Ik had niet anders verwacht. We verliezen meer dan dat we winnen in Den Haag de laatste jaren en na een Klassieker verneuken we sowieso elke volgende wedstrijd...quote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke zaadwedstrijd Don. Ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor de Feyenoord supporter. Dat maatje van mij die altijd zei dat je toch een bepaalde vorm van sado masochisme prettig moet vinden wanneer je Feyenoord aanhangt, omdat het vaak zo een pijn aan je ogen en gemoedsrust en toestand doet, maar je als onderdanige slaaf toch iedere wedstrijd wil kijken. Ik drijf misschien over aangezien ons laatste kampioenschap van vorig jaar is, maar om zo in niveau in te kakken is bedroevend en werkelijk schandelijk.
De enige moeilijke wedstrijd zal tegen Utrecht, Willem II, AZ, Vitesse, Roda en Zwolle zijn. De rest moet je de volle buit pakken.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Programma tot de winterstop:
Zondag 8 november PSV - FC Utrecht
Zaterdag 21 november Willem II - PSV
Zondag 29 november PSV - AZ
Zaterdag 5 december Vitesse - PSV
Zaterdag 12 december PSV - Roda JC Kerkrade
Zaterdag 19 december PSV - PEC Zwolle
Eigenlijk moet je hier gewoon minstens 16 punten pakken. Zeker met al dat onnodige puntenverlies tot nu toe.
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Allemaal pittige tegenstanders en Roda is onze angstgegner.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Eigenlijk moet je hier gewoon minstens 16 punten pakken. Zeker met al dat onnodige puntenverlies tot nu toe.
Wel gelukkig wat meer thuiswedstrijden, tot nu toe hebben we er 7 van de 11 uit gespeeld. Thuis heb ik er toch altijd een stuk meer vertrouwen in. Ook al ging het tegen Excelsior een keer mis thuis.quote:Op maandag 2 november 2015 12:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Allemaal pittige tegenstanders en Roda is onze angstgegner.
Sinterklaas wie kent hem niet?quote:Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een heksenjacht op baardmans welke naast het uitvak stond en het nodig vond om over het hek te klimmen. Althans dat probeerde ie.
Met z'n hipsterbaardWat een mongo.
Na de wedstrijd zijn dat soort types nergens te bekennen, terwijl het nergens makkelijker is om bij het uitvak te komen als De Graafschap.
Het zou mij verbazen wanneer ze er hier 16 uit weten te halen. Zou eerder gokken op zo'n 12 punten.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Roda is wel haalbaar. De rest zal niet gemakkelijk zijn. Al heeft Vitesse waarschijnlijk wel weer de gebruikelijke PSV-dip. M.U.V. die 2-6 een jaar of twee geleden.quote:Op maandag 2 november 2015 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De enige moeilijke wedstrijd zal tegen Utrecht, Willem II, AZ, Vitesse, Roda en Zwolle zijn. De rest moet je de volle buit pakken.
Roda is onze angstgegner. Daarnaast is Kalezic er trainer. Die zal wellicht wat wraakgevoelens hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Roda is wel haalbaar. De rest zal niet gemakkelijk zijn. Al heeft Vitesse waarschijnlijk wel weer de gebruikelijke PSV-dip. M.U.V. die 2-6 een jaar of twee geleden.
Ik heb eigenlijk zelden een trainer een doelpunt zien maken.quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roda is onze angstgegner. Daarnaast is Kalezic er trainer. Die zal wellicht wat wraakgevoelens hebben.
Jij hebt duidelijk geen ervaring in het amateurvoetbal.quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zelden een trainer een doelpunt zien maken.
Thuis 10, uit 1 of 3 punten. Als je er al tegen de Graafschap drie tegen krijgt en je altijd een goal om de oren krijgt is tweemaal scoren in uitwedstrijden erg lastig...quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Moreno is aan het bedenken op hoeveel verschillende manieren hij de nek van Thijs kan breken...quote:
Geen zin in.quote:Op maandag 2 november 2015 12:15 schreef Scarface88 het volgende:
BadderHaring, je zit altijd zo te geilen om het nieuwe topic zsm te openen maar doe ook eens de scores in de OP bijwerken dan.
Wat een kutwedstrijd zaterdag trouwens.
quote:Op maandag 2 november 2015 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moreno is aan het bedenken op hoeveel verschillende manieren hij de nek van Thijs kan breken...
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de OP moet.quote:
In de TT wordt vrij lastig ja.quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk zo, eigenlijk. Geen zin om al die doelpuntenmakers op te zoeken. Slaat ook nergens op dat die onzin allemaal in de TT moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |