Op de tribune in principe ook, maar je kan raar aan worden gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan ik tenminste wel rustig schijten
Oh.. omdat ik zwart ben zeker?!quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op de tribune in principe ook, maar je kan raar aan worden gekeken.
Dat is sowieso een unicum in Eindhoven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh.. omdat ik zwart ben zeker?!
Ik ga kip etenquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is sowieso een unicum in Eindhoven.
quote:
Laat dit het voorbeeld zijn.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 17:51:01Dolle vreugde bij #PSV A1, Joey Konings maakt de 2-1 in de slotseconde voor #PSV A1, dat wint van Wolfsburg. reageer retweet
PSV is idd favoriet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:08 schreef Fargo het volgende:
Heeft Davy zich al ingedekt voor vanavond?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Maar ik begin gewoon te balen van die Cocu met zijn rare fratsen. Iedereen met ogen in zijn kop ziet toch dat die Pereiro beter is dan Narsingh? Wie weet stelt ie vanavond voor de grap weer Maher op als 'hangende' linksbuiten, nou dan kunnen we lachen.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Locadia
Belachelijke opstelling wederom.
Cocu beschermt hem tegen Blind, niet te veel laten shinen die jongen anders wordt hij opgeroepen.quote:
Laten we hopen van niet. Dat zou een nieuw dieptepunt betekenen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Cocu beschermt hem tegen Blind, niet te veel laten shinen die jongen anders wordt hij opgeroepen.
Je in deze EK poule niet kwalificeren is een all time low, daar gaat nooit meer iets onder komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet. Dat zou een nieuw dieptepunt betekenen.
Een middenveld met Clasie,Hendrikx en Vejinovicquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je in deze EK poule niet kwalificeren is een all time low, daar gaat nooit meer iets onder komen.
En wat is die Arnold een lul. Ongelooflijk man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
PSV heer en meester, maar die Duitsers zullen er straks vast wel weer eentje binnenprikken. Zijn nu al constant tijd aan het rekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |