Niet mee eens, het is voor Feyenoord vrij normaal hier punten te verspelen. Ajax en PSV moeten winnen een sub-topper als Feyenoord niet.quote:Op zondag 1 november 2015 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, tegen PSV was natuurlijk aan het begin van het seizoen. Dat was ook niet echt met pijn en moeite, ADO scoorde in de laatste seconde een freak-goal.
Los daarvan, je moet gewoon winnen van dit ADO. Of je nu Feyenoord, Ajax of PSV bent.
Laten we concluderen dat het slecht was, want dat het was het inderdaad, en als je eerlijk bent al het hele seizoen. Ondanks dat nog wel veel kansen maar het afwerken was ook dramatisch, 7 schoten op doel tegen 1 van ADO.quote:Op zondag 1 november 2015 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedereen deed maar wat. Het hele middenveld verzoop en er was geen enkele vorm van plan te ontdekken. Ook niet wat jij suggereert met de flanken.
Hahaha, ik zie wat je daar doet, schavuit!quote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is voor Feyenoord vrij normaal hier punten te verspelen. Ajax en PSV moeten winnen een sub-topper als Feyenoord niet.
Absoluut, en als Feyenoord, Ajax of PSV moet je daar ook gewoon winnen, geen excuses daarvoor mogelijk.quote:Op zondag 1 november 2015 16:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lastig oké maar Feyenoord was natuurlijk wel dramatisch
Ben jij het hier niet mee eens?quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie wat je daar doet, schavuit!
Nee. Ik ben het principieel niet met jou eens.quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben jij het hier niet mee eens?
Kongolo en Gustafson kregen voor de 0-1 samen drie vrije kopkansen waarvan er toch minstens één in moet.quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, en als Feyenoord, Ajax of PSV moet je daar ook gewoon winnen, geen excuses daarvoor mogelijk.
Maar na de 1-0 kon Feyenoord ineens wel net iets hoger baltempo hanteren en wat meer druk zetten. Als ze dat nu al eerder hadden kunnen opbrengen dan hadden ze in ieder geval wel iets meer kansen gecreeërd. Ook geen garantie op succes, maar nu is Feyenoord maar tot 3 kansen gekomen, (waarvan er zeker wel 1 in had gemoeten overigens).
We hadden inderdaad een beetje pech. Maar, daar komt de cliche, geluk dwing je toch echt af door een redelijke wedstrijd op de mat te leggen. En niet dat je geen duel wint maar tegen neuzenvreugd niet hard genoeg kan tackelen. Beschamende nederlaag hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kongolo en Gustafson kregen voor de 0-1 samen drie vrije kopkansen waarvan er toch minstens één in moet.
Ik begrijp ook nooit zo goed waarom het bij Feyenoord zo vaak alles of niets is. Zoals die Gustafson bijvoorbeeld. Natuurlijk is hij nog jong, maar zo goed als hij speelde tegen Heerenveen en zoveel klasse en slimheid hij liet zien, zo zwak was hij weer vandaag.quote:Op zondag 1 november 2015 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kongolo en Gustafson kregen voor de 0-1 samen drie vrije kopkansen waarvan er toch minstens één in moet.
Eindelijk denk je inderdaad een goede aankoop te hebben gedaan en vervolgens faalt ie twee wedstrijden op rij. In de duels is Gustafson ook een ontzettende pussy.quote:Op zondag 1 november 2015 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp ook nooit zo goed waarom het bij Feyenoord zo vaak alles of niets is. Zoals die Gustafson bijvoorbeeld. Natuurlijk is hij nog jong, maar zo goed als hij speelde tegen Heerenveen en zoveel klasse en slimheid hij liet zien, zo zwak was hij weer vandaag.
Hij kreeg de eerste helft ook een kans die gewoon in het doel moet, of een voorzet op Kramer die dan vrij had kunnen inschieten had moeten opleveren.
Hetzelfde verhaal kan ik over vrijwel alle andere Feyenoorders houden overigens.
Goed om zijn boosheid te zien overigens. Inderdaad eindelijk een interview van Gio die duidelijk is en niets te wensen overlaat.quote:Op zondag 1 november 2015 16:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
We hadden inderdaad een beetje pech. Maar, daar komt de cliche, geluk dwing je toch echt af door een redelijke wedstrijd op de mat te leggen. En niet dat je geen duel wint maar tegen neuzenvreugd niet hard genoeg kan tackelen. Beschamende nederlaag hoor.
Hier niet onbelangrijk het interview van Gio. Eindelijk een interview waar je iets aan hebt.
http://www.foxsports.nl/v(...)ndergrens-hoger-lag/
Tja, als je iemand wil die de duels aan gaat moet je Immers opstellen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eindelijk denk je inderdaad een goede aankoop te hebben gedaan en vervolgens faalt ie twee wedstrijden op rij. In de duels is Gustafson ook een ontzettende pussy.
Altijd de overtrokken gelul dat een trainer boos moet kunnen worden.quote:Op zondag 1 november 2015 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad goed om te zien dat Gio boos kan worden.
We zijn Ajax niet.quote:Op zondag 1 november 2015 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel blij dat er nu geen KNJB wordt geschreeuwd hier
Nee, dat kon Immers ook niet.quote:Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, als je iemand wil die de duels aan gaat moet je Immers opstellen.
Nee, maar hij verliest echt alle duels.quote:Op zondag 1 november 2015 17:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, als je iemand wil die de duels aan gaat moet je Immers opstellen.
We hebben genoeg realisme om in te zien dat dit verlies aan onszelf lag.quote:Op zondag 1 november 2015 17:14 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel blij dat er nu geen KNJB wordt geschreeuwd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |