SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja. Zodra ik ooit stop dan haal ik de 4/20 wel uit mijn naam.quote:
HEEL MATIGquote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef Kauai het volgende:
Wilde gaan fitnessen maar heb nogsteeds last van mn kuit
Matig dit
Oke oke nog steeds paar op een dag?quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Zodra ik ooit stop dan haal ik de 4/20 wel uit mijn naam.
Jaquote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke oke nog steeds paar op een dag?
Na stom hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
is geen nieuwe, post gewoon niet meer
nja nu even omdat ik me nu wel echt de tering verveel
Oh wist ik nietquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 16:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
geontvoert door het finland en de oekrainen wollah hy hat wiet van ze niffa gekogt tog
wat lieg jijquote:Op zondag 1 november 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was ook grapje
weet niet waar hij is
wat betekent t danquote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Zodra ik ooit stop dan haal ik de 4/20 wel uit mijn naam.
ik heb je gemistquote:Op zondag 1 november 2015 16:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
geontvoert door het finland en de oekrainen wollah hy hat wiet van ze niffa gekogt tog
mensen die dit soort dingen niet tegen jou zeggen, zijn gek.quote:
Ohquote:Op zondag 1 november 2015 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
mensen die dit soort dingen niet tegen jou zeggen, zijn gek.
Weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/420_%28cannabiscultuur%29
wietquote:Op zondag 1 november 2015 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/420_%28cannabiscultuur%29
Dit was toch al langer bekend of heb beeld ik me nu dingen inquote:
nee hoorquote:Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit was toch al langer bekend of heb beeld ik me nu dingen in
Mortaxx is dus nog altijd de oudequote:
dat hoop ikquote:Op zondag 1 november 2015 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mortaxx is dus nog altijd de oude
Klinkt wel als Mortaxx, altijd maar wisselen van gevoelens en uitingen. Feit blijft wel dat hij heel verwarrend kan zijn met vlagenquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hoop ik
het schijnt dat hij laatst met een poolse bijzondere dingen heeft gedaan die ik niet echt helemaal accepteer
tegelijkertijd verklaart hij mij de liefde, en dan doet hij zo
Gelukkig heb je GRTD weer terug gevondenquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb je GRTD weer terug gevonden
Voor zover ik weet zijn er nog geen foto's van mij op Fok terecht gekomenquote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik zag wel mooie mannen in homo topique
Pics van jou, dm staat openquote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er nog geen foto's van mij op Fok terecht gekomen
Ze hebben wel smaak jaquote:Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik zag wel mooie mannen in homo topique
Als ik ooit een aandachtstekort heb zal ik je meteen foto's sturen!quote:
Tot die tijd geil ik wel op de pics van kauaiquote:Op zondag 1 november 2015 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik ooit een aandachtstekort heb zal ik je meteen foto's sturen!
Zijn er pics van haar die de ronde gaan op fokquote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot die tijd geil ik wel op de pics van kauai
ja kauai.rarquote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn er pics van haar die de ronde gaan op fok
Wasquote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn er pics van haar die de ronde gaan op fok
Ik mis ook alle belangrijke dingen hier. Misschien moet ik ook maar eens serieus gaan overwegen om een zolderkamerautist te worden!quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis ook alle belangrijke dingen hier. Misschien moet ik ook maar eens serieus gaan overwegen om een zolderkamerautist te worden!
Kom daar bijna nooit, misschien moet ik daar dan gewoon eens verandering in brengen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ze had gewoon gepost in US. Is inmiddels weg wegens enge mensen
Mn whatsapp foto is wel spannend hequote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot die tijd geil ik wel op de pics van kauai
Zou eerder nieuwsgierig zijn naar Opsogodinquote:Op zondag 1 november 2015 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
Nu begin ik toch wel licht nieuwsgierig te worden
quote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zou eerder nieuwsgierig zijn naar kauaigodin
Een gezamenlijke account dan. 2 kloons / nieuwe accounts die gelijk in homo SC posten, dat valt wel opquote:Op zondag 1 november 2015 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we kloongayaccount maar maken om mee te genieten van alle boycandy?
Mijn DM staat voor beide openquote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zou eerder nieuwsgierig zijn naar Opsogodin/kauaigodin
he flipperquote:Op zondag 1 november 2015 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een gezamenlijke account dan. 2 kloons / nieuwe accounts die gelijk in homo SC posten, dat valt wel op
Oke we gaan het wearenotaclone69 noemenquote:Op zondag 1 november 2015 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een gezamenlijke account dan. 2 kloons / nieuwe accounts die gelijk in homo SC posten, dat valt wel op
Jammer, weer een deuk voor mijn egoquote:
Enolc69?quote:Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke we gaan het wearenotaclone69 noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |