Zijquote:Op maandag 16 november 2015 12:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Plaatste hij laatst niet een foto met planken met daarop geschreven 'lange schroeven' en 'korte schroeven'Je hebt tegenwoordig nog meer soorten schroeven zie ik.
Hen sinds paar weken ook zoiets, beste wel handig
Nee, maar zou inderdaad wel wat voor mij geweest zijnquote:Op maandag 16 november 2015 12:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Plaatste jij laatst niet een foto met planken met daarop geschreven 'lange schroeven' en 'korte schroeven'Je hebt tegenwoordig nog meer soorten schroeven zie ik.
Hen sinds paar weken ook zoiets, beste wel handig![]()
Hoppaquote:Op maandag 16 november 2015 14:57 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er stopte net een koerier
Die mag wel vaker stoppen zeker?quote:Op maandag 16 november 2015 14:57 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er stopte net een koerier
Aha, duidelijkquote:Op maandag 16 november 2015 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
Haha dat was ik, setje nu pas thuis ontvangen (eea misgegaan in t leveringsproces, wat overigens allemaal correct afgehandeld is)2 Accu's zitten erbij 3e is onderweg. En idd die koerier mag vaker stoppen.
Waarom Milwaukee? Brute kracht + gunstige batterijduur, werk zelf al jaren met de accuboormachines. Dusja dacht waarom dan niet zelf ook zo'n setje aanschaffen
Veel plezier er mee. Zijn dat impact bits? Werk je nog steeds elke dag met dat spul? Ik dacht dat 'project X' al ruimschoots voltooid had moeten zijnquote:Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hoppagaat goed hier.
Mooi spul![]()
Bij mij zojuist de bevestiging dat het volgende onderweg is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 stuks mini L-boxx
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef derLudolf het volgende:
Veel plezier er mee. Zijn dat impact bits?
Yep, iedere avond in de week + za + zo hele dagen.quote:Werk je nog steeds elke dag met dat spul?
Haha 'project X'quote:Ik dacht dat 'project X' al ruimschoots voltooid had moeten zijn
Zeker!quote:Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, duidelijkGoede ervaringen mee dus.
Vraagt toch wel beetje om een topic/bouwverslag hoorquote:[b]Op maandag 16 november 2015 17:19
[..]
Haha 'project X'![]()
Iedereen mag het nu weten, ik had 't ook al in mijn eigen topic vermeld![]()
Één kamer van onze Escape Rooms is (ruimschoots idd) klaar, maar er volgen d'r nog meer![]()
Nog enkele jaren klusplezier!
Ik ben minder gaan werken bij mijn "primaire" baan, en daar gaat binnenkort nog een dagje af, dus dat zorgt dat ik nóg meer tijd krijg om te klussen aan m'n (ons) nieuwe project
Aha, ik dacht dat dit setje bedoeld was voor bij die gdrquote:Op maandag 16 november 2015 17:19 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn "gewone".
Impacts heb ik van WERA, en die gaan nog laaaaaaaaang meeWat een fijne set!
Wordt al 3 maanden iedere dag gebruikt (ook door minder handige lui) en geeft geen krimp.
Al hadden ze het maar tot nu volgehouden dan was ik al dik tevreden geweest
Vet, mooi dat het zo goed gaat. Nu zorgen dat het goed blijft gaan (constant blijven vernieuwen denk ik?)quote:Haha 'project X'![]()
Iedereen mag het nu weten, ik had 't ook al in mijn eigen topic vermeld![]()
Één kamer van onze Escape Rooms is (ruimschoots idd) klaar, maar er volgen d'r nog meer![]()
Nog enkele jaren klusplezier!
Ik ben minder gaan werken bij mijn "primaire" baan, en daar gaat binnenkort nog een dagje af, dus dat zorgt dat ik nóg meer tijd krijg om te klussen aan m'n (ons) nieuwe project
Hm kan het dat dat een OEM setje is? Heb al regelmatig gewerkt met nagenoeg exact hetzelfde setje maar dan in Metabo uitvoering.quote:Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Atmoz het volgende:
[ afbeelding ]
Die set zeker,hij is er ook in een mannesman, Hitachi, Lidl, toolcraft en HBM variant.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm kan het dat dat een OEM setje is? Heb al regelmatig gewerkt met nagenoeg exact hetzelfde setje maar dan in Metabo uitvoering.
Fijne kisten zijn datquote:Op maandag 16 november 2015 09:57 schreef Chicolade het volgende:
Dit had ik al veel eerder moeten halen ... eindelijk al mijn schroeven/pluggen georganiseerd(nog niet alles zit erin, dit is wat ik zo snel kon vinden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:57 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Fijne kisten zijn dat
Gebruik ze voor mijn elektra spul, lekker degelijk. Hornbach is dat hè?
Ik heb mijn schroeven in Stanley Fatmax kisten, bevalt mij erg goedquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:05 schreef Chicolade het volgende:
[..]![]()
In eerste instantie wilde ik mijn schroevendraaiers enzo er ook in doen, maar ik heb een groter assortiment dan ik dacht, dus misschien moet ik daar een van de grotere varianten voor halen.
Goed excuusquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:05 schreef Chicolade het volgende:
[..]![]()
In eerste instantie wilde ik mijn schroevendraaiers enzo er ook in doen, maar ik heb een groter assortiment dan ik dacht, dus misschien moet ik daar een van de grotere varianten voor halen.
quote:
Heb ik ook mee in mijn handen gestaan, maar vond ze wat te 'plastic' aanvoelen. Alsof ze niet tegen een stootje zouden kunnen,quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:12 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Ik heb mijn schroeven in Stanley Fatmax kisten, bevalt mij erg goed
En als jij er zoeen koopt moeten ze wel tegen een stoot kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:50 schreef Chicolade het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook nog een set goede schroevendraaiers, de huidige zijn behoorlijk 'op' aan het raken na een paar maanden.
[..]
Heb ik ook mee in mijn handen gestaan, maar vond ze wat te 'plastic' aanvoelen. Alsof ze niet tegen een stootje zouden kunnen,
Die zijn ook te koop als Güde en Kinzo volgens mij. Zit veel geluid in of niet?quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:03 schreef bartos het volgende:
gisteren marktplaats koopje opgehaald:
[ afbeelding ]
De herrie valt mij erg mee. Veel minder als een standaard huis tuin en keuken 25 liter ding van de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn ook te koop als Güde en Kinzo volgens mij. Zit veel geluid in of niet?
Die hebben alleen maar een redelijk rustige zoem toch? Ik zoek er nog zoeen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:15 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat is vaak zo, die kleine olievrije compressortjes op 230V draaien veel toeren.
Een grotere 2 cylinder compressor op krachtstroom draait veel rustiger meestal.
die zoemt vrij rustig ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:19 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Die hebben alleen maar een redelijk rustige zoem toch? Ik zoek er nog zoeen.
Ideaal voor op je zolderquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:19 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Die hebben alleen maar een redelijk rustige zoem toch? Ik zoek er nog zoeen.
Dat was precies het plan ja!quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ideaal voor op je zolder.
Zijn wel typische zaken die je voor een prikkie op een veilingsite tegenkomt...
Netjes! Mijn Stanley 6liter is volgens de specs 97db, ik zet dus altijd gehoorbescherming op als ik die gebruik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:34 schreef bartos het volgende:
Volgens de specs is hij 85db maar op mijn DB meter komt hij niet boven de 60 uit.
Ik heb een 100 liter traagdraaier, die is voor mij net voldoende.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:49 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dat was precies het plan ja!
Hmm, ik heb marktplaats al wel een beetje bekeken... Maar daar nog niets voor een prikkie tegen gekomen.
Hoeveel liter tank zou ik naar moeten kijken?
Ik heb exact hetzelfde setje maar dan in een groen doosje, zou daar nu nog echt verschil in kwaliteit zitten?quote:Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hoppagaat goed hier.
Mooi spul![]()
[ afbeelding ]
Mooi dingquote:Op woensdag 18 november 2015 09:10 schreef Luuk84 het volgende:
Deze multitool gekregen; Bosch GOP 250CE![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.ibood.com/home(...)chroevendraaier.html
[ afbeelding ]
Bosch GSB 18-2 Li Professional accuklopboorschroevendraaier + 3x 1,5 Ah + L-Boxx
Deze is besteld
Als dat setje van jou goedkoper is hoop ik dat er wel verschil in zit jaquote:Ik heb exact hetzelfde setje maar dan in een groen doosje, zou daar nu nog echt verschil in kwaliteit zitten?
http://www.toolmax.nl/catalogsearch/result/?cat=0&q=bosch+bitsquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
Ik heb zijn grotere broer, maar volgens mij kom je met deze ook super goed uit de voeten![]()
Voelt echt degelijk/solide aan toch?!
[..]
Nice
[..]
Als dat setje van jou goedkoper is hoop ik dat er wel verschil in zit ja![]()
De bitjes in dat doosje van mij voelen in ieder geval zeer degelijk aan.
Ik denk dat het redelijk dezelfde zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.toolmax.nl/catalogsearch/result/?cat=0&q=bosch+bits
iets naar onder scrollen, staan naast elkaar![]()
Ja zat net te kijken naar de Robustline bitjes. Ach, zolang deze nog fatsoenlijk zijn dan is het prima. En gemak dient de mens, als je dan toch aan het bestellen bentquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:25 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ik denk dat het redelijk dezelfde zijn![]()
Normaliter staat die kleurencombinatie van mijn doosje voor de "robustline" van Bosch (prof. serie). Maar in dit geval is dat bijna zekerweten niet zo, dan zouden ze namelijk wel een stuk duurder zijn.
Hoe dan ook: ze ogen erg degelijk, en ik heb ze ook maar gekocht "voor erbij" omdat ze toevallig op diezelfde site stonden als waar ik de rest v/d order plaatste
Gewoon alleen gebruiken indien echt nodig, dan zullen ze best wel een tijdje mee gaan denk ik. Heb je direct ook rare dingen als triwing en square drivequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Denk wel dat ik deze voor erbij haal:
http://www.toolmax.nl/37-(...)chroevendraaier.html
Heb het idee dat die lange toch wel ergens handig voor zijn ooit ergens misschien eens.
Nice, zit er ook aan te denken om hem te bestellen (m'n eerste eigenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.ibood.com/home(...)chroevendraaier.html
[ afbeelding ]
Bosch GSB 18-2 Li Professional accuklopboorschroevendraaier + 3x 1,5 Ah + L-Boxx
Deze is besteld
Hmmzzz, ziet eruit als een erg fijne set idd. Misschien maar voor Sinterklaas vragenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ja zat net te kijken naar de Robustline bitjes. Ach, zolang deze nog fatsoenlijk zijn dan is het prima. En gemak dient de mens, als je dan toch aan het bestellen bent
Denk wel dat ik deze voor erbij haal:
http://www.toolmax.nl/37-(...)chroevendraaier.html
Heb het idee dat die lange toch wel ergens handig voor zijn ooit ergens misschien eens.
Voor dat geld mag je dat ook wel verwachten ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ruim ¤3 per bitje betaaldMaar verwacht ook dat ze lang mee gaan en dat houdertje leek mij super handig.
https://www.machinetoebeh(...)W-PZPHTX-25MM?p=4548
Zo'n setje Wera's is niet veel goedkoper denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Atmoz het volgende:
Voor dat geld mag je dat ook wel verwachten ja.
Ik gebruik zelf de Wera impactor set zeer geregeld. Fijn stevige behuizing ook. Al vaker op de harde vloer gevallen, maar gaat altijd goed c.q. gaat nooit open/kapot.
Ook mijn eerst eigen, zullen zienquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice, zit er ook aan te denken om hem te bestellen (m'n eerste eigen)
Zeker na deze reactie http://home-living-nl-nl.(...)aaier/#comment-38628
Ik had het ook niet over Werd, maar Rotecquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:01 schreef Cybersijp het volgende:
wera heeft bij mijn weten geen speedboren en ijzerboren gemaakt , ik ben alleen bekend met tapboren . Die hebben ze wel maar dan met hex aansluiting op de boor . Niet in de war met een ander merk ?
Rotec wel ja , wat maken die niet (al dan niet rebranded) ze hebben een heule hoop mooi spulquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over Werd, maar Rotec
Ik ontwijk meestal ook vrij tactisch dat schap bij de winkel hier in het dorpquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:04 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Rotec wel ja , wat maken die niet (al dan niet rebranded) ze hebben een heule hoop mooi spul
Besteldquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook mijn eerst eigen, zullen zien
En je hebt nog maar even om te bestellen (uurtje)
Hier dezelfde eigenaren, maar zoeken naar merken hebben ze een stuk lastiger gemaakt. Nu zie je eigenlijk alleen KWB. Heb ik hele goede ervaringen mee hoor, daar niet van. Maar als je een bepaalde set bitjes wilt is het wel even zoeken daar dat merk dan weer ligt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ontwijk meestal ook vrij tactisch dat schap bij de winkel hier in het dorp"Oh dat is wel handig, hé dat is leuk" *kaching*
Maar ga er dit weekend even weer naartoe, zitten nieuwe eigenaren op die zaak. Naast AEG en Hitachi voeren ze nu ook Einhell
http://www.rotopino.nl/de(...)GooskCFcoAcwod780A9wquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:51 schreef zBus het volgende:
Heren, aangezien ik binnen kort een andere woning heb en geen idee heb waar de leidingen liggen in de woning ben ik opzoek naar een leidingzoeker. Heeft iemand ervaring met een goede leidingzoeker? Budget is ong. ¤70,-
"toevallig"quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:07 schreef Atmoz het volgende:
[..]
http://www.rotopino.nl/de(...)GooskCFcoAcwod780A9w
![]()
Maar er zijn natuurlijk zat andere opties, maar ik heb hier toevallig goede ervaringen mee!
Ik begin zelf ook ondertussen al een aardige collectie Bosch blauw aan te leggen. Dit is dus zeker een optie, het enige wat mij tegen houdt zijn de wat mindere reviews op Amazon.de.quote:
Voelt zeer solide aan, super degelijk, ben er erg blij mee. Begin me te realiseren dat ik een lichte voorkeur voor Bosch blauw begin te krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
Ik heb zijn grotere broer, maar volgens mij kom je met deze ook super goed uit de voeten![]()
Voelt echt degelijk/solide aan toch?!
die eerste, laat hij nu zien welke wcd op welke groep zit?quote:Op zondag 22 november 2015 16:58 schreef Cybersijp het volgende:
word wel eens gevraagd voor een klusje naast mijn reguliere werk en loop dan wel eens tegen wat problemen /onduidelijkheden op : daarom maar een bedacht dat ik met de overgebleven m-pacs ook wel een knap kistje kon maken met meet en regelgereedschap erin :
Ja de MAKPAC is het officieelquote:Op zondag 22 november 2015 19:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
die eerste, laat hij nu zien welke wcd op welke groep zit?
m-pac, is dat de Makita vorm van L-Boxx ? Zo ja dan heeft Sortimo van dat voorgesneden schuim.
Dat is helemaal niet erg hoorquote:Op zondag 22 november 2015 14:48 schreef Luuk84 het volgende:
[..]
Voelt zeer solide aan, super degelijk, ben er erg blij mee. Begin me te realiseren dat ik een lichte voorkeur voor Bosch blauw begin te krijgen![]()
Dat zijn de leukste finds ! Wat was je ervoor kwijt ?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:25 schreef jdel het volgende:
Afgelopen weekend met mijn vriendin over een rommelmarkt aan het struinen en een gloednieuwe makita sp6000 invalzaag op de kop getikt in mbox
Nu alleen nog een setje linealen scoren.
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:25 schreef jdel het volgende:
Afgelopen weekend met mijn vriendin over een rommelmarkt aan het struinen en een gloednieuwe makita sp6000 invalzaag op de kop getikt in mbox
Iemand anders hier had ze gehaald bij http://youtool.de/quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:25 schreef jdel het volgende:
125 euroquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste finds ! Wat was je ervoor kwijt ?
Tnx! Ik ga daar eens even kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:49 schreef bartos het volgende:
[..]
Iemand anders hier had ze gehaald bij http://youtool.de/
Goed gereedschap is het halve werkquote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef Chicolade het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat een schroevendraaier gewoon een schroevendraaier is, niets bijzonders. Tot ik een schroef vastdraaide met dit setje, ipv met mijn oude Action schroevendraaiers. Wat een enorm verschil.
Fijn setje hè!quote:Op woensdag 25 november 2015 18:40 schreef Chicolade het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat een schroevendraaier gewoon een schroevendraaier is, niets bijzonders. Tot ik een schroef vastdraaide met dit setje, ipv met mijn oude Action schroevendraaiers. Wat een enorm verschil.
Aanbiedingen zijn in gereedschapland vaak "aanbiedingen"quote:Op woensdag 25 november 2015 19:17 schreef techcom het volgende:
Ik ben van plan om mezelf een mooi kerstkadootje te geven en is het assortiment zit nog geen invalzaag..
Nu wilde ik dus gelijk gaan voor een Festool TS55 en een setje linealen erbij, maar de prijs scheelt nogal eens op sommige plekken heb ik van horen zeggen.
Weet iemand ergens een aanbieding of maakt het niet zo veel uit?
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |