Welke manier?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:27 schreef kalinhos het volgende:
Op sommige momenten mis je toch een user als El_Matador
Los van dat lijkt het me wel een vreselijke manier om aan je eind te komen eigenlijk
En dan eventueel verliefd worden en dan figureren in de serie Grenzeloos Verliefd van RTL4, zodat iedereen weer kan double faceplamen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das de mening van een user, en dat mag toch?
Feit blijft dat er een nieuwe trend is en dat is op een zo jong mogelijke leeftijd naar een zo ver mogelijk land afreizen om daar onder het mom van "vrijwilligerswerk" levenservaring op de doen.
En ik ben best benieuwd naar de cijfers want IMO gaat dit steeds vaker goed fout met als reden de taal niet kennen, de gebruiken niet kennen en het gebied onderschatten.
Ook zoiets.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan eventueel verliefd worden en dan figureren in de serie Grenzeloos Verliefd van RTL4, zodat iedereen weer kan double faceplamen.
Dat is natuurlijk het allerergst! racetraitors!quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan eventueel verliefd worden en dan figureren in de serie Grenzeloos Verliefd van RTL4, zodat iedereen weer kan double faceplamen.
Was gewoon leedvermaak, zat niets racistisch achter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:30 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het allerergst! racetraitors!
Nee. De naïviteit vaak.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:30 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het allerergst! racetraitors!
Dus?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
Laat Matador eens buiten dit topic, die is vertrokken van het forum.
Wait wutquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef Specularium het volgende:
Laat Matador eens buiten dit topic, die is vertrokken van het forum.
opgegeten worden door een krokodil en/of nijlpaard.quote:
Nijlpaarden zijn vegetarisch trouwensquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
opgegeten worden door een krokodil en/of nijlpaard.
Gematigd omnivoor. Het eten van vlees komt voor bij nijlpaarden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn vegetarisch trouwensMaar ze kunnen hard bijten.
Ze vallen mensen iig niet aan om ze op te eten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Gematigd omnivoor. Het eten van vlees komt voor bij nijlpaarden.
Je mag het niet uitsluiten daar het ook bij andere dieren al is voorgekomen. Dieren groter dan een mens. Je mag inderdaad wel zeggen dat de kans marginaal isquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze vallen mensen iig niet aan om ze op te eten.
Flexitariër heet dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Gematigd omnivoor. Het eten van vlees komt voor bij nijlpaarden.
Niet echt. Het is nog weinig gedocumenteerd maar nijlpaarden eten vlees als het niet anders kan. Zeg maar zoals jij poep zou eten als je niets anders kon eten. Maar dat maakt je nog geen fecetarier. Ofzo.quote:
Dat heet dan weer een ditrivoor als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Het is nog weinig gedocumenteerd maar nijlpaarden eten vlees als het niet anders kan. Zeg maar zoals jij poep zou eten als je niets anders kon eten. Maar dat maakt je nog geen fecetarier. Ofzo.
Coprofagiequote:Op dinsdag 3 november 2015 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat heet dan weer een ditrivoor als ik mij niet vergis.
Yakult is er groot mee geworden, detrivoren, met een e, zijn de dieren die leven van afval, waaronder feces.quote:
Dat valt wel mee. Ik denk dat je snel dood bent en door de shock misschien niet eens pijn ervaart.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:27 schreef kalinhos het volgende:
Op sommige momenten mis je toch een user als El_Matador
Los van dat lijkt het me wel een vreselijke manier om aan je eind te komen eigenlijk
Bacteriën en gisten zijn geen dieren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Yakult is er groot mee geworden, detrivoren, met een e, zijn de dieren die leven van afval, waaronder feces.
Hopelijk worden de beelden die de drone maakt live uitgezonden op internet, dan kunnen we helpen met zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:37 schreef gynaika het volgende:
Hopelijk komt er meer duidelijkheid:
http://www.dronewatch.nl/(...)r-vermiste-studente/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |