abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157289477
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:25 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maar je hebt zo weinig aan die snelheid als narsingh niet een fatsoenlijk balletje kan geven.
Ben ook geen fan van Narsingh maar tegen Excelsior liet Pereiro het vanaf de aftrap ook niet zien. Wat een slechte wedstrijd was me dat van hem zeg.
U MAD?
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:30:45 #102
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_157289540
quote:
"PSV vergeet zichzelf te belonen"

Na weer, de zoveelste, avond vol kansen staat PSV wederom met lege handen.
"Als we de kansen in de eerste helft wel benutten dan wordt het een heel andere wedstrijd" aldus coach Philip Cocu. " Maar dan zie je dat we even niet opletten en ligt ie er in de andere kant wél in. Dat weet je op dit niveau. Het is een kwestie van details." Overigens was de oefenmeester wel tevreden over het vertoonde spel: "We waren veelvuldig aan de bal, en speelden de bal vaak breed en terug. Wolfsburg loerde op de counter, en dat is ons fataal geworden."

Eigen goals Bruma en Brenet
"Als je ziet hoe we de goals tegen krijgen dan is dat wel knullig" Aldus een verbaasde Bruma.
In de eerste helft kreeg PSV al een goal tegen door een verkeerd ingeschatte terugspeelbal van Bruma, waar Jeroen Zoet over heen stapte.

"Bij die tweede goal zag het er ook niet goed uit" vervolgd Bruma, "Joshua wilt de bal eigenlijk de tribune in schoppen, maar dan komt de bal ongelukkig op zijn knie, waardoor Jeroen de bal niet meer kan tegenhouden."

Dat het uiteindelijk "slechts" 0-4 is gebleven is in elk geval niet te danken aan de defensieve kracht van PSV.

"We hebben veel geluk gehad" zegt Joshua Brenet voor de camera. "Voor hetzelfde geld was het hier 0-10 geworden, maar gelukkig hielden we het na die 0-4 nog goed dicht achterin".

Hier alvast een stukje geschreven voor de kranten van morgen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:44:12 #103
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_157289832
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat een negativiteit. Sowieso veel negativiteit hier. Spel is minder goed als afgelopen seizoen maar ondanks dat we in een slechte fase zitten blijven we in de competitie in de slipstream van Ajax en Feyenoord op 4 punten. Zondag Fey - Ajax en je kan zomaar weer op een punt staan. Daarnaast al meer uit- als thuiswedstrijden gehad.

In de CL weet je dat je het als NL ploeg lastig gaat krijgen. Nederlaag uit bij Wolfsburg en ManU had je kunnen incalculeren. Met Moskou moeten we strijden om plek 3 vandaar dat het zo zonde is van die kut eerste helft daar in september.

Vanavond volle bak achter de ploeg.
Wij zijn PSV, wij zijn de beste.
Ben het met je eens hoor. Maar ik begin gewoon te balen van die Cocu met zijn rare fratsen. Iedereen met ogen in zijn kop ziet toch dat die Pereiro beter is dan Narsingh? Wie weet stelt ie vanavond voor de grap weer Maher op als 'hangende' linksbuiten, nou dan kunnen we lachen.
pi_157289884
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben ook geen fan van Narsingh maar tegen Excelsior liet Pereiro het vanaf de aftrap ook niet zien. Wat een slechte wedstrijd was me dat van hem zeg.
Maar de ene speler krijgt wat meer krediet dan de andere. En me dunkt dat Pereiro zijn minuten/golazo ratio enorm hoog is.
pi_157289909
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat een negativiteit. Sowieso veel negativiteit hier. Spel is minder goed als afgelopen seizoen maar ondanks dat we in een slechte fase zitten blijven we in de competitie in de slipstream van Ajax en Feyenoord op 4 punten. Zondag Fey - Ajax en je kan zomaar weer op een punt staan. Daarnaast al meer uit- als thuiswedstrijden gehad.

In de CL weet je dat je het als NL ploeg lastig gaat krijgen. Nederlaag uit bij Wolfsburg en ManU had je kunnen incalculeren. Met Moskou moeten we strijden om plek 3 vandaar dat het zo zonde is van die kut eerste helft daar in september.

Vanavond volle bak achter de ploeg.
Wij zijn PSV, wij zijn de beste.
Als je jezelf 25 minuten in de tweede helft helemaal het snot voor de ogen laat spelen door fucking De Graafschap dan kan er niet genoeg negativiteit zijn.
pi_157290537
WZPSVWZDB
pi_157290607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef Gutanoth het volgende:
WZPSVWZDB
pi_157290617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_157290628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:20 schreef Slaro het volgende:

[..]

Klaassen is ook opgeroepen dus wat dat betreft.
Je zou hem bijna vergeten, belachelijke selectie inderdaad
pi_157290668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je zou hem bijna vergeten, belachelijke selectie inderdaad
Ik dacht in het PSV-topic te posten maar dit gaat over de wedstrijd vanavond.
pi_157290674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:19 schreef Slaro het volgende:

[..]

Allebei prima spelers voor Oranje inderdaad, zeker in potentie, maar er wordt met twee maten gemeten.
Kijk, om het een beetje te relativeren (laat het duidelijk zijn dat ik hier niet achter sta): Louis van Gaal riep weer extreem veel Feyenoordspelers op (kuch schaken kuch martins indi :D :D :D), Hiddink roept weer veel PSV-spelers op. Het is dus niet nieuw. In ieder geval, je moet er niet van opkijken. Er tegen blijven strijden moet je altijd wel blijven doen.
pi_157290680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef Slaro het volgende:

[..]

Ik dacht in het PSV-topic te posten maar dit gaat over de wedstrijd vanavond.
Kijk eens waar we nu posten ;).
pi_157290871
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kijk eens waar we nu posten ;).
Ik moet dit ook niet onder werktijd doen hehe.
pi_157290980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kijk, om het een beetje te relativeren (laat het duidelijk zijn dat ik hier niet achter sta): Louis van Gaal riep weer extreem veel Feyenoordspelers op (kuch schaken kuch martins indi :D :D :D), Hiddink roept weer veel PSV-spelers op. Het is dus niet nieuw. In ieder geval, je moet er niet van opkijken. Er tegen blijven strijden moet je altijd wel blijven doen.
Nou, op zich heb ik het idee dat het bij coaches als Van Basten en nu dus Blind toch altijd net iets erger is, misschien omdat Ajax consequent van die hele jonge spelers heeft. Die oververtegenwoordiging van Feyenoord-spelers sloeg inderdaad lange tijd ook nergens op, Hiddink en Van Marwijk (vreemd genoeg) hebben veel PSV'ers opgeroepen, maar de verhoudingen lagen in die situatie ook net iets anders.

Maar veel van de Ajax-spelers kan ik ook prima hebben in de selectie, Tete en Bazoer zijn gewoon supertalenten, bij Riedelwald Veltman en El Ghazi hebben ik meer mijn vraagtekens maar veel betere alternatieven, zeker achterin, heb je bijna niet helaas. Klaassen heeft zich voldoende bewezen.

Waar ik mij zeer aan stoor is dat vooral deze bondcoach voor de ene speler de drempel enorm maakt en voor de andere speler, afhankelijk van waar hij speelt en zijn verleden, veel lager. Het is veelzeggend dat Blind zich volledig laat informeren door Frank de Boer maar Cocu en Van Bronckhorst overslaat, pas nadat er wat gezeik over was belde hij ze op, toch vreemd.
pi_157291055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:39 schreef Slaro het volgende:

[..]

Nou, op zich heb ik het idee dat het bij coaches als Van Basten en nu dus Blind toch altijd net iets erger is, misschien omdat Ajax consequent van die hele jonge spelers heeft. Die oververtegenwoordiging van Feyenoord-spelers sloeg inderdaad lange tijd ook nergens op, Hiddink en Van Marwijk (vreemd genoeg) hebben veel PSV'ers opgeroepen, maar de verhoudingen lagen in die situatie ook net iets anders.

Maar veel van de Ajax-spelers kan ik ook prima hebben in de selectie, Tete en Bazoer zijn gewoon supertalenten, bij Riedelwald Veltman en El Ghazi hebben ik meer mijn vraagtekens maar veel betere alternatieven, zeker achterin, heb je bijna niet helaas. Klaassen heeft zich voldoende bewezen.

Waar ik mij zeer aan stoor is dat vooral deze bondcoach voor de ene speler de drempel enorm maakt en voor de andere speler, afhankelijk van waar hij speelt en zijn verleden, veel lager. Het is veelzeggend dat Blind zich volledig laat informeren door Frank de Boer maar Cocu en Van Bronckhorst overslaat, pas nadat er wat gezeik over was belde hij ze op, toch vreemd.
Wat betreft Riedewald heb ik dan een andere visie maar voor de rest kan ik me prima vinden in je post.
pi_157291293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat betreft Riedewald heb ik dan een andere visie maar voor de rest kan ik me prima vinden in je post.
Riedewald net als El Ghazi over een paar jaar selecteren, veel logischer waarschijnlijk met de progressie die ze vast nog maken, maar we zullen zien de KNVB moet gewoon zich volledig storten op de zoektocht naar een betere bondscoach, ze hebben nu de tijd, als ze die tijd in ieder geval maar dan dus niet gaan gebruiken om zich te verschuilen achter Blind bijvoorbeeld.
pi_157291938
Ik vind PSV gewoon supergoed. Schijt aan de rest! Woooooooooooeiiiiiiiiii

5-0
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_157292200
Ik denk dat we vakkundig naar een grote nederlaag gecounterd worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157294796
Meer mensen die problemen hebben met het uitprinten van de tickets?

www.psvkaartverkoop.nl lijkt er ook uit te liggen bij mij.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_157294808
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met het uitprinten van de tickets?

www.psvkaartverkoop.nl lijkt er ook uit te liggen bij mij.
YuP: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2734-7.php

Amateurs.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_157294845
Altijd als PDF naar je pc saven en als backup in je mail zetten.
pi_157294855
quote:
Goffetomme..
pi_157294887
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Goffetomme..
Dat wordt thuis kijken!
pi_157294934
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:53 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Dat wordt thuis kijken!
Kan ik tenminste wel rustig schijten
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:58:34 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157294987
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd als PDF naar je pc saven en als backup in je mail zetten.
Bedankt Hans
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')