Krijg in PSV 1 vaak de indruk dat ie te licht is, beetje een gevalletje Ritzmaier. Leuke voetballer, maar komt net te kort.quote:Op maandag 2 november 2015 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die laatste was een pegel van jewelste. Hij kan dus wel iets.
Maar in PSV 1 nog niet meer van hem gezien als een matige hakassist (goed op inzicht, matig op uitvoering) op Pereiro.
Nee, dat weet ik wel zeker. Qua inzicht is het best aardig wat hij doet, redelijk schot ook. Maar verder voetballend echt onder de maat. Zou wel een goede kunnen zijn in de subtop ergens.quote:
Echt heel schattig die onzekerheid bij jou.quote:Op maandag 2 november 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga je lekker over iets zinnigs druk maken. Ben jij 12 ofzo?
Als andere users het wel boeiend vinden, dan sturen ze me de info maar via DM en dan zet ik het er in als het mij uitkomt. Ik laat me niet rondcommanderen door een sukkel met een grote bek op een forum.
Misschien de volgende keer even aardig vragen, kom je verder mee in het leven.
Dank je. Ik vind jou ook heel schattig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Echt heel schattig die onzekerheid bij jou.
Nooit iets gezien in die jongen. Al speelde hij gisteren een dijk van een wedstrijd.quote:
Ritzmaier speelde ooit een dijk van een seizoen bij Cambuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit iets gezien in die jongen. Al speelde hij gisteren een dijk van een wedstrijd.
Die moet echt blijven. Dat is een prof eerste klas en een geweldig talent. Ik hoop dat hij zijn hoofd erbij houdt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Rigo staat een heel aardig WK U17 te ballen. Kan me niet voorstellen dat er niet interesse komt voor die jongen.
Dat werd natuurlijk ook wat overdreven en kreeg nog wat extra cachet doordat PSV niet bijster goed draaide in de competitie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ritzmaier speelde ooit een dijk van een seizoen bij Cambuur.
Slaat bij PSV ook steeds een lichting over. Daar hadden ze het al vroeg in hem gezien. De B1 mist hem nu ook wel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die moet echt blijven. Dat is een prof eerste klas en een geweldig talent. Ik hoop dat hij zijn hoofd erbij houdt.
quote:Dezelfde spelers die zaterdag tegen De Graafschap aan de aftrap verschenen, krijgen dinsdag in het Champions League-duel met VfL Wolfsburg wederom het vertrouwen van Phillip Cocu. De trainer ziet geen reden om zijn ploeg te veranderen.
Dat verwachten De Telegraaf en het Eindhovens Dagblad. Hoewel er steeds meer kritiek komt op het spel van Luciano Narsingh, blijft de rechtervleugelaanvaller basisspeler. Het houdt in dat er voor Gaston Pereiro geen basisplaats is. De Uruguayaan bewees ook tegen De Graafschap als invaller het doel makkelijk te kunnen vinden. Voor Cocu is het geen reden om te wisselen.
De oefenmeester zet Jürgen Locadia weer op de linkerflank vanwege de afwezigheid van Maxime Lestienne door familieomstandigheden. Luuk de Jong neemt de spitspositie in. Het middenveld bestaat vermoedelijk uit Davy Pröpper, Jorrit Hendrix en Andres Guardado. De defensie wordt gevormd door Santiago Arias, Jeffrey Bruma, Hector Moreno en Joshua Brent. Jeroen Zoet staat op doel.
Vermoedelijke opstelling:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Pröpper, Hendrix, Guardado, Narsingh, De Jong, Locadia
Als we door hun vanavond niet weten te scoren dan reken ik het 100% cocu aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Locadia en Narsingh, je kan ook gewoon thuisblijven en 3-0 laten neerpennen.
Dat zou fijn zijn maar ik verwacht hem pas in 2016 ergens weer in de opstelling te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter gaat die Lestienne gewoon weer snel voetballen want dit slaat nergens op
Maar je hebt zo weinig aan die snelheid als narsingh niet een fatsoenlijk balletje kan geven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Opstelling is op zich helemaal niets mis mee, alleen zou je inderdaad Narsingh kunnen wisselen voor Pereiro. Maar de snelheid van Narsingh is ook belangrijk en ik denk dat Cocu hem daarom opstelt.
Wolfsburg zal zich waarschijnlijk gaan ingraven en dan counteren, zoals ze in eigen huis eigenlijk ook deden. Dan heb je niets aan Narsingh. Je hebt sowieso niets aan Narsingh. Hij geeft zelden een goede voorzet omdat hij de bal telkens tegen de tegenstander aanschiet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Opstelling is op zich helemaal niets mis mee, alleen zou je inderdaad Narsingh kunnen wisselen voor Pereiro. Maar de snelheid van Narsingh is ook belangrijk en ik denk dat Cocu hem daarom opstelt.
Wat een negativiteit. Sowieso veel negativiteit hier. Spel is minder goed als afgelopen seizoen maar ondanks dat we in een slechte fase zitten blijven we in de competitie in de slipstream van Ajax en Feyenoord op 4 punten. Zondag Fey - Ajax en je kan zomaar weer op een punt staan. Daarnaast al meer uit- als thuiswedstrijden gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik word zo moe van die kakker met z'n uitstraling van een golfer. Stel gewoon Pereiro op man. Narsingh mag weer lekker ballen tegen zijn tegenstander aan gaan schieten. Dan kan ie naar de wedstrijd weer lekker zeggen dat het niet goed is en beter moet.
Maar goed, het is hopen op een goed resultaat vanavond, het is belangrijk dat we scherp blijven. Hoe lekker zou het zijn om Wolfsburg en CSKA thuis te winnen...? Nou ja, dromen mag. Vanavond gas erop met het publiek er vol achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |