Neequote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Atleti op 1-1 gehouden. Ga dan maar failliet.
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.quote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Atleti op 1-1 gehouden. Ga dan maar failliet.
Overhyped.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.
Ik gun het overigens alleen Ron Jans. Verder is PEC een treurige club.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.
Alleen Cartabia en Borges zijn goden, voor de rest 0 leuke spelers. Geen Valeron, geen Luque, geen Pandiani, geen Tristan. Weg, weg, weg.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Locals moeten blijven. Al scheelt het wel 10 km met Madrid
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het overigens alleen Ron Jans. Verder is PEC een treurige club.
Heb je genoten van Luque bij Ajax?quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen Cartabia en Borges zijn goden, voor de rest 0 leuke spelers. Geen Valeron, geen Luque, geen Pandiani, geen Tristan. Weg, weg, weg.
Gelukkig, want wij kunnen ons gruwelijk ergeren aan goednieuwsshows.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.
Ik was meer van Urzaiz.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van Luque bij Ajax?
Ik heb altijd het idee dat jij Jans niet zo mag.quote:Op zondag 1 november 2015 12:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig, want wij kunnen ons gruwelijk ergeren aan goednieuwsshows.
Wekelijks zitten glunderen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van Luque bij Ajax?
Ik hoop vandaag op een hattrick van Haller en Santos.quote:
Marengod, iedere invalbeurt genoeg dreiging. Schandalig dat hij geen kans krijgt.quote:Op zondag 1 november 2015 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop op goals van Havenaar en invaller Marengod.
De prestaties vallen ietwat tegen dus hij begint alweer gekke dingen te doen en ruzietjes uit te vechten. Wat een slecht acteur is hij toch ookquote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.
Dat doet hij ook al tijden niet meer.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duplan speelt enkel goed tegen Ajax.
Die was wel goed tegen Cambuurquote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meijers is de beste linksback van de eredivisie.
Hahaha.
Willem Janssen speelt gelukkig ook al tijden niet meer goed tegen PSV.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij ook al tijden niet meer.
Ik smul van hun lastige schema in het vooruitzicht.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De prestaties vallen ietwat tegen dus hij begint alweer gekke dingen te doen en ruzietjes uit te vechten. Wat een slecht acteur is hij toch ook
Vorig seizoen de beste na Willems.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meijers is de beste linksback van de eredivisie.
Hahaha.
worden gewoon 10e ofzo, prima toch? Is gewoon hun plek.quote:Op zondag 1 november 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik smul van hun lastige schema in het vooruitzicht.
Ik vond Dijks (quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vorig seizoen de beste na Willems.
Hebben een mindere ploeg dan de vorige twee seizoenen wmb.quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
worden gewoon 10e ofzo, prima toch? Is gewoon hun plek.
Hahaquote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Dijks () echt nog wel beter. En da's dus al echt niks.
Arias is daar inderdaad wereldtop bij.quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Dijks () echt nog wel beter. En da's dus al echt niks.
Wat was dat een walgelijke wedstrijdquote:Op zondag 1 november 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt het kaartenrecord van vorig seizoen geėvenaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |