Genot! Puntenquote:
Maar laat ze wel haar tieten zien?quote:Op zondag 1 november 2015 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerlijke pot
jammer dat we geen reet zien
Leuke woordgrapquote:Op zondag 1 november 2015 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
Daar ben ik weer, heb ik nog iets gemist?
In Den Haag heb ik geen mist gezien, maar daar zag de grens gelukkig ook niet alles.quote:Op zondag 1 november 2015 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
De grens kan het allemaal wel zien dan mag het gewoon doorgaan
Geloof dat je er op het veld ook bijna helemaal geen last van hebt.quote:Op zondag 1 november 2015 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
De grens kan het allemaal wel zien dan mag het gewoon doorgaan
Zelfs een international op doel van een team dat groepswinnaar werd.quote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef Slobeend het volgende:
NEC heeft een goed teampje hoor. Weinig zwakke plekken.
Draait prima idd. Had verwacht dat die het hele seizoen wel onderaan zouden blijven plakken. Ook wel fijn dat Santos het op het Eredivisie niveau goed oppikt. En met die Limbombe loopt er nog een lekker spelertje rond.quote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef Slobeend het volgende:
NEC heeft een goed teampje hoor. Weinig zwakke plekken.
Ik ook.quote:Op zondag 1 november 2015 17:25 schreef opperkleurder het volgende:
Limbombe en Santos heb ik in de manager. Niks mis mee.
Gabrich erbij ? genotquote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, hoort het van een taxichauffeur
Met Kane, Woudenberg, Bikel en Foor is ook weinig mis.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Draait prima idd. Had verwacht dat die het hele seizoen wel onderaan zouden blijven plakken. Ook wel fijn dat Santos het op het Eredivisie niveau goed oppikt. En met die Limbombe loopt er nog een lekker spelertje rond.
Ritzmaier kun je er ook best bij hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met Kane, Woudenberg, Bikel en Foor is ook weinig mis.
Halldorsson gehaald hequote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Vermecelli het volgende:
Waar is alleen die keeper die ze vorig jaar hadden? Smits toch?
Man, zelfs als je wedstrijden in augustus bekijkt heeft er altijd wel een speler of twee handschoenen aan.quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handschoenen aan hebben in begin november
Zonde, zo'n talentvolle keeper met amper tegengoals in de Jupiler League. Maar die komt waarschijnlijk wel terug.quote:
denk niet dat hij 1-2-3 Halldorsson uit het doel krijgt als die weer fit is.quote:Op zondag 1 november 2015 17:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zonde, zo'n talentvolle keeper met amper tegengoals in de Jupiler League. Maar die komt waarschijnlijk wel terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |