Geloof me, je kunt beter tegen een steen praten dan tegen Lambiekje. Bij Lambiekje ontbreekt alle basale kennis van biologie.quote:
Wat zit er in een polio vaccin dat slecht is voor je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.vaccinationcou(...)appearance-of-polio/
https://vactruth.com/2012/04/25/change-names-of-diseases/
Polio vaccin is de foutste van al
Dit is in mijn ogen de juiste vraag. Het blijkt dat die schadelijke stoffen er dan inzitten vanwege de houdbaarheid enzo. Iets waar dus echt wel wat aan gedaan kan worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:15 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat zit er in een polio vaccin dat slecht is voor je?
Het lollige is dat het poliovaccin oraal gegeven wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen de juiste vraag. Het blijkt dat die schadelijke stoffen er dan inzitten vanwege de houdbaarheid enzo. Iets waar dus echt wel wat aan gedaan kan worden.
homeopaat, als je genaaid wil worden moet je vooral daar je geld aan uitgeven....quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:54 schreef weetjeniet het volgende:
lees net het boek vaccinatie van viera scheibner.
zelf een zeer slechte ervaring gehad....het komt nooit door de vaccinatie en er werd dus ook niks opgeschreven.
onze kinderen worden niet meer gevaccineerd.
wel begeleiding van homeophaat.
vooral om alle rommel uit het lichaam te krijgen.
na een paar druppels veel positieve verandering.
goede ervaringen spreken voor zich.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
homeopaat, als je genaaid wil worden moet je vooral daar je geld aan uitgeven....
Als puur water je met je aandoeningen helpt moet je vooral daarmee doorgaan, feit is wel dat je de portemonnaie van oplichters spekt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
goede ervaringen spreken voor zich.
Ja, met een aanvullend pakket wel, dus je betaalt er wel extra voor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:05 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
goede ervaringen spreken voor zich.
en het word gewoon vergoed bij een aanvullende verzekering.
daarbij is het erg goedkoop want je komt er niet zo vaak.
precies net zoals jezelf..70 procent water.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Als puur water je met je aandoeningen helpt moet je vooral daarmee doorgaan, feit is wel dat je de portemonnaie van oplichters spekt.
Dat is niet altijd zo geweest en voor zover ik weet is in nederland het nog steeds gewoon een spuitjequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het lollige is dat het poliovaccin oraal gegeven wordt.
ja die heb ik toch, er zijn vooral voor vrouwen ook andere redenen om aanvullend te nemen, vooral met kinderen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:08 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, met een aanvullend pakket wel, dus je betaalt er wel extra voor.
correct, 90% van de vaccinaties m.n. in ontwikkelingslanden zijn oraal gegeven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo geweest en voor zover ik weet is in nederland het nog steeds gewoon een spuitje
https://nl.wikipedia.org/wiki/Poliomyelitis
tja, je eigen keus om je financieel te laten naaien door oplichters.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ja die heb ik toch, er zijn vooral voor vrouwen ook andere redenen om aanvullent te nemen, vooral met kinderen.
maar voor mij mag het best wat kosten.
ook als ik het niet vergoed kreeg zou ik ervoor betalen.
Welke rommel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:54 schreef weetjeniet het volgende:
om alle rommel uit het lichaam te krijgen.
precies en als ik me met water in balans kan houden waarom dan betalen voor zooi van de huisarts.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
tja, je eigen keus om je financieel te laten naaien door oplichters.
'zooi van de huisarts' en niet eens weten wat een homepaat je voorschrijftquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:14 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
precies en als ik me met water in balans kan houden waarom dan betalen voor zooi van de huisarts.
waarvoor ik weer andere zooi nodig heb voor de bijwerkingen, en zo bezig blijven.
Dat vind ik altijd wel het lastigste. Er wel zeker van zijn dat de huisarts "rommel" voorschrijft maar een homeopaat dan wel blind vertrouwen. Dat zal ik wel nooit begrijpen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
'zooi van de huisarts' en niet eens weten wat een homepaat je voorschrijft
van vaccinaties voeding luchtvervuiling medicijnen etc blijven vaak deeltjes achter in je lichaam , die worden bv in je vet opgeslagen.quote:
Wat voor deeltjes dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
van vaccinaties voeding luchtvervuiling medicijnen etc blijven vaak deeltjes achter in je lichaam , die worden bv in je vet opgeslagen.
Maar hoe weet je dat er in dat water niks zit bijvoorbeeld? Ik heb altijd zoveel vragen.quote:rommel opruimen kan je bv ook met yoga doen of naar de sauna gaan.
voor de inwendige reiniging zijn er ook tal van mogelijkheden.
zo is water drinken ook al een beetje opruimen.
ik weet precies wat de homeophaat me voorschrijft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
'zooi van de huisarts' en niet eens weten wat een homepaat je voorschrijft
deeltjes, de stofjes van medicijnen weet ik veel wat daar allemaal inzit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat voor deeltjes dan?
[..]
Maar hoe weet je dat er in dat water niks zit bijvoorbeeld? Ik heb altijd zoveel vragen.
Ja, maar weet je dan ookl precies wat er in de druppels zit die de homeopaat je voorschrijft? of voel je zoveel liefde voor de persoon die met liefde je geld aanneemt dat je alles vertrouwt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:23 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ik weet precies wat de homeophaat me voorschrijft.
omdat de homeophaat dat ook weet.
vraag je huisarts maar eens wedden dat die gaat googlen en van wikipedia opleest.
en verder moet je ook gewoon vertrouwen hebben, en na slechte ervaringen heb ik geen vertrouwen in de huisarts of reguliere zorg.
tenminste niet op dat gebied.
homeophatie is ook juist om je gezond te houden, in balans.
ziektes ook echt uitzieken en niet onderdrukken.
niet bang zijn voor koorts.
het is een levensstijl met vooral heel veel vertrouwen in jezelf en de werking van het menselijk lichaam.
en ja mond op mond reclame is toch het beste, door bijna wonderlijke ervaringen bij andere mensen, heb ik het ook eens geprobeert en ik ben er blij mee.
misschien is het puur liefde en vertrouwen, voor mij mag het wat kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |