Ook als een krokodil je grijpt, val je in de rivier. Alleen helpt de krokodil een beetje.quote:Op maandag 2 november 2015 12:10 schreef gynaika het volgende:
Voor de duidelijkheid nog het volgende, de studente is niet vanaf de oever door een krokodil gegrepen. Nee, volgens alle artikelen hierover is de studente "in de rivier gevallen". Ja, je kunt maar pech hebben...
Ja, het is niet te bevatten...(?!@*?!)quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
Het slachtoffer heeft eerst haar onderbroek op het pad uitgetrokken en is daarna zonder onderbroek aan in het water gevallen (?!@*?!)
Helemaal dood.quote:Op maandag 2 november 2015 12:00 schreef Copycat het volgende:
De Panameze speurzaakjes staan zeker op een laag pitje?
Waar is de bron van dat onderbroekverhaal?quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
Het slachtoffer heeft eerst haar onderbroek op het pad uitgetrokken en is daarna zonder onderbroek aan in het water gevallen (?!@*?!)
Want dat stond op Twitter!!!11!!quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
We zien nu waarschijnlijk hetzelfde mechanisme als vorig jaar in Panama:quote:Op maandag 2 november 2015 12:10 schreef gynaika het volgende:
Voor de duidelijkheid nog het volgende, de studente is niet vanaf de oever door een krokodil gegrepen. Nee, volgens alle artikelen hierover is de studente "in de rivier gevallen". Ja, je kunt maar pech hebben...
nou ik heb foto's gevonden waaruit blijkt dat ze het reuze naar haar zin had en helemaal niet verward overkomtquote:Op maandag 2 november 2015 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
We zien nu waarschijnlijk hetzelfde mechanisme als vorig jaar in Panama:
Als eenmaal duidelijk is dat het meisje is overleden, gaat men niet in eerste instantie op zoek naar de werkelijke toedracht, maar vooral naar een verklaring die voor de nabestaanden het meest dragelijk is. In Panama probeerden de ouders de schuld vooral bij anderen neer te leggen.
Dat wordt in deze zaak lastig, zo te zien. Maar een ongelukkige valpartij tijdens een onschuldige avondwandeling is wat draaglijker dan een geslaagde suïcide van een verwarde vrouw.
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet altijd netjes zitten.quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
goh en jij hebt de gave om in te kunnen schatten welke gave een ander bezit ?quote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef Copycat het volgende:
Wat een geweldige gave, dat je dat allemaal van een foto leest.
Nee. Ik kan lezen wat jij schrijft. En jij schrijft dat iets blijkt uit foto's die jij hebt gezien. Tja.quote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef StaceySinger het volgende:
goh en jij hebt de gave om in te kunnen schatten welke gave een ander bezit ?
zo is het maar netquote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik kan lezen wat jij schrijft. En jij schrijft dat iets blijkt uit foto's die jij hebt gezien. Tja.
Ik heb nog een foto van een lachende Breivik kort voor z'n niet zo verwarde daden.quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou ik heb foto's gevonden waaruit blijkt dat ze het reuze naar haar zin had en helemaal niet verward overkomt
Een nijkrokodil is overigens wat groter en agressiever.quote:Op maandag 2 november 2015 11:45 schreef StaceySinger het volgende:
zo snel pakt een krokodil je niet hoor![]()
geluk ermeequote:Op maandag 2 november 2015 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van een lachende Breivik kort voor z'n niet zo verwarde daden.
O ik zie het al, je doelt op FvdGquote:Op maandag 2 november 2015 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
.... een verklaring die voor de nabestaanden het meest dragelijk is.
Ik hoop dat ik ooit net zo goed foto's kan lezen als dat jij kant. Je bent een waar voorbeeld voor echte speurneusjes.quote:
Die zit haske onschuldig vast. De detectivejes uit Panama gaan daarmee aan de slag. Nadat ze deze puzzel hebben opgelost.quote:Op maandag 2 november 2015 13:25 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog een foto van een lachende Breivik kort voor z'n niet zo verwarde daden.
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet netjes op een pad liggenquote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet altijd netjes zitten.
Dat netjes heb je er zelf bijverzonnen?quote:Op maandag 2 november 2015 13:30 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet netjes op een pad liggen
De vraag wat er werkelijk is gebeurt lijkt mij normaal.quote:Op maandag 2 november 2015 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Als eenmaal duidelijk is dat het meisje is overleden, gaat men niet in eerste instantie op zoek naar de werkelijke toedracht, maar vooral naar een verklaring die voor de nabestaanden het meest dragelijk is. In Panama probeerden de ouders de schuld vooral bij anderen neer te leggen.
Dat wordt in deze zaak lastig, zo te zien. Maar een ongelukkige valpartij tijdens een onschuldige avondwandeling is wat draaglijker dan een geslaagde suïcide van een verwarde vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |