Zoet heeft de afgelopen 5 wedstrijden ofzo elke wedstrijd minstens 1 goal veroorzaakt door ballen bij de tegenstander in de voeten te boksen na een schot. Het aantal rebound-goals die we tegen krijgen is te veel.quote:Op zondag 1 november 2015 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het wel apart dat Zoet alle kritiek krijgt en niet die kneuzen die voor hem staan... Als je toch ziet hoe zo'n Bruma en Arias elke wedstrijd weer staan te schutteren...
Dat is zo, maar datzelfde geldt voor Bruma en Arias. Dan vind ik het vreemd dat Zoet steeds alle schuld in de schoenen krijgt geschoven.quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoet heeft de afgelopen 5 wedstrijden ofzo elke wedstrijd minstens 1 goal veroorzaakt door ballen bij de tegenstander in de voeten te boksen na een schot. Het aantal rebound-goals die we tegen krijgen is te veel.
Die andere twee krijgen net zo veel kritiek. Die gehele achterhoede is echt pure aids. Het is een godswonder wat ze voorin allemaal rechtbreien wat achterin fout gaat.quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar datzelfde geldt voor Bruma en Arias. Dan vind ik het vreemd dat Zoet steeds alle schuld in de schoenen krijgt geschoven.
Wat ik raar vindt, iedereen kon het horen. Dus ik neem aan ook de mensen naast, voor en achter hem. Spreek zo'n pipo erop aan, maar niemand die dat durft schijnbaar.quote:
Arias is ook niet al te best nee. Al is hij (daar gaan we weer) aanvallend erg nuttig. Bruma, Veltman, van Beek, Gouweleeuw...het ontloopt elkaar allemaal weinig.quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar datzelfde geldt voor Bruma en Arias. Dan vind ik het vreemd dat Zoet steeds alle schuld in de schoenen krijgt geschoven.
Dat weet je niet. Ajax heeft wind mee, PSV wind tegen momenteel. En toch blijft PSV in de slipstream. Vier punten is niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 06:50 schreef tja77 het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat je op deze manier never nooit kampioen gaat worden.
Er wordt vaak gezegd dat de verdediging van Ajax ook niet veel is. Maar als je de 2 tegendoelpunten die PSV maakte tegen Ajax niet meetelt, dan heeft Ajax in de overige 10 wedstrijden 3 doelpunten totaal tegen gekregen. Dat is net zoveel als PSV in 20 minuten tegen de nunmer laatst.
Kortom, dit gaat em niet worden dit jaar.
Hoezo heeft Ajax de wind mee? In de beker met wat misfortuin eruit, in Europa zit het ook niet bepaald mee, de laatste drie tegengoals waren of van richting veranderd of een eigen goal. Ja, gaat lekker zo met de wind in de zeilen...quote:Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ajax heeft wind mee, PSV wind tegen momenteel. En toch blijft PSV in de slipstream. Vier punten is niet onoverkomelijk.
Als ze zo door blijven gaan hebben ze een probleem, maar na de winterstop kan het best zo zijn dat de achterhoede wel zeker genoeg is voor de eredivisie.
Het zou al enorm helpen als er nu eens wat langer in dezelfde opstelling gespeeld kan worden. Alle wisselingen helpen gewoon niet. En daar heb je maar beperkt invloed op. Bij PSV kan het best in 2016 rustig zijn in de ziekenboeg, terwijl het dan weer bij ajax druk is aldaar. En dat zul je gewoon terug gaan zien in de resultaten. PSV heeft m.i. de betere spelers.
Hoe dan ook: leuk dat het dit jaar weer eens echt close is tussen de 3 topploegen van Nederland.
Ik had het over de competitie uiteraard.quote:Op maandag 2 november 2015 10:34 schreef Fargo het volgende:
Hoezo heeft Ajax de wind mee? In de beker met wat misfortuin eruit, in Europa zit het ook niet bepaald mee, de laatste drie tegengoals waren of van richting veranderd of een eigen goal. Ja, gaat lekker zo met de wind in de zeilen...
Nou ja, misschien is hij Oncoloog en had hij net de uitslag binnen? Of hij is helderziende en hij wil Jeroen waarschuwen?quote:
En een heksenjacht op baardmans welke naast het uitvak stond en het nodig vond om over het hek te klimmen. Althans dat probeerde ie.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 10:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is hij Oncoloog en had hij net de uitslag binnen?
Maar is het hem uiteindelijk gelukt om over het hek te klimmen en klapjes uit te delen?quote:Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een heksenjacht op baardmans welke naast het uitvak stond en het nodig vond om over het hek te klimmen. Althans dat probeerde ie.
Met z'n hipsterbaardWat een mongo.
Na de wedstrijd zijn dat soort types nergens te bekennen, terwijl het nergens makkelijker is om bij het uitvak te komen als De Graafschap.
Ben je gek. Echt droeftoeters daar die Brigata Tifosi of hoe heten die malloten. Toen een steward hem sommeerde om van dat hek of te gaan begon de jongen te huilen.quote:Op maandag 2 november 2015 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar is het hem uiteindelijk gelukt om over het hek te klimmen en klapjes uit te delen?
Vorig jaar had Arias verdedigend wel een redelijke periode, nu is ie echter zo'n beetje terug op het niveau van toen hij net bij PSV was.quote:Op zondag 1 november 2015 23:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Arias is ook niet al te best nee. Al is hij (daar gaan we weer) aanvallend erg nuttig. Bruma, Veltman, van Beek, Gouweleeuw...het ontloopt elkaar allemaal weinig.
Die heeft de eerste twintig, vijfentwintig minuten van de tweede helft werkelijk helemaal niets goed gedaan. Ik ben fan, maar die stond een partij te schutteren zeg.quote:
Arias zit absoluut niet in zijn beste fase inderdaad. Laat zich constant in de luren leggen. Ik denk dat het iets te maken heeft met de absentie van Willems dat er aanvallend van hem meer wordt verwacht. Dat hij het niet kan belopen of zo. Met zo een baklap als Narsingh er voor zou ik overigens gewoon achterin blijven. Kan er in ieder geval weinig mis gaan. Van mee-verdedigen heeft Luciano-hou-jij-mijn-tassie-even-vast-Narsingh ook geen brood gegeten.quote:Op maandag 2 november 2015 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar had Arias verdedigend wel een redelijke periode, nu is ie echter zo'n beetje terug op het niveau van toen hij net bij PSV was.
Dikke zaadwedstrijd Don. Ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor de Feyenoord supporter. Dat maatje van mij die altijd zei dat je toch een bepaalde vorm van sado masochisme prettig moet vinden wanneer je Feyenoord aanhangt, omdat het vaak zo een pijn aan je ogen en gemoedsrust en toestand doet, maar je als onderdanige slaaf toch iedere wedstrijd wil kijken. Ik drijf misschien over aangezien ons laatste kampioenschap van vorig jaar is, maar om zo in niveau in te kakken is bedroevend en werkelijk schandelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 11:37 schreef DonRaja het volgende:
Toch 6x gescoord en gewonnen. Waren wij het geweest, dan hadden we met 4-3 verloren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |