Als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, staat PSV boven Wolfsburg. Nee deze overwinning is niet belangrijk...wat wen kwats.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast, wat?
Of verwacht je dat CSKA gaat winnen van Vfl?
Topshowquote:1. Manchester United 7
2. PSV 6
3. Wolfsburg 6
4. CSKA Moscow 4
Manchester United > PSV
CSKA Moscow > Wolfsburg
1. Manchester United 10
2. CSKA Moscow 7
3. PSV 6
4. Wolfsburg 6
Wolfsburg > Manchester United (al door)
PSV > CSKA Moscow
1. Manchester United 10
2. PSV 9
3. Wolfsburg 9
4. CSKA Moscow 7
Wow. Best zuur.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat Vfl van CSKA gaat winnen:
1. Utd - 10
2. Vfl - 9
3. PSV - 6
4. Cska - 4
Utd hoeft niet en Vfl heeft aan gelijkspel genoeg. Ook speelt Vfl thuis.
Mocht CSKA gelijk kunnen spelen zit je alsnog met het nadeel dat utd niet hoeft.
whaha, nu moet ik idd ook lachenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
Dat propagandeert juist eerder mijn gelijk dan ongelijk_!
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, staat PSV boven Wolfsburg. Nee deze overwinning is niet belangrijk...wat wen kwats.
maar dat is dus niet. De Rus moet er aan gvdquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.
Wat ik wel zeg is dat je waarschijnlijk alsnog punten te kort komt als je van United verliest.
Ik heb geen vertrouwen in de Russenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar dat is dus niet. De Rus moet er aan gvd
Een hoop poep praten en speculeren op je onderbuikgevoelens en verwachtingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze overwinning niet belangrijk is, maar kennelijk ben jij een beetje achterlijk.
Wat ik wel zeg is dat je waarschijnlijk alsnog punten te kort komt als je van United verliest.
Ik praat geen poep, speculeer inderdaad en dat doe je inderdaad op basis van je verwachtingen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een hoop poep praten en speculeren op je onderbuikgevoelens en verwachtingen.
Ik kom met cijfers en feiten.
En vervolgens zeggen dat ik een beetje achterlijk ben.
Ga elders zuurpruimen
Ik zeg net dat als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, dat PSV boven Wolfsburg eindigt. Als je dat niet inziet en niet belangrijk vindt, dan ben jij achterlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik praat geen poep, speculeer inderdaad en dat doe je inderdaad op basis van je verwachtingen.
Verder kom je helemaal niet met feiten. Je roept alleen dat ieder punt belangrijk is, maar dat heb ik nooit ontkent.
Kortom: ondanks dat je hier tegen de bewering dat je achterlijk bent ageert, toon je eigenlijk alleen maar aan dat je inderdaad achterlijk bent.
Lol. Feiten zei je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:18 schreef tja77 het volgende:
Ik zeg net dat als PSV en Wolfsburg gelijk eindigen, dat PSV boven Wolfsburg eindigt.
Als Wolfsburg wint in Moskou wel ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat 'gelijke' al uitsluit dat de een boven de ander staat zie je volgens mij spoken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is toch een feit dat bij gelijke stand PSV boven Wolfsburg staat.
Als het gelijk wordt waarschijnlijk ook. Dit utd dat niet hoeft verliest hoogstwaarschijnlijk uit van vfl.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als Wolfsburg wint in Moskou wel ja.
Laat ik vooropstellen dat ik niet denk dat PSV doorgaat; Ik sluit echter ook niet uit dat CSKA wint van Wolfsburg want die zijn me enorm tegengevallen. Daarnaast is CSKA thuis voor PSV misschien wel gevaarlijker dan uit. En ik zie daarnaast ManU ook nog niet winnen van Wolfsburg. Allemaal aannames die nergens op zijn gebaseerd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als het gelijk wordt waarschijnlijk ook. Dit utd dat niet hoeft verliest hoogstwaarschijnlijk uit van vfl.
En als cska wint hebben ze in ehv aan een gelijkspel genoeg. Daar breek je ook niet zomaar doorheen.
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naast dat 'gelijke' al uitsluit dat de een boven de ander staat zie je volgens mij spoken.
Haha. Ja. Hoe precies?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.
Als ze uiteindelijk ook op doelsaldo gelijk zouden eindigen hebben ze volgens mij geen voordeel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is goed knulletje, er is vandaag voordeel t.o.v. Wolfsburg afgedwongen.
Ik sluit niets uit, ik acht het een echter wel minder waarschijnlijk dan het ander.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik niet denk dat PSV doorgaat; Ik sluit echter ook niet uit dat CSKA wint van Wolfsburg want die zijn me enorm tegengevallen. Daarnaast is CSKA thuis voor PSV misschien wel gevaarlijker dan uit. En ik zie daarnaast ManU ook nog niet winnen van Wolfsburg. Allemaal aannames die nergens op zijn gebaseerd.
Wat ook nergens op gebaseerd is en dus getrappel in het luchtledige is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, ik acht het een echter wel minder waarschijnlijk dan het ander.
Het onderling resultaat is idd gwn 2-2.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk ook op doelsaldo gelijk zouden eindigen hebben ze volgens mij geen voordeel.
Die voorspellingen zijn wel degelijk ergens op gebaseerd, namelijk de indruk die ik van de ploegen heb. Al moet ik inderdaad bekennen dat die niet al te accuraat zullen zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ook nergens op gebaseerd is en dus getrappel in het luchtledige is.
Kezman doelpoentjes makenquote:Op woensdag 4 november 2015 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kezman
Door hem en Robben ben ik PSV'er geworden
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:57 schreef Lemming22 het volgende:
Lekker hoor, gewoon dik verdiend winnen van de nummer 2 van Duitsland![]()
Die waren wel echt slecht trouwens...
De bal is rond. Het is elf tegen elf. Er worden nog heel veel minuten gespeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?
Natuurlijk, overige teams zijn nog slechter buiten de top 3.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eindigen die dit jaar überhaupt nog wel top 3?
Nou, Leverkusen, BMG en Schalke kunnen zo hoger eindigen dan Wolfsburg hoor.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Natuurlijk, overige teams zijn nog slechter buiten de top 3.
Dat komt wel goed, CSKA speelt thuis en ze hebben heel erg hard de punten nodig na vandaag van Manchester te hebben verloren.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:07 schreef Morendo het volgende:
Nu maar hopen dat Wolfsburg niet wint in Moskou.
Ik zie Wolfsburg niet winnen in Moskou. Ik zie PSV ook niet thuis winnen van CSKA om eerlijk te zijn. Dat is een vervelendere ploeg in uitwedstrijden dan Wolfsburg.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, CSKA speelt thuis en ze hebben heel erg hard de punten nodig na vandaag van Manchester te hebben verloren.
Het is mogelijk ja, het seizoen is nog niet lang bezig. Je kan nou niet zeggen dat Wolfsburg na vandaag (gisteren gr gr) tering slecht is hoor, thuis zijn ze nog steeds erg goed. PSV heeft uiteraard terecht gewonnen. Nog gefeliciteerd daarmee.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, Leverkusen, BMG en Schalke kunnen zo hoger eindigen dan Wolfsburg hoor.
Beetje vertrouwen Badder.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:23 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi resultaat, zal dit weekend dus wel weer puntverlies worden door een blunder van Bruma in de laatste minuut.
Doe dat 'Fons Spooren-gedoe' ergens anders.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen Badder.
Mag ik je Badder noemen?
Nou ja, ik zie een patroon.quote:
Natuurlijk Ramboe. Mag ik je Ramboe noemen?quote:Mag ik je Badder noemen?
Jij mag me noemen hoe je wilt, Badder.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie een patroon.
[..]
Natuurlijk Ramboe. Mag ik je Ramboe noemen?
Lekker.quote:Op woensdag 4 november 2015 00:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij mag me noemen hoe je wilt, Badder.
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.quote:Op woensdag 4 november 2015 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat je al niet kan bereiken als je gewoon eens een wedstrijd níét achterin staat te schutteren!
Serieus, het was natuurlijk een wedstrijd van niks, weinig creëren, maar ook niks cadeau geven achterin. Dan ben je dus gewoon ook in Europa moeilijk te verslaan.Met nog een paar onachtzaamheden bij de tegenstander sta je dan gewoon na 4 wedstrijden op een positie waar je alles nog zelf in de hand hebt (al is dat wel wat wishful thinking natuurlijk
) .
Jij bent wel echt zuur zegquote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.
Ik heb Hoesen ook eens zien scoren tegen Barcelona.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:23 schreef tja77 het volgende:
Wel grapig dat afgelopen maandag de snor nog zat te verkondigen dat het belachelijk was dat de Jong bij de selectie zat van het Nederlands elftal. Omdat de Jong internationaal gewoon te kort komt, en een half fitte van Persie nog steeds veel beter is dan een fitte de Jong.
Dag erna gewoon een doelpunt en een assist maken.
Streed Hoesen ook om de topscorerstitel in de eredivisie? De Jong speelde gewoon goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Hoesen ook eens zien scoren tegen Barcelona.
Hij was gewoon goed gisteren hoor. Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken?quote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Bruma heeft anders heel erg z'n best gedaan om het te verkloten. Had gewoon weer zijn flut momentjes.
Afgedwongenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:57 schreef Lemming22 het volgende:
Lekker hoor, gewoon dik verdiend winnen van de nummer 2 van Duitsland![]()
Die waren wel echt slecht trouwens...
Ja dat is gewoon zo. Van Persie, Dost en Huntelaar zijn gewoon beter. Het is niet voor niets dat PSV zijn top is, waar helemaal niks mis mee is.quote:Op woensdag 4 november 2015 06:23 schreef tja77 het volgende:
Wel grapig dat afgelopen maandag de snor nog zat te verkondigen dat het belachelijk was dat de Jong bij de selectie zat van het Nederlands elftal. Omdat de Jong internationaal gewoon te kort komt, en een half fitte van Persie nog steeds veel beter is dan een fitte de Jong.
Dag erna gewoon een doelpunt en een assist maken.
Doe normaal manquote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. En al zeker niet 'gewoon'.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zo. Van Persie, Dost en Huntelaar zijn gewoon beter. Het is niet voor niets dat PSV zijn top is, waar helemaal niks mis mee is.
Was een vermakelijke wedstrijd met goed spel van PSV. Een wedstrijd van niks vind ik dan ook erg denigrerend klinken. De spelers zaten er bovenop en hebben alles gegeven.quote:Op woensdag 4 november 2015 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Serieus, het was natuurlijk een wedstrijd van niks, weinig creëren, maar ook niks cadeau geven achterin. Dan ben je dus gewoon ook in Europa moeilijk te verslaan.Met nog een paar onachtzaamheden bij de tegenstander sta je dan gewoon na 4 wedstrijden op een positie waar je alles nog zelf in de hand hebt (al is dat wel wat wishful thinking natuurlijk
) .
En zuurpruim, al wat positiever ?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je jezelf 25 minuten in de tweede helft helemaal het snot voor de ogen laat spelen door fucking De Graafschap dan kan er niet genoeg negativiteit zijn.
Hebben we 2 vaste CL plekken nu ?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:10 schreef H.FR het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Mooi weer wat puntjes voor de NL ranking erbij.
Ik vond Bruma gisteren echt eens verrassend goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 03:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit soort resultaten helpen in ieder geval voor behoud van die ene plek.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben we 2 vaste CL plekken nu ?
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit soort resultaten helpen in ieder geval voor behoud van die ene plek.
Voor het Nederlandse voetbal is dat gewoon wel beter.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.
Deze week moeten Ajax en Groningen ' gewoon ' ook winnen.
Was gewoon super slim van Wolfsburg. Ze kwamen leek het wel voor een punt.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:33 schreef nils7 het volgende:
Hebben jullie je ook zo geïrriteerd aan dat "Duitse spel" van Wolfsburg en dan doel ik eigenlijk meer op de Schwalbes en gele kaarten gewoon letterlijk aan naaien (De Jong en Andres). Vooral die Arnold was me er eentjeecht de nieuwe Lothar!
Gelukkig is het prima afgestraft uiteindelijk...![]()
Ajax moet inderdaad winnen (sowieso om nog door te gaanquote:Op woensdag 4 november 2015 10:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker. En met Moskou thuis zie ik ze best nogmaals winnen.
Deze week moeten Ajax en Groningen ' gewoon ' ook winnen.
Inderdaad. Maar we moeten niet euforisch worden na een overwinning.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Voor het Nederlandse voetbal is dat gewoon wel beter.
Niemand heeft er wat aan af te glijden naar een Mickey Mouse competitie...
Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ikquote:Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was gewoon super slim van Wolfsburg. Ze kwamen leek het wel voor een punt.
Veel tijd rekken, schwalbes etc. Ze deden alles om PSV uit hun spel te halen.
Pas toen het 1-0 werd begonnen ze te voetballen.
Die Arnold is normaal gesproken echt een goede voetballer (eigen jeugd), maar gisteren als PSV supporter zo verschrikkelijk irritant.
Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland eigenlijk ook al zo matig.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ik
Schurrle bakte er gisteren net als heel het seizoen weinig van. Komen ze even aan met een wissel van 35 miljoen (Draxler) die er vervolgens ook weinig van kon.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, Wolfsburg kwam puur voor een puntje. Ging nergens over hoe slecht die waren. Zonde om zo te spelen met dat materiaal. Maar er zaten ook wat goeie gewoon op de bank zag ik
Thuis en uit is totaal niet te vergelijken. Zeker bij dit PSV niet. Moskou thuis winnen lijkt het maximale.quote:Op woensdag 4 november 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede overwinning.
Als PSV zo speelt als gisteravond moet je ook in Manchester een resultaat kunnen boeken.
Er loopt ook geen enkele wereldtopper in.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond ze die wedstrijd in Duitsland eigenlijk ook al zo matig.
Nee maar dat is bij PSV ook niet het geval, vond het vooral voetballend erg matig voor de nummer 3 van Duitsland die toch een stuk meer te besteden hebben dan PSV.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er loopt ook geen enkele wereldtopper in.
Laten we nu niet gaat doen alsof Wolfsburgs selectie geen kut voorstelt. Die hebben gewoon 15 spelers in de selectie die bij elke Eredivisieploeg onbetwist basisspeler zouden zijn. Als je de beste spelers uit de Eredivisie in een team gooit, en dat team 20x tegen Wolfsburg laat spelen op neutraal terrein, dan wint Wolfsburg minimaal 15x.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schurrle bakte er gisteren net als heel het seizoen weinig van. Komen ze even aan met een wissel van 35 miljoen (Draxler) die er vervolgens ook weinig van kon.
Waar zeg ik ergens dat Wolfsburg geen ' kut ' voorstelt ? Ik geef alleen aan dat Schurrle en Draxler er als miljoenenaankopen weinig van bakken tot nu toe.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laten we nu niet gaat doen alsof Wolfsburgs selectie geen kut voorstelt. Die hebben gewoon 15 spelers in de selectie die bij elke Eredivisieploeg onbetwist basisspeler zouden zijn. Als je de beste spelers uit de Eredivisie in een team gooit, en dat team 20x tegen Wolfsburg laat spelen op neutraal terrein, dan wint Wolfsburg minimaal 15x.
Vieze huilert dat het is. Ook continu bij de scheids mekkeren, wat een kutjong.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:06 schreef Buitendam het volgende:
Mooiste is nog wel dat die Dost een partij op z'n janksmoel heeft gekregen.
Was niet specifiek naar jou. Maar er wordt wel wat makkelijk gezegd dat zij er niets van konden, terwijl PSV dat ook gewoon afdwingt. Ook bij Draxler en Schurrle. En Bendtner, Arnold en Caliguri.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zeg ik ergens dat Wolfsburg geen ' kut ' voorstelt ? Ik geef alleen aan dat Schurrle en Draxler er als miljoenenaankopen weinig van bakken tot nu toe.
Bijvoorbeeld Caliguri en Arnold vind ik echt twee topspelers uit hun selectie.
Die Mexicaan blijft toch een genie hoor.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar dat is bij PSV ook niet het geval, vond het vooral voetballend erg matig voor de nummer 3 van Duitsland die toch een stuk meer te besteden hebben dan PSV.
Al kan je daarvoor ook de credits aan PSV geven uiteraard.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 04-11-2015 om 02:04:27Elfrink waarschijnijk tot de winterstop uitgeschakeld. Gebroken heup. Volg @bart_hoffman voorlopig voor PSV-updates. reageer retweet
Ik vond hem, zeker in zijn verdedigende taken, toch erg matig een paar keer. Veel risicovolle balletjes die fout gingen. Aanvallend beslist hij de wedstrijd en hij verzet bulten met werk, dat wel.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Mexicaan blijft toch een genie hoor.
Aderlating. Doelstelling aanpassen; 8 uit 6quote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
Rik geblesseerd.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 04-11-2015 om 02:04:27Elfrink waarschijnijk tot de winterstop uitgeschakeld. Gebroken heup. Volg @bart_hoffman voorlopig voor PSV-updates. reageer retweet
Die Maher blijft toch walgelijk slecht. Onbegrijpelijk dat die wekelijks mag starten. Als het lastig wordt is hij telkens de 1e die verzuimt. De Jong was gisteren welquote:Op woensdag 4 november 2015 11:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond hem, zeker in zijn verdedigende taken, toch erg matig een paar keer. Veel risicovolle balletjes die fout gingen. Aanvallend beslist hij de wedstrijd en hij verzet bulten met werk, dat wel.
Ik vond het eigenlijk weer een mooi voorbeeld van hoe hij gewoon op de plek van Maher hoort, al zie ik ook wel dat in dit soort wedstrijden 90 minuten Hendrix misschien nog te vroeg is voor hem.
De Jong met een goal en een assist. Super in de CL, natuurlijk. Maher had een paar redelijke momenten in het eerste half uur, maar had natuurlijk moeten scoren en lijdt ongelooflijk veel balverlies omdat hij gewoon te klein en smal is en niet snel en slim genoeg om uit de duels te blijven.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Maher blijft toch walgelijk slecht. Onbegrijpelijk dat die wekelijks mag starten. Als het lastig wordt is hij telkens de 1e die verzuimt. De Jong was gisteren wel![]()
Maar absoluut geen wereldtopper.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Mexicaan blijft toch een genie hoor.
Klopt, maar niks minder dan wat er bij Wolfsburg staat. Zelfde geldt voor Moreno, De Jong en misschien nog wel wat spelers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |