abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157307650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Gematigd omnivoor. Het eten van vlees komt voor bij nijlpaarden. :P
Het is het meest gevaarlijke dier in de wereld.
pi_157307659
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Beetje rare reactie. Ik zou het logisch vinden dat er een speciale verzekering is voor dit soort risico's. Jíj ziet de nood van deze vakantieganger en haar familie. Ik zíe ook de nood van de Nederlanders met een klein bedrijf, die 16 uur per dag werken en net het hoofd boven water kunnen houden, niet op vakantie kunnen en die de genadeslag krijgen omdat ze het belastinggeld niet op kunnen brengen. Deze mensen kunnen helemaal niet op vakantie.
Die heb je. Alleen heb je er weinig aan.
pi_157307684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die heb je. Alleen heb je er weinig aan.
Dit snap ik niet. Waar heb je weinig aan?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_157307697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. Waarom heb je daar weinig aan?
Ik kreeg een ongeluk in west Afrika. Het meisje van even Apeldoorn bellen kende de stad niet.
pi_157307745
quote:

[..]

Beetje rare reactie. Ik zou het logisch vinden dat er een speciale verzekering is voor dit soort risico's. Jíj ziet de nood van deze vakantieganger en haar familie. Ik zíe ook de nood van de Nederlanders met een klein bedrijf, die 16 uur per dag werken en net het hoofd boven water kunnen houden, niet op vakantie kunnen en die de genadeslag krijgen omdat ze het belastinggeld niet op kunnen brengen. Deze mensen kunnen helemaal niet op vakantie.
Nou, laten we even alle overheidsuitgaven onder de loep nemen en effe snel dingen schrappen die niemand nodigt vindt.
Tap tap tap
  woensdag 4 november 2015 @ 08:22:44 #256
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157307776
quote:

[..]

Het belastinggeld niet op kunnen brengen voor zaken die al vele jaren gewoon begroot zijn, dus waar je in principe niets van voelt en zelfs wanneer iedere zaak waar het ministerie voor ingelicht wordt een miljoen euro kost de totale kost omgerekend naar Nederlander zo'n 20 euro op jaarbasis is? Doe eens normaal man :')

En een speciale verzekering? Een reisverzekering misschien? Dat zou een fantastisch idee zijn. Dat niemand daar ooit op is gekomen! Misschien kan je een bureau oprichten dat reisverzekeringen verstrekt. Je zal miljoenen verdienen met dit ongelofelijk goede idee. Echt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157307785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Het belastinggeld niet op kunnen brengen voor zaken die al vele jaren gewoon begroot zijn, dus waar je in principe niets van voelt en zelfs wanneer iedere zaak waar het ministerie voor ingelicht wordt een miljoen euro kost de totale kost omgerekend naar Nederlander zo'n 20 euro op jaarbasis is? Doe eens normaal man :')

En een speciale verzekering? Een reisverzekering misschien? Dat zou een fantastisch idee zijn. Dat niemand daar ooit op is gekomen! Misschien kan je een bureau oprichten dat reisverzekeringen verstrekt. Je zal miljoenen verdienen met dit ongelofelijk goede idee. Echt.
Het bestaat gewoon. Dat heet een meer risico verzekering.
pi_157307841
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou, laten we even alle overheidsuitgaven onder de loep nemen en effe snel dingen schrappen die niemand nodigt vindt.
Goed idee.
pi_157307847
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het bestaat gewoon. Dat heet een meer risico verzekering.
Dus wellicht is deze toerist verzekerd voor deze extra politiedienst uit Nederland. Prima geregeld dan.
pi_157307871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik kreeg een ongeluk in west Afrika. Het meisje van even Apeldoorn bellen kende de stad niet.
Dan heb je een slechte verzekering genomen. Als je problemen hebt in een dorp in Oostenrijk, neem ik toch ook aan dat een telefoniste niet het dorp kent, maar verder wel weet welke maatregelen ze moet nemen.
  woensdag 4 november 2015 @ 08:36:50 #261
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157307876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dus wellicht is deze toerist verzekerd voor deze extra politiedienst uit Nederland. Prima geregeld dan.
Waar denk je in vredesnaam waar een reisverzekering voor is, oelewapper?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157307886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je hebt er niets aan.
pi_157307899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Waar denk je in vredesnaam waar een reisverzekering voor is, oelewapper?
De vraag is werkelijk waar je die voor afsluit.
pi_157307915
Update zoekactie:
...
Special technical teams from The Netherlands Embassy in Uganda and marine police are expected to join the team on the ground to continue the search.
...
“We cannot say the missing tourist is dead or not, it is still early. Our committed personnel are on the ground making sure she is found...
...
http://www.monitor.co.ug/(...)/4rw0ib/-/index.html
  woensdag 4 november 2015 @ 08:41:35 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157307916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag is werkelijk waar je die voor afsluit.
Reddings- en zoekacties zijn standaard aanwezig in een reisverzekering.
pi_157307962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Dus die NL politie-inzet wordt betaald door de verzekering?
pi_157307967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet waar ik was.
pi_157307972
quote:

[..]

Die is er ook en een stichting
  woensdag 4 november 2015 @ 08:49:11 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157307978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet waar ik was.
Je hint er steeds naar, maar is er ook ergens te lezen wat je hebt meegemaakt? Of wil je dat vertellen?
KuikenGuppy
  woensdag 4 november 2015 @ 08:49:34 #270
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157307985
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je hint er steeds naar, maar is er ook ergens te lezen wat je hebt meegemaakt? Of wil je dat vertellen?
Jaroon is een beetje aan het trollen :P
pi_157307987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die is er ook en een stichting
Dus dan hoeft die NL politie inzet niet door de NL belastingbetaler te worden betaald?
pi_157308013
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wil het weten? Ik heb het gedaan. In dit geval heb ik een motorongeluk gehad.
  woensdag 4 november 2015 @ 08:52:39 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157308020
Je bent niet echt van de lange epistels he.
KuikenGuppy
pi_157308031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:52 schreef Burdie het volgende:
Je bent niet echt van de lange epistels he.
Gaat het over mij?
  woensdag 4 november 2015 @ 08:55:35 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157308051
Nee over je konijn.
Ik hoef het al niet meer te weten ook, Dven heeft gelijk :').

Terug ontopic maar.
KuikenGuppy
pi_157308083
quote:
9s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:55 schreef Burdie het volgende:
Nee over je konijn.
Ik hoef het al niet meer te weten ook, Dven heeft gelijk :').

Terug ontopic maar.
In wat? Ik ben moeilijk.Ik heb een motor ongeluk gehad en kreeg weinig . Wat begrijp je dan niet?
pi_157308095
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

In wat? Ik ben moeilijk.Ik heb een motor ongeluk gehad en kreeg weinig steun . Wat begrijp je dan niet?
  woensdag 4 november 2015 @ 09:01:39 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dus dan hoeft die NL politie inzet niet door de NL belastingbetaler te worden betaald?
Je moet echt effe kappen met dat gezanik over belastingbetalers e.d. De Nederlandse staat verplicht zichzelf zorg te dragen voor zijn ingezetenen. Het is dus niet meer dan normaal dat er speciale bijstand wordt verleend in een geval als deze. Dat komt niet te vervallen wanneer je een voet over de grens zet. Buiten het feit dat het meeste vergoed wordt door de verzekeraar, kost het per inwoner misschien een paar cent als je het echt zo graag wil doorrekenen.

:r
pi_157308124
Vermist in het Buitenland:
https://www.rijksoverheid(...)kt-in-het-buitenland

je hebt tegenwoordig een stichting van oa Klaas Wilting:
http://simpar.info/nl/

En er is nog een andere stichting/verzekering in het leven geroepen na de zaak van de Nederlandse meiden in Turkije maar die kan ik even niet vinden.

Ook slachtofferhulp heeft hiervoor een speciale tak:
http://www.volkskrant.nl/(...)-vermisten~a4002469/

Het is na de zaak in Panama weer op de agenda gezet, want ook zij hadden een aparte stichting in het leven geroepen voor de onkosten. Simpar werkt vrijwillig net als de hondenbrigade.
Verblijf en onkosten worden betaald uit giften en donaties.

Dus nee de Nederlander betaald zelf niet veel aan een vermissing in het buitenland.
pi_157308200
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal wat ontwikkelde landen voor hun inwoners over hebben. Dat jij oeganda erbij haalt zegt al ofdoende. Ieder land dat er wat beter voorstaat doet dit voor haar inwoners. Maar fijn om te weten dat jij de persoon die mogelijk in nood zit én zijn/haar familie en vrienden laat stikken en in het ongewisse laat omdat het je een paar eurocent per jaar 'kost' (mn belastingcenten.. pauperuitspraak nr1.) en men immers ook op een kutheuvel ergens in de provincie had kunnen gaan zitten.

Walgelijk figuur.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Je moet echt effe kappen met dat gezanik over belastingbetalers e.d. De Nederlandse staat verplicht zichzelf zorg te dragen voor zijn ingezetenen. Het is dus niet meer dan normaal dat er speciale bijstand wordt verleend in een geval als deze. Dat komt niet te vervallen wanneer je een voet over de grens zet. Buiten het feit dat het meeste vergoed wordt door de verzekeraar, kost het per inwoner misschien een paar cent als je het echt zo graag wil doorrekenen.

:r
Ook goeie morgen!

Zo raar zijn deze vragen helemaal niet, de vorige zoektocht heeft in de eerste 5 weken al meer dan een ton gekost en naast het missen van een dierbare is het voornamelijk de vraag wie betaald wat tijdens de eerste vaak cruciale periode.

Fijn als je een meewerkende overheid treft, indien deze niet pro-actief reageert dan stond je er als achterblijver vaak alleen voor.

Nu is dat gelukkig wat beter geregeld.
pi_157308218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

Ook goeie morgen!

Zo raar zijn deze vragen helemaal niet, de vorige zoektocht heeft in de eerste 5 weken al meer dan een ton gekost en naast het missen van een dierbare is het voornamelijk de vraag wie betaald wat tijdens de eerste vaak cruciale periode.

Fijn als je een meewerkende overheid treft, indien deze niet pro-actief reageert dan stond je er als achterblijver vaak alleen voor.

Mooi.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:14:44 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157308278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

In wat? Ik ben moeilijk.Ik heb een motor ongeluk gehad en kreeg weinig . Wat begrijp je dan niet?
Je loopt al het hele topic te hinten naar iets wat je hebt meegemaakt met reddingsacties en hulp van de locale overheid, en als er dan naar gevraagd wordt is het 'oh, motorongeluk'.
Nou dan vertel je het verder niet he :).

Terug naar Uganda, is de krokodil met slipje al gesignaleerd?
KuikenGuppy
  woensdag 4 november 2015 @ 09:14:49 #283
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308280
quote:

[..]

[..]

Ook goeie morgen!

Bij een ton is het toch al een halve eurocent per inwoner van het land. Derhalve mijn walging bij de belastingopmerking.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:16:26 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308299
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je loopt al het hele topic te hinten naar iets wat je hebt meegemaakt met reddingsacties en hulp van de locale overheid, en als er dan naar gevraagd wordt is het 'oh, motorongeluk'.
Nou dan vertel je het verder niet he :).

Terug naar Uganda, is de krokodil met slipje al gesignaleerd?
Er zijn getuigen gehoord. Op basis daarvan is een profielschets van de dader gemaakt

pi_157308304
quote:

[..]

[..]

Ook goeie morgen!

Kijk, daar heb ik wat aan. Je kunt ook reageren zonder te schelden, Dven.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:18:06 #286
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308311
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:17 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Kijk, daar heb ik wat aan. Je kunt ook reageren zonder te schelden, Dven.
Dat kan ja.
pi_157308359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:36 schreef Ericr het volgende:
Ontvoering in dat stuk van het park is zeer onwaarschijnlijk. Dan moet je of de Nijl over met een bootje of helemaal terug door het wildpark . Hoe dan ook kom je in het zicht van controleposten of de beheerders van de ferry over de Nijl.
Hoe vaak vaart dat pondje en ook s'avonds ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157308393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat kan ja.
doe het dan ook.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:24:41 #289
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

doe het dan ook.
Ik kan je aanraden je vooral met de kwaliteit van je eigen posts bezig te houden.
pi_157308404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik kan je aanraden je vooral met de kwaliteit van je eigen posts bezig te houden.
Daar is niets mis mee.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:25:36 #291
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee.
Oke.
pi_157308422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke.
Wat wil je zeggen?
pi_157308436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke.
Even tussen haakjes, ik heb zelf ook eens gedoe gehad met krokodillen, dus ik weet er wel het een en ander vanaf.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157308442
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Even tussen haakjes, ik heb zelf ook eens gedoe gehad met krokodillen, dus ik weet er wel het een en ander vanaf.
Je schoenen gaven je blaren?
Ja doei.
pi_157308444
Wat leest dit vermoeiend zeg.
Tap tap tap
pi_157308455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je schoenen gaven je blaren?
Nee, motorongeluk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157308456
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Bij een ton is het toch al een halve eurocent per inwoner van het land. Derhalve mijn walging bij de belastingopmerking.
Die ton werd nog verdeeld tussen de landen, is gewoon een zaak in Panama/Oeganda of Spanje. Waar de vermissing dan ook plaatsvind.

Bij de zaak van de Brit Alex Humphrey werd buitenlandse inmenging, gratis of niet ook niet op prijs gesteld door de Panamese overheid en zo mocht Costa Rica ook geen reddingswerkers sturen in de zaak van Kris en Lisanne eind mei.
pi_157308464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hoe vaak vaart dat pondje en ook s'avonds ?
Nee, als het gaat schemeren is de laatste overtocht maar dan is nog niet iedereen vertrokken. Daarnaast zit daar aan de kant waar die studente verbleef een controlepost bij het wildpark.

Je kan wel met een bootje de andere kant op richting Murchison Falls zonder dat het al teveel opvalt maar dan zou je daarna nog een heel stuk door de jungle moeten lopen om bij een weg te komen.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:30:52 #299
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157308485
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je krokodillenleren pakje paste niet meer? :@
pi_157308488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:28 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nee, als het gaat schemeren is de laatste overtocht maar dan is nog niet iedereen vertrokken. Daarnaast zit daar aan de kant waar die studente verbleef een controlepost bij het wildpark.

Je kan wel met een bootje de andere kant op richting Murchison Falls zonder dat het al teveel opvalt maar dan zou je daarna nog een heel stuk door de jungle moeten lopen om bij een weg te komen.
oh ok en weet jij waar dat students center staat ?
zal zo een kaartje posten
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')