Dus eigenlijk zeg je dat moslims niet voor zichzelf kunnen nadenken en dus allemaal schapen zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 11:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Omdat ze het met de paplepel in gegoten krijgen. De Koran en de overige islamitische geschriften zeggen dat de moslim superieur is en de joden, christenen en andere ongelovigen inferieur zijn.
Een groot deel wel.quote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat moslims niet voor zichzelf kunnen nadenken en dus allemaal schapen zijn.
Neonazi's die ik vroeger kende wisten gek genoeg behoorlijk veel van de Islam en dergelijke. Ze hadden echt geen behoefte aan Marokkanen in de buurt... Maar anti islam waren ze totaal niet. Alleen 'liever in hun eigen werelddeel dan hier'. Een paar van hen hadden zelfs liever islamieten dan christenen of joden in de omgeving.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:48 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De logica van de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden gaat tegenwoordig niet meer op, dat was en wordt in bijv. Afghanistan duidelijk, waar de mujahedin de vijanden van de Russen waren en dus de vrienden van de VS ? In Syrië is het met een tiental groepen al helemaal onduidelijk.
Neonazi's zin tegen joden, zwarten en moslims. gedeeltelijk hebben ze een gemeenschappelijke vijand de Joden. Die zijn sowieso de klos door de vluchtelingenstroom. In Amsterdam zijn ze al bijna weggepest door de 1e instroom moslims
Deze dude is nog steeds gemeenteraadslid. Je verwacht het niet!quote:Op maandag 2 november 2015 14:41 schreef PietPossum het volgende:
Matje Herben
Ja, ik weet dat dat Hilbrand Nawijn is, maar hey, als hij alle Asielzoekers zo op één hoop kan gooien, kan ik dat met alle ex-politieke dikkerdjes natuurlijk ook doen.
Het is natuurlijk algemeen bekend dat er onder een grote groep moslims behoorlijk antisemitisme heerst. Maar Herben wordt terecht beschimpt om zijn vage theorie die luidt dat de huidige vluchtelingstroom richting Duitsland komt door de Holocaust.quote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Islam is anno 2015 de grootste bron van antisemitisme. Dan kun je Mat Herben gek noemen, compleet idioot, iemand die probeert te demoniseren, maar dit zijn gewoon FEITEN. Sla er een willekeurig onderzoek op na. Moslims hebben zeer onfrisse ideeën over Joden, om over homoseksuelen en mensen zonder piemel nog niet eens te spreken.
Veel van de reacties hier zijn precies wat je kon verwachten: woeste ontkenning, het voor gek verklaren van de bron, het wijzen naar andere groepen. Om maar niet te spreken van het aanhalen van anekdotes, een handjevol individuele gevallen zoals die moslim die 'tientallen' Joden gered zou hebben tijdens de oorlog (wauw, daar kan Schindler een puntje aan zuigen).
Het is toch vreemd dat niemand iets geleerd schijnt te hebben van Neville Chamberlain.
Ja ik vat hem ook niet.quote:Op maandag 2 november 2015 18:30 schreef Nielsch het volgende:
Gehoord:
- Alle moslims komen naar Duitsland vanwege de Holocaust
- Alle moslims ontkennen de Holocaust
Wat is het nou bange rechtse maffies?
Tegen wie heb je het nou?quote:Op maandag 2 november 2015 18:30 schreef Nielsch het volgende:
Gehoord:
- Alle moslims komen naar Duitsland vanwege de Holocaust
- Alle moslims ontkennen de Holocaust
Wat is het nou bange rechtse maffies?
Hoera nog meer WO2 vergelijkingen direct uit de koker van de grote blondje leider.quote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
De Islam is anno 2015 de grootste bron van antisemitisme. Dan kun je Mat Herben gek noemen, compleet idioot, iemand die probeert te demoniseren, maar dit zijn gewoon FEITEN. Sla er een willekeurig onderzoek op na. Moslims hebben zeer onfrisse ideeën over Joden, om over homoseksuelen en mensen zonder piemel nog niet eens te spreken.
Veel van de reacties hier zijn precies wat je kon verwachten: woeste ontkenning, het voor gek verklaren van de bron, het wijzen naar andere groepen. Om maar niet te spreken van het aanhalen van anekdotes, een handjevol individuele gevallen zoals die moslim die 'tientallen' Joden gered zou hebben tijdens de oorlog (wauw, daar kan Schindler een puntje aan zuigen).
Het is toch vreemd dat niemand iets geleerd schijnt te hebben van Neville Chamberlain.
Het lijkt me duidelijk dat Matje dus denkt dat Syriërs geen Holocaustontkenners zijn.quote:
Het mag weer sinds de leider der NLse neonazi's, dankzij uitnodiging aan Pauws stammtisch, salonfähig is geworden hoor.quote:Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Hoera nog meer WO2 vergelijkingen direct uit de koker van de grote blondje leider.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |