Website organisatie: http://www.2015worldgymnastics.com/quote:Bondscoach Mitch Fenner heeft na de interland in Hoofddorp definitief het team bekend gemaakt dat in Glasgow een plaats op de Olympische Spelen moet afdwingen. Het team waarmee Nederland deze historische prestatie wilt leveren is samengesteld uit:
Bart Deurloo
Yuri van Gelder
Frank Rijken
Casimir Schmidt
Jeffrey Wammes
Epke Zonderland
Michel Bletterman (reserve)
Ook bondscoach Gerben Wiersma heeft zijn zeven turnsters geselecteerd om Nederland te vertegenwoordigen. De doelstelling voor de dames is om zich te plaatsen bij de beste 16 landen. Hiermee hebben ze toegang tot het Testevent waar dan als nog een plaatst op de Olympische Spelen behaald kan worden. Om die reden gunt Wiersma Van Gerner en Van Klaveren zich optimaal richten op dat Testevent. Wiersma heeft er vertrouwen in dat hij met de volgende dames een plaats voor het Testevent kan afdwingen:
Vera van Pol
Eythora Thorsdottir
Mara Titarsolej
Lisa Top
Tisha Volleman
Lieke Wevers
Sanne Wevers
De reserve wordt later bepaald.
Nog wel iets voor de bingo: "Ja?" tijdens een uitleg.quote:Op zondag 1 november 2015 14:34 schreef Moira. het volgende:
Hans weer met z'n standaard verhaaltje over de pegases
En "kijkt u eens"quote:Op zondag 1 november 2015 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog wel iets voor de bingo: "Ja?" tijdens een uitleg.
"Die scores worden dan opgeteld, ja? En dan..etc"
Wel een klein beetje verouderd, Roemeense meeklapmuziek en matige choreografie hoor je nooit meerquote:Op zondag 1 november 2015 14:39 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Interne amplitude = []
Verenigde Staten van Amerika = []
Na-hup = [x]
Maximale 180 beenspreiding = []
Huizenhoog = []
Catastrofale fout = []
Káneda = []
Dislokeren = []
Ongekend = []
Stapje = []
Souplesse = []
Code of Points turnbijbel = [x]
Roemeense meeklapmuziek = []
Te korte vluchtfase = []
Spartaans = []
Matige choreografie = []
Vormspanning = [x]
Bonus:
Yurchenko = [x]
Rem-hefwerking = [x x]
Tsukahara = [x]
Klopt idd. Eigenlijk had ik ff vooraf een nieuwe moeten makenquote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een klein beetje verouderd, Roemeense meeklapmuziek en matige choreografie hoor je nooit meer
Of zelfs "lieve kijkers".quote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een klein beetje verouderd, Roemeense meeklapmuziek en matige choreografie hoor je nooit meer
Rem-hefwerking inderdaad ja
Net als "beste kijkers"
Ongekend klein vakje wel voor ongekend.quote:Op zondag 1 november 2015 15:00 schreef Moira. het volgende:
De nieuwe geüpdate turfbingo
[ afbeelding ]
Gaat om het scorevakje eronder natuurlijk, die komt bomvol turfstreepjes te staanquote:Op zondag 1 november 2015 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongekend klein vakje wel voor ongekend.
Nooit genoeg ruimte voor die tientallen streepjes natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 15:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat om het scorevakje eronder natuurlijk, die komt bomvol turfstreepjes te staan
heel klein strepenquote:Op zondag 1 november 2015 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nooit genoeg ruimte voor die tientallen streepjes natuurlijk
Zijn mooiste uitspraak komt denk ik van het kunstschaatsen op de Spelen in Sochi, bij een Japanner: "Hij draait rond als een hardgekookt eitje. Jahaa, dat moet u thuis eens proberen. Dan kookt u even een ei en dan draait u die rond. Dan zul u zien dat het hardgekookt eitje harder ronddraait dan een rauw ei."quote:Op zondag 1 november 2015 15:03 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't ook altijd zo mooi hoe hij zegt "anderhalve draai om de lengte-as" waar wij gewoon "anderhalve schroef" zeggen
Hahaha ja dat heeft ie dit WK ook al 100x gezegd als het over de vormspanning gingquote:Op zondag 1 november 2015 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn mooiste uitspraak komt denk ik van het kunstschaatsen op de Spelen in Sochi, bij een Japanner: "Hij draait rond als een hardgekookt eitje. Jahaa, dat moet u thuis eens proberen. Dan kookt u even een ei en dan draait u die rond. Dan zul u zien dat het hardgekookt eitje harder ronddraait dan een rauw ei."
quote:Op zondag 1 november 2015 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn mooiste uitspraak komt denk ik van het kunstschaatsen op de Spelen in Sochi, bij een Japanner: "Hij draait rond als een hardgekookt eitje. Jahaa, dat moet u thuis eens proberen. Dan kookt u even een ei en dan draait u die rond. Dan zul u zien dat het hardgekookt eitje harder ronddraait dan een rauw ei."
Denk het nietquote:Op zondag 1 november 2015 15:09 schreef Moira. het volgende:
Zou toch geniaal zijn als Eythora dan gewoon goud wint
True, maar dat zal de rest waarschijnlijk ook wel hebben. Balk is echt het kutste onderdeel ooit uitgevonden.quote:
2-3 wankele momenten, een pirouette volgens mij zelfs afgebroken omdat ze niet stabiel stond en nog wat van die dingen.quote:
Jij stelt leren voor je tentamen uit, Wevers zit nu al huiswerk te makenquote:Op zondag 1 november 2015 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar dat zal de rest waarschijnlijk ook wel hebben. Balk is echt het kutste onderdeel ooit uitgevonden.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij stelt leren voor je tentamen uit, Wevers zit nu al huiswerk te maken
Dat denk ik ook altijd als ze vallen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:21 schreef Moira. het volgende:
Arme Chineesje krijgt klappen bij thuiskomst
Dat wordt vuurwerk.quote:Op zondag 1 november 2015 15:21 schreef Moira. het volgende:
Arme Chineesje krijgt klappen bij thuiskomst
Haha ja echt zo sneu eigenlijk hequote:Op zondag 1 november 2015 15:22 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als ze vallen.
quote:
Nee Sanne ging in beroep tegen haar eigen D-score. En met succes dus.quote:Op zondag 1 november 2015 15:24 schreef swimmie86 het volgende:
Er wordt geprotesteerd tegen Sannes score.
Met het gevolg dat ze een tiende punt meer krijgtquote:Op zondag 1 november 2015 15:24 schreef swimmie86 het volgende:
Er wordt geprotesteerd tegen Sannes score.
Dat bedoel ik. Ze protesteren zelf. Alleen anders verwoord dan in beroep gaan.quote:Op zondag 1 november 2015 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee Sanne ging in beroep tegen haar eigen D-score. En met succes dus.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
Komova is ster is chagrijnig kijken. Maar wel een zeer mooie turnster.
Volgens mij niet, want gister waren er ook 4 die goud wonnen op brug, waarvan er maar 2 een gelijke E-score haddenquote:Op zondag 1 november 2015 15:26 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, bij gelijke stand kijken ze eerst naar de uitvoeringscore toch? En als die ook gelijk is, dan blijven ze pas op dezelfde stand staan?
Oh, bij de kwali was dat wel zoquote:Op zondag 1 november 2015 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want gister waren er ook 4 die goud wonnen op brug, waarvan er maar 2 een gelijke E-score hadden
Ik vrees het ook niptquote:Op zondag 1 november 2015 15:27 schreef Moira. het volgende:
Als zij nu niet een fout maakt komt ze wel boven de 14.333 uit denk ik
ja kan kloppen hoor, vaak gelden voor kwali sowieso andere regels dan in een finalequote:
Tiebreak is volgens mij alleen op de Spelen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want gister waren er ook 4 die goud wonnen op brug, waarvan er maar 2 een gelijke E-score hadden
Jawel joh, iig bronsquote:Op zondag 1 november 2015 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goede jinx, nu gaat het niet meer lukken
Ja Biles wint wss sowieso wel medaille, en dan komt er nog eentje, geen idee wie eigkquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Bos81 het volgende:
Wie komen er nu nog. 1 Amerikaanse sowieso toch???
Biles, die gaat goud pakken, en een Russische Tutnogwatquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Bos81 het volgende:
Wie komen er nu nog. 1 Amerikaanse sowieso toch???
Nja Biles is ook wel vaker onder de 14.333 uitgekomen dus het kan zomaarquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Biles, die gaat goud pakken, en een Russische Tutnogwat
Tutkhalyanquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja Biles wint wss sowieso wel medaille, en dan komt er nog eentje, geen idee wie eigk
Mja de ladies staan sowieso al in Rio als team hequote:Op zondag 1 november 2015 15:40 schreef TheArt het volgende:
Met deze medaille plaatst Sanne Wevers zich op naam voor het meerkampteam van de Spelen. In de Nederlandse kwalificatie staat dat winnaars van een WK-medaille zich verzekerd weten van een plaats in het team voor Rio.
Wat was de score van de canadees?quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef Bos81 het volgende:
Thorsdottir staat nu laatste of enelaatste??
Niet opgelet. Ik dacht een rnk 5 te zien..quote:
In theorie kun je een heel ander team neerzetten.quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja de ladies staan sowieso al in Rio als team he
Laatste, 12.733 tegen 13.466 voor Black.quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef Bos81 het volgende:
Thorsdottir staat nu laatste of enelaatste??
Dan is Eythora laatste denk ikquote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet opgelet. Ik dacht een rnk 5 te zien..
Oh ja tuurlijk. Maar Sanne zit er dus sowieso tussen nuquote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In theorie kun je een heel ander team neerzetten.
Nee dat bedoel ik niet. Lees even goed. Het gaat om de inhoud van het team. Nederland heeft zich als team geplaatst, maar wie er voor Nederland starten wordt later bepaald. Met deze medaille is Sanne zeker dat ze in het team komt. Dat is dus gewoon de interne kwalificatie in Nederland.quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja de ladies staan sowieso al in Rio als team he
Ja had het al door hahaquote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Lees even goed. Het gaat om de inhoud van het team. Nederland heeft zich als team geplaatst, maar wie er voor Nederland starten wordt later bepaald. Met deze medaille is Sanne zeker dat ze in het team komt. Dat is dus gewoon de interne kwalificatie in Nederland.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk. Maar Sanne zit er dus sowieso tussen nu
Nou idd, dat is dus als Nederlandertje echt níks om je voor te schamen met zo iemand naast je in de finalequote:
Mja als die er nog een tiende bij krijgt zit ze alsnog een tiende onder sannequote:Op zondag 1 november 2015 15:48 schreef TheArt het volgende:
Gaat Schaefer in protest? Het leek eerder al zo.
Als het om een tiende gaat natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 15:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja als die er nog een tiende bij krijgt zit ze alsnog een tiende onder sanne
6equote:Op zondag 1 november 2015 15:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard roepen hoor, als die Rus haar D-score wel toegewezen krijgt
En het geld dan nog kwijt zijn als je 't niet toegewezen krijgt ookquote:Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Szura het volgende:
Betalen om protest in te dienen is welinderdaad
D-score is inderdaad veel te laag om goed mee te doen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:03 schreef Moira. het volgende:
Danku, Google![]()
Artistic - Women's Floor Exercise Qualification
1 | Biles, Simone (USA) | 6.900 | 9.066 | 15.966
2 | Miyakawa, Sae (JPN) | 6.300 | 8.600 | 14.900
3 | Nichols, Margaret (USA) | 6.200 | 8.500 | 14.700
4 | Afanaseva, Kseniia (RUS) | 6.100 | 8.533 | 14.633
5 | Fragapane, Claudia (GBR) | 6.300 | 8.300 | 14.600
10 | Downie, Elissa (GBR) | 6.000 | 8.400 | 14.400
11 | Shang, Chunsong (CHN) | 6.400 | 8.000 | 14.400
12 | Wevers, Lieke (NED) | 5.600 | 8.600 | 14.200
Zo te zien moet Lieke vooral haar D-score opkrikken om kans te maken, uitvoering was prima.
Zou ze dat zo last minute nog wel genoeg op kunnen krikken denk je?quote:Op zondag 1 november 2015 16:06 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
D-score is inderdaad veel te laag om goed mee te doen.
Heb ik altijd als ze balken op het paard.quote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef Moira. het volgende:
Vind 't altijd zo gek om turnsters met hun haar los te zien
Ze zeiden rond 16:30, maar dat zal dichter tegen de 17:00 worden want ze zijn pas net begonnen met brugquote:Op zondag 1 november 2015 16:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe laat begint vloer vrouwen ongeveer? Heb zo een afspraak tot 17.00 uur. Red ik dat?
Dat gaat een goede score worden gok ik zoquote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Die handstand van deze. Wow, zo strak.
Ok thanks, red ik misschien net dan.quote:Op zondag 1 november 2015 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zeiden rond 16:30, maar dat zal dichter tegen de 17:00 worden want ze zijn pas net begonnen met brug
Lieke moet als 3e op vloer straks
Moet je om 17u weg of ben je om 17u terug?quote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ok thanks, red ik misschien net dan.
17 uur terug.quote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je om 17u weg of ben je om 17u terug?
Ah, healy twirl, ik zit me al de hele week af te vragen hoe dat nou heetquote:Op zondag 1 november 2015 16:35 schreef Moira. het volgende:
Hij spreekt healy twirl echt uit als hiediekwul
Heeft voor mij ook tijden geduurd voor ik erachter kwam wat hij nou daadwerkelijk zeiquote:Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, healy twirl, ik zit me al de hele week af te vragen hoe dat nou heet
Allrightallrightallriggghtt. Terug naar ditquote:Op zondag 1 november 2015 16:03 schreef Moira. het volgende:
Danku, Google![]()
Artistic - Women's Floor Exercise Qualification
1 | Biles, Simone (USA) | 6.900 | 9.066 | 15.966
2 | Miyakawa, Sae (JPN) | 6.300 | 8.600 | 14.900
3 | Nichols, Margaret (USA) | 6.200 | 8.500 | 14.700
4 | Afanaseva, Kseniia (RUS) | 6.100 | 8.533 | 14.633
5 | Fragapane, Claudia (GBR) | 6.300 | 8.300 | 14.600
10 | Downie, Elissa (GBR) | 6.000 | 8.400 | 14.400
11 | Shang, Chunsong (CHN) | 6.400 | 8.000 | 14.400
12 | Wevers, Lieke (NED) | 5.600 | 8.600 | 14.200
Zo te zien moet Lieke vooral haar D-score opkrikken om kans te maken, uitvoering was prima.
Dit is kansloos inderdaadquote:Op zondag 1 november 2015 16:52 schreef Moira. het volgende:
Zo te horen gaat ze d'r oefening niet aanpassen"Hij is goed voor 14.2/14.3". Met die D-score gaat ze sowieso al laatste worden
Ik hoop dat ze vanmiddag nog geoefend hebben op een oefening met een hogere D-scorequote:
Nicequote:Op zondag 1 november 2015 16:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ben er! Viel in tijdens de eerste turnster.
Dat lijkt me redelijk zinloos. Weet niet wat ze normaal voor een D-score turnt, maar op het laatste moment je score aanpassen lijkt me niet goed voor je uitvoering. Laat haar daar maar het komende jaar flink aan werken. Ze weet dan prima wat nodig is.quote:Op zondag 1 november 2015 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vanmiddag nog geoefend hebben op een oefening met een hogere D-score
Maarja, die D-score kan alleen omhoog als ze meer acrobatiek gaat laten zien, dus meer sprongseries en dat kan ze niet. Dus ik zie ze dat niet snel omhoog gooien meer.quote:Op zondag 1 november 2015 17:05 schreef swimmie86 het volgende:
Nou ff die D-score omhoog gooien de komende maanden. Turnen kan ze toch wel.
Moeilijkere technieken in de sprongseries kan wel natuurlijk, en combinaties qua sprongen enzoquote:Op zondag 1 november 2015 17:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, die D-score kan alleen omhoog als ze meer acrobatiek gaat laten zien, dus meer sprongseries en dat kan ze niet. Dus ik zie ze dat niet snel omhoog gooien meer.
Ja, maar ik vraag me af of ze die technieken dus wel kan. Je ziet dat bij sprong ook, daar komt ze ook tekort door die mindere D-score. En om nu nog hele nieuwe sprongen aan te lerenquote:Op zondag 1 november 2015 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moeilijkere technieken in de sprongseries kan wel natuurlijk, en combinaties qua sprongen enzo
Ja dat vergt wel bloed, zweet, tranen en ook vooral tijdquote:Op zondag 1 november 2015 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af of ze die technieken dus wel kan. Je ziet dat bij sprong ook, daar komt ze ook tekort door die mindere D-score. En om nu nog hele nieuwe sprongen aan te leren
En het talent ervoor. Ik bedoel, ze is 24 als ze dat had gekund had ze dat toch wel eerder aangeleerd?quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat vergt wel bloed, zweet, tranen en ook vooral tijd
Ja, dat is waar. Denk dat zij meer de focus op de brug heeft gelegd dan op andere onderdelen/meerkamp. Maar vind 't eigenlijk wel raar dat je in de vloerfinale terecht kan komen met ruim een D-punt minder dan de rest. Dat zou toch gewoon beter moeten kunnen dan.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
En het talent ervoor. Ik bedoel, ze is 24 als ze dat had gekund had ze dat toch wel eerder aangeleerd?
Nederlandse turnsters pieken momenteel te laat. Pas na hun 18e.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
En het talent ervoor. Ik bedoel, ze is 24 als ze dat had gekund had ze dat toch wel eerder aangeleerd?
Is al sinds Verona zo volgens mij. Renske Endel en Suzanne Harmes hebben ook nog tot dik in hun 20er jaren doorgeturnd tochquote:Op zondag 1 november 2015 17:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nederlandse turnsters pieken momenteel te laat. Pas na hun 18e.
Klopt. Maar als je piek dan ligt op vrij matig in vergelijking met de top, dan kom je dus tekort. Van Chinese en Amerikaanse (en soms Russische) turnsters zie je dat ze op hun zestiende meteen mee kunnen met de top, dan een paar jaar pieken en dan langzaam afhaken. Dat gaat in Nederland anders. Ik gok omdat onderwijs als iets heel belangrijks gezien wordt en zoiets als thuisonderwijs niet gangbaar is in Nederland.quote:Op zondag 1 november 2015 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is al sinds Verona zo volgens mij. Renske Endel en Suzanne Harmes hebben ook nog tot dik in hun 20er jaren doorgeturnd toch
Kan er idd mee te maken hebben, maar de meesten die je hier op WK's en OS ziet enzo zitten toch geowon in van die topsport-klassen? Dat ze alsnog 20/30 uur per week turnen en een paar uur per dag naar zo'n speciale school gaan? Onze Nederlandse dames trainen van jongs af aan ook al wel ziek veel volgens mijquote:Op zondag 1 november 2015 17:19 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je piek dan ligt op vrij matig in vergelijking met de top, dan kom je dus tekort. Van Chinese en Amerikaanse (en soms Russische) turnsters zie je dat ze op hun zestiende meteen mee kunnen met de top, dan een paar jaar pieken en dan langzaam afhaken. Dat gaat in Nederland anders. Ik gok omdat onderwijs als iets heel belangrijks gezien wordt en zoiets als thuisonderwijs niet gangbaar is in Nederland.
Dat is volgens mij met heel veel sporten zo in Nederland. Maar ja, men wil jonge sporters niet zover laten gaan als nodig is om op jonge leeftijd al echt top te zijn. Dat idee heb ik tenminste.quote:Op zondag 1 november 2015 17:19 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je piek dan ligt op vrij matig in vergelijking met de top, dan kom je dus tekort. Van Chinese en Amerikaanse (en soms Russische) turnsters zie je dat ze op hun zestiende meteen mee kunnen met de top, dan een paar jaar pieken en dan langzaam afhaken. Dat gaat in Nederland anders. Ik gok omdat onderwijs als iets heel belangrijks gezien wordt en zoiets als thuisonderwijs niet gangbaar is in Nederland.
Ik ook ja. Nederlanders denken verder. Hier heb je niet zulke grote sponsordeals als in Amerika. Dus je moet na je turncarrière ook nog een baan vinden. Waar ik het op zich wel mee eens ben hoor, dat je daarvoor gaat. Want de kans dat je topsporter wordt is ook klein. Maar dan moet je wel erg talentvol zijn wil je bij de top gaan behoren.quote:Op zondag 1 november 2015 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is volgens mij met heel veel sporten zo in Nederland. Maar ja, men wil jonge sporters niet zover laten gaan als nodig is om op jonge leeftijd al echt top te zijn. Dat idee heb ik tenminste.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Moira. het volgende:
Mogen de dames nou straks op de olympische spelen ook meedoen met de individuele meerkamp en toestelwedstrijden enzo?
Ja oke, maar niet iedereen mag überhaupt meedoen aan de kwalificaties toch? Betekent plaatsing dan ook gelijk dat je wél mee mag doen aan álle kwalificaties?quote:Op zondag 1 november 2015 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spelen beginnen weer met 1 grote kwalificatie voor alles
Ik denk dat het als volgt gaat:quote:Op zondag 1 november 2015 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja oke, maar niet iedereen mag überhaupt meedoen aan de kwalificaties toch? Betekent plaatsing dan ook gelijk dat je wél mee mag doen aan álle kwalificaties?
Alle turnsters op de Spelen doen die kwalificatie (er is 1 kwalificatie), dus alle turnsters van landenteams + alle individuele turnsters. Aan de hand van die ene grote kwalificatie worden alle finales bepaald: top-8 teams naar de teamfinale, top-24 naar de meerkampfinale, top-8 naar de toestelfinales.quote:Op zondag 1 november 2015 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja oke, maar niet iedereen mag überhaupt meedoen aan de kwalificaties toch? Betekent plaatsing dan ook gelijk dat je wél mee mag doen aan álle kwalificaties?
Ah oke. Ik dacht dat die 8e plek betekende dat ze als team mee mochten doen, dus de landenkwalificaties/finale enzo.quote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als volgt gaat:
Nederland heeft zich als team geplaatst, mogen 5 dames mee.
Binnen dat team zal besloten worden wie wat gaat doen. Kan zijn dat er enkele een volledige meerkamp doen en andere alleen maar een enkel toestel.
Kan me wel van Epke in Londen herinneren dat hij ook nog andere toestellen moest doen.
Aight aight. Dus het kan alsnog zijn dat Nederland in geen enkele van de OS finales terecht komt? Of hebben ze zich nu al sowieso geplaatst voor de teamfinale?quote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle turnsters op de Spelen doen die kwalificatie (er is 1 kwalificatie), dus alle turnsters van landenteams + alle individuele turnsters. Aan de hand van die ene grote kwalificatie worden alle finales bepaald: top-8 teams naar de teamfinale, top-24 naar de meerkampfinale, top-8 naar de toestelfinales.
Kan inderdaad zomaar gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 17:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight. Dus het kan alsnog zijn dat Nederland in geen enkele van de OS finales terecht komt? Of hebben ze zich nu al sowieso geplaatst voor de teamfinale?
Er doen 12 landen mee en de finale bestaat uit 8 landen, dus het kan inderdaad dat Nederland geen enkele finale doetquote:Op zondag 1 november 2015 17:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight. Dus het kan alsnog zijn dat Nederland in geen enkele van de OS finales terecht komt? Of hebben ze zich nu al sowieso geplaatst voor de teamfinale?
Huh watquote:
quote:
Aight duidelijk! Thanksquote:Op zondag 1 november 2015 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er doen 12 landen mee en de finale bestaat uit 8 landen, dus het kan inderdaad dat Nederland geen enkele finale doet
Maar ze gaan om 1752 al reclames uitzendenquote:Op zondag 1 november 2015 17:39 schreef Moira. het volgende:
Om 18:00 zijn ze allemaal wel geweest toch? Zouden we alleen voor de prijsuitreiking nog naar nos.nl moeten
ohquote:Op zondag 1 november 2015 17:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ze gaan om 1752 al reclames uitzenden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |