gestemd op watquote:Op zondag 1 november 2015 20:08 schreef MAHL het volgende:
Ambi en Chloor op wie hebben jullie gestemd?
Tevens Dima, pics in DM.
gvd stahpquote:
Doet me hieraan denkenquote:
Haha, je pumpum is basicquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee vond helemaal niet grappig, maar ik ben dan ook een moslima met zure pumpum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest pas lachen om die laatste verklarende zinquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Een sieraad voor om de staart van je kat zodat je niet telkens tegen die anus aankijkt.
quote:Op zondag 1 november 2015 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, je pumpum is basic.
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef Crip het volgende:
vraag me af of dat meisje klappe heeft gekregen
okquote:Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey fayna je doet wel zehma stoer a kebabrol.
KLB / Ik heb geen wervelkolomquote:Op zondag 1 november 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest pas lachen om die laatste verklarende zin.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:55 schreef Myrr het volgende:
Al jaren spookt de vraag; Wel of geen kat/poes?
Ik kon bijna alleen maar nadelen bedenken eigenlijk. Er loopt de godganse dag een anus door je huis, je meubilair gaat naar de klote, haren op je kleding, wildplasgevaar en je zorgen maken als het beestje buiten bivakkeert omdat overal wel een kattenhatende debiel woont die er zieke dingen mee uitspookt. Wil uiteraard ook niemand tot last zijn met wildpoeperij.
en of ze zelf weet dt ze een meme is atmquote:Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHHAHAHA
Allochtonen weten.
Hahaquote:Op zondag 1 november 2015 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Ik heb geen wervelkolom
Myrr
[..]
Dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan schijt ze er elke keer tegenaan.
wtf heb ik daarmee te maken, ben geen turk, vriendquote:
Huh? Uit welk land kwam je danquote:Op zondag 1 november 2015 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wtf heb ik daarmee te maken, ben geen turk, vriend
Ayatollylandquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |