Ik zie alleen een memequote:Op dinsdag 10 november 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nu al. Google eens op ''Cynthia wortel''.
Op eigen risico. Google afbeeldingen.
Is dat zo schokkend?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
https://twitter.com/cynthiaswortel
Vind ik niet zo schokkendquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vergiste meZie link hierboven.
Jij doet niks voor aandachtquote:
Geen idee. Foto is alleen hier nog te vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:02 schreef Polenbatser het volgende:
Waar heeft ze die foto dan online gegooid? Doet me denken aan 'de heggenschaar'.
Op de foto zie je ook niet echt een wortel ofzo, maar ik neem maar aan dat die er is. Ik voel me nu wel een stuk beter over m'n eigen lichaam trouwens.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Foto is alleen hier nog te vinden.
En laat es zien.quote:
Ik post geen vlogs en allerlei pages.quote:
Neeeheeeeh. Man man man.quote:Op maandag 9 november 2015 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Een letterlijke ''Wij zijn zwanger!~''
[ afbeelding ]
Ernstig hè. Dit soort mensen wordt ook altijd slachtoffer van mensen die menen fotograaf te zijn als je een spiegelreflexcamera hebt, dat maakt de foto's er ook niet beter op.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de foto's gewoon echt zijn.
Ik volg haar en al haar pagina's.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:12 schreef Opoefiets het volgende:
Ik wist wel dat PoS die foto zou posten. Dat is ook de ergste van die 'shoot'. Ik vraag me echt af wat er in haar hoofd omgaat, waarom ze telkens de bevestiging van anderen nodig heeft door middel van pagina's aanmaken.
Met een Cynthiasausjenl?quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ireth het volgende:
Wij hadden voor morgen worteltjes op de menukaart staan...
Hadden ....quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:15 schreef Ireth het volgende:
Wij hadden voor morgen worteltjes op de menukaart staan...
quote:Op woensdag 11 november 2015 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net sperzieboontjes gehaald
Echt de overgrote meerderheid van die dingen heeft mijn moeder gehad of nog steeds.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |