Als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, staat PSV boven Wolfsburg. Nee deze overwinning is niet belangrijk...wat wen kwats.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast, wat?
Of verwacht je dat CSKA gaat winnen van Vfl?
Topshowquote:1. Manchester United 7
2. PSV 6
3. Wolfsburg 6
4. CSKA Moscow 4
Manchester United > PSV
CSKA Moscow > Wolfsburg
1. Manchester United 10
2. CSKA Moscow 7
3. PSV 6
4. Wolfsburg 6
Wolfsburg > Manchester United (al door)
PSV > CSKA Moscow
1. Manchester United 10
2. PSV 9
3. Wolfsburg 9
4. CSKA Moscow 7
Wow. Best zuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat Vfl van CSKA gaat winnen:
1. Utd - 10
2. Vfl - 9
3. PSV - 6
4. Cska - 4
Utd hoeft niet en Vfl heeft aan gelijkspel genoeg. Ook speelt Vfl thuis.
Mocht CSKA gelijk kunnen spelen zit je alsnog met het nadeel dat utd niet hoeft.
whaha, nu moet ik idd ook lachenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
Dat propagandeert juist eerder mijn gelijk dan ongelijk_!
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, staat PSV boven Wolfsburg. Nee deze overwinning is niet belangrijk...wat wen kwats.
maar dat is dus niet. De Rus moet er aan gvdquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.
Wat ik wel zeg is dat je waarschijnlijk alsnog punten te kort komt als je van United verliest.
Ik heb geen vertrouwen in de Russenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar dat is dus niet. De Rus moet er aan gvd
Een hoop poep praten en speculeren op je onderbuikgevoelens en verwachtingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.
Wat ik wel zeg is dat je waarschijnlijk alsnog punten te kort komt als je van United verliest.
Ik praat geen poep, speculeer inderdaad en dat doe je inderdaad op basis van je verwachtingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hoop poep praten en speculeren op je onderbuikgevoelens en verwachtingen.
Ik kom met cijfers en feiten.
En vervolgens zeggen dat ik een beetje achterlijk ben.
Ga elders zuurpruimen
Ik zeg net dat als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, dat PSV boven Wolfsburg eindigt. Als je dat niet inziet en niet belangrijk vindt, dan ben jij achterlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik praat geen poep, speculeer inderdaad en dat doe je inderdaad op basis van je verwachtingen.
Verder kom je helemaal niet met feiten. Je roept alleen dat ieder punt belangrijk is, maar dat heb ik nooit ontkent.
Kortom: ondanks dat je hier tegen de bewering dat je achterlijk bent ageert, toon je eigenlijk alleen maar aan dat je inderdaad achterlijk bent.
Lol. Feiten zei je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef tja77 het volgende:
Ik zeg net dat als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, dat PSV boven Wolfsburg eindigt.
Als Wolfsburg wint in Moskou wel ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat 'gelijke' al uitsluit dat de een boven de ander staat zie je volgens mij spoken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is toch een feit dat bij gelijke stand PSV boven Wolfsburg staat.
Als het gelijk wordt waarschijnlijk ook. Dit utd dat niet hoeft verliest hoogstwaarschijnlijk uit van vfl.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Wolfsburg wint in Moskou wel ja.
Laat ik vooropstellen dat ik niet denk dat PSV doorgaat; Ik sluit echter ook niet uit dat CSKA wint van Wolfsburg want die zijn me enorm tegengevallen. Daarnaast is CSKA thuis voor PSV misschien wel gevaarlijker dan uit. En ik zie daarnaast ManU ook nog niet winnen van Wolfsburg. Allemaal aannames die nergens op zijn gebaseerd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als het gelijk wordt waarschijnlijk ook. Dit utd dat niet hoeft verliest hoogstwaarschijnlijk uit van vfl.
En als cska wint hebben ze in ehv aan een gelijkspel genoeg. Daar breek je ook niet zomaar doorheen.
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat 'gelijke' al uitsluit dat de een boven de ander staat zie je volgens mij spoken.
Haha. Ja. Hoe precies?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.
Als ze uiteindelijk ook op doelsaldo gelijk zouden eindigen hebben ze volgens mij geen voordeel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.
Ik sluit niets uit, ik acht het een echter wel minder waarschijnlijk dan het ander.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik niet denk dat PSV doorgaat; Ik sluit echter ook niet uit dat CSKA wint van Wolfsburg want die zijn me enorm tegengevallen. Daarnaast is CSKA thuis voor PSV misschien wel gevaarlijker dan uit. En ik zie daarnaast ManU ook nog niet winnen van Wolfsburg. Allemaal aannames die nergens op zijn gebaseerd.
Wat ook nergens op gebaseerd is en dus getrappel in het luchtledige is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, ik acht het een echter wel minder waarschijnlijk dan het ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |