abonnement Unibet Coolblue
pi_157267445
Ik ben stiekem wel benieuwd waarom Josje zo boos was op het laatst. Blijkbaar was ze boos op Miguel, maar why?

https://instagram.com/p/9gNGrwPOfgn7-wXiWeNHfhl1dqvfxLJtbVVdE0/
pi_157268094
Hier nog wat achtergrond:
pi_157268459
Het verbaast me eigenlijk hoe weinig er vooralsnog commercieel op het programma wordt ingespeeld.
Die Best Of van K3 is amper geadverteerd, de relatief recente boxset en best of dvd zijn amper nog leverbaar terwijl die als warme broodjes zouden gaan bij iedereen die door het programma casual K3 fan is geworden.
Ik zie zelfs in veel winkels nog amper voorraad van K3 cd's/dvd's momenteel. Heeft studio 100 de deur voor het oude drietal al zo dichtgetrokken?
pi_157268510
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:51 schreef showtimer het volgende:
Hier nog wat achtergrond:
[ afbeelding ]
Goeie fotoshops van dat blad. Al die nieuwe fictieve kleuren staan ze allemaal wel goed, behalve Jindra en Marthe.
pi_157268521
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd waarom Josje zo boos was op het laatst. Blijkbaar was ze boos op Miguel, maar why?

https://instagram.com/p/9gNGrwPOfgn7-wXiWeNHfhl1dqvfxLJtbVVdE0/
Je had zo gezegd dat ik de enige was!
pi_157268809
Stiekem hoop ik op de grootste plot twist van het jaar. Kathleen komt terug / Josje blijft in K3 en de kandidates zijn allemaal rood of donker geverfd.

Ik ben wel benieuwd naar het haarkleur mysterie. Zoals in het artikel ook al staat, had alleen Lauren of Lisa een rood kleurtje kunnen krijgen en was je klaar geweest. Feit dat ze het geheim houden is omdat we anders al weten welke kandidate sowieso in de nieuwe K3 komt te zitten (die tegenover Lisa staat).

Na zoveel bombarie en geheimzinnig gedoe over de kapsels kunnen ze vrijdag toch niet simpelweg aankomen met alleen een transformatie van Lauren. Anderzijds zie ik ze ook geen spectaculaire wissels doen (Marthe blond en Klaasje rood). Verwacht vrijdag dat Jindra en Klaasje gewoon wat meer goud blond zijn gemaakt, Lisa/Lauren inkt zwart of mahonie rood en Marthe en Hanne bijna niets veranderd zullen zijn.
pi_157268910
Denk dat dat het inderdaad zal zijn. Klaasje en Jindra zullen ze wel blond laten, hooguit geven ze hun een andere tint blond. Het zou teveel gedoe zijn om de anderen te blonderen. Daarnaast staat het ook niet iedereen.
pi_157268981
Ik denk dat ze voor witblond haar gaan zoals Josje en Jindra hebben. Dat geeft een mooi contrast bij de andere 2. Klaasje gaat zwart haar veel beter staan.

#TeamblondeLauren

ps. En ook voor diepzwart glimmend haar, voor het contrast. Dat donkerbruine van Lisa is niet extreem genoeg voor K3 bijvoorbeeld.
Lauren had dat al goed door in het interview met nieuwsmonkey.
quote:
Je hebt het intussen al geschopt tot in de grote liveshows. Stel dat het zover komt en ze zeggen dat je jouw haar moet kleuren, zou je het dan doen?
Ja, zeker. Ik ben zelf bruin van haarkleur, dus mossel nog vis voor K3. Het zal dus echt wel gekleurd moeten worden als het ooit zover komt.
En als je mag kiezen, wat wordt het dan?
Rood zit wel in mijn familie, dus dat vind ik wel tof. Maar het maakt mij niet uit eigenlijk.
Echt een professionele griet die nadenkt. En antwoorden durft te geven waar je iets aan hebt ipv steeds maar dat gegiechel.

[ Bericht 40% gewijzigd door Banaanhangwagen op 02-11-2015 14:38:39 ]
pi_157269150
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef Maartel het volgende:
Ik zie zelfs in veel winkels nog amper voorraad van K3 cd's/dvd's momenteel. Heeft studio 100 de deur voor het oude drietal al zo dichtgetrokken?
Heel raar vind ik dat ook, ik denk als ze de oude K3 zouden promoten er amper aandacht is voor de nieuwe. Zal wel een of of keuze zijn. Persoonlijk had ik het erg leuk gevonden als de oude K3 nog ff wat leuke laatste dingen uit bracht (extra liedjes op die best off cd, extra afscheids special) ze fungeren nu alleen als soort mentors ofzoiets. Er zijn ook niet eens nieuwe foto's gemaakt voor de Best of K3 cd of zelfs de K3 love's you cd of promomateriaal. Dat zijn gewoon oude foto's uit 2013 die gephotoshopped zijn en t K3 loves you logo is opgeplakt. -.-

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Echt een professionele griet die nadenkt. En antwoorden durft te geven waar je iets aan hebt ipv steeds maar dat gegiechel.
Lauren, wordt obviously de nieuwe Kristel. Als ze geen Josje trekt en ineens na 6 jaar denkt "Oeps dit wilde ik eigenlijk niet"... *O*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157269207
Het Koen Wauters trio is en blijft trouwens wel verdomd populair. Gewoon 1/3e van de stemmen. ;(

http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-K3-Stem-hier.dhtml
pi_157269212
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 10:26 schreef iBenny het volgende:
Om even kort terug te komen op het Jindra commentaar...

Kijken we naar Jindra en K3... Volgens mij moet je als K3-meisje als geen ander kunnen doseren. Op emotioneel vlak vooral. En dat heb ik haar absoluut niet zien doen. Ze gaat voor de extremen en juist de extremen waar het publiek (volgens mij) minder van houdt. Als je in een groepje wilt komen, dan is het niet meer alleen "me, me, me", maar "we, we, we".

Jij ziet wat je wil zien. Je moet voor de aardigheid eens in alle rust alle live uitzendingen nog eens bekijken. Dan zie je gewoon dat Jindra tussendoor het meest collegiaal doet tegenover de andere kandidaten.

Wat moet je dan volgens jou doen als je al een musical opleiding hebt gedaan, al in een musical hebt gespeeld (dus goed kunt zingen, dansen en acteren), een rol hebt bij Dinner Date en als Assepoester in de Efteling kinderen vermaakt? Moet je dan zeer bescheiden in een hoekje kruipen en tegen de wereld zeggen dat je er eigenlijk helemaal niks van bakt, matig zingt, belabberd danst en onthutsend acteert? Jindra heeft van alle kandidaten gewoon het allerbeste CV en dat mag ze rustig etaleren.

Het is logisch dat Gert Verhulst een grote vinger in de pap heeft. Het succes van K3 staat op het spel. Dan moet je kiezen voor ervaring met zang, dans en acteren. En dan kun je gewoon niet om Jindra heen. Die heeft gewoon het beste CV. Met de zoektocht K2 zoekt K3 was heel Vlaanderen voor Noa. Een Nederlandse in K3? Dat laten we niet gebeuren. Die moesten niet veel van Josje hebben. Toch is Josje ook snel in Vlaanderen geaccepteerd. Dat zal met een Jindra niet anders zijn.

Het zal niet een Jindra zijn die K3 zal slopen, maar matige kandidaten die bijna geen CV kunnen voorleggen.

Om over dat gemene cyber bullying van Jindra maar te zwijgen

[ Bericht 1% gewijzigd door WhiteBeard op 02-11-2015 14:54:02 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157269341
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Jij ziet wat je wil zien. Je moet voor de aardigheid eens in alle rust alle live uitzendingen nog eens bekijken. Dan zie je gewoon dat Jindra tussendoor het meest collegiaal doet tegenover de andere kandidaten.

Wat moet je dan volgens jou doen als je al een musical opleiding hebt gedaan, al in een musical hebt gespeeld (dus goed kunt zingen, dansen en acteren), een rol hebt bij Dinner Date en als Assepoester in de Efteling kinderen vermaakt? Moet je dan zeer bescheiden in een hoekje kruipen en tegen de wereld zeggen dat je er eigenlijk helemaal niks van bakt, matig zingt, belabberd danst en onthutsend acteert? Jindra heeft van alle kandidaten gewoon het allerbeste CV en dat mag ze rustig etaleren.
Tuurlijk mag je dat etaleren, maar nogmaals... Het gaat om de manier waarop. Ook wat betreft het collegiale... Ik zie vooral veel maniertjes bij haar. Dat zal enerzijds ook wel aan mij liggen, maar aan de andere kant... Ik ben ook lang niet de enige die het ziet en zich eraan irriteert. Dan kun je je ook afvragen aan wie het ligt.
quote:
Het is logisch dat Gert Verhulst een grote vinger in de pap heeft. Het succes van K3 staat op het spel. Dan moet je kiezen voor ervaring met zang, dans en acteren. En dan kun je gewoon niet om Jindra heen. Die heeft gewoon het beste CV. Met de zoektocht K2 zoekt K3 was heel Vlaanderen voor Noa. Die moesten niet veel van Josje hebben. Toch is Josje ook snel in Vlaanderen geaccepteerd. Dat zal met een Jindra niet anders zijn
De Belgen geven Josje juist de schuld van het stoppen van K3.
pi_157269725
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Jij ziet wat je wil zien. Je moet voor de aardigheid eens in alle rust alle live uitzendingen nog eens bekijken. Dan zie je gewoon dat Jindra tussendoor het meest collegiaal doet tegenover de andere kandidaten.

Wat moet je dan volgens jou doen als je al een musical opleiding hebt gedaan, al in een musical hebt gespeeld (dus goed kunt zingen, dansen en acteren), een rol hebt bij Dinner Date en als Assepoester in de Efteling kinderen vermaakt? Moet je dan zeer bescheiden in een hoekje kruipen en tegen de wereld zeggen dat je er eigenlijk helemaal niks van bakt, matig zingt, belabberd danst en onthutsend acteert? Jindra heeft van alle kandidaten gewoon het allerbeste CV en dat mag ze rustig etaleren.

Het is logisch dat Gert Verhulst een grote vinger in de pap heeft. Het succes van K3 staat op het spel. Dan moet je kiezen voor ervaring met zang, dans en acteren. En dan kun je gewoon niet om Jindra heen. Die heeft gewoon het beste CV. Met de zoektocht K2 zoekt K3 was heel Vlaanderen voor Noa. Die moesten niet veel van Josje hebben. Toch is Josje ook snel in Vlaanderen geaccepteerd. Dat zal met een Jindra niet anders zijn.

Het zal niet een Jindra zijn die K3 zal slopen, maar matige kandidaten die bijna geen CV kunnen voorleggen.

Om over dat gemene cyber bullying van Jindra maar te zwijgen
Het CV van Jindra en haar 'bak aan ervaring' waar de hele tijd over gesproken wordt is ook wel lichtelijk overdreven. Ze komt net van school, heeft in het ensemble (lees: dansen op de achtergrond) van één hele musical gespeeld en heeft een studenten bijbaantje waarbij ze zich verkleed als assepoester en hallo mag zeggen tegen de bezoekers van een pretpark.

Dan vind ik de ervaring van Marthe toch veel relevanter, die heeft vele nummers van K3 op de juiste manier leren zingen, weet wat een show van K3 inhoudt en heeft mogen ervaren hoe een en ander er binnen de studio 100 familie aan toe gaat.

Van mij mag Jindra best in K3, maar ga het niet gooien op haar ervaring, want in medialand lachen ze om zo'n CV.
pi_157269776
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:23 schreef UltraR het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag.
VTM: 1.1 miljoen.
SBS6: 800.0000

http://www.showbizznetwor(...)-finale-k3-zoekt-k3/
Alhoewel ik Nederlander ben woon ik in Belgie. Hier heb je tegenover K3 Zoekt K3 op VTM geen ander kijkcijferkanon als The Voice of Holland. Daarom waarschijnlijk in NL minder kijkers dan in Vlaanderen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157269890
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Zoals Miguel zegt: "het moet een soort algemeen Nederlands zijn waarin je klinkt". "Je moet zeker niet proberen Vlaams te spreken. Dat zou heel onnatuurlijk zijn." Dus ja, ik ben heel benieuwd wat hij dan verstaat onder dat algemeen Nederlands. Wat vind jij precies een heel erg Hollands accent? Zoals Lisa en Jindra?
Miguel bedoelt het soort Nederlands zoals dat gesproken wordt door de nieuwslezers en nieuwslezeressen op de VRT, dat wil hij graag hebben als een soort middle ground tussen al te (noord) Nederlands en al te Vlaams. Het Nederlands van Josje is het Nederlands van boven de grote rivieren, en dan is het contrast met het Nederlands van Karen en Kristel wel wat groot. Kristel spreekt overigens wel keuriger Nederlands dan Karen. In Hallo K3 zie je dat er relatief veel dialoog is met Karen en Kristel en zonder Josje, en ook dat is denk ik een bewuste keuze.
quote:
Wat een ongelofelijk matige dames zaten er toen trouwens bij de laatste 4. Ging helemaal nergens over, Josje was de enige logische kandidaat.
Ben ik toch niet met je eens. Madelon was ook een prima kandidate, kijk haar optredens in de finale van K2 zoekt K3 (zowel solo als met Karen en Kristel) nog maar eens terug. Het viel destijds op dat Karen en Kristel wel erg geschokt en teleurgesteld reageerden toen Madelon werd uitgeschakeld en ze dus nog uitsluitend mochten kiezen tussen Noa en Josje. Ik vermoed dat Karen en Kristel beslist niet wilden worden opgescheept met die draak Noa, maar dat ze wellicht zelf een voorkeur hadden voor Madelon. Als dat waar is (en ik zeg niet dat het waar is, maar áls), dan was de keuze voor Josje dus een negatieve keuze. Het is absoluut geen slechte keuze geweest, integendeel, en Josje was tevens de favoriet van Miguel, zij het dat hij aanvankelijk bedenkingen had bij haar accent. Maar stel dat het Madelon was geworden, zouden we dan nu ook op zoek zijn geweest naar een 'nieuwe' K3? Dat is een vraag die nooit zal kunnen worden beantwoord, maar Madelon leek mij wel een stabieler persoonlijkheid dan Josje, dus ...
pi_157270000
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Het is logisch dat Gert Verhulst een grote vinger in de pap heeft. Het succes van K3 staat op het spel. Dan moet je kiezen voor ervaring met zang, dans en acteren. En dan kun je gewoon niet om Jindra heen. Die heeft gewoon het beste CV. Met de zoektocht K2 zoekt K3 was heel Vlaanderen voor Noa. Een Nederlandse in K3? Dat laten we niet gebeuren. Die moesten niet veel van Josje hebben. Toch is Josje ook snel in Vlaanderen geaccepteerd. Dat zal met een Jindra niet anders zijn.

Het zal niet een Jindra zijn die K3 zal slopen, maar matige kandidaten die bijna geen CV kunnen voorleggen.

Om over dat gemene cyber bullying van Jindra maar te zwijgen
Wel grappig ja, met K2 zoekt K3 was inderdaad iedereen voor Noa. Volkomen belachelijk, want Noa had echt helemaal niets in K3 te zoeken. En toen heeft de jury Noa ook niet gekozen. Zouden Gert, Kristel en Karen echt zo kinderachtig zijn om zich door nationalisme te laten leiden? Ik geloof daar niks van, met name Karen is altijd heel enthousiast geweest over Nederland.

Het punt wat ik nu heb is dat de Vlamingen nu behoorlijk omhoog zijn gepraat. Normaal gesproken zou ik zeggen 50/50. Lisa is beter dan Hanne, Lauren is weer beter dan Lisa, Jindra is weer beter dan Marthe etcetera. Ze ontlopen elkaar niet zoveel. Maar omdat het altijd nog een Vlaamse groep is krijgen de Vlamingen (denk ik) toch net het voordeel van de twijfel.
pi_157270248
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:17 schreef Riparius het volgende:

[..]

Miguel bedoelt het soort Nederlands zoals dat gesproken wordt door de nieuwslezers en nieuwslezeressen op de VRT, dat wil hij graag hebben als een soort middle ground tussen al te (noord) Nederlands en al te Vlaams. Het Nederlands van Josje is het Nederlands van boven de grote rivieren, en dan is het contrast met het Nederlands van Karen en Kristel wel wat groot. Kristel spreekt overigens wel keuriger Nederlands dan Karen. In Hallo K3 zie je dat er relatief veel dialoog is met Karen en Kristel en zonder Josje, en ook dat is denk ik een bewuste keuze.
Kristel spreekt geweldig keurig Nederlands inderdaad. Karen zegt altijd 'het is heel leuk da kiek dit liedje mag zingen'. Da kiek? 'Dat ik' zeggen we in Nederland Karen ;) Overigens is het Nederlands van Josje lastig te lokaliseren, het is een gek soort mengseltje van Noord-Nederlands en West-Nederlands.

quote:
Ben ik toch niet met je eens. Madelon was ook een prima kandidate, kijk haar optredens in de finale van K2 zoekt K3 (zowel solo als met Karen en Kristel) nog maar eens terug. Het viel destijds op dat Karen en Kristel wel erg geschokt en teleurgesteld reageerden toen Madelon werd uitgeschakeld en ze dus nog uitsluitend mochten kiezen tussen Noa en Josje. Ik vermoed dat Karen en Kristel beslist niet wilden worden opgescheept met die draak Noa, maar dat ze wellicht zelf een voorkeur hadden voor Madelon. Als dat waar is (en ik zeg niet dat het waar is, maar áls), dan was de keuze voor Josje dus een negatieve keuze. Het is absoluut geen slechte keuze geweest, integendeel, en Josje was tevens de favoriet van Miguel, zij het dat hij aanvankelijk bedenkingen had bij haar accent. Maar stel dat het Madelon was geworden, zouden we dan nu ook op zoek zijn geweest naar een 'nieuwe' K3? Dat is een vraag die nooit zal kunnen worden beantwoord, maar Madelon leek mij wel een stabieler persoonlijkheid dan Josje, dus ...
Ik heb de show in 2009 ongetwijfeld minder goed gevolgd dan jou dus je zult vast gelijk hebben. Ik vond Madelon een leuke meid, wel een meisje waar ik van hou. Spontaan, tikkeltje verlegen. Dus misschien maak je daar wel een punt ja. En Noa was echt om te kotsen, belachelijk dat zoveel Vlamingen daarvoor stemden.
pi_157270533
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 14:49 schreef iBenny het volgende:

De Belgen geven Josje juist de schuld van het stoppen van K3.
Bekijk deze parodie met Tine Embrechts (Kristel), Nathalie Meskens (Karen) en Ella Leyers (Josje):


Wat ik nu echt merkwaardig vind is dat Josje ook niet vies is van zelfspot, want tijdens de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren werd deze act nog een keer opgevoerd, maar nu gaf ze zelf acte de présence:


Lopen werkelijkheid en parodie hier door elkaar?

En dit laat ook weinig te raden over:

pi_157270889
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:42 schreef showtimer het volgende:
Het Koen Wauters trio is en blijft trouwens wel verdomd populair. Gewoon 1/3e van de stemmen. ;(

http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-K3-Stem-hier.dhtml
Ik zie dat Marthe door alle omstandigheden op het juiste moment lijkt te pieken in de populariteitspolls. En Lauren doet niet meer onder voor Hanne *; . In Vlaanderen tenminste.
pi_157271029
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik zie dat Marthe door alle omstandigheden op het juiste moment lijkt te pieken in de populariteitspolls. En Lauren doet niet meer onder voor Hanne *; . In Vlaanderen tenminste.
Kortom, Lauren gaat de strijd aan met Hanne voor een plek om het rode haar vrijdag. Lisa's haar wordt nog iets zwarter om toch nog een kans te maken op de plek van het zwarte haar. Die gaat strijden met Marthe. (helaas voor de papa's en mij volstrekt kansloos) En Jindra en Klaasje worden als Nederlanders tegen elkaar uitgespeeld, en hebben toch allebei een aardige kans om het te halen.

Dan worden het dus alsnog 2 vlamingen en 1 Nederlander, maar valt Hanne toch nog buiten de boot. Ik teken ervoor ^O^
pi_157271160
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik zie dat Marthe door alle omstandigheden op het juiste moment lijkt te pieken in de populariteitspolls. En Lauren doet niet meer onder voor Hanne *; . In Vlaanderen tenminste.
Aardige inhaalslag :o Toen ik het postte was het nog 34% om 13% ofzoiets. :)
pi_157271294
Klaasje, Marthe en Lauren doen het ook heel goed in de peilingen. Als Lauren inderdaad tegenover Hanne wordt gezet vrijdag dan wint ze. Ben ik van overtuigd. En dan wordt ik ook vrij enthousiast want met Lauren en Klaasje zitten er in ieder geval nog 2 lekkere dames in.
pi_157271385
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:11 schreef showtimer het volgende:

[..]

Aardige inhaalslag :o Toen ik het postte was het nog 34% om 13% ofzoiets. :)
Kan best zo zijn dat er mensen aan het poll-fucken zijn hoor
pi_157271554
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Kan best zo zijn dat er mensen aan het poll-fucken zijn hoor
Dat is bijna standaard ja, maar dan zie ik toch liever een poll-fuck die mij ook bevalt. :P
pi_157271571
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:27 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat is bijna standaard ja, maar dan zie ik toch liever een poll-fuck die mij ook bevalt. :P
Wat is jouw favoriet? Ik kan leven met Klaasje, Lauren en Marthe. Heb nog liever Lisa, Lauren en Klaasje maar dat wordt em sowieso niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')