Neequote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Atleti op 1-1 gehouden. Ga dan maar failliet.
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.quote:Op zondag 1 november 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Atleti op 1-1 gehouden. Ga dan maar failliet.
Overhyped.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.
Ik gun het overigens alleen Ron Jans. Verder is PEC een treurige club.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over clubs die failliet moeten gesproken: PEC heeft vier wedstrijden verloren van de laatste vijf.
Alleen Cartabia en Borges zijn goden, voor de rest 0 leuke spelers. Geen Valeron, geen Luque, geen Pandiani, geen Tristan. Weg, weg, weg.quote:Op zondag 1 november 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Locals moeten blijven. Al scheelt het wel 10 km met Madrid
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het overigens alleen Ron Jans. Verder is PEC een treurige club.
Heb je genoten van Luque bij Ajax?quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen Cartabia en Borges zijn goden, voor de rest 0 leuke spelers. Geen Valeron, geen Luque, geen Pandiani, geen Tristan. Weg, weg, weg.
Gelukkig, want wij kunnen ons gruwelijk ergeren aan goednieuwsshows.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.
Ik was meer van Urzaiz.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van Luque bij Ajax?
Ik heb altijd het idee dat jij Jans niet zo mag.quote:Op zondag 1 november 2015 12:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig, want wij kunnen ons gruwelijk ergeren aan goednieuwsshows.
Wekelijks zitten glunderen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van Luque bij Ajax?
Ik hoop vandaag op een hattrick van Haller en Santos.quote:
Marengod, iedere invalbeurt genoeg dreiging. Schandalig dat hij geen kans krijgt.quote:Op zondag 1 november 2015 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop op goals van Havenaar en invaller Marengod.
De prestaties vallen ietwat tegen dus hij begint alweer gekke dingen te doen en ruzietjes uit te vechten. Wat een slecht acteur is hij toch ookquote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De goednieuwsshow van Ron Jans begint wel wat te minderen in ieder geval.
Dat doet hij ook al tijden niet meer.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duplan speelt enkel goed tegen Ajax.
Die was wel goed tegen Cambuurquote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meijers is de beste linksback van de eredivisie.
Hahaha.
Willem Janssen speelt gelukkig ook al tijden niet meer goed tegen PSV.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij ook al tijden niet meer.
Ik smul van hun lastige schema in het vooruitzicht.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De prestaties vallen ietwat tegen dus hij begint alweer gekke dingen te doen en ruzietjes uit te vechten. Wat een slecht acteur is hij toch ook
Vorig seizoen de beste na Willems.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meijers is de beste linksback van de eredivisie.
Hahaha.
worden gewoon 10e ofzo, prima toch? Is gewoon hun plek.quote:Op zondag 1 november 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik smul van hun lastige schema in het vooruitzicht.
Ik vond Dijks (quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vorig seizoen de beste na Willems.
Hebben een mindere ploeg dan de vorige twee seizoenen wmb.quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
worden gewoon 10e ofzo, prima toch? Is gewoon hun plek.
Hahaquote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Dijks () echt nog wel beter. En da's dus al echt niks.
Arias is daar inderdaad wereldtop bij.quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Dijks () echt nog wel beter. En da's dus al echt niks.
Wat was dat een walgelijke wedstrijdquote:Op zondag 1 november 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt het kaartenrecord van vorig seizoen geëvenaard?
ja, maar in de eredivisie kom je dan ook gewoon 3 plaatsen lager uit dan vorig jaar. Enige ploeg die me echt tegen valt is Willem II voorlopig, en Heerenveen natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben een mindere ploeg dan de vorige twee seizoenen wmb.
Wedstrijd zelf was om te janken. Dankzij Makkelie werd het leuk.quote:Op zondag 1 november 2015 12:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat was dat een walgelijke wedstrijd
Willem II heeft gewoon een zwakke mooiweervoetballertjesaanval. Veel te instabiel.quote:Op zondag 1 november 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, maar in de eredivisie kom je dan ook gewoon 3 plaatsen lager uit dan vorig jaar. Enige ploeg die me echt tegen valt is Willem II voorlopig, en Heerenveen natuurlijk.
0-1 dankzij de verlosserquote:Op zondag 1 november 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat die 0-1 in de laatste minuut?
Makkelie maakte het ergens nog wel leuk ja, al was die late goal even wat minderquote:Op zondag 1 november 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedstrijd zelf was om te janken. Dankzij Makkelie werd het leuk.
Te Vredequote:
Zit wel potentie in hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De hype rond Gustafson is ook wel weer voorbij.
Die gaat pas beginnen als tegen het eind van het jaar Barcelona zich voor hem meldt.quote:Op zondag 1 november 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De hype rond Gustafson is ook wel weer voorbij.
De eeuwige positivo.quote:Op zondag 1 november 2015 12:45 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom dat duimpje van Kuijt...? Dat was een gigantische kut bal van Elia. Cringeworthy.
Toornstraquote:Op zondag 1 november 2015 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de vierde speler die bij ADO speelde, naast Kramer, Immers en Elia?
oja die heeft Feyenoord ook nogquote:
Wat stond er in dat statistiekje?quote:Op zondag 1 november 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, dan klopte het statistiekje niet eens.
FOX
Foxie moet je ook niet al te serieus nemen natuurlijkquote:Op zondag 1 november 2015 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, dan klopte het statistiekje niet eens.
FOX
Aantal eredivisiegoals voor ADO Den Haag van de beide selecties volgens mij.quote:Op zondag 1 november 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat stond er in dat statistiekje?
Elia speelde Jupiler League hequote:Op zondag 1 november 2015 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aantal eredivisiegoals voor ADO Den Haag van de beide selecties volgens mij.
63 voor ADO, 60 voor Feyenoord.
Je hebt weinig gemistquote:Op zondag 1 november 2015 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
Zo ik ben er weer, was even eten.
Toen ADO degradeerde ging Elia naar Twente.quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op zondag 1 november 2015 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
Zo ik ben er weer, was even eten.
Sneeuw is wit.quote:Op zondag 1 november 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de gids scoorde Immers er 22.
Zoals gezegd, FOX heeft z'n statistieken niet op orde.
Maar het is wel SPEKTAKELquote:Op zondag 1 november 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de gids scoorde Immers er 22.
Zoals gezegd, FOX heeft z'n statistieken niet op orde.
wilde eerst gaan voor gras is groen, maar dat is ook niet altijd.quote:
Nee, het is een walgelijke wedstrijd.quote:
Ah toch, al zou een walgelijke 0-0 nog acceptabel zijnquote:Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het is een walgelijke wedstrijd.
Ik zie ook liever 9 goals.quote:Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het is een walgelijke wedstrijd.
Ado passt naar het verkeerde teamquote:Op zondag 1 november 2015 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wilde eerst gaan voor gras is groen, maar dat is ook niet altijd.
Lekker herfstzonnetje.quote:Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vertelde Jan-Joost rond 12:00 als inleiding over #ADOFEY?
Ik heb het uitgezet na de 3-3.quote:Op zondag 1 november 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV kijken is dan ook zeer inspannend.
Het is uiteindelijk nog 3-6 geworden.quote:
Dat weet ik. Maar ik weiger voortaan nog te kijken als Narsingh er in staat.quote:Op zondag 1 november 2015 13:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk nog 3-6 geworden.
Tijd voor de terugkeer van Gomes.quote:Op zondag 1 november 2015 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hard gelachen om Zoet. Wat een lachwekkende keeper. Woorden schieten te kort.
En Locadia?quote:Op zondag 1 november 2015 13:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik weiger voortaan nog te kijken als Narsingh er in staat.
Hij heeft wel gescoord dus Cocu zal dat als excuus gebruiken om hem weer op te stellen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik weiger voortaan nog te kijken als Narsingh er in staat.
Kan er ook geen reet van. Dus laat ik het zo zeggen; elke keer als Pereiro niet speelt, kijk ik niet. Kut Cocu. Mafketel.quote:
Hij aaide de bal.quote:Op zondag 1 november 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij schoot Havenaar niet eens.
En Bergwijn?quote:Op zondag 1 november 2015 13:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan er ook geen reet van. Dus laat ik het zo zeggen; elke keer als Pereiro niet speelt, kijk ik niet. Kut Cocu. Mafketel.
Cocu is een lachwekkende trainer. Wie zou je graag als vervanger willen zien?quote:Op zondag 1 november 2015 13:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan er ook geen reet van. Dus laat ik het zo zeggen; elke keer als Pereiro niet speelt, kijk ik niet. Kut Cocu. Mafketel.
PSV heeft dan ook nog niet 1x geluk gehad.quote:Op zondag 1 november 2015 13:03 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord heeft dit seizoen al meer geluk gehad dan Ajax en PSV samen.
Bosz.quote:Op zondag 1 november 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu is een lachwekkende trainer. Wie zou je graag als vervanger willen zien?
Jij kijkt de wedstrijd van vorig jaar.quote:Op zondag 1 november 2015 13:02 schreef napoleonfour het volgende:
op mijn 15pixels stream lijkt havenaar op kramer.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardiolaquote:Op zondag 1 november 2015 13:03 schreef Cavaliers het volgende:
Of Bielsa natuurlijk, maar dat is een utopie.
Je mist nu wel Buitenhof Stijn.quote:Op zondag 1 november 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gaal.
Wat een bak ellende stortte hij over ons uit gisteren.
Hij heeft een grote muil.quote:Op zondag 1 november 2015 13:05 schreef Makamba_ het volgende:
Vaak krijgen trainers veelte weinig krediet maar waar het vertrouwen in een Fraser opslaat...
Die maakte het werk van Koeman en Wouters af.quote:Op zondag 1 november 2015 13:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vergoossen werd ook kampioen met PSV.
Maar wel voor ADO-Feyenoord.quote:Op zondag 1 november 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Emile Roemer zet ik de TV niet aan.
SP.
Zodra hij een keer geschorst is of geblesseerd gaat Feyenoord punten verliezen..quote:Op zondag 1 november 2015 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik El Ahmadi een verschrikkelijk kleurloze voetballer.
Ik zie niet in hoe dat slechter is dan deze wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is voetbal.
Emile Roemer is een gevaar voor de samenleving.
Ik zie niet gauw wat hij dit seizoen bijdraagt. Wat legt hij weinig risico in zijn spel.quote:Op zondag 1 november 2015 13:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zodra hij een keer geschorst is of geblesseerd gaat Feyenoord punten verliezen..
Ik moet even een goede comeback verzinnen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat slechter is dan deze wedstrijd.
Neem gerust de tijd.quote:Op zondag 1 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet even een goede comeback verzinnen.
1-2.quote:Op zondag 1 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen kan jij ook een voorspelling voor Herenveen - SCC doen.
Lijkt mij meer iets voor Rens(Ajacied)quote:Op zondag 1 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen kan jij ook een voorspelling voor Herenveen - SCC doen.
Ogbechequote:
Cavaliers heeft met enige regelmaat wedstrijden van SCC bezocht en zijn mening neem ik meer serieus dan die van Rens.quote:Op zondag 1 november 2015 13:09 schreef Buitendam het volgende:
]
[..]
Lijkt mij meer iets voor Rens(Ajacied)
Cavaliers naar SCC? Dat is mij nieuw.quote:Op zondag 1 november 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers heeft met enige regelmaat wedstrijden van SCC bezocht en zijn mening neem ik meer serieus dan die van Rens.
De afgelopen jaren bijna elke twee weken, ook in de Jupiter League.quote:Op zondag 1 november 2015 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cavaliers naar SCC? Dat is mij nieuw.
Zo leer je toch nog iets leuks tijdens deze aimabele wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2015 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cavaliers naar SCC? Dat is mij nieuw.
Wat is dat toch met PSV fans die een Cambuur sympathie hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De afgelopen jaren bijna elke twee weken, ook in de Jupiter League.
Ik heb geen speciale sympathie voor Cambuur. Ik kon gewoon gratis naar alle wedstrijden. Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dat toch met PSV fans die een Cambuur sympathie hebben.
Volgende week Klassiekertje via Radio Rijnmond luisteren ouwe reus?quote:Op zondag 1 november 2015 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik inschakel voor een wedstrijd van Feyenoord.
Met welke ploeg speel je, ik heb nog wel tips voor spelers.quote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan jullie op de hoogte houden van mijn FM 2016 belevenissen. Interesse?
Het kan moeilijk minder interessant zijn dan deze wedstrijd dus waarom nietquote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga pas 's avonds weer aan de FM.quote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
Alleen als Rinus het commentaar levert.quote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgende week Klassiekertje via Radio Rijnmond luisteren ouwe reus?
Al zouden ze me betalen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale sympathie voor Cambuur. Ik kon gewoon gratis naar alle wedstrijden. Daar zeg ik geen nee tegen.
ADO Den Haag. Begin seizoen 2. Na vorig seizoen de play offs te hebben gewonnen heb ik nu FC Midtjylland verslagen en wacht Bilbao in de volgende ronde. Verder ben ik actief op de Olympische Spelen met het thuisland waarin ik voor goud ga met Neymar-Gabriel Barbosa-Douglas Costa voorin.quote:Op zondag 1 november 2015 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met welke ploeg speel je, ik heb nog wel tips voor spelers.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij jou trappen ze nu net pas af?
Ik kan Jesus Marimon aanraden, een geweldige Colombiaan. Ook Tomas Conechny en Franco Lopez zijn geweldige, Zuid-Amerikaanse talenten.quote:Op zondag 1 november 2015 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO Den Haag. Begin seizoen 2. Na vorig seizoen de play offs te hebben gewonnen heb ik nu FC Midtjylland verslagen en wacht Bilbao in de volgende ronde. Verder ben ik actief op de Olympische Spelen met het thuisland waarin ik voor goud ga met Neymar-Gabriel Barbosa-Douglas Costa voorin.
Zo eens kijken, de transfermarkt is nog open. Heb o.a. Bakkali gehuurd.quote:Op zondag 1 november 2015 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan Jesus Marimon aanraden, een geweldige Colombiaan. Ook Tomas Conechny en Franco Lopez zijn geweldige, Zuid-Amerikaanse talenten.
Heel Friesland toch?quote:Op zondag 1 november 2015 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb het mobiele nummer van Foppe de Haan. Einde bericht.
Het zijn dit soort dagen dat je bij jezelf denkt, waar ligt ook alweer die spoorwegovergang?quote:Op zondag 1 november 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een droevige wedstrijd. Wat een ellende. Wat een leed. Wat een teleurstelling. Wat een marteling.
Naast de Mac.quote:Op zondag 1 november 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zijn dit soort dagen dat je bij jezelf denkt, waar ligt ook alweer die spoorwegovergang?
Op het treinstation hier vlakbij wordt er meegedaan aan de wereldrecordpoging zoveel mogelijk zm in een jaar.quote:Op zondag 1 november 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zijn dit soort dagen dat je bij jezelf denkt, waar ligt ook alweer die spoorwegovergang?
De Vinkquote:Op zondag 1 november 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het treinstation hier vlakbij wordt er meegedaan aan de wereldrecordpoging zoveel mogelijk zm in een jaar.
Het tikt goed aan, moet ik zeggen.
Ja, nu gaat het naar het voormalige LD terrein.quote:Op zondag 1 november 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Mac bij het Transferium gaat verdwijnen, of kende je dat verhaal al?
Hij is al een paar weken geopend. De Mac langs de A44 is ook nog steeds open.quote:Op zondag 1 november 2015 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, nu gaat het naar het voormalige LD terrein.
Als je zulke domme dingen doet is het al iets minder erg.quote:Op zondag 1 november 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eentje wilde iets oprapen van het spoor. 17 jaar. Moge u rusten in vrede.
Ja. Hoe is ie?quote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
Wat ga je er op doen?quote:
Ok en wat zijn die verbeteringen? Als het er toch zo weinig zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk, maar niet heel anders dan 2015. De verbeteringen worden ieder jaar kleiner.
Meer opties in gesprek met pers/bestuurquote:Op zondag 1 november 2015 13:24 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ok en wat zijn die verbeteringen? Als het er toch zo weinig zijn.
Meer uitwisseling?quote:Op zondag 1 november 2015 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meer opties in gesprek met pers/bestuur
Meer contractopties
Meer statistieken
Betere lay out voor tactieken
Mogelijkheid je eigen club te creëren
Fantasy draft modus
Meer uitwisseling FM op de pc en tablet.
Het is tegenwoordig te makkelijk. Binnen 2 seizoenen heb je de Champions League met PSV, Ajax of Feyenoord wel binnen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meer contractopties
Meer statistieken
Fantasy draft modus
Het was vroeger veel makkelijker, toen won je met iedere club alles wat je wilde.quote:Op zondag 1 november 2015 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig te makkelijk. Binnen 2 seizoenen heb je de Champions League met PSV, Ajax of Feyenoord wel binnen.
Dit soort posts zijn de reden dat ik hier terug blijf komen.quote:
Top bedankt.quote:Op zondag 1 november 2015 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meer contractopties
Meer statistieken
Fantasy draft modus
Ik vond hem ook best goed bedacht.quote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn de reden dat ik hier terug blijf komen.
quote:
Onder de indruk van de ambiance in het Kyocera Stadion.quote:Op zondag 1 november 2015 13:34 schreef Vatta het volgende:
Elia en Kuyt zijn echt dramatisch tot nu toe.
Dirk moet het altijd hebben van een bevlieging, je ziet hem de hele wedstrijd niet, en dan slaat hij toe met een geweldige creatieve actie om de wedstrijd te beslissen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:34 schreef Vatta het volgende:
Elia en Kuyt zijn echt dramatisch tot nu toe.
Zitten niet in mijn large database.quote:Op zondag 1 november 2015 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan Jesus Marimon aanraden, een geweldige Colombiaan. Ook Tomas Conechny en Franco Lopez zijn geweldige, Zuid-Amerikaanse talenten.
Hoe lang?quote:Op zondag 1 november 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat Sked ook met verskansie is, gaat wel hard zo.
We wachten op een penalty.quote:Op zondag 1 november 2015 13:38 schreef Makamba_ het volgende:
Feyenoord zwijnt. Dit staat in afzienbare tijd 0-1
Selecteer dan ook extra spelers in ZA.quote:Op zondag 1 november 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zitten niet in mijn large database.
Oei, nu kan ik niet horen hoe geweldig Vitesse was.quote:Op zondag 1 november 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Naar de Canarische Weilanden.quote:Op zondag 1 november 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Net zoals bij PSVquote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom kan ADO dit wel tegen Feyenoord, maar niet tegen Cambuur, De Graafschap of Excelsior.
Zag trouwens dat ie op steam 54 euries is terwijl ik de vorige volgens mij voor ongeveer de helft had gekocht niet zo heel lang na de release datum.quote:Op zondag 1 november 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zitten niet in mijn large database.
Domme vraag he.quote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom kan ADO dit wel tegen Feyenoord, maar niet tegen Cambuur, De Graafschap of Excelsior.
Voor Ado is Feyenoord thuis de wedstrijd van het jaar, dan kunnen ze altijd een stapje extra.quote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Jij hebt echt een leuk leven.quote:Op zondag 1 november 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu 8 helften van een oreo met de witte vulling erop, op elkaar gestapeld zo dat ik 4 dubbele oreo's heb.
Dan moeten ze het spel maken en aangezien Fraser een hekel heeft aan voetballers zit je dan met een probleem.quote:Op zondag 1 november 2015 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Op de bank.quote:Op zondag 1 november 2015 13:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze het spel maken en aangezien Fraser een hekel heeft aan voetballers zit je dan met een probleem.
Waar zijn Albers en Kristesen is godsnaam
1-0 90e minuut.quote:Op zondag 1 november 2015 13:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik Beugelsdijk al warmlopen. Nog wat minder voetballend vermogen
ADO -Feyenoordquote:Op zondag 1 november 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken
Ik had even een vlaag van "Waar verspeel ik mijn tijd aan" verstandsverbijstering. Geef mij maar een doelpunt aan een willekeurige kant maar dan wel zo snel mogelijkquote:
Dit begint het niveau van Crystal Palace - Man United te naderen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had even een vlaag van "Waar verspeel ik mijn tijd aan" verstandsverbijstering. Geef mij maar een doelpunt aan een willekeurige kant maar dan wel zo snel mogelijk
Is de positie van Louis van Gaal al aan het wankelen?quote:Op zondag 1 november 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit begint het niveau van Crystal Palace - Man United te naderen.
Dartsen?quote:Op zondag 1 november 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig begint er straks andere topsport.
Ik zit al op het puntje van mijn stoelquote:Op zondag 1 november 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig begint er straks andere topsport.
Zegt ie geheel objectief.quote:Op zondag 1 november 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat niet winnen. Zit totaal geen fut en beweging in.
Kijk daar heb je de plaaggeest alweer.quote:
Scholes probeert met zijn beste gereedschap aan de stevige stoel van Loewie te zagen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de positie van Louis van Gaal al aan het wankelen?
Je hebt wel erg veel interesse in matras neuken.quote:Op zondag 1 november 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Buiten het feit dat het geen sport is, kan ik niet bevatten waarom een mens darten leuk zou vinden. Dat is net zo iets laag als je matras neuken, of zo.
Je hebt je punt gemaakt.quote:Op zondag 1 november 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Buiten het feit dat het geen sport is, kan ik niet bevatten waarom een mens darten leuk zou vinden. Dat is net zo iets laag als je matras neuken, of zo.
Als het in de Kuip was wel ja.quote:
Die is in Enschede.quote:Op zondag 1 november 2015 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
Staat Kramer eigenlijk in het veld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |