abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157254840

:~
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:39:02 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157254857
Rezets O+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157254868
Zitten hier nou enkel dikke homo's?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157254883
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef Renesite het volgende:
Rezets O+ !
Not gonna happen.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:39:49 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157254901
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef Rezania het volgende:
Laat dan een foto van jezelf zien.
pi_157254908
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef Renesite het volgende:
Rezets O+ !
Die heb ik laatst nog gezien, toen met liefde de prullenbak in geflikkerd.
pi_157254915
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef Rezania het volgende:
Hihi, ja.
pi_157254940
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 20:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

Laat dan een foto van jezelf zien.
pi_157254948
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 20:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') x 10^99.
pi_157254977
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') x 10^99.
Sorry, was een grapje. Dit is van een recente fotoshoot:

Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:42:36 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255015
quote:
6s.gif Op zondag 1 november 2015 20:41 schreef Rezania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En je studeert iets technisch en zit hele dagen achter je computer. En ik mis een bril.
pi_157255017
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:') x 10^999 (voor zover het nog kan).
pi_157255028
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zou me laten ombouwen :~

Oh kakjes dit is een echte SC.
pi_157255036
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Wat doet een hetero vrouw van GRTD oid hier?
pi_157255056
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Oh kakjes dit is een echte SC.
10/10 zou uitzondering maken. :~ :~ :~
pi_157255062
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 20:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

En je studeert iets technisch en zit hele dagen achter je computer. En ik mis een bril.
Ja, nee, nee.
pi_157255075
quote:
17s.gif Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul. ;) maar ik hoor hier inderdaad niet. :@
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:44:40 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255083
quote:
17s.gif Op zondag 1 november 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

Flippiee kom in de HOMO-sc dan O+ !
pi_157255108

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
pi_157255146
quote:
17s.gif Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Bijna wensen dat ze man was met al dat aantrekkelijke spul. ;) maar ik hoor hier inderdaad niet. :@
Hey flip :@ :@
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_157255147

Die dude links in het midden.
pi_157255161
quote:
17s.gif Op zondag 1 november 2015 20:44 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Vind je mij aantrekkelijk?
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:48:04 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255211
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Die dude links in het midden.
Die rechts van het midden eerder.
Links van het midden is net iets te afgemeten 'afgewerkt'
pi_157255240
Paar minuten nog.

*kuch* witte wijn *kuch* Renesite
pi_157255253
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Vind je mij aantrekkelijk?
Ook jij hoort onder de noemer 'aantrekkelijke spul'
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Hey flip :@ :@
Heyyy :@ daten? :@ :@ dan zijn we gay en niet zo verdwaald
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:49:34 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255264
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar minuten nog.

Tot je in Groningen bent.
pi_157255293
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar minuten nog.

kanniewachten
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:51:05 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255311
Al moet ik wel eens ene keer naar Rotterdam. Nog nooit in het centrum geweest :') !
pi_157255323
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Renesite het volgende:
Al moet ik wel eens ene keer naar Rotterdam. Nog nooit in het centrum geweest :') !
je mist toch niks
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:52:32 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255359
Oh. Homoromance met Ferry Doedens weer in GTST. Vanaf woensdag. Leuk man.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:53:05 #31
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255378
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:

[..]

je mist toch niks
Groningen beter he? Sowieso beter dan Delft of Leiden.
pi_157255392
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Renesite het volgende:

[..]

Die rechts van het midden eerder.
Links van het midden is net iets te afgemeten 'afgewerkt'

Zou ze eigenlijk allebei niet m'n bed uit trappen.
pi_157255401
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef Renesite het volgende:
Oh. Homoromance met Ferry Doedens weer in GTST. Vanaf woensdag. Leuk man.
Die was toch ontslagen?
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:54:08 #34
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255416
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die was toch ontslagen?
Ja, maar duurt nog tot december of zo... geloof ik.
pi_157255424
quote:
6s.gif Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Renesite het volgende:

[..]

sowieso.

Groningen _O_ heb me nog nooit zo thuis gevoeld
leiden :') dat ik daar ooit wilde studeren :') delft :') grafstad
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 20:55:33 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255480
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

sowieso.

Aaai O+ !
Voel me er ook thuis. Weinig redenen om uit Groningen te gaan (of een straal van 30km). Of Utrecht, nog een optie.
pi_157255505
quote:
6s.gif Op zondag 1 november 2015 20:53 schreef Renesite het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

sowieso.

pi_157255530
Jullie zijn gewoon jelly, want in Delft mag je enkel studeren als je echt slim bent.
pi_157255539
Het was een prachtige zomerse 1 april 2014. Het was zonnig, met 20 graden erg warm voor de tijd van het jaar (warmterecords werden zelfs gebroken), de lente deed nu echt zijn intrede en dat maakte het een perfecte dag voor een leuke date!

Al drie jaar liepen Etsu en Rezania af en toe te geinen tegen elkaar over dat ze eens zouden moeten meeten. Al snel bleek immers dat ze beiden echt stapelgek zijn op dat lieve schattige hondje van Rezania. Mocht de date leuk zijn, weten ze alvast welke hond ze later kunnen nemen! Hihi. Dus heel wat gewhatsapp en moeilijk gedoe later komt het er maar eens van op deze mooie lentedag.

Dus enigszins zenuwachtig stapt Rezania in de trein naar Delft. Etsu was al enkele uren onderweg vanuit Groningen. Dat was eigenlijk een beetje oneerlijk qua afstand, maar Rezania koos Leiden omdat hij het een mooie stad vindt waar hij de weg goed kent en hij had al een beetje laten doorschemeren dat Etsu wel zou kunnen blijven slapen als het laat werd.

Eenmaal aangekomen op Leiden CS was Etsu behoorlijk hongerig door de lange reis en hij wilde het liefst zo snel mogelijk iets eten. Rezania daarentegen had net thuis nog gegeten en had bovendien om de date iets spannender te maken zojuist op de wc in de trein nog even een touwtje met funballetjes anaal ingebracht, waardoor hij wel zin had in een goede wandeling, zodat het e.e.a. goed gestimuleerd zou worden door de beweging. Dus met een glimlach op zijn gezicht en af en toe een "oehh" loopt Rezania urenlang met het zonnetje op zijn blonde bolletje door Leiden met een steeds hongeriger en chagrijniger wordende Etsu achter hem aan slenterend. Etsu dacht dat Rezania verdwaald was, maar boy was he wrong.

Eindelijk maar toch - het duurde gevoelsmatig wel een uur of drie? - belanden ze ergens en eten ze lekker een broodje beenham. Door het eten verbetert het humeur van Etsu en begint hij wat te grappen en grollen over bèta's. Dit valt echter erg slecht bij Rezania, waardoor de rollen nu omdraaien en Rezania een beetje chagrijnig wordt.

Om de situatie te verbeteren en ze elkaar in real life nu ook weer niet zo leuk vinden als ze hadden gehoopt, zetten ze het maar op een zuipen en babbelen ze wat af. De drank helpt. Rezania praat urenlang over waarom zijn studie de beste studie in de wereld is en Etsu luistert maar half en komt vooral met seksuele toespelingen. "Dus je studeert voor dokter ofzo? Misschien moeten we dan maar eens doktertje spelen, gnegnegne [wink]".

Uiteindelijk belanden ze bij een pannekoekenhuis. Hier binnen is het nog warmer dan buiten maar Etsu vindt die zwetende Rez tegenover hem wel extra sexy nu en wordt een tikje hitsig. Ergens tijdens het eten doet Etsu het busje poedersuiker over zijn stijve pener, kijkt Rezania strak aan en zegt op geile zachte toon: "Wil je misschien nog wat sweetness, baby?".

Van het een komt het ander en plotseling bevinden ze zich in een Leidsch hotel. Het friemelen begint niet echt vol overgave. "Doe ik hier wel goed aan? Als we zo weggaan kan hij nog net de laatste trein halen", denkt Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.

Terwijl Etsu zich achter Rezania begint uit te kleden, gooit Rezania vast de kussens van het bed. Dan draait hij z'n gezicht om, terwijl hij denkt "brace for impact!" om dan opeens Etsu te zien. Rezania zijn ogen kijken ineens wijdgespreid paniekerig naar Etsu: "What the fuck?". Het ondenkbare blijkt waar te zijn: Etsu heeft 5 tepels, 1 bal en een enorme nazi-tatoeage op zijn borst. Godverdomme, alle lust is spontaan weg en Rezania is er nu zeker van dat dit geen goed idee is. "Ehm ja sorry, maar ik ben eigenlijk toch meer van het andere joh. Ik denk dat ik naar huis ga."

Het gezicht van Etsu gaat van verhit naar pislink nu hij doorheeft dat hij voor niks helemaal naar Leiden is gekomen. "Ja godverdomme, nu kan ik niet eens meer terug man! Je had me heel wat anders voorgesteld." "Nee hoor, over een kwartier gaat de laatste trein!". Goed, het is niet anders en voor getreuzel is geen tijd meer, dus gauw in de kleren en samen naar het station rennen. Onderweg lopen ze flink ruzie te maken. "Ja maar dit, ja maar dat, ja maar zus, ja maar zo" etc. etc. en voor ze er erg in hebben smijten ze elkaar beiden enkele beledigingen toe die nooit meer teruggenomen kunnen worden en waar ze nog steeds erg boos om zijn op elkaar. Awkwaaaaardd!!!

Gelukkig kwam Rezania in de trein een leuke studiegenoot tegen, en kwam Etsu een knappe Schot tegen in zijn trein, en zag de dag er plotseling weer een stuk fleuriger uit. Af en toe doen ze nog een beetje aan sexting met elkaar over de telefoon, om tussendoor wat te bekvechten, maar op een dag zullen ze er allebei om lachen en eroverheen zijn, en leven ze nog lang, en gelukkig..

The End
pi_157255552
Tevens is Groningen gewoon Leiden maar dan in the middle of freaking nowhere.
pi_157255580
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef Renesite het volgende:

[..]

Aaai O+ !
Voel me er ook thuis. Weinig redenen om uit Groningen te gaan (of een straal van 30km). Of Utrecht, nog een optie.
ik ben in utrecht geboren en zou daar nog niet dood gevonden willen worden

als je ooit gaat emigreren uit grunn, wil ik niks meer met je mee te maken hebben
pi_157255596
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 20:57 schreef Rezania het volgende:
Tevens is Groningen gewoon Leiden maar dan in the middle of freaking nowhere.
Nee. Gewoon. Nee, Rezania. Nee.
pi_157255620
quote:
17s.gif Op zondag 1 november 2015 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Het was een prachtige zomerse 1 april 2014. Het was zonnig, met 20 graden erg warm voor de tijd van het jaar (warmterecords werden zelfs gebroken), de lente deed nu echt zijn intrede en dat maakte het een perfecte dag voor een leuke date!
https://nl.wikipedia.org/wiki/1_april#Weerextremen
Holy shit dat klopt. _O-
pi_157255636
quote:

Al drie jaar liepen Etsu en Rezania af en toe te geinen tegen elkaar over dat ze eens zouden moeten meeten. Al snel bleek immers dat ze beiden echt stapelgek zijn op dat lieve schattige hondje van Rezania. Mocht de date leuk zijn, weten ze alvast welke hond ze later kunnen nemen! Hihi. Dus heel wat gewhatsapp en moeilijk gedoe later komt het er maar eens van op deze mooie lentedag.

Dus enigszins zenuwachtig stapt Rezania in de trein naar Delft. Etsu was al enkele uren onderweg vanuit Groningen. Dat was eigenlijk een beetje oneerlijk qua afstand, maar Rezania koos Leiden omdat hij het een mooie stad vindt waar hij de weg goed kent en hij had al een beetje laten doorschemeren dat Etsu wel zou kunnen blijven slapen als het laat werd.

Eenmaal aangekomen op Leiden CS was Etsu behoorlijk hongerig door de lange reis en hij wilde het liefst zo snel mogelijk iets eten. Rezania daarentegen had net thuis nog gegeten en had bovendien om de date iets spannender te maken zojuist op de wc in de trein nog even een touwtje met funballetjes anaal ingebracht, waardoor hij wel zin had in een goede wandeling, zodat het e.e.a. goed gestimuleerd zou worden door de beweging. Dus met een glimlach op zijn gezicht en af en toe een "oehh" loopt Rezania urenlang met het zonnetje op zijn blonde bolletje door Leiden met een steeds hongeriger en chagrijniger wordende Etsu achter hem aan slenterend. Etsu dacht dat Rezania verdwaald was, maar boy was he wrong.

Eindelijk maar toch - het duurde gevoelsmatig wel een uur of drie? - belanden ze ergens en eten ze lekker een broodje beenham. Door het eten verbetert het humeur van Etsu en begint hij wat te grappen en grollen over bèta's. Dit valt echter erg slecht bij Rezania, waardoor de rollen nu omdraaien en Rezania een beetje chagrijnig wordt.

Om de situatie te verbeteren en ze elkaar in real life nu ook weer niet zo leuk vinden als ze hadden gehoopt, zetten ze het maar op een zuipen en babbelen ze wat af. De drank helpt. Rezania praat urenlang over waarom zijn studie de beste studie in de wereld is en Etsu luistert maar half en komt vooral met seksuele toespelingen. "Dus je studeert voor dokter ofzo? Misschien moeten we dan maar eens doktertje spelen, gnegnegne [wink]".

Uiteindelijk belanden ze bij een pannekoekenhuis. Hier binnen is het nog warmer dan buiten maar Etsu vindt die zwetende Rez tegenover hem wel extra sexy nu en wordt een tikje hitsig. Ergens tijdens het eten doet Etsu het busje poedersuiker over zijn stijve pener, kijkt Rezania strak aan en zegt op geile zachte toon: "Wil je misschien nog wat sweetness, baby?".

Van het een komt het ander en plotseling bevinden ze zich in een Leidsch hotel. Het friemelen begint niet echt vol overgave. "Doe ik hier wel goed aan? Als we zo weggaan kan hij nog net de laatste trein halen", denkt Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.

Terwijl Etsu zich achter Rezania begint uit te kleden, gooit Rezania vast de kussens van het bed. Dan draait hij z'n gezicht om, terwijl hij denkt "brace for impact!" om dan opeens Etsu te zien. Rezania zijn ogen kijken ineens wijdgespreid paniekerig naar Etsu: "What the fuck?". Het ondenkbare blijkt waar te zijn: Etsu heeft 5 tepels, 1 bal en een enorme nazi-tatoeage op zijn borst. Godverdomme, alle lust is spontaan weg en Rezania is er nu zeker van dat dit geen goed idee is. "Ehm ja sorry, maar ik ben eigenlijk toch meer van het andere joh. Ik denk dat ik naar huis ga."

Het gezicht van Etsu gaat van verhit naar pislink nu hij doorheeft dat hij voor niks helemaal naar Leiden is gekomen. "Ja godverdomme, nu kan ik niet eens meer terug man! Je had me heel wat anders voorgesteld." "Nee hoor, over een kwartier gaat de laatste trein!". Goed, het is niet anders en voor getreuzel is geen tijd meer, dus gauw in de kleren en samen naar het station rennen. Onderweg lopen ze flink ruzie te maken. "Ja maar dit, ja maar dat, ja maar zus, ja maar zo" etc. etc. en voor ze er erg in hebben smijten ze elkaar beiden enkele beledigingen toe die nooit meer teruggenomen kunnen worden en waar ze nog steeds erg boos om zijn op elkaar. Awkwaaaaardd!!!

Gelukkig kwam Rezania in de trein een leuke studiegenoot tegen, en kwam Etsu een knappe Schot tegen in zijn trein, en zag de dag er plotseling weer een stuk fleuriger uit. Af en toe doen ze nog een beetje aan sexting met elkaar over de telefoon, om tussendoor wat te bekvechten, maar op een dag zullen ze er allebei om lachen en eroverheen zijn, en leven ze nog lang, en gelukkig..

The End
Heb hardop gelachen. :D _O-
pi_157255672
quote:
Rezania. Maar ach, wat geeft het ook en zo gaat het even door. Rezania had in zijn chats naar Etsu al aangegeven een bottom te zijn, wat Etsu zo blij als een kind maakte en die gooit Rezania dan ook op het hotelbed.
Tranen. :'( _O-
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:00:37 #46
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255675
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

ik ben in utrecht geboren en zou daar nog niet dood gevonden willen worden

als je ooit gaat emigreren uit grunn, wil ik niks meer met je mee te maken hebben
Oh ok.
pi_157255693
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

Oh ok.
dus. wees duidelijk.
je hebt nog tijd.
pi_157255702
quote:
I did my research.
pi_157255752
Zijn die funballetjes er ondertussen al uit ?:o
dag
pi_157255768
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:51 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam is superawesome.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:03:14 #51
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255786
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef Peter het volgende:
Zijn die funballetjes er ondertussen al uit ?:o
Sindsdien hoest Rezania af en toe tot stikken an toe.
pi_157255801
quote:
4s.gif Op zondag 1 november 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Rotterdam is superawesome.
Wat is er precies awesome aan R'dam?
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:05:31 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255876
Als ik naar Rotterdam ga neem ik een feyenoordshirt mee voor mn neefje. Om mn broer te pesten.
pi_157255948
wat ben jij zielig

zomaar je broer pesten
pi_157255964
quote:

Senna O+
quote:
Eh? En hell no, ouders en shit.
quote:
_O- Hehe.
quote:
Beenham :9 Grappen over bèta's zijn tevens altijd stereotiep en onterecht. }:|
quote:
Ik ben juist meer van de seksuele toespellingen. :+
quote:
Crappy pannenkoek was dat. :')
quote:
"Leidsch", nice. :7 En ik ben geen bottom. o|O
quote:
_O- :D :')
quote:
Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.
quote:
Nee, Jim kwam later pas. Heb eerst nog een FOK!ker tussendoor gehad. :')
quote:
The End
8/10, moest lachen.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:07:40 #56
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157255982
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Etsu het volgende:
wat ben jij zielig

zomaar je broer pesten
Met deze attitude wordt je nooit mijn zwager.
pi_157255993
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:

[..]

De skihut, jwz.
pi_157256012
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

Met deze attitude wordt je nooit mijn zwager.
boeien

ik heb besloten dat ik toch voor rezania ga
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:09:00 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256036
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

boeien

Technische natuurkunde types (oid) douchen nooit en gebruiken geen deodorant.
pi_157256048
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

boeien

:{ * Rezania hides.
pi_157256055
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Technische natuurkunde types (oid) douchen nooit en gebruiken geen deodorant.
Gelukkig studeer ik geen technische natuurkunde. :)
pi_157256067
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:03 schreef Etsu het volgende:

[..]

Enige plek in Nederland die een beetje als een stad aanvoelt, lekker ruim opgezet zo met de talloze havens en de Maas, heerlijk met de watertaxi spectaculaire ritjes maken, overal architectonische hoogstandjes, leuke spontane mensen, toffe technoclubs, Kralingse Plas, het prachtige ouderwetse Delfshaven, de vele lokale bierbrouwerijen en de oude arbeiderswijken die overal in recordtempo transformeren tot hippe wijkjes met voornamelijk jonge hoogopgeleiden, veel goede biercafé's, alle sportmogelijkheden, perfect ov, goede parken waar je overal kunt barbecuen, elke week weer nieuwe mooie plekjes ontdekken die je nog niet kende, na jaren nog steeds nieuwe dingen over je stad leren en ook echt veel tijd nodig hebben om je stadje te leren kennen, de skyline, de bruggen, de constante stroom aan evenementen, ... , ... , ... Rotterdam _O_ *;
pi_157256189
Rotterdammers -O-
dag
pi_157256229
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Senna O+

[..]

[..]

_O- Hehe.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Hij ging naar Rotterdam btw, nachttreinen vanaf Leiden, hij kwam sowieso wel thuis.

[..]

[..]

8/10, moest lachen.
Ah oke, dus eigenlijk klopte enkel het gedeelte van de funballs. Ach, 8/10 is prima. :7
pi_157256241
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ah oke, dus eigenlijk klopte enkel het gedeelte van de funballs. Ach, 8/10 is prima. :7
Uh, nee, dat ook niet.
pi_157256243
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

:{ * Rezania hides.
Awww. Maar nu we toch al jaren een welles/nietes-spelletje spelen, kunnen we best weer proberen, toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 21:14:08 ]
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:13:53 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256247
Rotterdam. Voor de mensen die houden van blokkige glim bling bling architectuur.
pi_157256258
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

Heb hardop gelachen. :D _O-
Hehe.
pi_157256274
Weer fucking nutteloze tijdsbesteding voor mij, dit.
pi_157256283
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 21:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Senna O+

[..]

[..]

_O- Hehe.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

8/10, moest lachen.
Wie is Jim? Wie heb ik gemist?
En die FOK!ker, is dat die FOK!ker wie ik denk dat het is?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 21:15:35 ]
pi_157256301
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Awww. Maar nu we toch al jaren een welles/nietes-spelletje spelen, kunnen we best weer proberen, toch?

SPOILER
pi_157256312
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Weer fucking nutteloze tijdsbesteding voor mij, dit.
Net zoals je studie!
pi_157256331
quote:
11s.gif Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wie is Jim? Wie heb ik gemist?
En die FOK!ker, is dat die FOK!ker wie ik denk dat het is?
Dude van studie.
pi_157256383
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dude van studie.
Mijn vent is toch knapper.
pi_157256414
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Net zoals je studie!
Ik kan het hebben, deze grapjes.