'Zuigt' hij wel goed?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:52 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mensen met een Freestyle hier? Ik vraag me af of er ook nog wat met de kolf kan zijn. Maakt het bij jullie ook lawaai bij de schelpen? Ik hoor veel lucht tijdens het kolven. Een beetje alsof je door een rietje drinkt als het bijna op is. En die zachtgele dingen maken een geluidje, volgens mij omdat ze tegen de buitenkant aankomen.
Ik maak het weer droog voordat ik begin. Maar er zat nu na het kolven wel vocht in. De melk lijkt omhoog weer in het membraam te komen. Overigens was ik net na 20/25 knooien wel weer klaar ermee, maar vervolgens krijg ik met de hand nog wel straaltjes die eruit spuiten. Maar met de kolf krijg ik dat er niet uit?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef Mariposas het volgende:
Jemig, daar zou ik ook geïrriteerd door zijn, minarosa!
IMA, kan het zijn dat er wat vocht tussenzit? Ik heb de Swing Maxi, maar dat onderdeel waar jij het over hebt is volgens mij hetzelfde. Het klinkt bij mij zo als er nog wat vocht tussenzit, of als ik de membranen niet helemaal goed erop heb gezet. Als je er zeker van bent dat dit niet het geval is, zou ik er mee terug gaan, want zo klinkt het bij mij normaal gesproken niet!
Ik zat even te kijken bij Ikbenmama, waar ik hem heb gekocht. Lees bij garantie dat ze adviseren eerst de schoonmaakinstructie te volgen in de handleiding en de membramen te ontvetten. Zal vanavond even verder lezen en kijken. Alle onderdelen gooi ik 's avonds in een bak met kokend water. Maar of dat goed ontvet?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:19 schreef Mariposas het volgende:
Klinkt alsof de membranen niet goed aansluiten en je daardoor geen goed vacuüm krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door LuDann op 04-11-2015 15:47:50 ]
Alleen kokend water lijkt me niet voldoende, ik zou er een scheutje afwasmiddel bijdoen en dan goed omspoelen! Hier gaat het in de vaatwasser en daarna in de magnetronsterilisator (ok dat laatste maar 1 x per weekquote:Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken bij Ikbenmama, waar ik hem heb gekocht. Lees bij garantie dat ze adviseren eerst de schoonmaakinstructie te volgen in de handleiding en de membramen te ontvetten. Zal vanavond even verder lezen en kijken. Alle onderdelen gooi ik 's avonds in een bak met kokend water. Maar of dat goed ontvet?
Straks is het zoiets stoms als de manier van schoonmaken waardoor het niet opschoot![]()
Ik had het ook met de Medela Swing Maxi, hij trok niet meer vacuum. Ik had hem bij bol.com gekocht, die gaven me gratis een nieuwe, ook al was de zichttermijn al verstreken. Maar nu heb ik weer een connector die niet vacuum trekt, dus ik ga die maar eens uit elkaar halen en goed schoonmaken.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:30 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb exact hetzelfde met mijn Medela Swing Maxi. Die van mij gaat in de vaatwasser en zo nu en dan kook ik de onderdelen uit. Ik heb al contact met Medela gehad en die geven aan dat ik hem in de winkel waar ik hem heb gekocht kan laten nakijken. Binnenkort maar even doen.
Voor nu stop ik mijn handkolf voor de zekerheid ook elke dag in mijn kolftas.
Nou echt he.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:36 schreef Chanty het volgende:
Mwah Ludann jij moet voor alles een strijd aangaan zegHopelijk helpt het
Kan de LK niet nog een hogere dosis voor je regelen? Vervelend dat je haar niet te pakken krijgt, misschien een andere proberen? Of LLL?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou echt he.Heb net even een stevig potje zitten janken. Ik kan de LK niet te pakken krijgen en weet dus niet wat te doen qua startdosis. Ik wil voorkomen dat ik een resistente schimmel ga kweken door een te lage dosering aan te houden.
Wil gewoon heel graag van die pijn af.
Ja in de kraamweek. Toen moest ik na iedere voeding kolven en 80 cc bijvoeden. Omdat hij niet krachtig dronk. Dat doet hij nu wel beter. ik ben dat kolven het weekend af gaan bouwen. Kolven na iedere voeding lukt simpelweg niet als ik alleen ben met drie kinderen. ik wilde kijken hoe het ging zonder dat en het plan was dinsdag gaan wegen en daarna telefonisch overleggen. Helaas moest ik wachten op de meneer voor de cv ketel en kon ik niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:45 schreef WupWup het volgende:
Estrys Heb jij er al eens een goede lactatiekundige bij gehad?
Ik heb even een andere gebeld, bedankt voor de tip. Zat een beetje vastgeroest in perse die ene willen bellen.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kan de LK niet nog een hogere dosis voor je regelen? Vervelend dat je haar niet te pakken krijgt, misschien een andere proberen? Of LLL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |