SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ging zeer goed de vorige keer. Eitje, net als Molde en Celtic.quote:Op zondag 1 november 2015 19:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet gewoon appeltje eitje zijn, zoveel kunnen ze er niet van![]()
Nou als je ziet dat een ploeg die echt niks kan maar wel met 110% inzet speelt zoals Molde uit bij Fener wint moeten wij dat toch zeker ook kunnen, heb het idee dat we nu ook in betere vorm zijn dan een aantal weken geledenquote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ging zeer goed de vorige keer. Eitje, net als Molde en Celtic.![]()
link?quote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Op feyenooit netwerk nu kijken is echt genot![]()
Waar zijn onze gebruikelijke trolletjes vandaag eigenlijk?quote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Op feyenooit netwerk nu kijken is echt genot
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Anders doen we nog wat leuke "toen Feijenoord voor de laatste keer kampioen werd... "quote:Op zondag 1 november 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom houden we ons bezig met een subtopper ?![]()
Of hoeveel ze de klassieker gewonnen hebben in de laatste 20-30 jaar .quote:Op zondag 1 november 2015 20:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Anders doen we nog wat leuke "toen Feijenoord voor de laatste keer kampioen werd... "
We hebben gewoon zwaar afstand van ze genomenRED ONS HENNIEGOD![]()
PizzaGeit is opeens nergens te bekennen, net zoals die Sunrijst met zijn "lollige" opmerkingen.quote:Op zondag 1 november 2015 20:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar zijn onze gebruikelijke trolletjes vandaag eigenlijk?![]()
'en dat van 020'quote:Op zondag 1 november 2015 20:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1632-14.php
Best zielig, doet me denken aan dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)at_in_te_rijden.html![]()
Ik zeg: Limbombe naar Ajax.
Ruwe diamant en zulks. Die gaat het nog ver schoppen.
Okay hij heeft misschien wat mentale probleempjes, maar dat schijnt Younes ook te hebben. Daarnaast slaat Frank dat er wel uit. Dat hij verder nog zo beschaafd als überhaupt mogelijk is Vlaams spreekt, is alleen maar mooi meegenomen.
Dan kan Sanogo van de winter mooi weer terug naar Londen.
Let je op Marc?![]()
Ga toch weg met die middelmaat.quote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef NeuNeu het volgende:
Okay hij heeft misschien wat mentale probleempjes, maar dat schijnt Younes ook te hebben. Daarnaast slaat Frank dat er wel uit. Dat hij verder nog zo beschaafd als überhaupt mogelijk is Vlaams spreekt, is alleen maar mooi meegenomen.
Let je op Marc?![]()
Zou wel een echte Overmars-aankoop zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef NeuNeu het volgende:
Let je op Marc?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Limbombe is de nieuwe Benteke.quote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef NeuNeu het volgende:
Let je op Marc?![]()
Niet iedereen heeft er zoveel verstand van als jijquote:Op zondag 1 november 2015 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een gebrek aan ambitie hebben sommige supporters zeg
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wat?quote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef NeuNeu het volgende:
Let je op Marc?Ga weg man.
![]()
Dat blijktquote:Op zondag 1 november 2015 22:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er zoveel verstand van als jijOh.![]()
Misschien als hij in het 6e G-team van Arsenal speelt wel ja.quote:Op zondag 1 november 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax haalt z'on jongen gerust denk ikOh.![]()
Niet spotten met het 6de , zijn welwillende jongensquote:Op zondag 1 november 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als hij in het 6e G-team van Arsenal speelt wel ja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Limbombe is Manu 1.5quote:Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef NeuNeu het volgende:
Let je op Marc?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Heitinga heeft gesproken.quote:Heitinga: “Kunnen niet twee keer verliezen in de Kuip”
John Heitinga maakte zaterdagavond voor het eerste sinds 2008 weer minuten in de Eredivisie. In de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Roda JC, mocht de 31-jarige verdediger in de 61e minuut invallen voor Nemanja Gudelj. Heitinga hoopt in de komende weken op meer speelminuten.
In de bekerwedstrijd tegen De Graafschap op 23 september, mocht Heitinga al zijn eerste minuten van dit seizoen maken. Tot gisteravond bleef het daar ook bij. “Ik heb even moeten wachten, het publiek heeft even moeten wachten, maar ik doe gewoon wat ik moet doen. Of we nou met 4-0 voorstaan of met 0-0 gelijk. We hopen natuurlijk op meer,” laat de Ajacied weten aan Amsterdam FM.
Heitinga, die tegen Roda JC als controlerende middenvelder speelde, is blij om terug te zijn bij Ajax. “Natuurlijk help ik jonge spelers waar ik kan. Dat heb ik altijd gedaan, misschien nu meer dan een aantal jaar geleden. Ik ben blij om terug te zijn in Amsterdam, mijn gezin heeft het goed, maar ik wil gewoon spelen. Ik moet ook gewoon gretig blijven.”
De komende weken heeft Ajax een druk programma. Donderdag staat de topper in de Europa League tegen Fenerbahçe op het programma en zondag wordt de volgende klassieker tegen Feyenoord gespeeld. Mogelijk zorgt dit voor meer speelminuten voor Heitinga. De verdediger is in ieder geval duidelijk over welke wedstrijd hij het belangrijkst vindt. “Welke wedstrijd voor mij belangrijker is? Dat is niet zo moeilijk. We kunnen natuurlijk niet twee keer in één week verliezen in de Kuip, onmogelijk”, aldus Heitinga. Ajax nieuws Ajax1.nlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik werd zaterdag wel een beetje moe van Ghazi, die heeft geen bal afgegeven en was elke keer boos als hij de bal niet kreeg. Zou Youness op rechts uit de voeten kunnen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hij komt wel over als een verwend ventje inderdaad, had misschien nog wat meer rust moeten hebben, maar ik begrijp nog wel dat De Boer hem liet spelen ivm de belangrijke wedstrijden die nu komen.quote:Op maandag 2 november 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
Ik werd zaterdag wel een beetje moe van Ghazi, die heeft geen bal afgegeven en was elke keer boos als hij de bal niet kreeg. Zou Youness op rechts uit de voeten kunnen?![]()
Johan Cruijff zag de rechtsbuiten worstelen. “El Ghazi is een speler naar mijn hart”, schrijft hij in zijn column in De Telegraaf. “Iemand die uit het niets iets kan creëren. Maar ook hij moet beter inzien wanneer hij voor de actie moet gaan en wanneer hij dienend moet spelen. Soms zijn er momenten dat je niet in de wedstrijd zit. Is niks mis mee, maar onderken dat ook.”quote:Op maandag 2 november 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
Ik werd zaterdag wel een beetje moe van Ghazi, die heeft geen bal afgegeven en was elke keer boos als hij de bal niet kreeg. Zou Youness op rechts uit de voeten kunnen?
Goed punt van Cruijff, afgelopen zaterdag waren er zat momenten waarop Ghazi gewoon buitenom moest gaan om dan voorzet te afleveren voor Milik/Klaassen/Fischer, die waren wel in vorm.![]()
Ben er van overtuigt dat wanneer Ghazi niet alles alleen wilde doen, de dubbele cijfers gehaald zouden zijn zaterdag.quote:Op maandag 2 november 2015 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Johan Cruijff zag de rechtsbuiten worstelen. “El Ghazi is een speler naar mijn hart”, schrijft hij in zijn column in De Telegraaf. “Iemand die uit het niets iets kan creëren. Maar ook hij moet beter inzien wanneer hij voor de actie moet gaan en wanneer hij dienend moet spelen. Soms zijn er momenten dat je niet in de wedstrijd zit. Is niks mis mee, maar onderken dat ook.”
Goed punt van Cruijff, afgelopen zaterdag waren er zat momenten waarop Ghazi gewoon buitenom moest gaan om dan voorzet te afleveren voor Milik/Klaassen/Fischer, die waren wel in vorm.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frankie mag El Ghazi wel even een paar potjes banken. Zoals Cruijff zegt; niks mis met niet in de wedstrijd zitten, kan gebeuren, maar die jongen gaat dan nóg altijd voor de moeilijkste oplossing. Verdedigend heb je er ook geen flikker aan.quote:Op maandag 2 november 2015 09:28 schreef mokkiemok het volgende:
Ik werd zaterdag wel een beetje moe van Ghazi, die heeft geen bal afgegeven en was elke keer boos als hij de bal niet kreeg. Zou Youness op rechts uit de voeten kunnen?
Dan maar een Younes of voor mijn part Schone daar.![]()
Niet met je eens, gewoon mee beginnen maar wel wisselen als hij zo speelt.quote:Op maandag 2 november 2015 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Frankie mag El Ghazi wel even een paar potjes banken. Zoals Cruijff zegt; niks mis met niet in de wedstrijd zitten, kan gebeuren, maar die jongen gaat dan nóg altijd voor de moeilijkste oplossing. Verdedigend heb je er ook geen flikker aan.
Dan maar een Younes of voor mijn part Schone daar.![]()
Ook prima inderdaad, hij kan wel zo zijn bevliegingen hebben. Maar ik heb het gevoel dat dit seizoen El Ghazi weer een van de lieverdjes is die met het grootste zaadspel nog 80+ minuten blijft staan. En volgend seizoen kan je dan zomaar verbannen worden naar Willem II, of de beloftes, zo consequent is Frank wel met z'n schatjes.quote:Op maandag 2 november 2015 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, gewoon mee beginnen maar wel wisselen als hij zo speelt.![]()
kost je elke keer een wissel dus.quote:Op maandag 2 november 2015 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, gewoon mee beginnen maar wel wisselen als hij zo speelt.
Ik ben het met je eens dat Ghazi uit het niet kan scoren, ook als hij niet lekker speelt. Maar het is niet dat je er de rest van de wedstrijd veel aan hebt als het niet lekker loopt bij hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
.... stop daar mee svp.... zit echt niemand op te wachten. ga lekker in de slowchat zitten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sjezus, wat ben jij een zuurpruim, beetje fucken moet echt wel kunnen en hoort erbij, ben je aan het solliciteren naar een mod ofzo?quote:Op maandag 2 november 2015 10:15 schreef mokkiemok het volgende:
.... stop daar mee svp.... zit echt niemand op te wachten. ga lekker in de slowchat zitten.![]()
moet kunnen, maar doe het dan een beetje op niveau, niet van die kansloze facebook plaatjesquote:Op maandag 2 november 2015 10:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sjezus, wat ben jij een zuurpruim, beetje fucken moet echt wel kunnen en hoort erbij, ben je aan het solliciteren naar een mod ofzo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het niveau best goed gelukt hoor de tekst bij de plaatjesquote:Op maandag 2 november 2015 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet kunnen, maar doe het dan een beetje op niveau, niet van die kansloze facebook plaatjes![]()
![]()
Ik vind het ook een beetje overbodig, maar wel echt de verdiende loon.quote:Op maandag 2 november 2015 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet kunnen, maar doe het dan een beetje op niveau, niet van die kansloze facebook plaatjes
Heb achteraf toch wel liever dit scenario dan dat wij hadden gewonnen in de kuip door een eigen goal en met 1-0 hadden verloren van roda met een eigen goal en feyenoord met 6-0 had gewonnen van ado.
Afgelopen weekend moet feyenoord niet een al te best gevoel hebben gegeven.
Wij hebben daarnaast nog wel een zware thuiswedstrijd donderdag.![]()
Ja maar nu lijkt het net of wij Feyenoord nog steeds als onze grootste concurrent zien. Ik heb het idee dat Feyenoord veel meer ophef maakt over een win partij tegen Ajax, dan dat Ajax doet wanneer ze van Fey winnen. Dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 2 november 2015 12:20 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overbodig, maar wel echt de verdiende loon.
Heb achteraf toch wel liever dit scenario dan dat wij hadden gewonnen in de kuip door een eigen goal en met 1-0 hadden verloren van roda met een eigen goal en feyenoord met 6-0 had gewonnen van ado.
Afgelopen weekend moet feyenoord niet een al te best gevoel hebben gegeven.
Wij hebben daarnaast nog wel een zware thuiswedstrijd donderdag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou als je naar de punten kijkt op lijkt mij dat niet meer dan logisch toch? Klopt, Feyenoord maakt ook meer ophef, als zij van Ajax winnen is het al een geslaagd seizoen, ik hoop dat we zondag 6 punten los zijn van ze.quote:Op maandag 2 november 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ja maar nu lijkt het net of wij Feyenoord nog steeds als onze grootste concurrent zien. Ik heb het idee dat Feyenoord veel meer ophef maakt over een win partij tegen Ajax, dan dat Ajax doet wanneer ze van Fey winnen. Dat wil ik graag zo houden![]()
Dat zou echt lekker zijn. Zelfde voorhoede als zaterdag?quote:Op maandag 2 november 2015 12:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou als je naar de punten kijkt op lijkt mij dat niet meer dan logisch toch? Klopt, Feyenoord maakt ook meer ophef, als zij van Ajax winnen is het al een geslaagd seizoen, ik hoop dat we zondag 6 punten los zijn van ze.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: