeilijk doen.quote:Op zondag 1 november 2015 21:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh kut, dat is ook zo. Ik zal het hem eens vragen.
Denk je.quote:Op zondag 1 november 2015 21:33 schreef Rezania het volgende:
Ja Etsu, het is al weer goed zo. Niemand heeft wat aan ouwe koeien.
Nee, kap gewoon. Ik dacht dat we progressie hadden hierzo, ga je het weer overhoop helpen.quote:
Is goed, Rez.quote:Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kap gewoon. Ik dacht dat we progressie hadden hierzo, ga je het weer overhoop helpen.
Euri wil een vrouw. Nee, ik snap het ook niet.quote:
Wispelturig?quote:Op zondag 1 november 2015 21:36 schreef Kaas- het volgende:
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/POMS_S_NCRV_090727
Nee hoorquote:
Quequote:Op maandag 2 november 2015 07:42 schreef Gellarboy het volgende:
ETTEN-LEUR IS HOMO!!!!!! IK HERHAAL: ETTEN-LEUR IS HOMO!!!!!!
En hij is inmiddels oud genoeg en ik hoef nog steeds niet met hem naar bed, maar HIJ IS WEL HOMO!DIE MOEDERRRRRRRR!!!!!!!
Sweet Karmaquote:Op maandag 2 november 2015 07:42 schreef Gellarboy het volgende:
En hij is inmiddels oud genoeg en ik hoef nog steeds niet met hem naar bed, maar HIJ IS WEL HOMO!DIE MOEDERRRRRRRR!!!!!!!
quote:Op maandag 2 november 2015 07:42 schreef Gellarboy het volgende:
Psst. Ik heb Dragon Age bijna af. Ik moet nu een champagne kiezen waarvan ie zegt "Doe eerst ff de rest als je wil, want dit is het einde en dan kun je niet meer terug".quote:
Wat een K serie was dat zegquote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Die dude links in het midden.
Kloptquote:Op maandag 2 november 2015 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een K serie was dat zeg![]()
Nondepie.
Dat was geen B serie, dat was.... ergens in de XYZ.
Ik heb er op level 18 al twee koud gemaakt, liep er toevallig tegenaanquote:Op maandag 2 november 2015 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psst. Ik heb Dragon Age bijna af. Ik moet nu een champagne kiezen waarvan ie zegt "Doe eerst ff de rest als je wil, want dit is het einde en dan kun je niet meer terug".
Dus ik ben nu draken gan jagen. Heb er 5 van de 10 dood
Ze zijn heul kei groot.
Met de song van Hooverphonicquote:
Ja sommige had ik wel gezien bij sidequests (zoals The Abyssal High Dragon in de woestijn) maar ik dacht "Laat ik nog maar eeeeeeven wachten!". Nu ben ik lvl 20 en is het tot nu toe nog te doen.quote:Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er op level 18 al twee koud gemaakt, liep er toevallig tegenaan
Op dat punt zit ik dus nu. Als ik door wil met de hoofdlijn dan ga ik naar het einde toe. En dat wil ik nog nietquote:Ik heb ook nog wel de nodige sidequests open staan, ik durf niet zo goed verder met de hoofdlijn omdat ik niet wil dat het snel afgelopen is.
Me tooquote:Ik heb een relatie en seks met Dorian, jammer dat het maar een scene is
En The Lair of zo.quote:
Ik keek dan ook niet voor het acteerwerk.quote:Op maandag 2 november 2015 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een K serie was dat zeg![]()
Nondepie.
Dat was geen B serie, dat was.... ergens in de XYZ.
Voor mooie mannen kun je beter andere dingen kijken dan dit slappe soft porno GTST met een vleugje charmed gedoe, toch?quote:Op maandag 2 november 2015 11:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik keek dan ook niet voor het acteerwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij klikte t wel tussen m'n vrienden en "le boyfriend"Ha, leuk! De niet-homo-vriend van je is ook wel schattig trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus niet echt een open world?quote:Op maandag 2 november 2015 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dat punt zit ik dus nu. Als ik door wil met de hoofdlijn dan ga ik naar het einde toe. En dat wil ik nog nietVandaar nu de overgebleven sidequests maar doen.
Jawel, tot op zekere hoogte. Maar er is 1 main story line daarbinnen. En als je die oplost kun je wel weer terug, maar het is wel het "einde van het spel".quote:Op maandag 2 november 2015 13:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is dus niet echt een open world?
Ja da's dus de vriend van de middelste. Die ken ik nog niet zo goed (want ook DIE woonde in het buitenland), maar dat komt nog wel. Je merkt wel dat we t allemaal buiten de grenzen zoeken. Vriendjes in Strassbourg, Athene, Brussel en Singapore binnen onze groepquote:Op maandag 2 november 2015 13:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, leuk! De niet-homo-vriend van je is ook wel schattig trouwens.
Niet veel respons dus als je een groeps-appje doet met 'wie gaat er zo mee de kroeg in?'.quote:Op maandag 2 november 2015 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's dus de vriend van de middelste. Die ken ik nog niet zo goed (want ook DIE woonde in het buitenland), maar dat komt nog wel. Je merkt wel dat we t allemaal buiten de grenzen zoeken. Vriendjes in Strassbourg, Athene, Brussel en Singapore binnen onze groep
Ik was jong.quote:Op maandag 2 november 2015 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mooie mannen kun je beter andere dingen kijken dan dit slappe soft porno GTST met een vleugje charmed gedoe, toch?
Ik toen al niet meerquote:
Jawel, voor de Eindhoven basedquote:Op maandag 2 november 2015 13:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet veel respons dus als je een groeps-appje doet met 'wie gaat er zo mee de kroeg in?'.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik toen al niet meer
Bij mij was het Queer as Folk.
En dat ging tenminste nog ergens over en had acteerniveau!
#vroegah
Ja, da's de Amerikaanse remake.quote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had vroeger echt een crush op hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hm. Ok, begrijp ik. Als ik me straks verveel na AC:syndicate, Mad Max, Dishonoured 2 en Arkham Knight, zal ik weleens kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, tot op zekere hoogte. Maar er is 1 main story line daarbinnen. En als je die oplost kun je wel weer terug, maar het is wel het "einde van het spel".
Vergelijk t met bv een zombiewereld. Dat je heel veel sidequests kan doen in de wereld, met 1 storyline om de plaag te bestrijden. Als je die dna bestrijd.... ja dan houden veel side dingen ook op natuurlijk
quote:Op maandag 2 november 2015 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Want lets face it, die rol werd in de UK toch door een lekkerder iemand gespeeldDat is toch geen twink vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb er al bijna 90 uur in zittenquote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ok, begrijp ik. Als ik me straks verveel na AC:syndicate, Mad Max, Dishonoured 2 en Arkham Knight, zal ik weleens kijken.
Nee, dan ga ik toch voor de Amerikaanse versie.quote:Op maandag 2 november 2015 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dan ook wel "ff geleden" he, die UK serie. Vent
[ afbeelding ]
Smaken verschillen, duidelijkquote:Op maandag 2 november 2015 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik toch voor de Amerikaanse versie.
Weinig veranderd.quote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel goed opgegroeid.
Hij is zijn boyish looks wel echt kwijt hoor, ziet er nu meer uit als een man.quote:
Vind je? Ik vind t nog steeds echt een knulletje op deze foto.quote:Op maandag 2 november 2015 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is zijn boyish looks wel echt kwijt hoor, ziet er nu meer uit als een man.
Ik ben een sucker voor verzamelingenquote:Op maandag 2 november 2015 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 90 uur in zitten
Maar nu nadert dus het einde.
Ja kan nog wel een hoop van die "Collect all RANDOM" doen, maar op een gegeven moment heb ik t daar wel mee gehad.
Eens.quote:Op maandag 2 november 2015 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind t nog steeds echt een knulletje op deze foto.
Vergeleken met wat de UK versie is geworden, of deze.
Misschien omdat ik jonger ben dan hem, dan lijk je al snel ouder.quote:Op maandag 2 november 2015 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind t nog steeds echt een knulletje op deze foto.
Vergeleken met wat de UK versie is geworden, of deze.
Hoe kan dat nou? Ik heb het spel 100% uitgespeeld inc alle DLC in 80 uur. Jij hebt zeker naar echt alle dialoog geluisterd?quote:Op maandag 2 november 2015 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er al bijna 90 uur in zitten
Maar nu nadert dus het einde.
Ja kan nog wel een hoop van die "Collect all RANDOM" doen, maar op een gegeven moment heb ik t daar wel mee gehad.
Die dialogen zijn de beleving van het spel voor mij, die sla ik niet over. Die codexteksten daarentegen scroll ik vaak wel snel doorquote:Op maandag 2 november 2015 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik heb het spel 100% uitgespeeld inc alle DLC in 80 uur. Jij hebt zeker naar echt alle dialoog geluisterd?
Ja dat wel. Ik krijg bv nu van draken "super coole armor!!!!" .... denk het spel. Maar ik heb met verzamelen en upgraden al vele malen betere aanquote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor verzamelingenMeestal heb ik al die shit al voor ik halverwege ben met de main quest. Levert wel vaak betere gear op waardoor je met de andere quests een voordeel hebt.
Nee dat vierkantje ik heel vaak doorquote:Op maandag 2 november 2015 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik heb het spel 100% uitgespeeld inc alle DLC in 80 uur. Jij hebt zeker naar echt alle dialoog geluisterd?
Die van UK is ook iets meer doorgebroken dan die van de USA, heb ik 't ideequote:
Hehehehequote:Op maandag 2 november 2015 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, da's de Amerikaanse remake.
Die heb ik pas later gezien.
Ik bedoelde het UK origineel.
Dat ik dan stiekem met de slaapkamer deur op een kier naar de NL TV keek en snel van kanaal switchte als ik iemand op de trap hoorde.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Want lets face it, die rol werd in de UK toch door een lekkerder iemand gespeeldOh, van Sons of Anarchy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, o.a. jaquote:
Misschien moet ik de UK versie opnieuw kijken, want ik heb vast niet alles gezien op die manierquote:
Ongeluk?quote:Op maandag 2 november 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van UK is ook iets meer doorgebroken dan die van de USA, heb ik 't idee
Net als de rol van Stuart Alan Jones (of in de US: Brian), maar dat heeft ook met t ongeluk te maken volgens mij.
Ik lees het wel, maar ik lees sneller dan zij spreken.quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dialogen zijn de beleving van het spel voor mij, die sla ik niet over. Die codexteksten daarentegen scroll ik vaak wel snel door
De acteur die Brian/Stuart Alan Jones speelde heeft een zwaar ongekluk gehad, ten tijde van zijn bijna ongeveer doorbraak in Desperate Housewives.quote:
Ja precies, dat bedoel ik ook meer jaquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lees het wel, maar ik lees sneller dan zij spreken.
Ik kijk nog steeds stiekem porno, ook al woon ik alleen thuisquote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Enige dat ik stiekem keek was Sexcetera op vrijdagavond en Dragonball-Z tijdens m'n huiswerk.
Daar ben ik mee opgehouden. Gewoon de gordijnen vol open en naast de lamp zitten kijken, jeweetz.quote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds stiekem porno, ook al woon ik alleen thuis![]()
![]()
En dan het geluid keihard zodat de buren lekker mee kunnen genieten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar ben ik mee opgehouden. Gewoon de gordijnen vol open en naast de lamp zitten kijken, jeweetz.
En ik snap nog niet waarom ik steeds minder buren in m'n flat heb.quote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan het geluid keihard zodat de buren lekker mee kunnen genieten.
Exhibitionistquote:Op maandag 2 november 2015 16:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar ben ik mee opgehouden. Gewoon de gordijnen vol open en naast de lamp zitten kijken, jeweetz.
Dat geloof ik directquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In dat pr0ngenre bestaan overigens wel hele foute grappige filmpjes.
Ik beschouw mijzelf als expert op het gebied van onderscheid maken tussen producties die faken en amateurbeelden die echt zijn en ben tot de conclusie gekomen dat er een redelijke hoeveel echt materiaal rondcirkelt op de interwebz.quote:Op maandag 2 november 2015 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct
Maar allemaal fake neem ik aan.
Niet Little Finger toch?quote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De acteur die Brian/Stuart Alan Jones speelde heeft een zwaar ongekluk gehad, ten tijde van zijn bijna ongeveer doorbraak in Desperate Housewives.
Nee da's de UK versie. Ik bedoel dus zijn rol, maar dan de US versie.quote:
Ah, ok. Ik was even in de warquote:Op maandag 2 november 2015 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's de UK versie. Ik bedoel dus zijn rol, maar dan de US versie.
Je bent een porno expert? 😃quote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf als expert op het gebied van onderscheid maken tussen producties die faken en amateurbeelden die echt zijn en ben tot de conclusie gekomen dat er een redelijke hoeveel echt materiaal rondcirkelt op de interwebz.
Niet per se een trotse ofzo.quote:Op maandag 2 november 2015 20:39 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Je bent een porno expert? 😃
Plein, Binnen- en Buitenhof, Passage, Lange Voorhout (of is het Korte?), de parken, koninklijke paleizen, Vredespaleis, Kurhaus, de Pier, Scheveningen, ...quote:Op maandag 2 november 2015 21:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Na een flink aantal jaar er wonen ben ik het daar eigenlijk wel mee eens nu.
veel parken, sfeervolle binnenstad, ene flink aantal leuke wijkenquote:Op maandag 2 november 2015 21:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Plein, Binnen- en Buitenhof, Passage, Lange Voorhout (of is het Korte?), de parken, koninklijke paleizen, Vredespaleis, Kurhaus, de Pier, Scheveningen, ...
Best wel prima toch?
Vind je? Ik sta er vaak donderdagavond op het Plein en dan barst het van de bierende mensen uit z'n voegen. Wel voornamelijk ambtenaren ja.quote:Op maandag 2 november 2015 21:08 schreef Peter het volgende:
[..]
veel parken, sfeervolle binnenstad, ene flink aantal leuke wijken. Alleen niet zo'n bruisende stad na 19u 's avonds.. ambtenaren he?
.
Bruisend kun je dat niet noemen toch?quote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind je? Ik sta er vaak donderdagavond op het Plein en dan barst het van de bierende mensen uit z'n voegen. Wel voornamelijk ambtenaren ja.
Ja oke, maar dat geldt binnen Nederland dan eigenlijk ook alleen voor het uitgaansleven van Amsterdam.quote:Op maandag 2 november 2015 21:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Bruisend kun je dat niet noemen toch?
Maar dan maakt dat bruisende toch niets uit? Hoewel ik opzich wel snap dat je ook gewoon van de drukte kan genieten zonder erin op te gaan hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik heb een hekel aan uitgaan.
(Anders dan uit eten gaan.)
Hmmhmmquote:Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik heb een hekel aan uitgaan.
(Anders dan uit eten gaan.)
Aha nooit gewetenquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De acteur die Brian/Stuart Alan Jones speelde heeft een zwaar ongekluk gehad, ten tijde van zijn bijna ongeveer doorbraak in Desperate Housewives.
Jeumig.quote:Op maandag 2 november 2015 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zat dat Etten-Leur verhaal ook al weer in elkaar?
Omdat het maar een heel klein clubje mensen is en omdat we online een enorm leuk contact met elkaar hebben. En het is sindsdien dus ook al een aantal keer prrrrrima gegaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:41 schreef Kaas- het volgende:
Waarom zou je met kinderen chatten en ze uitnodigen om samen naar K3-concerten te gaan?
Maar je snapt zelf toch zeker ook wel dat het op z'n minst nogal bizar klinkt allemaal? Volwassenen die bevriend zijn met voor hen onbekende kinderen? Al zijn er in werkelijkheid misschien 101 nuances die het wel doen meevallen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Omdat het maar een heel klein clubje mensen is en omdat we online een enorm leuk contact met elkaar hebben. En het is sindsdien dus ook al een aantal keer prrrrrima gegaan.
Maar ga jij vooral mensen uitschelden aan de telefoon hoor. Wordt de wereld echt veel mooier van. [ afbeelding ]
Zo'n moeder is gewoon beschermend en doet dat puur voor de zekerheid. Stel dat het wel wat raars is dan kan ze zo misschien voorkomen dat het ook andere jongetjes gebeurt, zal ze wel gedacht hebben. Enige wat zij hoort is dat haar 14-jarige zoon online door een veel oudere man wordt benaderd om samen leuke dingen te gaan doen. Dat is gewoon op het eerste gezicht nogal bizar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:56 schreef Gellarboy het volgende:
En inmiddels is dat ventje dus 16 (age of consent) en hoef ik nog steeds niks van hem. Want er zat nooit meer achter. Ik ben meer dan alleen maar porno, maar desalniettemin wel eindeloos trots op wat ik bereikt heb met XY en zal dat ook nooit onder stoelen of banken steken. Mijn punt is dat dat mens dus geen contact gezocht heeft om te zeggen dat ze het liever niet had, maar meteen de zedenpolitie op me af gestuurd heeft. Waarom zou ik in HEMELSNAAM de moeder contacten, als ik snode bedoelingen had?
En door dit soort Nieuwe Tuttigheid is het bijvoorbeeld voor mannelijke leraren moeilijk om aan een baan te komen, in bepaalde regio's. Want een volwassen man en kleine kinderen, dat kan niet hè.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dat zelf ook gewoon bizar gedrag eigenlijk. Waarom zou je met kinderen chatten en ze uitnodigen om samen naar K3-concerten te gaan? Zal heus goed bedoeld zijn, maar dan is het nog steeds een beetje freaky Michael Jackson achtig.
Als het bij mijn zoon gebeurde had ik zo'n man - een onbekende 35-jarige eigenaar van een pornostudio die m'n 14-jarige zoon ff mee wil nemen naar een K3-concert - wel even opgebeld en iets in de trant van "back off, or else..." gezegd, gewoon voor de zekerheid.
Ik voel me hier niet door aangesproken want dat soort professionele verhoudingen tussen volwassenen en kinderen zijn doodnormaal en vind ik prima (man of vrouw geen verschil). Anders wordt het bij vriendschappen tussen volwassenen en kinderen die online ontstaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En door dit soort Nieuwe Tuttigheid is het bijvoorbeeld voor mannelijke leraren moeilijk om aan een baan te komen, in bepaalde regio's. Want een volwassen man en kleine kinderen, dat kan niet hè.
Ik snap wel dat zo'n vrouw zich even achter de oren krabt, ja. Dat schreef ik toch ook? Maar om dan zó te reageren? In mijn optiek snapt zo'n mens gewoon niet hoe social media werkt. De gemiddelde K3 fan is 4 a 5 jaar oud en tja, die zit nu eenmaal niet op Facebook of Twitter. En al verzamel je doperwten, op internet kom je gelijkgestemden tegen. En laten we wel wezen, een kind van 14 tegenwoordig is een heel ander type kind als dat ik zelf was in 1994. Ze had ook blij kunnen zijn dat haar zoon eindelijk een gelijkgestemde gevonden had.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Maar je snapt zelf toch zeker ook wel dat het op z'n minst nogal bizar klinkt allemaal? Volwassenen die bevriend zijn met voor hen onbekende kinderen? Al zijn er in werkelijkheid misschien 101 nuances die het wel doen meevallen.
Waar woon jij/ben je opgegroeid?quote:
Ik veroordeel je ook totaal niet hoor, voor de duidelijkheid, leuk dat je zo'n hobby hebt, maar vind zo'n reactie alleen best wel begrijpelijk omdat het voor het merendeel van de mensen gewoon een beetje klinkt alsof je kind met Michael Jackson aan het chatten is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat zo'n vrouw zich even achter de oren krabt, ja. Dat schreef ik toch ook? Maar om dan zó te reageren? In mijn optiek snapt zo'n mens gewoon niet hoe social media werkt. De gemiddelde K3 fan is 4 a 5 jaar oud en tja, die zit nu eenmaal niet op Facebook of Twitter. En al verzamel je doperwten, op internet kom je gelijkgestemden tegen. En laten we wel wezen, een kind van 14 tegenwoordig is een heel ander type kind als dat ik zelf was in 1994. Ze had ook blij kunnen zijn dat haar zoon eindelijk een gelijkgestemde gevonden had.
Dan zijn ouders niet goed op de hoogte van hoe social media werkt, imo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:13 schreef Kaas- het volgende:
...omdat het voor het merendeel van de mensen gewoon een beetje klinkt alsof je kind met Michael Jackson aan het chatten is.
Volgens jou geeft dat meer zekerheid, maar dat is niet per definitie zo. Ik ben vroeger ook wel eens online benaderd door zo'n Belg die zich voordeed als paracommando (ik liep als tiener op allerlei Defensiefora rond) en die had speciaal voor tienersjongens een soort survivalkamp in de Ardennen. Ik wilde graag, m'n ouders verboden het. Terwijl die vent aanbood om langs te komen. Bij een online-vriendje van toen is die man wel thuis langs, ouders vertrouwden het, die jongen mocht gaan, is vervolgens allemaal rare shit gebeurd (die jongens moesten constant naakt etc.).quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik was overigens bereid geweest om die mensen te ontmoeten, desnoods hadden ze hem bij de deur van Ahoy afgegeven en daar weer opgehaald. Ik snap haar zorgen. Snap alleen niet dat je dan meteen de zedenpolitie op iemand afstuurt.
Ik wel en ik vind het nog steeds raar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dan zijn ouders niet goed op de hoogte van hoe social media werkt, imo.
Stiekem was het ook mijn bedoeling om hem uit te kleden op rij 1 van een uitverkocht Ahoy.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Volgens jou geeft dat meer zekerheid, maar dat is niet per definitie zo. Ik ben vroeger ook wel eens online benaderd door zo'n Belg die zich voordeed als paracommando (ik liep als tiener op allerlei Defensiefora rond) en die had speciaal voor tienersjongens een soort survivalkamp in de Ardennen. Ik wilde graag, m'n ouders verboden het. Terwijl die vent aanbood om langs te komen. Bij een online-vriendje van toen is die man wel thuis langs, ouders vertrouwden het, die jongen mocht gaan, is vervolgens allemaal rare shit gebeurd (die jongens moesten constant naakt etc.).
Omdat ik het redelijk Etten-Leurse opvattingen vind.quote:
In het politieke subforum sta ik bekend als de meest progressieve user.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Omdat ik het redelijk Etten-Leurse opvattingen vind..
Want wanneer dat kind bij je in de auto stopt hebben die ouders 100% zekerheid dat die man die ze niet kennen inderdaad met hem naar een concert toegaat? Natuurlijk hebben ze dat niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Stiekem was het ook mijn bedoeling om hem uit te kleden op rij 1 van een uitverkocht Ahoy..
Ik hoef niets te bewijzen en het zal me aan mijn reet roesten wat NORMAAL NEDERLAND vindt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:20 schreef Kaas- het volgende:
In het politieke subforum sta ik bekend als de meest progressieve user.Ik denk dat je een beetje een vertekend beeld hebt van hoe normaal Nederlanders het vinden dat volwassenen kinderen benaderen om naar K3-concerten te gaan. Open er gerust een poll over in OUD als je me wil bewijzen dat ik conservatief ben.
Ik heb niet eens een auto. Nogmaals, ze hadden hem bij de deur van Ahoy af kunnen geven en ik had een zwik aan informatie meegestuurd waaruit bleek dat ik weldegelijk zéér regelmatig bij die concerten aanwezig ben en ook de band heel goed ken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:22 schreef Kaas- het volgende:
Want wanneer dat kind bij je in de auto stopt hebben die ouders 100% zekerheid dat die man die ze niet kennen inderdaad met hem naar een concert toegaat? Natuurlijk hebben ze dat niet.
Vanuit hun oogpunt bekeken he. Niet over jou persoonlijk ofzo.
Dat was wel zeer belangrijk voor mijn ouders geweest. los daarvan hadden mijn ouders mij gesteund en was het niet meegaan naar die concerten nicht im frage.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik was overigens bereid geweest om die mensen te ontmoeten, desnoods hadden ze hem bij de deur van Ahoy afgegeven en daar weer opgehaald. Ik snap haar zorgen. Snap alleen niet dat je dan meteen de zedenpolitie op iemand afstuurt.
Klopt. Mijn ouders hadden Dirk gemaild dat ze het wat raar vinden omdat het een niet erg matched met het ander en er een naar gevoel bij hebben. Je moet het toegeven, Dirk, dat er nogal een wereldje van verschil zit tussen K3 en porno... en ontken dat maar nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:38 schreef wonderer het volgende:
Ik kan me haar reactie wel voorstellen, maar om nou meteen de politie te contacteren is wel een beetje overtrokken.
Fles witte wijn wanneer ik daar ben.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:50 schreef Renesite het volgende:
Ik kom uit Groningen. Dat zal het zijn.
Je moet leren er goed naar te kijken.quote:
Glas.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Fles witte wijn wanneer ik daar ben.
Zal ik periodiek herhalen dit.
Nou, dit is wel een dingetje inderdaad.quote:
Als je het was, was je wel erg naief geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, dit is wel een dingetje inderdaad.
Als ik tegen mensen zeg dat ik porno maak dan zeggen: "Nooouuuuuu, mwoaaaaah, het is meer kunst" en als ik zeg dat ik kunst maak, dan zeggen ze.... Enfin..
Ik ben trots op wat ik doe en het staat daarom ook gewoon op mijn LinkedIn profiel.
Misschien kent die moeder gewoon heel veel pedofielen met een openbaar LinkedIn profiel die vervolgens ouders benaderen of ze hun kind een dagje mogen lenen..
Als je foto's nou van "barely 18" twinkies waren...quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Als ik tegen mensen zeg dat ik porno maak dan zeggen: "Nooouuuuuu, mwoaaaaah, het is meer kunst" en als ik zeg dat ik kunst maak, dan zeggen ze.... Enfin..
Ik ben trots op wat ik doe en het staat daarom ook gewoon op mijn LinkedIn profiel.
Misschien kent die moeder gewoon heel veel pedofielen met een openbaar LinkedIn profiel die vervolgens ouders benaderen of ze hun kind een dagje mogen lenen..
Glas, ook prima joh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet leren er goed naar te kijken.
[..]
Glas.
Jawel. Mama etten-leur ging ook googlen toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:38 schreef Peter het volgende:
Maar xy/erotiek daar was je ten tijde van Etten-Leur nog niet om bekend toch?
Die moeder is, zoals de meeste mensen tegenwoordig, volledig opgehyped door de media.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ook kop in het zand mentaliteit ontwikkeld. Doei media doei.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die moeder is, zoals de meeste mensen tegenwoordig, volledig opgehyped door de media.
Ik kots de laatste tijd echt op media. Ik lees ook geen kranten meer, kijk geen nieuws op TV en lees de FB berichten ook met een dike vette korrel zout.
Media
Ik stel me even voor hoe je erbij staat als je je kop in het zand steekt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ook kop in het zand mentaliteit ontwikkeld. Doei media doei.
Yep. Ze Googlede mijn naam, vond mijn LinkedIn en daar staat XY op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Jawel. Mama etten-leur ging ook googlen toch?
Ik heb Facebook begin dit jaar al geparkeerd en kijk al langer geen televisie meer. Vanwege die K3 talentenjacht prik ik nu 1 keer per week de coax terug in de muur en krijg dan weer een paar uurtjes "normaal Nederland" mee op SBS6. Wát een armoede zeg. Utopia, websnacks, bloemstylist programma's en Kruidvat reclames.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Die moeder is, zoals de meeste mensen tegenwoordig, volledig opgehyped door de media.
Ik kots de laatste tijd echt op media. Ik lees ook geen kranten meer, kijk geen nieuws op TV en lees de FB berichten ook met een dike vette korrel zout.
Media
Hoilenquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik stel me even voor hoe je erbij staat als je je kop in het zand steekt.
Ik vind het ook echt schrijnend, de tv van "tegenwoordig". Het is een en al sensatie shit. Zo'n zender als TLC............ dear god. Puur leedvermaak denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb Facebook begin dit jaar al geparkeerd en kijk al langer geen televisie meer. Vanwege die K3 talentenjacht prik ik nu 1 keer per week de coax terug in de muur en krijg dan weer een paar uurtjes "normaal Nederland" mee op SBS6. Wát een armoede zeg. Utopia, websnacks, bloemstylist programma's en Kruidvat reclames.
Wat prijs ik me gelukkig geen onderdeel uit te maken van "normaal Nederland".
Stelletje overbetaalde mietjes op het veld.. Rugby is dan veel stoerderquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Tv is dan ook alleen voor live voetbal bedoeld.
Lukt me niet want ziggoquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt schrijnend, de tv van "tegenwoordig". Het is een en al sensatie shit. Zo'n zender als TLC............ dear god. Puur leedvermaak denk ik dan.
Maar dat is entertainment en op zich kan ik daar dan nog in mee gaan. Ik kijk t niet, maar ik "snap" dat t af en toe fijn is verstand op nul te zetten en lekker weg te kijken. Wat ik erger vind is dat ook kranten en nieuws en dergelijke steeds meer gekleurd en sensatie gericht zijn. Dat is een soort van entertainment geworden. Daarom ben ik er ook mee opgehouden.
Ik prik mijn coaxje er alleen in voor Wie is de Mol en Penoza. Maar zelfs dat is bijna een leugen omdat ik t via internet op m'n TV meestal kijk. Haat t om ergens "voor thuis te moeten blijven" en heb geen recorder. Kan dus net zo goed m'n kabel opzeggen.
En politici die niet verder kijken dan de eerstvolgende verkiezen. En gerust de boel bij elkaar liegen, als het maar scoort in de peilingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Media
Ik noem het geheel "de veramerikanisering van de samenleving"quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En politici die niet verder kijken dan de eerstvolgende verkiezen. En gerust de boel bij elkaar liegen, als het maar scoort in de peilingen.
Ja dat heb ik dus ook. Pakket met internet, TV en telefoon.... en gebruik alleen internet eigenlijk.quote:
Had ik ook. Totdat ik gewoon eens geinformeerd heb of de telefoon er niet uit gegooid kon worden. Dat kon. Scheelde weer 5 euro per maand.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Pakket met internet, TV en telefoon.... en gebruik alleen internet eigenlijk.
Alleen heb er de tijd niet voor het eens goed uit te zoeken.
En t verstand, en t verstandIk denk ik zeg t maar zelf.
Kwestie van geen interesse en geen geldzorgen. Anders had ik t al lang uitgezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Oh, hai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is 't iemand?
Althans, iemand die ergens bekend van is?"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
Dattum.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Pakket met internet, TV en telefoon.... en gebruik alleen internet eigenlijk.
Alleen heb er de tijd niet voor het eens goed uit te zoeken.
En t verstand, en t verstandIk denk ik zeg t maar zelf.
Kwestie van geen interesse en geen geldzorgen. Anders had ik t al lang uitgezocht.
Te traag.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Neem internet via ADSL, telfort ofzo. 22 24 euro/mnd. Flink goedkoper dan bij ziggo
Of deze voor 18,52 gemiddeld per maand voor 2 jaar.
Ik stond op een boot dit jaar. Dacht altijd dat het kut was, maar het bleek fantastisch. Hoezo?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:45 schreef Gellarboy het volgende:
Kaas, hoe kijk jij tegen de Canal Parade aan?
Je leek me echt zo'n type dat het kut zou vinden (Goh!quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik stond op een boot dit jaar. Dacht altijd dat het kut was, maar het bleek fantastisch. Hoezo?
Je draagt de homocommunity wel een warm hart toe?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel ajaxsupporter verschilt niet zoveel lijkt mij.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb geen hekels aan hommos nee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je draagt de homocommunity wel een warm hart toe?
Ik had hetzelfde een beetje. Vond t altijd wel ok, maar total niet integratie en acceptatie bevorderend. Puur een "uit de hand gelopen feestje". Tot ik zelf op een boot stond en de lachende gezichten aan de kant zag, van NIET alleen doelgroepen. Maar ook hier weer: Kut media. Want dat zie je nl nooooooit op TV. Daar zie je alleen die ene boot uitgelicht met halfnaakte mannen en HOPPA heel NL heeft de mening gevormd dat de hele pride draait om halfnaakte mannen. Nee. Dat doet ie niet. En ja, die horen er ook bij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik stond op een boot dit jaar. Dacht altijd dat het kut was, maar het bleek fantastisch. Hoezo?
De media is over elk onderwerp heel erg gekleurd. Triest maar verdomde waar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde een beetje. Vond t altijd wel ok, maar total niet integratie en acceptatie bevorderend. Puur een "uit de hand gelopen feestje". Tot ik zelf op een boot stond en de lachende gezichten aan de kant zag, van NIET alleen doelgroepen. Maar ook hier weer: Kut media. Want dat zie je nl nooooooit op TV. Daar zie je alleen die ene boot uitgelicht met halfnaakte mannen en HOPPA heel NL heeft de mening gevormd dat de hele pride draait om halfnaakte mannen. Nee. Dat doet ie niet. En ja, die horen er ook bij.
Media
Maar mensen geloven liever de media en facebook dan dat ze zef ff gaan checken hoe t is op zo'n dag. Vraag is, moet je daar dan als organisatie rekening mee houden, ja of nee, om je uiteindelijke doel te bereiken? Blijft lastig.
Ik ben en blijf van mening dat het nieuws geen mening mag hebben. Het mag niet gekleurd zijn, noch persoonlijk. Daar is een hart van NL of zoiets voor. Nieuws-nieuws hoort onpartijdig en feitelijk te zijn. En dat is het niet.
Meteen de zedenpolitie erop is wel bizar jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben ook een Ajaxhomoquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb al in diverse topics op fok vlammende pro-gay Pride betogen geschreven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je leek me echt zo'n type dat het kut zou vinden (Goh!.), dus ben blij dat je gegaan bent.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |