quote:Op zondag 1 november 2015 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet voor mijn opleiding ook weleens wijken/buurten onder de loep nemen en welk deel het dan precies is leidt heel vaak tot miscommunicatie. Ene keer wordt aangehouden wat er in de volksmond onder verstaan wordt en de andere keer echt precies een of andere kaart met onderverdeling, maar die niemand ooit gezien heeft.
Wow spannend, heb je al doekoe gelapt?quote:Op zondag 1 november 2015 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb app contact met een 20 jarige studente hoertje
its happening
soon
moest hier fucking hard om lachenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
moest hier fucking hard om lachen
gestemd op watquote:Op zondag 1 november 2015 20:08 schreef MAHL het volgende:
Ambi en Chloor op wie hebben jullie gestemd?
Tevens Dima, pics in DM.
gvd stahpquote:
Doet me hieraan denkenquote:
Haha, je pumpum is basicquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee vond helemaal niet grappig, maar ik ben dan ook een moslima met zure pumpum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest pas lachen om die laatste verklarende zinquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Een sieraad voor om de staart van je kat zodat je niet telkens tegen die anus aankijkt.
quote:Op zondag 1 november 2015 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, je pumpum is basic.
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef Crip het volgende:
vraag me af of dat meisje klappe heeft gekregen
okquote:Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ey fayna je doet wel zehma stoer a kebabrol.
KLB / Ik heb geen wervelkolomquote:Op zondag 1 november 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest pas lachen om die laatste verklarende zin.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:55 schreef Myrr het volgende:
Al jaren spookt de vraag; Wel of geen kat/poes?
Ik kon bijna alleen maar nadelen bedenken eigenlijk. Er loopt de godganse dag een anus door je huis, je meubilair gaat naar de klote, haren op je kleding, wildplasgevaar en je zorgen maken als het beestje buiten bivakkeert omdat overal wel een kattenhatende debiel woont die er zieke dingen mee uitspookt. Wil uiteraard ook niemand tot last zijn met wildpoeperij.
en of ze zelf weet dt ze een meme is atmquote:Op zondag 1 november 2015 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hHAHAHAHAHHAHAHA
Allochtonen weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |