Dan ga ik de TT minder leuk moeten maken vrees ik...quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de TT moet.
Je doet maar.quote:Op maandag 2 november 2015 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ga ik de TT minder leuk moeten maken vrees ik...
Ja, laat dat nou precies het probleem zijn. Ik weet wel een andere oplossing trouwens, maar dan worden er een paar heel erg MAD hier.quote:Op maandag 2 november 2015 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je de gegevens doorstuurt wel ja.
Binnenkort \/itesse thuis.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
En dan lees je weer zo'n interview met Bruma waarin hij zegt dat ze elkaar nu écht de waarheid gaan vertellen naar aanleiding van de pot tegen De Graafschap. Alsof ik in het seizoen 2013-2014 beland ben
Bruma zei toch na Excelsior ook al zoiets ? Herhaling van zetten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
En dan lees je weer zo'n interview met Bruma waarin hij zegt dat ze elkaar nu écht de waarheid gaan vertellen naar aanleiding van de pot tegen De Graafschap. Alsof ik in het seizoen 2013-2014 beland ben
Jozefzoonquote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Binnenkort \/itesse thuis.
[ afbeelding ]
Tezzyquote:
Ik denk dat Bruma dan eerst eens voor de spiegel moet oefenen. Het feit dat hij al overweegt om anderen de waarheid te gaan zeggen, slaat al nergens op. Toegegeven, hij heeft achterin weinig hulp van capabele collega's, maar zelf speelt hij ook niet de pannen van het dak.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
Het kan jou niks interesseren, andere users wel. Maar wel telkens er als de kippen bij zijn om een quasi-grappige TT te bedenken. Je weet niet hoe snel je een nieuw topic moet openen als een topic bijna dicht isquote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de OP moet.
OP is bijgewerkt met hulp van de_boswachter.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het kan jou niks interesseren, andere users wel. Maar wel telkens er als de kippen bij zijn om een quasi-grappige TT te bedenken. Je weet niet hoe snel je een nieuw topic moet openen als een topic bijna dicht is
quote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
OP is bijgewerkt met hulp van de_boswachter.
Thx!quote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
OP is bijgewerkt met hulp van de_boswachter.
Ga je lekker over iets zinnigs druk maken. Ben jij 12 ofzo?quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het kan jou niks interesseren, andere users wel. Maar wel telkens er als de kippen bij zijn om een quasi-grappige TT te bedenken. Je weet niet hoe snel je een nieuw topic moet openen als een topic bijna dicht is
twitter:paulpostman twitterde op maandag 02-11-2015 om 18:34:08Overwinteren of niet overwinteren. That's the question #psvwol #ob https://t.co/sorKAEx8AN reageer retweet
Ik proef hier wat frustratie. Het is niet echt nodig om iemand een sukkel te noemen. Het zou je netjes staan als je je excuses zou aanbieden. Ik weet uit betrouwbare bron dat Scarface88 zich dit erg aantrekt.quote:Op maandag 2 november 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga je lekker over iets zinnigs druk maken. Ben jij 12 ofzo?
Als andere users het wel boeiend vinden, dan sturen ze me de info maar via DM en dan zet ik het er in als het mij uitkomt. Ik laat me niet rondcommanderen door een sukkel met een grote bek op een forum.
Misschien de volgende keer even aardig vragen, kom je verder mee in het leven.
Hahaquote:Op maandag 2 november 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga je lekker over iets zinnigs druk maken. Ben jij 12 ofzo?
Als andere users het wel boeiend vinden, dan sturen ze me de info maar via DM en dan zet ik het er in als het mij uitkomt. Ik laat me niet rondcommanderen door een sukkel met een grote bek op een forum.
Misschien de volgende keer even aardig vragen, kom je verder mee in het leven.
True story.quote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik proef hier wat frustratie. Het is niet echt nodig om iemand een sukkel te noemen. Het zou je netjes staan als je je excuses zou aanbieden. Ik weet uit betrouwbare bron dat Scarface88 zich dit erg aantrekt.
Niks geen frustratie, oprechte irritatie om over zoiets onzinnigs te beginnen te bakkussen en te menen opdrachten te kunnen geven.quote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik proef hier wat frustratie. Het is niet echt nodig om iemand een sukkel te noemen. Het zou je netjes staan als je je excuses zou aanbieden. Ik weet uit betrouwbare bron dat Scarface88 zich dit erg aantrekt.
Die laatste was een pegel van jewelste. Hij kan dus wel iets.quote:Op maandag 2 november 2015 22:35 schreef tja77 het volgende:
Kinderachtig geneuzel allemaal.
Jong PSV wint met 4-3 van Telstar mede door 3 doelpunten van Vloet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |