Neequote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Atleti op 1-1 gehouden. Ga dan maar failliet.
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.quote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Atleti op 1-1 gehouden. Ga dan maar failliet.
Overhyped.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.
Ik gun het overigens alleen Ron Jans. Verder is PEC een treurige club.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.
Alleen Cartabia en Borges zijn goden, voor de rest 0 leuke spelers. Geen Valeron, geen Luque, geen Pandiani, geen Tristan. Weg, weg, weg.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Locals moeten blijven. Al scheelt het wel 10 km met Madrid
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het overigens alleen Ron Jans. Verder is PEC een treurige club.
Heb je genoten van Luque bij Ajax?quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen Cartabia en Borges zijn goden, voor de rest 0 leuke spelers. Geen Valeron, geen Luque, geen Pandiani, geen Tristan. Weg, weg, weg.
Gelukkig, want wij kunnen ons gruwelijk ergeren aan goednieuwsshows.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.
Ik was meer van Urzaiz.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van Luque bij Ajax?
Ik heb altijd het idee dat jij Jans niet zo mag.quote:Op zondag 1 november 2015 12:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig, want wij kunnen ons gruwelijk ergeren aan goednieuwsshows.
Wekelijks zitten glunderen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van Luque bij Ajax?
Ik hoop vandaag op een hattrick van Haller en Santos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |