quote:Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat dan een foto van jezelf zien.
En je studeert iets technisch en zit hele dagen achter je computer. En ik mis een bril.quote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, was een grapje. Dit is van een recente fotoshoot:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou me laten ombouwenquote:Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10/10 zou uitzondering maken.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou me laten ombouwen
Oh kakjes dit is een echte SC.
Ja, nee, nee.quote:Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je studeert iets technisch en zit hele dagen achter je computer. En ik mis een bril.
Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul.quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doet een hetero vrouw van GRTD oid hier?
quote:Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doet een hetero vrouw van GRTD oid hier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Hey flipquote:Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul.maar ik hoor hier inderdaad niet.
Vind je mij aantrekkelijk?quote:Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul.maar ik hoor hier inderdaad niet.
Die rechts van het midden eerder.quote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Die dude links in het midden.
Ook jij hoort onder de noemer 'aantrekkelijke spul'quote:
Heyyyquote:
Tot je in Groningen bent.quote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar minuten nog.
*kuch* witte wijn *kuch* Renesite
kanniewachtenquote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar minuten nog.
*kuch* witte wijn *kuch* Renesite
je mist toch niksquote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Renesite het volgende:
Al moet ik wel eens ene keer naar Rotterdam. Nog nooit in het centrum geweest!
Groningen beter he? Sowieso beter dan Delft of Leiden.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die rechts van het midden eerder.
Links van het midden is net iets te afgemeten 'afgewerkt'
Die was toch ontslagen?quote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef Renesite het volgende:
Oh. Homoromance met Ferry Doedens weer in GTST. Vanaf woensdag. Leuk man.
Ja, maar duurt nog tot december of zo... geloof ik.quote:
sowieso.quote:Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen beter he? Sowieso beter dan Delft of Leiden.
Aaaiquote:Op zondag 1 november 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso.
Groningenheb me nog nooit zo thuis gevoeld
leidendat ik daar ooit wilde studeren
delft
grafstad
quote:Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen beter he? Sowieso beter dan Delft of Leiden.
quote:Op zondag 1 november 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso.
Groningenheb me nog nooit zo thuis gevoeld
leidendat ik daar ooit wilde studeren
delft
grafstad
ik ben in utrecht geboren en zou daar nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaai!
Voel me er ook thuis. Weinig redenen om uit Groningen te gaan (of een straal van 30km). Of Utrecht, nog een optie.
Nee. Gewoon. Nee, Rezania. Nee.quote:Op zondag 1 november 2015 20:57 schreef Rezania het volgende:
Tevens is Groningen gewoon Leiden maar dan in the middle of freaking nowhere.
https://nl.wikipedia.org/wiki/1_april#Weerextremenquote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Het was een prachtige zomerse 1 april 2014. Het was zonnig, met 20 graden erg warm voor de tijd van het jaar (warmterecords werden zelfs gebroken), de lente deed nu echt zijn intrede en dat maakte het een perfecte dag voor een leuke date!
Heb hardop gelachen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Het was een prachtige zomerse 1 april 2014. Het was zonnig, met 20 graden erg warm voor de tijd van het jaar (warmterecords werden zelfs gebroken), de lente deed nu echt zijn intrede en dat maakte het een perfecte dag voor een leuke date!
Al drie jaar liepen Etsu en Rezania af en toe te geinen tegen elkaar over dat ze eens zouden moeten meeten. Al snel bleek immers dat ze beiden echt stapelgek zijn op dat lieve schattige hondje van Rezania. Mocht de date leuk zijn, weten ze alvast welke hond ze later kunnen nemen! Hihi. Dus heel wat gewhatsapp en moeilijk gedoe later komt het er maar eens van op deze mooie lentedag.
Dus enigszins zenuwachtig stapt Rezania in de trein naar Delft. Etsu was al enkele uren onderweg vanuit Groningen. Dat was eigenlijk een beetje oneerlijk qua afstand, maar Rezania koos Leiden omdat hij het een mooie stad vindt waar hij de weg goed kent en hij had al een beetje laten doorschemeren dat Etsu wel zou kunnen blijven slapen als het laat werd.
Eenmaal aangekomen op Leiden CS was Etsu behoorlijk hongerig door de lange reis en hij wilde het liefst zo snel mogelijk iets eten. Rezania daarentegen had net thuis nog gegeten en had bovendien om de date iets spannender te maken zojuist op de wc in de trein nog even een touwtje met funballetjes anaal ingebracht, waardoor hij wel zin had in een goede wandeling, zodat het e.e.a. goed gestimuleerd zou worden door de beweging. Dus met een glimlach op zijn gezicht en af en toe een "oehh" loopt Rezania urenlang met het zonnetje op zijn blonde bolletje door Leiden met een steeds hongeriger en chagrijniger wordende Etsu achter hem aan slenterend. Etsu dacht dat Rezania verdwaald was, maar boy was he wrong.
Eindelijk maar toch - het duurde gevoelsmatig wel een uur of drie? - belanden ze ergens en eten ze lekker een broodje beenham. Door het eten verbetert het humeur van Etsu en begint hij wat te grappen en grollen over bèta's. Dit valt echter erg slecht bij Rezania, waardoor de rollen nu omdraaien en Rezania een beetje chagrijnig wordt.
Om de situatie te verbeteren en ze elkaar in real life nu ook weer niet zo leuk vinden als ze hadden gehoopt, zetten ze het maar op een zuipen en babbelen ze wat af. De drank helpt. Rezania praat urenlang over waarom zijn studie de beste studie in de wereld is en Etsu luistert maar half en komt vooral met seksuele toespelingen. "Dus je studeert voor dokter ofzo? Misschien moeten we dan maar eens doktertje spelen, gnegnegne [wink]".
Uiteindelijk belanden ze bij een pannekoekenhuis. Hier binnen is het nog warmer dan buiten maar Etsu vindt die zwetende Rez tegenover hem wel extra sexy nu en wordt een tikje hitsig. Ergens tijdens het eten doet Etsu het busje poedersuiker over zijn stijve pener, kijkt Rezania strak aan en zegt op geile zachte toon: "Wil je misschien nog wat sweetness, baby?".
Van het een komt het ander en plotseling bevinden ze zich in een Leidsch hotel. Het friemelen begint niet echt vol overgave. "Doe ik hier wel goed aan? Als we zo weggaan kan hij nog net de laatste trein halen", denkt Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.
Terwijl Etsu zich achter Rezania begint uit te kleden, gooit Rezania vast de kussens van het bed. Dan draait hij z'n gezicht om, terwijl hij denkt "brace for impact!" om dan opeens Etsu te zien. Rezania zijn ogen kijken ineens wijdgespreid paniekerig naar Etsu: "What the fuck?". Het ondenkbare blijkt waar te zijn: Etsu heeft 5 tepels, 1 bal en een enorme nazi-tatoeage op zijn borst. Godverdomme, alle lust is spontaan weg en Rezania is er nu zeker van dat dit geen goed idee is. "Ehm ja sorry, maar ik ben eigenlijk toch meer van het andere joh. Ik denk dat ik naar huis ga."
Het gezicht van Etsu gaat van verhit naar pislink nu hij doorheeft dat hij voor niks helemaal naar Leiden is gekomen. "Ja godverdomme, nu kan ik niet eens meer terug man! Je had me heel wat anders voorgesteld." "Nee hoor, over een kwartier gaat de laatste trein!". Goed, het is niet anders en voor getreuzel is geen tijd meer, dus gauw in de kleren en samen naar het station rennen. Onderweg lopen ze flink ruzie te maken. "Ja maar dit, ja maar dat, ja maar zus, ja maar zo" etc. etc. en voor ze er erg in hebben smijten ze elkaar beiden enkele beledigingen toe die nooit meer teruggenomen kunnen worden en waar ze nog steeds erg boos om zijn op elkaar. Awkwaaaaardd!!!
Gelukkig kwam Rezania in de trein een leuke studiegenoot tegen, en kwam Etsu een knappe Schot tegen in zijn trein, en zag de dag er plotseling weer een stuk fleuriger uit. Af en toe doen ze nog een beetje aan sexting met elkaar over de telefoon, om tussendoor wat te bekvechten, maar op een dag zullen ze er allebei om lachen en eroverheen zijn, en leven ze nog lang, en gelukkig..
The End
Tranen.quote:Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.
Oh ok.quote:Op zondag 1 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben in utrecht geboren en zou daar nog niet dood gevonden willen worden
als je ooit gaat emigreren uit grunn, wil ik niks meer met je mee te maken hebben
I did my research.quote:Op zondag 1 november 2015 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/1_april#Weerextremen
Holy shit dat klopt.
Rotterdam is superawesome.quote:Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Renesite het volgende:
Al moet ik wel eens ene keer naar Rotterdam. Nog nooit in het centrum geweest!
Sindsdien hoest Rezania af en toe tot stikken an toe.quote:Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef Peter het volgende:
Zijn die funballetjes er ondertussen al uit ?:o
Sennaquote:Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Al drie jaar liepen Etsu en Rezania af en toe te geinen tegen elkaar over dat ze eens zouden moeten meeten. Al snel bleek immers dat ze beiden echt stapelgek zijn op dat lieve schattige hondje van Rezania. Mocht de date leuk zijn, weten ze alvast welke hond ze later kunnen nemen! Hihi. Dus heel wat gewhatsapp en moeilijk gedoe later komt het er maar eens van op deze mooie lentedag.
Eh? En hell no, ouders en shit.quote:Dus enigszins zenuwachtig stapt Rezania in de trein naar Delft. Etsu was al enkele uren onderweg vanuit Groningen. Dat was eigenlijk een beetje oneerlijk qua afstand, maar Rezania koos Leiden omdat hij het een mooie stad vindt waar hij de weg goed kent en hij had al een beetje laten doorschemeren dat Etsu wel zou kunnen blijven slapen als het laat werd.
quote:Eenmaal aangekomen op Leiden CS was Etsu behoorlijk hongerig door de lange reis en hij wilde het liefst zo snel mogelijk iets eten. Rezania daarentegen had net thuis nog gegeten en had bovendien om de date iets spannender te maken zojuist op de wc in de trein nog even een touwtje met funballetjes anaal ingebracht, waardoor hij wel zin had in een goede wandeling, zodat het e.e.a. goed gestimuleerd zou worden door de beweging. Dus met een glimlach op zijn gezicht en af en toe een "oehh" loopt Rezania urenlang met het zonnetje op zijn blonde bolletje door Leiden met een steeds hongeriger en chagrijniger wordende Etsu achter hem aan slenterend. Etsu dacht dat Rezania verdwaald was, maar boy was he wrong.
Beenhamquote:Eindelijk maar toch - het duurde gevoelsmatig wel een uur of drie? - belanden ze ergens en eten ze lekker een broodje beenham. Door het eten verbetert het humeur van Etsu en begint hij wat te grappen en grollen over bèta's. Dit valt echter erg slecht bij Rezania, waardoor de rollen nu omdraaien en Rezania een beetje chagrijnig wordt.
Ik ben juist meer van de seksuele toespellingen.quote:Om de situatie te verbeteren en ze elkaar in real life nu ook weer niet zo leuk vinden als ze hadden gehoopt, zetten ze het maar op een zuipen en babbelen ze wat af. De drank helpt. Rezania praat urenlang over waarom zijn studie de beste studie in de wereld is en Etsu luistert maar half en komt vooral met seksuele toespelingen. "Dus je studeert voor dokter ofzo? Misschien moeten we dan maar eens doktertje spelen, gnegnegne [wink]".
Crappy pannenkoek was dat.quote:Uiteindelijk belanden ze bij een pannekoekenhuis. Hier binnen is het nog warmer dan buiten maar Etsu vindt die zwetende Rez tegenover hem wel extra sexy nu en wordt een tikje hitsig. Ergens tijdens het eten doet Etsu het busje poedersuiker over zijn stijve pener, kijkt Rezania strak aan en zegt op geile zachte toon: "Wil je misschien nog wat sweetness, baby?".
"Leidsch", nice.quote:Van het een komt het ander en plotseling bevinden ze zich in een Leidsch hotel. Het friemelen begint niet echt vol overgave. "Doe ik hier wel goed aan? Als we zo weggaan kan hij nog net de laatste trein halen", denkt Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.
quote:Terwijl Etsu zich achter Rezania begint uit te kleden, gooit Rezania vast de kussens van het bed. Dan draait hij z'n gezicht om, terwijl hij denkt "brace for impact!" om dan opeens Etsu te zien. Rezania zijn ogen kijken ineens wijdgespreid paniekerig naar Etsu: "What the fuck?". Het ondenkbare blijkt waar te zijn: Etsu heeft 5 tepels, 1 bal en een enorme nazi-tatoeage op zijn borst. Godverdomme, alle lust is spontaan weg en Rezania is er nu zeker van dat dit geen goed idee is. "Ehm ja sorry, maar ik ben eigenlijk toch meer van het andere joh. Ik denk dat ik naar huis ga."
Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.quote:Het gezicht van Etsu gaat van verhit naar pislink nu hij doorheeft dat hij voor niks helemaal naar Leiden is gekomen. "Ja godverdomme, nu kan ik niet eens meer terug man! Je had me heel wat anders voorgesteld." "Nee hoor, over een kwartier gaat de laatste trein!". Goed, het is niet anders en voor getreuzel is geen tijd meer, dus gauw in de kleren en samen naar het station rennen. Onderweg lopen ze flink ruzie te maken. "Ja maar dit, ja maar dat, ja maar zus, ja maar zo" etc. etc. en voor ze er erg in hebben smijten ze elkaar beiden enkele beledigingen toe die nooit meer teruggenomen kunnen worden en waar ze nog steeds erg boos om zijn op elkaar. Awkwaaaaardd!!!
Nee, Jim kwam later pas. Heb eerst nog een FOK!ker tussendoor gehad.quote:Gelukkig kwam Rezania in de trein een leuke studiegenoot tegen, en kwam Etsu een knappe Schot tegen in zijn trein, en zag de dag er plotseling weer een stuk fleuriger uit. Af en toe doen ze nog een beetje aan sexting met elkaar over de telefoon, om tussendoor wat te bekvechten, maar op een dag zullen ze er allebei om lachen en eroverheen zijn, en leven ze nog lang, en gelukkig..
8/10, moest lachen.quote:The End
boeienquote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met deze attitude wordt je nooit mijn zwager.
Technische natuurkunde types (oid) douchen nooit en gebruiken geen deodorant.quote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
boeien
ik heb besloten dat ik toch voor rezania ga
quote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
boeien
ik heb besloten dat ik toch voor rezania ga
Gelukkig studeer ik geen technische natuurkunde.quote:Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Technische natuurkunde types (oid) douchen nooit en gebruiken geen deodorant.
Enige plek in Nederland die een beetje als een stad aanvoelt, lekker ruim opgezet zo met de talloze havens en de Maas, heerlijk met de watertaxi spectaculaire ritjes maken, overal architectonische hoogstandjes, leuke spontane mensen, toffe technoclubs, Kralingse Plas, het prachtige ouderwetse Delfshaven, de vele lokale bierbrouwerijen en de oude arbeiderswijken die overal in recordtempo transformeren tot hippe wijkjes met voornamelijk jonge hoogopgeleiden, veel goede biercafé's, alle sportmogelijkheden, perfect ov, goede parken waar je overal kunt barbecuen, elke week weer nieuwe mooie plekjes ontdekken die je nog niet kende, na jaren nog steeds nieuwe dingen over je stad leren en ook echt veel tijd nodig hebben om je stadje te leren kennen, de skyline, de bruggen, de constante stroom aan evenementen, ... , ... , ... Rotterdamquote:
Ah oke, dus eigenlijk klopte enkel het gedeelte van de funballs. Ach, 8/10 is prima.quote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Senna
[..]
Eh? En hell no, ouders en shit.
[..]Hehe.
[..]
BeenhamGrappen over bèta's zijn tevens altijd stereotiep en onterecht.
[..]
Ik ben juist meer van de seksuele toespellingen.
[..]
Crappy pannenkoek was dat.
[..]
"Leidsch", nice.En ik ben geen bottom.
[..]![]()
![]()
[..]
Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.
[..]
Nee, Jim kwam later pas. Heb eerst nog een FOK!ker tussendoor gehad.
[..]
8/10, moest lachen.
Uh, nee, dat ook niet.quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, dus eigenlijk klopte enkel het gedeelte van de funballs. Ach, 8/10 is prima.
Awww. Maar nu we toch al jaren een welles/nietes-spelletje spelen, kunnen we best weer proberen, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 21:14:08 ]
Wie is Jim? Wie heb ik gemist?quote:Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Senna
[..]
Eh? En hell no, ouders en shit.
[..]Hehe.
[..]
BeenhamGrappen over bèta's zijn tevens altijd stereotiep en onterecht.
[..]
Ik ben juist meer van de seksuele toespellingen.
[..]
Crappy pannenkoek was dat.
[..]
"Leidsch", nice.En ik ben geen bottom.
[..]![]()
![]()
[..]
Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.
[..]
Nee, Jim kwam later pas. Heb eerst nog een FOK!ker tussendoor gehad.
[..]
8/10, moest lachen.
quote:Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Awww. Maar nu we toch al jaren een welles/nietes-spelletje spelen, kunnen we best weer proberen, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Net zoals je studie!quote:Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Weer fucking nutteloze tijdsbesteding voor mij, dit.
Dude van studie.quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie is Jim? Wie heb ik gemist?
En die FOK!ker, is dat die FOK!ker wie ik denk dat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |