Ook als een krokodil je grijpt, val je in de rivier. Alleen helpt de krokodil een beetje.quote:Op maandag 2 november 2015 12:10 schreef gynaika het volgende:
Voor de duidelijkheid nog het volgende, de studente is niet vanaf de oever door een krokodil gegrepen. Nee, volgens alle artikelen hierover is de studente "in de rivier gevallen". Ja, je kunt maar pech hebben...
Ja, het is niet te bevatten...(?!@*?!)quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
Het slachtoffer heeft eerst haar onderbroek op het pad uitgetrokken en is daarna zonder onderbroek aan in het water gevallen (?!@*?!)
Helemaal dood.quote:Op maandag 2 november 2015 12:00 schreef Copycat het volgende:
De Panameze speurzaakjes staan zeker op een laag pitje?
Waar is de bron van dat onderbroekverhaal?quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
Het slachtoffer heeft eerst haar onderbroek op het pad uitgetrokken en is daarna zonder onderbroek aan in het water gevallen (?!@*?!)
Want dat stond op Twitter!!!11!!quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
We zien nu waarschijnlijk hetzelfde mechanisme als vorig jaar in Panama:quote:Op maandag 2 november 2015 12:10 schreef gynaika het volgende:
Voor de duidelijkheid nog het volgende, de studente is niet vanaf de oever door een krokodil gegrepen. Nee, volgens alle artikelen hierover is de studente "in de rivier gevallen". Ja, je kunt maar pech hebben...
nou ik heb foto's gevonden waaruit blijkt dat ze het reuze naar haar zin had en helemaal niet verward overkomtquote:Op maandag 2 november 2015 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
We zien nu waarschijnlijk hetzelfde mechanisme als vorig jaar in Panama:
Als eenmaal duidelijk is dat het meisje is overleden, gaat men niet in eerste instantie op zoek naar de werkelijke toedracht, maar vooral naar een verklaring die voor de nabestaanden het meest dragelijk is. In Panama probeerden de ouders de schuld vooral bij anderen neer te leggen.
Dat wordt in deze zaak lastig, zo te zien. Maar een ongelukkige valpartij tijdens een onschuldige avondwandeling is wat draaglijker dan een geslaagde suïcide van een verwarde vrouw.
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet altijd netjes zitten.quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef RapaNui het volgende:
goh en jij hebt de gave om in te kunnen schatten welke gave een ander bezit ?quote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef Copycat het volgende:
Wat een geweldige gave, dat je dat allemaal van een foto leest.
Nee. Ik kan lezen wat jij schrijft. En jij schrijft dat iets blijkt uit foto's die jij hebt gezien. Tja.quote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef StaceySinger het volgende:
goh en jij hebt de gave om in te kunnen schatten welke gave een ander bezit ?
zo is het maar netquote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik kan lezen wat jij schrijft. En jij schrijft dat iets blijkt uit foto's die jij hebt gezien. Tja.
Ik heb nog een foto van een lachende Breivik kort voor z'n niet zo verwarde daden.quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou ik heb foto's gevonden waaruit blijkt dat ze het reuze naar haar zin had en helemaal niet verward overkomt
Een nijkrokodil is overigens wat groter en agressiever.quote:Op maandag 2 november 2015 11:45 schreef StaceySinger het volgende:
zo snel pakt een krokodil je niet hoor![]()
geluk ermeequote:Op maandag 2 november 2015 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van een lachende Breivik kort voor z'n niet zo verwarde daden.
O ik zie het al, je doelt op FvdGquote:Op maandag 2 november 2015 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
.... een verklaring die voor de nabestaanden het meest dragelijk is.
Ik hoop dat ik ooit net zo goed foto's kan lezen als dat jij kant. Je bent een waar voorbeeld voor echte speurneusjes.quote:
Die zit haske onschuldig vast. De detectivejes uit Panama gaan daarmee aan de slag. Nadat ze deze puzzel hebben opgelost.quote:Op maandag 2 november 2015 13:25 schreef Dven het volgende:
Ik heb nog een foto van een lachende Breivik kort voor z'n niet zo verwarde daden.
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet netjes op een pad liggenquote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet altijd netjes zitten.
Dat netjes heb je er zelf bijverzonnen?quote:Op maandag 2 november 2015 13:30 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Als iets je benen opeet, blijft je kleding niet netjes op een pad liggen
De vraag wat er werkelijk is gebeurt lijkt mij normaal.quote:Op maandag 2 november 2015 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Als eenmaal duidelijk is dat het meisje is overleden, gaat men niet in eerste instantie op zoek naar de werkelijke toedracht, maar vooral naar een verklaring die voor de nabestaanden het meest dragelijk is. In Panama probeerden de ouders de schuld vooral bij anderen neer te leggen.
Dat wordt in deze zaak lastig, zo te zien. Maar een ongelukkige valpartij tijdens een onschuldige avondwandeling is wat draaglijker dan een geslaagde suïcide van een verwarde vrouw.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Gingen deze studentes eigenlijk naar Oeganda vanwege idealistische motieven? Vanwege wellicht hun geneeskundige kennis? Om daar stage te lopen en tegelijkertijd "ontwikkelingshulp" te bieden?
Op zich niks.quote:
Wat een onzin. Ik verwacht ook hulp. Sterker nog ik heb het gehad.quote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Op zich niks.
Alleen is in dit geval (naast de triestheid van dit sterfgeval) het tegendeel bereikt. Helicopters en autoriteiten in Oeganda moeten zich inzetten. NL autoriteiten (ambassade en BuZa) zijn bezet. Allemaal "inzet" die ook rechtstreeks aan de opbouw van Oeganda besteed had kunnen worden. Wellicht bij volgende gevallen iets betere voorbereiding of anders een stage in een streekziekenhuis in Hengelo, later veel geld verdienen en dan schenken aan organisaties die gericht en adequaat hulp kunnen bieden.
Het vreemde trekt vaak bij deze jonge mensen. In mijn eigen familie en kennissenkring ken ik ook vele voorbeelden van jongelingen rond de twintig, die om verder onduidelijke redenen opeens naar Australië of Vietnam willen. Op zich begrijp ik die fascinatie wel, alleen zijn het vaak kinderen zonder enige reiservaring, die bijvoorbeeld niet in staat zouden zijn per fiets in Maastricht te komen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Gingen deze studentes eigenlijk naar Oeganda vanwege idealistische motieven? Vanwege wellicht hun geneeskundige kennis? Om daar stage te lopen en tegelijkertijd "ontwikkelingshulp" te bieden?
Ja. Dat is bijzonder. Ik heb zelf tegenover dat soort mensen gestaan die boeddhist zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 15:22 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het vreemde trekt vaak bij deze jonge mensen. In mijn eigen familie en kennissenkring ken ik ook vele voorbeelden van jongelingen rond de twintig, die om verder onduidelijke redenen opeens naar Australië of Vietnam willen. Op zich begrijp ik die fascinatie wel, alleen zijn het vaak kinderen zonder enige reiservaring, die bijvoorbeeld niet in staat zouden zijn per fiets in Maastricht te komen.
Nationale bekendheid heeft die boerenmeid uit Denekamp die "arme mensen" in Colombia wilde helpen. Heel lief, in eerste instantie, maar inmiddels wordt het wicht internationaal gezocht wegens moord en terrorisme.
Het debacle van die twee meiden in Panama is hier vorig jaar uitgebreid beschreven. Ook zij wilden daar "goed werk" doen, maar eenmaal ter plaatse werden ze gewoon weggestuurd. Toen zijn ze van arren moede maar een wandeling gaan maken in het nabijgelegen oerwoud... en nooit meer teruggekeerd.
Maar heb je dan "netto" nog wel wat bijgedragen aan zo'n arm land?quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik verwacht ook hulp. Sterker nog ik heb het gehad.
Ja. Ik heb kinderen school gegeven. Voor de rest maak ik niets uit.quote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar heb je dan "netto" nog wel wat bijgedragen aan zo'n arm land?
Juist.quote:Op maandag 2 november 2015 15:26 schreef Ericr het volgende:
Het is nou ook weer niet dat er dagelijks Nederlanders in den vreemde worden verslonden door een wild dier. Dit lijkt meer op pure pech misschien gecombineerd met onervarenheid. Voor hetzelfde ging ze naar Spanje en sprong ze zonder zekering van een brug. Resultaat blijft hetzelfde. Ook maar niet meer naar Spanje dan?
Klopt. Oeganda is helemaal niet zo'n gevaarlijk land. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op maandag 2 november 2015 15:26 schreef Ericr het volgende:
Het is nou ook weer niet dat er dagelijks Nederlanders in den vreemde worden verslonden door een wild dier. Dit lijkt meer op pure pech misschien gecombineerd met onervarenheid. Voor hetzelfde ging ze naar Spanje en sprong ze zonder zekering van een brug. Resultaat blijft hetzelfde. Ook maar niet meer naar Spanje dan?
Je hebt er gewoon beesten die niet lekker vallen. Dat weet je als je er heen gaat.quote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Klopt. Oeganda is helemaal niet zo'n gevaarlijk land. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
ftfyquote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit net zo goed foto's kan lezen als dat jij kant. Je bent een waar voorbeeld voor echte speurkneusjes.
Precies, ik voelde me misschien wel veiliger in Oeganda dan in downtown Rotterdam om maar eens iets te noemen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Klopt. Oeganda is helemaal niet zo'n gevaarlijk land. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ze zijn er gelukkig vlot bij.quote:De politiemedewerkers nemen een drone mee die wordt ingezet bij de zoekactie. Volgens een woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken zullen de drie dinsdagavond in het Afrikaanse land arriveren.
Mooi werk man. Beetje rondjes vliegen met je drone in Afrika op kosten van de baas.quote:Op maandag 2 november 2015 17:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Nederlandse politie zoekt mee naar hol van de krokodil
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_zoektocht__.html
[..]
Ze zijn er gelukkig vlot bij.
Daar was ik al bang voor. Het is toch van de pot gerukt! Hoeveel NL ambtenaren moeten nog meer opdraven. Ministerie van BuZa is in rep en roer. De NL ambassada in Oeganda is al bezig met de zaak. Maar nee hoor. De NL politie heeft ook niks te doen en gaat ook maar naar Oeganda. Wij Europeanen voel ons al verantwoordelijk voor het wel en wee van onverwachte buitenlandse gasten die nog niet eens in Europa (laat staan Nederland) zijn (in de Middellandse zee), maar het is te veel gevraagd om vertrouwen te hebben in de Oegandese autoriteiten die volgens mij toch goed genoeg in staat zijn om alle strubbelingen die buitenlandse toeristen oplopen zelf te behappen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Nederlandse politie zoekt mee naar hol van de krokodil
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_zoektocht__.html
[..]
Ze zijn er gelukkig vlot bij.
Waar is die El Matador, net nu ie nodig isquote:Op zondag 1 november 2015 00:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Er valt hier voorlopig ook nog niet veel uit te zoeken. Geen foto's, geen telefoon, geen informatie.
Ik heb hem vorige week al een dm gestuurd, geen reactie. Hij schijnt met pensioen te zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 17:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Waar is die El Matador, net nu ie nodig is
Ik vermoed dat Pa Koetsier hoog in de boom zit en een lijntje met buza heeft.quote:Op maandag 2 november 2015 17:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Het is toch van de pot gerukt! Hoeveel NL ambtenaren moeten nog meer opdraven. Ministerie van BuZa is in rep en roer. De NL ambassada in Oeganda is al bezig met de zaak. Maar nee hoor. De NL politie heeft ook niks te doen en gaat ook maar naar Oeganda. Wij Europeanen voel ons al verantwoordelijk voor het wel en wee van onverwachte buitenlandse gasten die nog niet eens in Europa (laat staan Nederland) zijn (in de Middellandse zee), maar het is te veel gevraagd om vertrouwen te hebben in de Oegandese autoriteiten die volgens mij toch goed genoeg in staat zijn om alle strubbelingen die buitenlandse toeristen oplopen zelf te behappen.
Waarom moet Nederland toch weer de verantwoordelijkheid nemen van alle wereldburgers in alle contreien van onze aarde.
Daar ben ik ook naar op zoek.quote:Op maandag 2 november 2015 12:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waar is de bron van dat onderbroekverhaal?
Dat weet je dan als je daar gaat reizen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef RapaNui het volgende:
In 2012 zouden rebellen hebben gedreigd zich voortaan ook op blanken te richten:
The Foreign Office had already warned on Monday that the LRA may now be targeting "white people", referring to a hand-written letter apparently written by the LRA and passed to locals last month.
http://www.independent.co(...)nda-park-325756.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |