True that, ik hoop overigens dat Button en Alonso ook wat puntjes scoren deze race.quote:Op zondag 1 november 2015 16:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Komen de echte racers weer naar boven. Ik zie Max als top 4 beste rijder. Vettel, Hamilton, Alonso er nog bij
Zeker. Hopelijk volgend jaar weer een subtop auto onder zijn kont die Max....quote:Op zondag 1 november 2015 16:36 schreef JimmyManna het volgende:
Zou zomaar kunnen dat hij bij die top vier hoort. In ieder geval qua natuurlijke aanleg dan.
Volgend jaar nog steeds Toro Rosso, dus het lijkt me sterkquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef nils7 het volgende:
Wacht maar als Max zn eerste overwinning pakt en Oranje lekker op Ibiza ligt als het EK gespeeld wordt, hoe ze dan (buiten Gijpie dan) mauwen bij VI.
Oh gezelligquote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als je in het noorden woont, dan kom ik wel langs
Ja...quote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Volgend jaar nog steeds Toro Rosso, dus het lijkt me sterk
Ooit. Eenmalig. Toen het keihard regende op Monza en de toppers die dag verzaakten.quote:Op zondag 1 november 2015 16:38 schreef nils7 het volgende:
En Vettel heeft ook in een STR-Ferrari gewonnen.
Als VES zo'n talent is... in een knotsgekke regen race, waarom niet?quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ooit. Eenmalig. Toen het keihard regende op Monza en de toppers die dag verzaakten.
Kvyat is toch gisteren bevestigd?quote:Op zondag 1 november 2015 16:39 schreef THEFXR het volgende:
Wanneer weten die RB coureurs of ze volgend jaar rijden? zijn nu 4 stuks in onzekerheid of zij weten het al en hebben een spreekverbod
Ik zeg ook niet dat het niet kan. De kans is alleen wel heel klein. Dan moeten er in alle eerlijkheid toch wel 4-6 coureurs zijn die een slechte dag hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 16:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als VES zo'n talent is... in een knotsgekke regen race, waarom niet?
Hangt er vanaf hoe goed Maldonado start.quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
nou, zegt het maar, hoeveel gaan er in de 1ste bocht uit?
4quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Voordat ze een motor hebben?quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kvyat is toch gisteren bevestigd?
Geen... Ze hebben geleerd van vorige weekquote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
De Red Bull teams zijn er volgend jaar gewoon bij. Daar zorgt Bernie wel voorquote:
De Mercedessen? Hamilton heeft niets meer te verliezen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef THEFXR het volgende:
Waar zeggen ze dan minder?quote:Op zondag 1 november 2015 16:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is wel sterk afhankelijk van welke site je raadpleegt.
Ja en met wat voor een motor?quote:Op zondag 1 november 2015 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Red Bull teams zijn er volgend jaar gewoon bij. Daar zorgt Bernie wel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |