Dat moet dan wel behoorlijk mistig zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 13:57 schreef chufi het volgende:
Met mist schijnt hier alleen mijn binnen verlichting
Dan zit je behoorlijk te paffen...quote:Op zondag 1 november 2015 13:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel behoorlijk mistig zijn.
Hier is het hooguit mistig van de rook.
Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?quote:Op zondag 1 november 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er liepen aardig wat gasten in Haloween vermomming rond gisteren, schijnt dat de jongeren dat fenomeen dat uit de USA is overgewaaid toch sneller omarmen, ik heb er helemaal niks mee (oude stempel of zo).
Ik heb een vermoeden dat het horror thema ze wel aanspreekt, in combi met bepaalde 'muziek'.
Nu nog even wachten tot een of ander groepje iets racistisch of iets dergelijks in de Haloween vermommingen ziet en we hebben weer iets om over te zeiken.quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?
Valentines Day, Halloween, Oktober Fest...
Alleen maar leuk op de plek van oorsprong, in NL is het in alle gevallen gewoon weer het zoveelste carnavalesk evenement.
Kijk eens hoe gek ik kan doen in mijn lederhose of spiderman pak...![]()
Binnenkort weer St. Maarten (niet het eiland) hier, weer al die kutkoters die bij ons gedumpt worden in de wijk. Want het is zo lekker autoluw...
Gelukkig draag ik mijn dirndl ook in andere maanden.quote:Op zondag 1 november 2015 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?
Alleen maar leuk op de plek van oorsprong, in NL is het in alle gevallen gewoon weer het zoveelste carnavalesk evenement.
Kijk eens hoe gek ik kan doen in mijn lederhose of spiderman pak...![]()
Binnenkort weer St. Maarten (niet het eiland) hier, weer al die kutkoters die bij ons gedumpt worden in de wijk. Want het is zo lekker autoluw...
Jij mag 'm 365 dagen per jaar dragen...quote:Op zondag 1 november 2015 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig draag ik mijn dirndl ook in andere maanden.
En waarom worden die tegenwoordig gehouden?quote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef Karzai het volgende:
Je hebt toch elk jaar halloween feesten, op zich wel grappig
Daarom.quote:Alles wat vanuit het buitenland commercieel te verpatsen is wordt hier toch omarmt c.q. er in gepompt?
De SGP is tegen wegens het openbaren van dood en horror aan/bij kinderen.quote:Op zondag 1 november 2015 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog even wachten tot een of ander groepje iets racistisch of iets dergelijks in de Haloween vermommingen ziet en we hebben weer iets om over te zeiken.
Niet iedereen, sommige types wel...quote:Op zondag 1 november 2015 14:53 schreef Karzai het volgende:
Ik denk omdat iedereen elke mogelijkheid aangrijpt om een feestje te vieren
ja dat is waar maar in de zomer kan je ook elke week naar een festival als je dat wil, decadentie men wil feest vierenquote:Op zondag 1 november 2015 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet iedereen, sommige types wel...
Feest vieren is ook niet verkeerd, maar om die buitenlandse tradities daarvoor te importeren?quote:Op zondag 1 november 2015 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is waar maar in de zomer kan je ook elke week naar een festival als je dat wil, decadentie men wil feest vieren
het blijft beperkt tot wat feestjes in de stad ik heb nog geen verklede kinderen aan de deur gehadquote:Op zondag 1 november 2015 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feest vieren is ook niet verkeerd, maar om die buitenlandse tradities daarvoor te importeren?
Ga lekker zuipen, dansen, gek doen zonder al die onzin...
Dat is wel een Nederlandse traditie maar ook een kinderfeest, Halloween wordt hier meer door volwassenen gevierdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |