Of hij gaat zeggen dat je daar 3 uur mee bezig bent geweest.quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij deze. Specularium gaat nu vragen hoe lang ik met deze fotoshop bezig ben geweest.
Mooi hoor. Als je mijn UI wat beter had gecentreerd, had ik deze foto misschien wel als UI aangenomen.quote:
*dezen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij deze. Specularium gaat nu vragen hoe lang ik met deze fotoshop bezig ben geweest.
Ik ga me omscholen tot een ander beroep.quote:Op zondag 1 november 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
*dezen.
En dat solliciteerde in het vorige topic nog voor ER FP.
Ja ja.quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga me omscholen tot een ander beroep.
(Ik wil trouwens helemaal geen ER FP worden, maar dat terzijde)
Je moet jezelf niet fout verbeteren. Fitnessschoenen is gewoon één woord.quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Kauai het volgende:
Ik kan maar geen goede leuke fitness schoenen vinden.
Hoe leuk moeten ze zijn?quote:Op zondag 1 november 2015 19:31 schreef Kauai het volgende:
Ik kan maar geen goede leuke fitness schoenen vinden.
Nee, echt niet. Boeit me allemaal niks. Laat mij maar wat berichtjes schrijven als ik zin heb. Verder zoeken ze het maar fijn uit.quote:
Ja maar ik typte fitnesschoenenquote:Op zondag 1 november 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet fout verbeteren. Fitnessschoenen is gewoon één woord.
Volgensmij heeft paint die optie niet.quote:Op zondag 1 november 2015 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi hoor. Als je mijn UI wat beter had gecentreerd, had ik deze foto misschien wel als UI aangenomen.
Asics misschien? Heeft meestal wel basic modellen geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2015 19:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Beetje basic, die die ik zie hebben allemaal felle kleuren
Oh ja even kijken, die van Nike zijn ook nog wel leuk maar best duur.quote:Op zondag 1 november 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Asics misschien? Heeft meestal wel basic modellen geloof ik.
Ja Nike is altijd prijzig, maar schijnt ook wel goede kwaliteit te zijn. Ik heb witte asics, nu mijn derde paar geloof ik, bevallen wel goed.quote:Op zondag 1 november 2015 19:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh ja even kijken, die van Nike zijn ook nog wel leuk maar best duur.
Ik zag hetquote:Op zondag 1 november 2015 19:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja maar ik typte fitnesschoenen
En ik wist niet of 3 s'en achter elkaar kon
Fokker heeft een eigen tijdzone.quote:Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je ligt achter. Of heel ver voor...
Ja oke klopt. Was even in de warquote:Op zondag 1 november 2015 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag hetMaar dat kan gewoon in een samengesteld woord.
Het woord angstschreeuw bevat 8 medeklinkers achter elkaar....
Terug naar je eigen landquote:Op zondag 1 november 2015 21:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja oke klopt. Was even in de war
Blijf een allochtoon
Ik snap hemquote:Op zondag 1 november 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand die deze UI snapt, maar ach.
Misschien slaaplekker fokkerquote:Op zondag 1 november 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Ik snap er geen fuck van, en ga slapen, misschien.
GP Mexico was saaaaaaaai.quote:
Ik dacht dat het al heel laat was, is het pas 23u.quote:
Voor fylaxjes is het ook al laat.quote:Op zondag 1 november 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al heel laat was, is het pas 23u.
Mjah, het is al vijf uur donker.quote:Op zondag 1 november 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al heel laat was, is het pas 23u.
Zou je zijn snor likken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ja en ik was om 13u al de deur uit, dat ben ik op zondag ook meestal nooit.quote:
uh...apart.quote:
Ik heb vandaag een uurtje gewandeld.quote:Op zondag 1 november 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
ja en ik was om 13u al de deur uit, dat ben ik op zondag ook meestal nooit.
Deze heb ik ook nogquote:Op zondag 1 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
uh...apart.
En ik herken je dan niet zo snel.
quote:Op zondag 1 november 2015 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien want ik zit mobiel, wibistijl.
Nee, dan denk ik dat je Efteling bent met een identiteitscrisis.quote:
Die heb ik al een keer heel succesvol 2 dagen gebruikt.quote:Op zondag 1 november 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik dat je Efteling bent met een identiteitscrisis.
Ik ben 2 uur op pad geweest met mijn moeder, voor mijn foto-opdracht en zij wilde wel mee voor de gezelligheid. Vorige week was ik met mijn vader, maar die is het wel snel zat en staat er een beetje bij, zij staat heel enthousiast van alles mee te denken. Vreselijk vermoeiend, maar ik heb wel heel veel om uit te kiezen nu.quote:Op zondag 1 november 2015 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uurtje gewandeld.
Het waren dan ook 2 fantastische dagen.quote:Op zondag 1 november 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer heel succesvol 2 dagen gebruikt.
Terecht natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorige week was ik met mijn vader, maar die is het wel snel zat en staat er een beetje bij
Hahaha, dat is toch leuk dat ze zo enthousiast is?quote:Op zondag 1 november 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 2 uur op pad geweest met mijn moeder, voor mijn foto-opdracht en zij wilde wel mee voor de gezelligheid. Vorige week was ik met mijn vader, maar die is het wel snel zat en staat er een beetje bij, zij staat heel enthousiast van alles mee te denken. Vreselijk vermoeiend, maar ik heb wel heel veel om uit te kiezen nu.
Het werkt welquote:
Ben gestopt met dat programma kijken na anderhalve aflevering of zo.quote:Op zondag 1 november 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die van jou is niet zo mooi.
Kijk je ook Paul de Leeuw?
Ik had 143 foto's...en omdat ik beter word, vallen er steeds minder af omdat ze bewogen zijnquote:Op zondag 1 november 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, dat is toch leuk dat ze zo enthousiast is?
Nou en.quote:Op zondag 1 november 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben gestopt met dat programma kijken na anderhalve aflevering of zo.
Lekker ruim wel die lift. Hoe lang zit je al vast?quote:
Een kwartier nu denk ik.quote:Op zondag 1 november 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker ruim wel die lift. Hoe lang zit je al vast?
Oh dus het eerste dat je deed was een post makenquote:
quote:Op zondag 1 november 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat er tenminste iemand in dit topic in de lift zit.
Na deze hilarische grap ga ik even bijkomen.quote:Op zondag 1 november 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn dat er tenminste iemand in dit topic in de lift zit.
Als je accu nog werkt red je dat wel.quote:Op maandag 2 november 2015 00:01 schreef moemoe het volgende:
Tenzij ik over 1 uur nog opgesloten ben.
Twusten!quote:Op maandag 2 november 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na deze hilarische grap ga ik even bijkomen.
Slaap lekker
Moemoe, succes. Hoop dat de monteur snel aangekleed is
Ik heb een Aaiphone, natuurlijk werkt mijn accu dan nog.quote:Op maandag 2 november 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je accu nog werkt red je dat wel.
quote:Op maandag 2 november 2015 00:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb een Aaiphone, natuurlijk werkt mijn accu dan nog.
Heb je al een paar lift-selfies gemaakt?quote:Op maandag 2 november 2015 00:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb een Aaiphone, natuurlijk werkt mijn accu dan nog.
Wachterdewacht.quote:Op maandag 2 november 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
Nu kan ik niet slapen totdat moemoe veilig uit de lift is.
Ja, voor privégebruik.quote:Op maandag 2 november 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al een paar lift-selfies gemaakt?
Heb je ons gesprekje al uit de show van afgelopen vrijdag geknipt? Ik wil het graag terughoren.quote:
Nou moe.quote:Op maandag 2 november 2015 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet hier voortzetten. Het niveau is toch al om te janken.
Vandaag sociaal gedaan, het komt eraan.quote:Op maandag 2 november 2015 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je ons gesprekje al uit de show van afgelopen vrijdag geknipt? Ik wil het graag terughoren.
Quinsy is wat mij betreft niet welkom.quote:Op maandag 2 november 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als daar een foto van Quinsy stond.
quote:Op maandag 2 november 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Quinsy is wat mij betreft niet welkom.
Rot dan op naar je eigen land.quote:Op maandag 2 november 2015 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet hier voortzetten. Het niveau is toch al om te janken.
quote:Op maandag 2 november 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vandaag sociaal gedaan, het komt eraan.
Waar niet?quote:Op maandag 2 november 2015 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Quinsy is wat mij betreft niet welkom.
Het gaat mij er niet om dat hij een andere mening heeft. Meer met de belachelijke manier hoe hij die uit en hoe hij handelt.quote:Op maandag 2 november 2015 00:09 schreef d4v1d het volgende:
Fylax is wat mij betreft hier ook niet welkom. Wantja, ik mag zijn mening niet zo
Nou dan mag jij dus ook wel wegquote:Op maandag 2 november 2015 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat hij een andere mening heeft. Meer met de belachelijke manier hoe hij die uit en hoe hij handelt.
Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een recordpoging waar hij het hele forum onderbaggert.quote:Op maandag 2 november 2015 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat hij een andere mening heeft. Meer met de belachelijke manier hoe hij die uit en hoe hij handelt.
Ik merk wat oud zeer bij je.quote:Op maandag 2 november 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een recordpoging waar hij het hele forum onderbaggert.
quote:Op maandag 2 november 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een recordpoging waar hij het hele forum onderbaggert.
quote:
Ben je nu weer aan het toeteren zeker?quote:
Die walgelijke aap is al weer offline.quote:Op maandag 2 november 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu weer aan het toeteren zeker?
Kost je wel extra data hè....quote:Op maandag 2 november 2015 00:19 schreef YokiKater het volgende:
Het is fantastisch, je kan gewoon instellen dat je UI's ziet op de mobiele layout.
Dat is toch heul niet grappig joh.quote:Op maandag 2 november 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
David gaat nu een grapje maken over je voorouders.
As if you knew...quote:Op maandag 2 november 2015 00:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mooi, en nu snel terug naar de keuken.
Is d1v4d over het algemeen toch al niet ...quote:
Mond dicht LDKTVquote:Op maandag 2 november 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is d1v4d over het algemeen toch al niet ...
Jij.quote:Op maandag 2 november 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
Is er hier iemand eigenlijk wél grappig?
Absoluut niet.quote:Op maandag 2 november 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
Is er hier iemand eigenlijk wél grappig?
Ik heb het al geedit, laat nou maar zitten.quote:Op maandag 2 november 2015 00:43 schreef Fylax het volgende:
Echt ongelofelijk nutteloos om dat hier te gaan quoten. Wat wil je daarmee bereiken?
Oh.quote:Op maandag 2 november 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is van schrik offline gegaan.
Doenquote:Op maandag 2 november 2015 00:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jeuujjjj, dan kan ik gaan slapen
Van een paar mensen die elkaar verrot schelden? Joh... ik schrijf berichten voor de FP en daar staan soms reacties onder.......quote:Op maandag 2 november 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is van schrik offline gegaan.
quote:Op maandag 2 november 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van een paar mensen die elkaar verrot schelden? Joh... ik schrijf berichten voor de FP en daar staan soms reacties onder.......
Is me nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 2 november 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik schrijf berichten voor de FP en daar staan soms reacties onder.......
Ga jij zeker alles zitten plussen met je kloons?quote:Op maandag 2 november 2015 01:14 schreef d4v1d het volgende:
Als ik me verveel kom ik op de FP en lees ik reacties onder berichten over de islam, Marokkanen, Turken of vluchtelingen.
quote:Op maandag 2 november 2015 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij zeker alles zitten plussen met je kloons?
Ik zal jou eens plussenquote:Op maandag 2 november 2015 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij zeker alles zitten plussen met je kloons?
Is Henkie al wakker?quote:Rond FC Utrecht-speler Nacer Barazite is commotie ontstaan omdat hij zondag geen hand gaf aan een verslaggeefster van FOX Sport. Dat zou te maken hebben gehad met zijn islamtische geloof.
Op de tv-zender was live te zien hoe Hélène Hendriks de islamitische aanvaller na afloop wilde bedanken voor het gesprek. Barazite bleef met zijn handen op de rug staan, waarop de verslaggeefster zei: "O ja, ik geef jou geen hand, dat is waar." Barazite lag meteen onder vuur op de sociale media.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)zite-onder-vuur.html
Elfje, ik zoek een goed restaurant in Zwolle.quote:Op maandag 2 november 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik doe er weinig mee. Ik plaats gewoon berichtjes als ik zin heb, meer niet.
Hangt een beetje van je smaak qua kaart en setting af. Gelagkamer Hoogh is prima, Humphrey's ook wel (formule die je landelijk tegenkomt). Verder ben ik recent niet in veel restaurants geweest.quote:Op maandag 2 november 2015 11:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elfje, ik zoek een goed restaurant in Zwolle.
En dan niet in de prijsklasse Librije.
Heb jij nog tips?
Geen hand geven is niet strafbaar. Als FC Utrecht graag een moslim-radicaal in dienst wil hebben die het imago van de club beschadigt, dan moet FC Utrecht dat zelf weten. Het is hun imago, het zijn hun fans.quote:
Omdat Zwolle (oprecht) een leuke stad is. Zwolle doet het als economische regio ook prima. Koning Willem-Alexander komt in april hier Koningsdag vieren.quote:Op maandag 2 november 2015 12:09 schreef Specularium het volgende:
Waarom gaat iemand vrijwillig naar Zwolle?
Hahaha, nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 november 2015 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen hand geven is niet strafbaar. Als FC Utrecht graag een moslim-radicaal in dienst wil hebben die het imago van de club beschadigt, dan moet FC Utrecht dat zelf weten. Het is hun imago, het zijn hun fans.
Zo goed?
En dan niet aan mij vragen, terwijl ik mijn horeca vakkennis in Zwolle heb behaald en bij meerdere bedrijven heb stage gelopen aldaar.quote:Op maandag 2 november 2015 11:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elfje, ik zoek een goed restaurant in Zwolle.
En dan niet in de prijsklasse Librije.
Heb jij nog tips?
Daar heb ik helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 2 november 2015 12:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan niet aan mij vragen, terwijl ik mijn horeca vakkennis in Zwolle heb behaald en bij meerdere bedrijven heb stage gelopen aldaar.
Zoek het lekker uit joh.
Fixed.quote:Op maandag 2 november 2015 12:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit joh met je hele handel.
Bij welke bedrijven heb je stage gelopen dan?quote:Op maandag 2 november 2015 12:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan niet aan mij vragen, terwijl ik mijn horeca vakkennis in Zwolle heb behaald en bij meerdere bedrijven heb stage gelopen aldaar.
Zoek het lekker uit joh.
In VBL vindt zelfs iemand het de schuld van de vrouw.quote:Op maandag 2 november 2015 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen hand geven is niet strafbaar. Als FC Utrecht graag een moslim-radicaal in dienst wil hebben die het imago van de club beschadigt, dan moet FC Utrecht dat zelf weten. Het is hun imago, het zijn hun fans.
Zo goed?
In het POL-café vast ook. Mijn vingers jeuken om het uit te testen. Maar goed... het gaat verder niet echt ergens over. Deze voetballer vertrekt hopelijk snel weer uit Nederland nadat z'n contract bij Utrecht erop zit.quote:Op maandag 2 november 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In VBL vindt zelfs iemand het de schuld van de vrouw.
VBL / Barazite weigert hand van Helene Hendriks wegens Islam!
Ik ken ze alle drie niet. Baiyok alleen van naam.quote:Op maandag 2 november 2015 12:48 schreef Kentoet het volgende:
Uccie, ga maar gewoon naar Baiyok (Thais).
Anders naar Os & Peper of Pestengasthuis.
Vanavond ga ik bij Moby Dick eten.quote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken ze alle drie niet. Baiyok alleen van naam.
Het is alleen wel een Nederlander ...quote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef Elfletterig het volgende:
Deze voetballer vertrekt hopelijk snel weer uit Nederland nadat z'n contract bij Utrecht erop zit.
Nooit van gehoord...quote:Op maandag 2 november 2015 13:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Vanavond ga ik bij Moby Dick eten.
Nederlander met reusachtig grote aanhalingstekens eromheen.quote:Op maandag 2 november 2015 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is alleen wel een Nederlander ...
Snackbar in de Vechtstraat.quote:
Aha... dat is niet ver bij mij vandaan.quote:Op maandag 2 november 2015 13:23 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Snackbar in de Vechtstraat.
Maar daar zul jij idd wel niet vaak komen, met al die "exotische" winkels.
Ja maarja, dat is een kerel in een jurk die dat zegt.quote:Op maandag 2 november 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In VBL vindt zelfs iemand het de schuld van de vrouw.
VBL / Barazite weigert hand van Helene Hendriks wegens Islam!
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
DEZE STEL IK ALS CUSTOM BANNER IN ALS IK WEET EEN ABO HEB
Hoe heet dat mannetje die tevergeefs de vrouwtjes probeert te imponeren met zijn gekwetter?quote:Op maandag 2 november 2015 14:57 schreef Uccie het volgende:
Ik heb maar 4 valkparkieten. En die zijn 1. niet lief en 2. niet te koop.
Wibi.quote:Op maandag 2 november 2015 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe heet dat mannetje die tevergeefs de vrouwtjes probeert te imponeren met zijn gekwetter?
Polquote:Op maandag 2 november 2015 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe heet dat mannetje die tevergeefs de vrouwtjes probeert te imponeren met zijn gekwetter?
Genaamd naar de moorddadige dictator?quote:
Oh het zijn schatjes. Maar soms trekken ze het vel van mijn vingers.quote:Op maandag 2 november 2015 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Overigens kan ik die gele vogeltjes met hun prachtige kuif, guitige oogjes en rode wangetjes onmogelijk voorstellen als "niet lief".
Ja en de maffiakerel.quote:Op maandag 2 november 2015 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genaamd naar de moorddadige dictator?
quote:Op maandag 2 november 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maarre al zouden ze dagelijks naar de strot vliegen, huisdieren worden hier tot aan hun dood goed verzorgd. Al worden ze 30.
Nee ik eet teveel vlees.quote:
Jacques Herb ook, en Henk Spaan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:51 schreef Specularium het volgende:
Jody Bernal bij Pauw, het is dat de broek nog even aan moet blijven anders had ik het wel geweten!
Soms wens je achteraf toch dat mensen gewoon zelf kinderen hadden kunnen krijgen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:51 schreef Specularium het volgende:
Jody Bernal bij Pauw, het is dat de broek nog even aan moet blijven anders had ik het wel geweten!
quote:Op maandag 2 november 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen die een ban hebben gehad zijn hier niet meer welkom
Ze waren net op 3fm met een voorproefje. Zo slecht dat mijn tenen nog krom staan.quote:21:30 - 22:10
Alpacas
Improvisatieshow met Peter Duifhuis, Thomas Hoogendoorn, Ruud Smulders, Stefan Hendrikx, Kim van Zeben en Nabil Aoulad Ayad.
Genre: amusement comedy/satire
Wie zijn al die mensen danquote:Op maandag 2 november 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond op nl 3:
[..]
Ze waren net op 3fm met een voorproefje. Zo slecht dat mijn tenen nog krom staan.
Geen idee. Maar het zijn dus de opvolgers van de lama's ofzo.quote:
Never change a winning team...quote:Op maandag 2 november 2015 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het zijn dus de opvolgers van de lama's ofzo.
Wat raar toch, altijd als wij iets met komedie doen, is het verschrikkelijk slecht. Zijn wij dan gewoon niet grappig?quote:Op maandag 2 november 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond op nl 3:
[..]
Ze waren net op 3fm met een voorproefje. Zo slecht dat mijn tenen nog krom staan.
Lijkt me een valide conclusie.quote:Op maandag 2 november 2015 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat raar toch, altijd als wij iets met komedie doen, is het verschrikkelijk slecht. Zijn wij dan gewoon niet grappig?
quote:Op maandag 2 november 2015 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat raar toch, altijd als wij iets met komedie doen, is het verschrikkelijk slecht. Zijn wij dan gewoon niet grappig?
Wij?quote:Nabil Aoulad Ayad.
Wat erg.quote:Op maandag 2 november 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond op nl 3:
[..]
Krijgen we daar subsidie voor?quote:
Daar kijk ik dan ook niet naar.quote:Op maandag 2 november 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was ook bij die nieuwe show van Raymann die ook al hilarisch kut is.
Trucje werkt maar 1 keer, en hij was de eerste.quote:Op maandag 2 november 2015 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
Najib was dan wel een grappige, maar inmiddels ook een beetje afgezaagd.
quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 18:40 schreef Specularium het volgende:
Heb je LTKDV weer met een Youtube.
Die gif functie werkt niet, heb een te oude besturingssysteemquote:
Vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is compleet kut voor gifs.
Ik ga niet kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Vanavond op nl 3:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gif functie werkt niet, heb een te oude besturingssysteem
Ja wat, dat ding is 8,5 jaar oud, kan met die antieke videokaart geen nieuwer OS aanquote:
Linux, jonguh.quote:Op maandag 2 november 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat, dat ding is 8,5 jaar oud, kan met die antieke videokaart geen nieuwer OS aan
Dat snap ik allemaal niet hoor, al die flauwekulletjes die nergens goed voor zijn.quote:
Waarom staat hier geen screen als bewijs?quote:Op maandag 2 november 2015 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg bij dit topic nu steeds de banner 'Aids is nog lang niet dood'. Dat kan geen toeval zijn.
Omdat ik op m'n mobiel zit.quote:Op maandag 2 november 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat hier geen screen als bewijs?
Juist geen flauwekulletjes.quote:Op maandag 2 november 2015 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal niet hoor, al die flauwekulletjes die nergens goed voor zijn.
kun je ook screenshots mee maken hoor.quote:
Werkt weer inmiddels.quote:Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dacht dat ze Limburg overal van af hadden gesloten.
Ik weet niet hoe (hij weet niet hoe, hij weet niet hoe).quote:Op maandag 2 november 2015 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
kun je ook screenshots mee maken hoor.
Niet haten op Limburg.quote:Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je?quote:Op maandag 2 november 2015 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe (hij weet niet hoe, hij weet niet hoe).
niet overalquote:Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |