Henk, niet Hans, Henk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, nu heb je de slowchat verpest, bedankt Hans.
Zeker in jouw regioquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik liep vandaag doelloos te wandelen met mijn hond, toen ik op de popo stuitte die net een Breaking Bad-achtige installatie ontdekten tussen de weilanden![]()
Ik overdrijf, het waren allemaal rare flessen en slangen, maar ik ga natuurlijk uit van spannende methlab-gerelateerde taferelen.
Deze SC komt altijd elke klap weer te boven. Zelfs het dagelijkse ochtendhumeur van timmmmm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:19 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, nu heb je de slowchat verpest, bedankt Hans.
Ja tochquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit schijnt de deur van LTKVD te zijn. Ik herken zijn klusskills.
[ afbeelding ]
''Dat hoort zo hoor.''quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik was al dat naar binnen stromende water wel eens beu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gezellig een filmpje kijken bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
Het is hier best stil, is iedereen een leven aan het hebben?
Oh leuk, welk filmpje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben gezellig een filmpje kijken bij mijn ouders.
Gewoon goed in het veinzen ervan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
Het is hier best stil, is iedereen een leven aan het hebben?
Oh gelukkig, was al bang dat ik de enige was die thuis zat te nietsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |