Dat is vast geen toevallig gekozen stofjequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:28 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
deeltjes, de stofjes van medicijnen weet ik veel wat daar allemaal inzit.
sommige stoffen bouwen zich op.
net als met thc bv. om maar even een stofje te noemen.
Het water van "nu" kan in theorie miljoenen jaren geleden dinosauruszeik zijn.quote:in drinkwater zitten ook medicijnresten en weet ik veel wat allemaal.
water heeft zelfs geheugen.....tenminste dat denk ik.
En waarom weet de homeopaat dat wel maar een arts niet?quote:uiteindelijk weten we helemaal nog niet zoveel en zijn de wetenschappers op zoek.
die hebben dus ook een hoop vragen super toch.
ik ook maar je kan nooit alles zeker weten.
voor mij is dit puur gebaseerd op ervaring, niet op kennis.
het is gewoon een korreltje met alcohol en water.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:29 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, maar weet je dan ookl precies wat er in de druppels zit die de homeopaat je voorschrijft? of voel je zoveel liefde voor de persoon die met liefde je geld aanneemt dat je alles vertrouwt?
Planten en kruiden kunnen bijzonder giftig zijn, dat neem je zonder problemen in?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
het is gewoon een korreltje met alcohol en water.
dat korreltje is samengesteld uit bepaalde planten of kruiden.
dat kan per persoon verschillend zijn.
en er is verschil in verdunning.
Dat kunnen medicijnen van de doktor ook zijn, en dan maar hopen dat de bijwerkingen niet bij jou plaatsvindenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef .SP. het volgende:
[..]
Planten en kruiden kunnen bijzonder giftig zijn, dat neem je zonder problemen in?
Jep, en er zijn elk jaar weer voorbeelden genoeg van mensen die zich dooddrinken aan water.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:35 schreef DeMolay het volgende:
Jij bedoelt niet en wel van planten !
ok..maar dat is dosis.......9 liter water en je bent dood
Met het verschil dat door artsen uitgeschreven medicijnen vele onderzoeken ondergaan (jarenlang proces) en dat iedere natuurgenezer of homeopaat gewoon flesjes rotzooi mag verkopen zonder klinische tests en dus zonder bekende bijwerkingen of reacties.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat kunnen medicijnen van de doktor ook zijn, en dan maar hopen dat de bijwerkingen niet bij jou plaatsvinden
ja het lichaam ruimt zeker op, maar als je bepaalde stoffen die niet goed voor je zijn blijft binnen krijgen kom je er nooit helemaal van af.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is vast geen toevallig gekozen stofjeMaar ons lichaam heeft al allemaal systemen om (afval)stoffen te lozen uit het lijf he
[..]
Het water van "nu" kan in theorie miljoenen jaren geleden dinosauruszeik zijn.
Maar hoe bedoel je geheugen dan?
[..]
En waarom weet de homeopaat dat wel maar een arts niet?
eh ja medicijnen zijn gebaseerd op die stofjes maar dan van olie en syntetisch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef .SP. het volgende:
[..]
Planten en kruiden kunnen bijzonder giftig zijn, dat neem je zonder problemen in?
Tsja, placebo is een sterk en interessant effect. Als het je maar van het roken heeft afgeholpen dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ja het lichaam ruimt zeker op, maar als je bepaalde stoffen die niet goed voor je zijn blijft binnen krijgen kom je er nooit helemaal van af.
dat is natuurlijk ook iets waar naar gekeken word.
homeophatie zou hier bij kunnen helpen, maar inderdaad op eigen kracht.
zelf ben ik met 1 lepeltje 'water' van het roken af gekomen.
en ja thc is het enige stofje dat ik zo snel even bij naam weet
20 jaar opgebouwd....
Dit moet een grapje zijn. Dat woord heeft niks met een medicus te maken hequote:waarom een arts niet zoveel weet over het middel dat die voorschrijft?
omdat een arts eigenlijk gewoon een vertegenwoordiger van de pillenfabriek is.
en daar met zijn blauwe ogen op vertrouwt.
een dokter is geindoctrineerd.
waar komt dat woord anders vandaan.
haha, en alle homeopaten zijn homofiel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
.....
Eh? Nee?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
eh ja medicijnen zijn gebaseerd op die stofjes maar dan van olie en syntetisch.
dat gif is dus het medicijn...
Dat slaat werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
Toptip:quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
precies en als ik me met water in balans kan houden waarom dan betalen voor zooi van de huisarts.
waarvoor ik weer andere zooi nodig heb voor de bijwerkingen, en zo bezig blijven.
Nope, lang niet altijd. Ik had het daar pas nog met iemand die ik ken over, die een medicijn heeft die direct uit een plant komt. Het is een verbinding die te complex is om goedkoper synthetisch te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
Ja dat is soms zeer lastig te zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef DeMolay het volgende:
Ik wil humor houden maar begon te proesten !...hey was hijzij niet sarcastisch .weet niet hoor
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tsja, placebo is een sterk en interessant effect. Als het je maar van het roken heeft afgeholpen dan.
[..]
Dit moet een grapje zijn. Dat woord heeft niks met een medicus te maken he
Een arts een vertegenwoordiger noemen vind ik wel bizar. Een gebroken been kun je toch echt niet genezen met wat water, of een gescheurde aorta
Dat blijkt telkens weer bij een zeer zeldzaam artsen bezoek mijnerzijds..quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ja het lichaam ruimt zeker op, maar als je bepaalde stoffen die niet goed voor je zijn blijft binnen krijgen kom je er nooit helemaal van af.
dat is natuurlijk ook iets waar naar gekeken word.
homeophatie zou hier bij kunnen helpen, maar inderdaad op eigen kracht.
zelf ben ik met 1 lepeltje 'water' van het roken af gekomen.
en ja thc is het enige stofje dat ik zo snel even bij naam weet
20 jaar opgebouwd....
waarom een arts niet zoveel weet over het middel dat die voorschrijft?
omdat een arts eigenlijk gewoon een vertegenwoordiger van de pillenfabriek is.
en daar met zijn blauwe ogen op vertrouwt.
En homeopatische/alternatieve middelen worden helemaal niet getest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:02 schreef weetjeniet het volgende:
[..]flauw...
bedoelde inderdaad huisarts, voor een operatie ga ik gewoon naar de chirurg.
er word veel getest op medicijnen ....korte termijn is 5 jaar.
dan komt het op de markt , na 30 jaar weet je pas wat het op de lange termijn met mensen doet....dan is het al 25 jaar in gebruik.
de uitkomst van dit soort onderzoeken hoeft niet volledig verantwoord te worden, een gedeelte ervan maar.
het is eigenlijk juist raar dat na alle leugens van de politiek en de machthebbers mensen nog steeds denken dat ze het beste met ons voorhebben.
aan gezonde mensen verdient deze industrie niks.
Omdat ik liever mensen niet in de onzinnge handen van bijvoorbeeld de Bio Stabil-kwakzalvers zie belandenquote:en hebben jullie nu zelf zo een slechte ervaringen met homeophatie?
dat jullie me ervoor willen behoeden?
dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nope, lang niet altijd. Ik had het daar pas nog met iemand die ik ken over, die een medicijn heeft die direct uit een plant komt. Het is een verbinding die te complex is om goedkoper synthetisch te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |