SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
strength*quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:56 schreef 3-O-Three het volgende:
56 strenght is een beest? als striker was hij bij mij zo matig, bijna geen goals na 15 matches.
Nu ik er een cam van heb gemaakt achter Tevez en Palacio begin ik hem wel te waarderen op die positie
Same.quote:Op zondag 1 november 2015 07:51 schreef realbase het volgende:
Zilver pakketje in daily gift.. Zat nix in
div 4 heb ik 2x over gedaan.. of 3x - irritante disconnects in bepalende laatste matches en dan een DNF krijgen.. was even vergeten - er is F1 - dus geen fifa16 vanavondquote:Op zondag 1 november 2015 19:07 schreef 3-O-Three het volgende:
Doe je goed, ik ben niet verder als 4 gekomen na 300 uur spelen.... #maverstories
had ik in de finale net :/quote:Op zondag 1 november 2015 20:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Halve finale van de Monster Cup, 4-1 voor, 70e minuut, verbinding met ea-servers verbroken.
geenquote:Op maandag 2 november 2015 10:48 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de requirements voor die cup?
wat mij betreft is er weinig beter dan ziggo.. nooit internet issues, snelle lijn en genoeg andere troep erbijquote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen met Ziggo hier? Goed nieuws namelijk, ze gaan gratis de clasicos uitzenden. Nu is sport1 helemaal overbodig
https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/?intcmp=url_ziggosport
Speler met de hoogste Strength op het spel (al een aantal jaar lang, volgens mij). Is ook een beest irl, trouwens. Google 'm maar eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:34 schreef realbase het volgende:
Wat is er zo special aan deze gast ? PHY?
http://www.futbin.com/16/player/12927/akinfenwa
nja zag net een filmpje van hem op KSI's channel - nog nooit van die gast gehoordquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef el-blanchito het volgende:
AAAAAKINFENWAAAAA
Echte koning in real-life ook, lang geleden ooit toegevoegd op snapchat, echt een toffe gast
En het is een cultheld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:43 schreef Enix het volgende:
[..]
Speler met de hoogste Strength op het spel (al een aantal jaar lang, volgens mij). Is ook een beest irl, trouwens. Google 'm maar eens.
Koop een fatsoenlijke keeper dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik word helemaal gek dat elk schot op goal van de tegenstander een doelpunt is, ook gewoon vanaf 30 meter. Slaat soms echt helemaal nergens op.
Is het eigenlijk nog steeds zo dat hoe groter je keeper is, hoe meer hij eruit houdt?quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog steeds zo dat hoe groter je keeper is, hoe meer hij eruit houdt?
Dat idee heb ik ook ja. Begovic en handanovic zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog steeds zo dat hoe groter je keeper is, hoe meer hij eruit houdt?
De Bravo's die ik tegen me had absoluut niet. Daarom vroeg ik het me ook af, in Fifa 15 dook Forster bijvoorbeeld echt alles eruit met zijn 2.01 meterquote:
Koop Laporte ipv Carrico. Beste CB die ik tot nu toe heb gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:27 schreef Enix het volgende:
Begon toch wel weer te kriebelen bij mij! De prijzen zijn enigszins gedaald, dus heb ik dit team op de kop getikt voor zo'n 35k. Zometeen maar wat wedstrijdjes mee spelen. Ben erg benieuwd naar Krychowiak en Boufal! Als iemand nog leuke spelertjes weet voor in dit team, hoor ik het graag.
[ afbeelding ]
Of Mathieuquote:Op woensdag 4 november 2015 01:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Koop Laporte ipv Carrico. Beste CB die ik tot nu toe heb gehad.
Heb nu Cillissen.quote:
Begovic is nog wel een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:58 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja. Begovic en handanovic zijn
Veel te duur voor mij.quote:Op woensdag 4 november 2015 01:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Cech is een legende in dit spel. Plukt echt alles eruit in de meest onmogelijke posities. Helemaal gek die gast.
heb de draft denk ik zo'n 10 keer gewonnen en og nooit een speler boven de 10k gehad.. rendabel is het voor mij dus nietquote:Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef Gohf046 het volgende:
Koop dan Ralf Färhman kost je minder als 1k coins. En als je beetje money hebt koop je de IF versie voor 30k wat een beest.
Gisteren voor het eerst de draft gewonnen online en Vidal gepacked(65k) ook nog een paar die voor 1 of 2k verkochten.
Als je hem steeds zou kunnen winnen is het denk ik wel rendabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dattie een gestreept pakkie aan moetquote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef Droopie het volgende:
BREAKING: Real Madrid and France striker Karim Benzema under arrest over sex tape blackmail accusations, legal sources say.
Zou wel grappig zijn als je hem nu niet meer kan opstellen
IF Krychowiakquote:Op woensdag 4 november 2015 12:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Net Modric met mijn laatste centjes gehaald...
[ afbeelding ]
Ook D. Alves vervangen voor Danilo![]()
Heb nu helaas geen coins meer over om hem CDM te maken...
Davy mocht er ook wel 1.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
IF Krychowiak![]()
Overigens twee Ajax IF's in TOTW![]()
Onzin. Fisscher weg en IF Van Beekquote:Op woensdag 4 november 2015 16:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
IF Krychowiak![]()
Overigens twee Ajax IF's in TOTW![]()
Helemaal niet goed te linken met hemquote:Op woensdag 4 november 2015 16:43 schreef Enix het volgende:
IF Milik! Goed te linken met Lewandowski (mocht ik ooit genoeg geld krijgen).
Okequote:Op woensdag 4 november 2015 16:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Helemaal niet goed te linken met hemIs maar een zwakke link.
Of wilde je er nog 9 Polen bij doen?quote:
Slechte dag gehad ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of wilde je er nog 9 Polen bij doen?
Mwa, dan beperk je jezelf wel heel erg. In de Eredivisie loopt alleen maar prut rond. Kun je misschien nog beter een paar Polen erbij doenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:48 schreef Enix het volgende:
[..]
Slechte dag gehad ofzo?
Je kan er toch een prima Bundesliga-Eredivise hybrid mee maken?
Wel echt een beest. James doet het helaas nog niet zo goed als Koke maar dat komt hopelijk nog wel. Ben benieuwd hoe Modric het doet op CDM.quote:
Yup herkenbaarquote:Op donderdag 5 november 2015 09:08 schreef Gohf046 het volgende:
Gastjes die 3x voor de goal komen en scoren en alleen maar de R2 knop en driehoekje gebruiken![]()
Gister verloren van zo'n pace whore wat was dat ontzettend irritant zeg.
Maar zelf maar 2x scoren van de 10+ op doel![]()
keeper met maar 7 chem ja?quote:Op donderdag 5 november 2015 09:31 schreef Gohf046 het volgende:
[ afbeelding ]
ga Lichtsteiner wel vervangen voor Maicon IF zodra die iets goedkoper is geworden.
Wil zelf altijd 1 verdedigende CDM en 1 meevoetballende CDM. Anders wordt de 4231-2 formatie wel erg verdedigend.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik vond Modric het best op CM omdat ie daar zo allround is. Op CAM was ie niet al te bijzonder, zijn shooting vond ik maar matig. Op CDM vind ik hem weer te klein/slap/aanvallend (h/m) en een CDM moet bij mij het liefst 80 of meer DEF hebben.
Paar uurtjes spelen en je hebt 50K met boosts.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkoop team en ik kwam op dit:
Iemand nog wat tips. Hoewel het al redelijk goedkoop is zit ik alsnog wel wat over budget, maar dan moet ik maar even wat traden/wedstrijden spelen.
[ afbeelding ]
Op zich kan Mirallas nog wel vervangen worden door Montero. Scheelt wel weer 5k.
Ik heb overigens +/- 20k.
Mirallas is wel echt heel goed deze Fifa, speelt als Hazard. Ik zou Mirallas in de spits zetten met een LF positie. Denk trouwens dat je beter een hybrid kan maken of een serie A teampje. Veel goedkoper.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:57 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog wat tips. Hoewel het al redelijk goedkoop is zit ik alsnog wel wat over budget, maar dan moet ik maar even wat traden/wedstrijden spelen.
[ afbeelding ]
Op zich kan Mirallas nog wel vervangen worden door Montero. Scheelt wel weer 5k.
Redt Kouyate het wel in zijn eentje op dat middenveld? Als je Matic kan betalen (weet de prijs niet), zou ik sowieso voor Matic gaan. Anders wellicht Schneiderlin of Tiote?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:57 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet... Heb nu 30K op de teller staan maar een fatsoenlijke upgrade kan ik amper halen... Zou dus wel moeten traden maar is lastig combineren met mijn baanquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:18 schreef DuTank het volgende:
Zijn er hier mensen volle bak aan het traden? Niet dat ik er veel tijd voor heb gehad, maar ik heb er echt het geduld niet voor. Ook totaal geen zin om spelers te gaan zoeken waarmee ik fijn kan traden..
Ik heb het ook te druk gehad met stage en deel mijn schaarse vrije tijd liever in met vrienden en sporten. Nu heb ik wel meer tijd, omdat gisteren m'n laatste stagedag was, maar het is gewoon niet te doen. Als je op silvers gaat zoeken (waar ik eerst fijn mee kon traden) dan zie je nu van een speler maar 1 pagina ofzo. Schiet niet op.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik niet... Heb nu 30K op de teller staan maar een fatsoenlijke upgrade kan ik amper halen... Zou dus wel moeten traden maar is lastig combineren met mijn baan. Verder geen zin om er een avond in de week op stuk te slaan, dan speel ik liever een paar potten.
Heb je een voorbeeld? Ik kwam elke keer uit op die 20k spelersquote:Op donderdag 5 november 2015 18:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mirallas is wel echt heel goed deze Fifa, speelt als Hazard. Ik zou Mirallas in de spits zetten met een LF positie. Denk trouwens dat je beter een hybrid kan maken of een serie A teampje. Veel goedkoper.
Ik weet het niet. Als ik zo naar zijn stats kijk dan is het wel een beest. Matic is volgens mij te duur. Schneiderlin zou wel kunnen. Tiote is best klein toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:00 schreef Enix het volgende:
[..]
Redt Kouyate het wel in zijn eentje op dat middenveld? Als je Matic kan betalen (weet de prijs niet), zou ik sowieso voor Matic gaan. Anders wellicht Schneiderlin of Tiote?
ik heb wat golds gevonden van rond de 1-2k die ik dan op open bid binnenhengel. Vervolgens zo vaak mogelijk relisten en pak zo'n 400c per keer. Zo verdien ik ong 50k per week terwijl het me weinig moeite kost.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het ook te druk gehad met stage en deel mijn schaarse vrije tijd liever in met vrienden en sporten. Nu heb ik wel meer tijd, omdat gisteren m'n laatste stagedag was, maar het is gewoon niet te doen. Als je op silvers gaat zoeken (waar ik eerst fijn mee kon traden) dan zie je nu van een speler maar 1 pagina ofzo. Schiet niet op.
Ja, dat is ook een goeie. Die spelers zijn er in overvloed en zijn vaak makkelijk op te pikken. Zeker als een speler 1.5k als laagste BIN heeft en je ze er voor 1.8k op zet. Er zijn genoeg luie mensen die jouw speler dan gewoon kopen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:56 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik heb wat golds gevonden van rond de 1-2k die ik dan op open bid binnenhengel. Vervolgens zo vaak mogelijk relisten en pak zo'n 400c per keer. Zo verdien ik ong 50k per week terwijl het me weinig moeite kost.
volle bak niet, eigenlijk alleen als ik coins nodig heb.. gaat nog wel redelijk. Doe alleen consumable trading trouwens, geen players.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:18 schreef DuTank het volgende:
Zijn er hier mensen volle bak aan het traden? Niet dat ik er veel tijd voor heb gehad, maar ik heb er echt het geduld niet voor. Ook totaal geen zin om spelers te gaan zoeken waarmee ik fijn kan traden..
Opstelling?quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Ik kwam elke keer uit op die 20k spelers.
Maakt me niet heel veel uit. Wat speelt er nu fijn? 4-1-2-1-2? Ik heb pas een paar potjes gespeeldquote:
http://www.futbin.com/16/squad/53897quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maakt me niet heel veel uit. Wat speelt er nu fijn? 4-1-2-1-2? Ik heb pas een paar potjes gespeeld
Ziet er wel aardig uit. Hoe zit het in 4-1-2-1-2 (1) met het middenveld. Ik ben vanuit vorige fifa's vooral gewend om met mijn wingers te spelen om zo openingen te creëren. Is dat nu wat makkelijker vanuit het middenveld?quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
http://www.futbin.com/16/squad/53897
Tot divisie 4 heb ik 4-1-2-1-2(2) gespeeld dus geen LM en RM maar 2 cm's. Dan zou je in de bovenstaande Squad de LM/RM veranderen naar Parolo en Lulic (zeer goede box to box spelers)
Als je wat geld over hebt kan je ook Guarin of de Rossi kopen.
Edit:
Als tweede team:
http://www.futbin.com/16/squad/53923
Geniaal team vooral de middenvelders, heb dit team zelf ook gebruikt.
Als ik zin heb om te traden wel, maar door al die packs die ik open heeft dat niet veel zin.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:18 schreef DuTank het volgende:
zaterdag is altijd fijn.. begon vanochtend op 2k zit nu op 15k en heb ongeveer 30-40k te koop staan wat vanmiddag wel weg is.. elk uur 5mins werk sinds 10 uur vanochtend.. is best te doen hoor. ( gewoon via mobiel )quote:Op zaterdag 7 november 2015 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik zin heb om te traden wel, maar door al die packs die ik open heeft dat niet veel zin.
Nee. Kun je beter een speler van 1k kopen die je tijdelijk laat spelen.quote:Op zondag 8 november 2015 11:06 schreef realbase het volgende:
healing +4 voor 1000 coins oppakken heeft niet zo veel zin heh ?
Lekker team hoor.quote:Op maandag 9 november 2015 17:14 schreef Fuszy het volgende:
Heeft even geduurd voordat ik een beslissing had gemaakt. Ik denk dat ik dit ga maken:
[ afbeelding ]
Zat eerst nog te twijfelen om Pereyra en Hernanes om te wisselen, maar ik denk dat Pereyra iets beter tot zijn recht komt op het middenveld.
Gaat me overigens 40k kosten.
Had Pastore op CAM bij mijn 4231-2 team. Man man man wat een heerlijke speler. Grote spelmaker die heerlijk kan dribbelen en prachtige passes in huis heeft. Kan daarnaast ook nog aardig op doel knallen. Samen met Cavani veel plezier mee gehad.quote:Op maandag 9 november 2015 21:56 schreef Lastpost het volgende:
Meeste succes heb ik nog steeds met m'n pace-team (je verwacht het niet, hehe) vol Argentijnen.![]()
Al moet ik zeggen dat Pastore nog de meest geniale is van de voorste 4 aanvallend ingestelde spelers.
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel coinsquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:10 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
41212 speelt echt super!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perisic, Kagawa,Calhanoglu![]()
![]()
![]()
coins kopen schijnt een stuk goedkoper te zijn al ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:25 schreef Enix het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel coins
Geen WeFutquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:37 schreef Alovenac het volgende:
Gisteren dit team aangeschaft, wat een beesten team zeg.
[ afbeelding ]
Ik zou daar nog mee kunnen leven. Je hebt hem wel laten rage quitten met een veel beter team.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:10 schreef Ciora het volgende:
Gister 2-0 achter tegen een kerel met een enorm bazenteam, nog voor de rust draai ik het om naar 3-2 en wanneer ik aan het begin van de tweede helft snel twee keer scoor, ragequit die kerel maar staat er dat ikzelf heb gedisconnect en krijg ik een DNF![]()
Dacht dat die alt F4 glitch er niet meer in zat.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:41 schreef Enix het volgende:
Kutzooi uit frustratie na weer eens een onterechte 3-0 het scherm van m'n mobiel kapot geslagen...
Hier ia de controller vaak de lulquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:41 schreef Enix het volgende:
Kutzooi uit frustratie na weer eens een onterechte 3-0 het scherm van m'n mobiel kapot geslagen...
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:58 schreef Enix het volgende:
http://imgur.com/cb4hNwR
Moest ff met de webcam, dus geen optimale kwaliteit.. Ik had moeten weten dat ik geen breekbare spullen in de buurt moet hebben als ik FIFA speel. Gelukkig is de PS4 controller redelijk sterk.
Ik heb nu al 3x een Jaguares kit in een 400c pack gehad. Verder niet veel goede spelers, wel had ik vandaag deze Koreaanse CB die ging voor bijna 3k: http://www.futbin.com/16/player/13153/kim-dong-wooquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:12 schreef realbase het volgende:
bronzen pakketjes kopen is nog steeds rendabel zie ik !
Is toch saai.. bronze packs openen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3x een Jaguares kit in een 400c pack gehad. Verder niet veel goede spelers, wel had ik vandaag deze Koreaanse CB die ging voor bijna 3k: http://www.futbin.com/16/player/13153/kim-dong-woo
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:41 schreef Enix het volgende:
Vooral brons team fitness verkoopt lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2015 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3x een Jaguares kit in een 400c pack gehad. Verder niet veel goede spelers, wel had ik vandaag deze Koreaanse CB die ging voor bijna 3k: http://www.futbin.com/16/player/13153/kim-dong-woo
hier andersom.. alles verloren in div 3 terwijl ik vorige keer 1 punt tekort kwam voor promotie..quote:Op woensdag 11 november 2015 00:50 schreef Enix het volgende:
Wow, met 5 games te spelen en 12 punten achter op promotie op wonderbaarlijke wijze toch nog divisie 5 behaald!
Je mag hem wel aan mij kwijt hoorquote:Op woensdag 11 november 2015 15:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Al een tijdje geen FUT meer gespeeld, m'n Ibra zit er maar te roesten..
Dat gaat niet meer zo makkelijk met price rangesquote:Op woensdag 11 november 2015 17:47 schreef realbase het volgende:
[..]
Je mag hem wel aan mij kwijt hoor
Neem zn account wel overquote:Op woensdag 11 november 2015 18:07 schreef Enix het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer zo makkelijk met price ranges
Het blik is weer open?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:58 schreef Enix het volgende:
http://imgur.com/cb4hNwR
Moest ff met de webcam, dus geen optimale kwaliteit.. Ik had moeten weten dat ik geen breekbare spullen in de buurt moet hebben als ik FIFA speel. Gelukkig is de PS4 controller redelijk sterk.
Best wel, maar als ik probeer te traden is de web app te traag.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:26 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Is toch saai.. bronze packs openen?
Blik nieuwelingen?quote:
vinger opsteekt !quote:
irritant hehquote:Op donderdag 12 november 2015 09:32 schreef Enix het volgende:
Op 1 punt promotie misgelopen.. In de laatste wedstrijd tegen Zwaffelking FC kreeg ik in de laatste minuut nog een tegendoelpunt, doordat hij na een corner de bal OVER (?) mn keeper kopte. Gelukkig waren er geen breekbare spullen in de buurt.
quote:Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Apekoek het volgende:
Wat is een cheap speler om makkelijk mee te handelen?
Speel eigenlijk helemaal geen fut/fifa16 sinds ik het spel heb. Te weinig tijd en heb geen zin veel wedstrijden te spelen totdat ik een leuk team heb en draft vind ik te saai.
Dus ik heb besloten gewoon bronze packs te openen en te verkopen via de app totdat ik genoeg coins heb om een leuk Eredivisie team te maken met IFs (en ifs die nog gaan verschijnen). Alleen zou een goedkope handelsspeler wel leuk zijn om erbij te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2015 10:59 schreef Papadiouf het volgende:
[..]Bedankt voor het delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote winsten hoef ik niet, maar dit gaat zeker wel helpen.
Torres Nilo zoals elk jaar.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Apekoek het volgende:
Speel eigenlijk helemaal geen fut/fifa16 sinds ik het spel heb. Te weinig tijd en heb geen zin veel wedstrijden te spelen totdat ik een leuk team heb en draft vind ik te saai.
Dus ik heb besloten gewoon bronze packs te openen en te verkopen via de app totdat ik genoeg coins heb om een leuk Eredivisie team te maken met IFs (en ifs die nog gaan verschijnen). Alleen zou een goedkope handelsspeler wel leuk zijn om erbij te hebben.
Idd, gelukkig is het mij nog nooit overkomen. Speel je op de PC? Dan komen ragequits wel vaker voor, denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:55 schreef realbase het volgende:
[..]
irritant heh
ik vind die ingame disconnects ( dus geen rage quits ) ook zo irritant als je voor staat.. tellen niet mee verder, maar kost je denk ik wel fitness & contracts ?
Had ik maar niks gezegdquote:Op woensdag 11 november 2015 10:59 schreef Gohf046 het volgende:
Moet zeggen dat het bij mij wel aardig gaat de laatste tijd. Wel al 2 dagen niet kunnen spelen door tijdsgebrek. Maar 9 punten na 5 wedstrijden in D2 ga ik miss voor het eerst D1 halen met Fifa16.
En scripting ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Soms lijkt het er wel op alsof er zoiets bestaat maar heel vaak ga ik zelf ook slechter spelen en stomme fouten maken als ik een paar keer verlies.
Ik heb dat een tijdje met Musa gedaan inkopen voor 650-900 en verkopen voor 1.300-1.700. Maar dat is al zeker een maand terug. Op een gegeven moment kwam ik hem alleen nog maar kwijt voor 1.000-1.200.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef Apekoek het volgende:
ps3quote:Op donderdag 12 november 2015 12:41 schreef Enix het volgende:
[..]
Idd, gelukkig is het mij nog nooit overkomen. Speel je op de PC? Dan komen ragequits wel vaker voor, denk ik.
ja hetzelfde werkt voor alles eigenlijk, ook fitness - healing etc.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:12 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee trouwens of jullie dit al wisten, maar het is handig om zoveel mogelijk managers met +1/2/3% negotians te hebben. deze procenten bouwen namelijk op tot 50% en zo krijg je per contract dat je je spelers aanbiedt dus eigenlijk 150% van dat contract.
Mijn teams zijn zo goedkoop dat ik de spelers voor open bid op pik en vervolgens of gewoon discard of ze weer voor laagste BIN verkoop met 1 contract. Dan verlies je praktisch gezien geen coinsquote:Op donderdag 12 november 2015 19:12 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee trouwens of jullie dit al wisten, maar het is handig om zoveel mogelijk managers met +1/2/3% negotians te hebben. deze procenten bouwen namelijk op tot 50% en zo krijg je per contract dat je je spelers aanbiedt dus eigenlijk 150% van dat contract.
Ook als je niet rijk bent, is het verleidelijk om packs te kopen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Verleidelijk om packs te halen als je veel coins hebt... Ik moet me inhouden, ik ben sterker dan dit.
ja same here.. ik zeg al sinds een maand dat ik door ga sparen naar de 1 milquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:30 schreef Enix het volgende:
[..]
Ook als je niet rijk bent, is het verleidelijk om packs te kopen.
Ik had afgelopen week 200k geïnvesteerdquote:Op zaterdag 14 november 2015 12:21 schreef realbase het volgende:
wat hou ik toch van traden op zaterdag !!! van 4k naar 40k !
Dan ook niet. Dan investeer ik wel in spelers van dat TOTW ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, doe ik rond TOTY wel
oh dan ga ik juist losquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan ook niet. Dan investeer ik wel in spelers van dat TOTW ofzo.
Voorheen kon je geen fatsoenlijk Argentijns team bouwen zonder Aguero en Messi. Dat is wel veranderdquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:59 schreef Lastpost het volgende:
Boh, die Pastore is echt goed zeg. Vooral positioneel.
En Palacio speelt ook heerlijk als wide CAM trouwens, die heeft Dybala wel naar de bank verwezen nu.
Inderdaad ja. Nu genoeg keuze al bestaat m'n achterhoede uit Brazilianen en een Spanjaard en vult Matuidi een van de CDM spots.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voorheen kon je geen fatsoenlijk Argentijns team bouwen zonder Aguero en Messi. Dat is wel veranderd
De TT is het hiermee oneensquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:59 schreef Lastpost het volgende:
Boh, die Pastore is echt goed zeg. Vooral positioneel.
En Palacio speelt ook heerlijk als wide CAM trouwens, die heeft Dybala wel naar de bank verwezen nu.
ik speel met dit team. Breng lacazette en Matuidi in als ik achter sta in de 2e helft.quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de teams van iedereen eigenlijk! Mijne staat een pagina terug
Ik speel met een Serie A team, aangevuld met Tevezquote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de teams van iedereen eigenlijk! Mijne staat een pagina terug
Ik heb twee budget teams:quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil er wel een voor je maken. Heb je voorkeuren voor bepaalde spelers/een bepaalde selectie? En wat is je budget?quote:Op zondag 15 november 2015 23:03 schreef el-blanchito het volgende:
Goeie teams! Niet iemand die nog een toffe hybrid heeft liggen?
Ik heb al best een toffe maar ik wil er nog wel eentje om af te wisselen.quote:Op zondag 15 november 2015 23:08 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik wil er wel een voor je maken. Heb je voorkeuren voor bepaalde spelers/een bepaalde selectie? En wat is je budget?
Aight, ik zal morgen even voor je kijken. Heb morgen tentamen, dus ik ga nu maar eens m'n bed opzoeken. Heb je nog een formatie waar je voorkeur naar uitgaat?quote:Op zondag 15 november 2015 23:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb al best een toffe maar ik wil er nog wel eentje om af te wisselen.
Voorkeuren zijn IF's die niet heel populair zijn (heb er zelf een met Slimani, Mahrez en Layun) en budget is 100K
Weinig bijzonders, wel effectief en speelt geweldig.quote:Op zondag 15 november 2015 14:07 schreef el-blanchito het volgende:
Hoor alleen maar goede verhalen over Tevez. Denk dat ik ook maar een argentijns teampje om hem heen bouw.quote:Op maandag 16 november 2015 10:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Weinig bijzonders, wel effectief en speelt geweldig.![]()
[ afbeelding ]
Neuh niet speciaal, zo lang het geen 5atb isquote:Op zondag 15 november 2015 23:35 schreef Enix het volgende:
[..]
Aight, ik zal morgen even voor je kijken. Heb morgen tentamen, dus ik ga nu maar eens m'n bed opzoeken. Heb je nog een formatie waar je voorkeur naar uitgaat?
Speelt inderdaad prima, schiet ze er ook vanuit iedere hoek in maar scoort minder dan een Lacazette bij mij maar is veel meer betrokken bij het spel en zorgt er mede voor dat alle CAM's een ratio hebben waarbij ze bij minimaal een goal per wedstrijd betrokken zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 10:27 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Hoor alleen maar goede verhalen over Tevez. Denk dat ik ook maar een argentijns teampje om hem heen bouw.
Tevez maar ff proberen danquote:Op maandag 16 november 2015 13:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Speelt inderdaad prima, schiet ze er ook vanuit iedere hoek in maar scoort minder dan een Lacazette bij mij maar is veel meer betrokken bij het spel en zorgt er mede voor dat alle CAM's een ratio hebben waarbij ze bij minimaal een goal per wedstrijd betrokken zijn.
Als je het dribbelen een beetje door hebt is deze Fifa zo makkelijk, niet te geloven. Ken nog steeds geen enkel truckje overigens, doe maar wat als ik zoiets wil uitvoeren maar dat dribbelen gaat zo lekker met deze voorhoede.quote:Op maandag 16 november 2015 13:58 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Tevez maar ff proberen dan. Lacazette valt tegen bij mij dit jaar, kan gewoon niet met hem scoren.
Bij mij is het juist het tegenovergestelde :p Kan wel skillen maar niet dribbelen. Behalve met messi en neymar dan in draft, die lopen overal doorheen.quote:Op maandag 16 november 2015 14:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als je het dribbelen een beetje door hebt is deze Fifa zo makkelijk, niet te geloven. Ken nog steeds geen enkel truckje overigens, doe maar wat als ik zoiets wil uitvoeren maar dat dribbelen gaat zo lekker met deze voorhoede.
Waar handel je in?quote:Op maandag 16 november 2015 00:44 schreef Ferdii het volgende:
Na een slechte zaterdag kwa traden kwamen de prijzen in mijn handeltje vandaag toch weer op normale pijl. In record tempo ongeveer 250 kaartjes verkocht en dus 300k verdient
Heb hier iets voor je in elkaar geknutseld. Laat maar weten of je het wat vindt. Als het goed is, kom je niet boven de 100k uit, maar ik heb niet alle spelers gepricecheckt.quote:Op maandag 16 november 2015 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Neuh niet speciaal, zo lang het geen 5atb is
Speel ik momenteel mee... Veel mensen zijn tevreden maar heb de draai niet echt met hem gevonden nog. Krijgt wel veel goede recensies online dus zeker het proberen waard.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:49 schreef Enix het volgende:
Positie/league/nation maakt allemaal niets uit. Jackson Martinez lijkt me echt
Zabaletaquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:47 schreef Ferdii het volgende:
Wat is de beste RB mogelijk? Mag BPL, Spanjaard, Belg of Engelsman zijn
Prijs maakt niet uit
De Marcos en Carvajal zijn wel prima. Maar zo groot zijn de verschillen niet met o.a. nog Walker en Clyne waar je dan uit kan kiezen. En Cavanda, maar dat is dan de minste optie imo. Hangt er ook vanaf hoe je je back gebruikt. Is fysiek belangrijk, pass, crossing, schot..etc. Gewoon even naast elkaar leggen op wefut.com en dan beslissen op basis van je belangrijkste stats.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:47 schreef Ferdii het volgende:
Wat is de beste RB mogelijk? Mag BPL, Spanjaard, Belg of Engelsman zijn
Prijs maakt niet uit
Bij mij scoorde hij ook redelijk veel, maar dat waren allemaal penalty's :pquote:Op woensdag 18 november 2015 16:13 schreef DuTank het volgende:
Fabian Schär
11 wedstrijden, 7 goals.
Ik speel ook dat systeem, alleen dan met tevez naast higuain. Speelt heerlijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:03 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Net even wat aanpassingen gedaan. Marchisio,Bonucci en Khedira gekocht.
Maken plaats voor Pjanic, Di Maio en De Rossi.
Het team speelt best lekker, Marchisio echt overall heel goed en loopt vaak goed vrij.
Probleem is nu echter meer dat Dybala niet echt lekker in de spits speelt (zeker gezien zijn rates).
Iemand ervaring met hoe op CAM speelt? en dat Pereyra dus doorschuift naar de spits?
Al heeft Pereyra niet echt de Shot stats voor een spits..
Bij mij ook. Hij bleek ook in dat team het meeste te scoren. Al verkoop ik wel telkens mijn spelers als ze nog maar 1 contract hebbenquote:Op woensdag 18 november 2015 16:27 schreef Enix het volgende:
[..]
Bij mij scoorde hij ook redelijk veel, maar dat waren allemaal penalty's :p
Zouma en Scheiderlin vervangen door Matuidi en David Luiz ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:16 schreef Ferdii het volgende:
Mijn BPL team verkocht en Fransen terug gekocht
[ afbeelding ]
Iemand nog tips?
Volgens mij is dat compleet random. Je krijgt dan wel 'duurdere' packs, maar of ze altijd beter zijn dat weet ik niet. Ik speel het ook nooit.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:58 schreef Enix het volgende:
Met m'n 15k coins toch maar weer aan draft begonnen. Team is niet slecht met o.a. paarse Zlatan, IF Neymar en IF Reus (92 chem, dat wel). Eerste twee wedstrijden gewonnen, maar voelde m'n ogen zwaarder worden, dus ga ik morgen verder. Hopelijk kan ik de reeks voortzetten! Weet iemand toevallig wat de beloning is voor 4 winsten in draft?
IF Nkoulouquote:Op donderdag 19 november 2015 01:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zouma en Scheiderlin vervangen door Matuidi en David Luiz ofzo.
Waarom IF Long?quote:Op donderdag 19 november 2015 08:49 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn huidige team:
[ afbeelding ]
Heb eigenlijk elke positie goed afgedekt zodat ik geen fitnesskaartjes nodig heb en wel met elke wisseling 100 chem / 10 individuele chem kan houden
Op de bank zitten:
Mbemba, Gerrard, Ibarbo, Lens, Coleman, Milner, Wijnaldum, Defoe, Jose Enrique, Henderson, van Dijk en Raul Garcia
Wilde een IF hebben met een hoge beast rating volgens futheadquote:Op donderdag 19 november 2015 09:26 schreef Enix het volgende:
[..]
Waarom IF Long?![]()
Lukaku/Benteke zijn vgm betere opties en een stuk goedkoper. Met de 10k die je dan overhoudt, kun je Payet ofzo halen.
Was maar een voorbeeld, alhoewel Payet één van de beste spelers is waar ik mee heb gespeeld tot nu toe. Ik raad hem je zeker aan.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wilde een IF hebben met een hoge beast rating volgens futhead
Maar zit er idd wel over te twijfelen om hem weg te doen voor 19k ....
Wat is er zo speciaal aan Payet dan ?
Klopt zat ik zelf ook al na te kijken, maar momenteel dus geen geld meer voor Tevez.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:15 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik speel ook dat systeem, alleen dan met tevez naast higuain. Speelt heerlijk.
Eerst wel met 7 chem ja, sinds een paar dagen speel ik zo:quote:Op donderdag 19 november 2015 11:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt zat ik zelf ook al na te kijken, maar momenteel dus geen geld meer voor Tevez.
Voorlopig dus maar even doorspelen met deze formatie.
Ik speelde eerst 4-3-3 dus kan misschien mijn wingers nog wel verkopen om Tevez sneller te kunnen bemachtigen
Edit: Tevez heeft wel heerlijke stats voor een spits ja..
Dan ook dybala maar gewoon weer weg doen..
Maar jij speelt hem dan ook met 7 chem?
Ja oke. Maargoed ik speel verder met Serie A dus dan zal het 7 chem zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:45 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Eerst wel met 7 chem ja, sinds een paar dagen speel ik zo:
[ afbeelding ]
Met dit team hoop ik toch wel divisie 1 te winnen. Tevez is echt bizar goed.
Of je moet Biglia erin zetten, is wel erg verdedigend voor een CM misschien.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja oke. Maargoed ik speel verder met Serie A dus dan zal het 7 chem zijn.
Ook prima.
Ben nu even wat spelers aan het listen. Denk dat ik hem wel binnen paar dagen heb.
Of ik moet tijdelijk Marchiso gewoon weer verkopen.. Pjanic deed het toch niet slecht dus..
Kan een optie zijn, maar denk dat 7 Chem opzich geen probleem hoef te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:53 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Of je moet Biglia erin zetten, is wel erg verdedigend voor een CM misschien.
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef DuTank het volgende:
Ik zit nu in divisie 3. De tegenstanders zijn nog niet echt heel goed ofzo, maar de teams die ik tegenkom wel. Echt alleen maar goede teams met spelers als James, Benzema, Lewandowski, Toure, etc etc. Niet te doen met die budgetteams van mijGelijk 5 man in je nek en mijn spelers hebben gewoon een te trage handelingssnelheid om daar onderuit te kunnen voetballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gebouwd
Ik heb laatst de 41212 geprobeerd na een filmpje erover gezien te hebben. Zoek op youtube naar Hektic Jukez.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Makeso het volgende:
Ik wissel nogal vaak van formatie. Dat moet echt stoppen want zo raak ik nooit ingespeeld met een bepaalde formatie. Wat is jullie favoriete formatie? En waarom?
4231 met CAMs. Breedte, overvol middenveld en dus een hoop pasmogelijkheden. 2 CDMs en altijd wel een vrije man.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Makeso het volgende:
Ik wissel nogal vaak van formatie. Dat moet echt stoppen want zo raak ik nooit ingespeeld met een bepaalde formatie. Wat is jullie favoriete formatie? En waarom?
Ik win mijn meeste gamesquote:Op donderdag 19 november 2015 23:04 schreef Makeso het volgende:
Ah nice, bedankt iedereen. En hoe zit het met jullie speelstijl? Dat is iets wat mij helaas al jarenlang met FIFA de kop kost. Ik wil te graag en te snel naar voren spelen. Ik "forceer" te veel. Bij velen zal dit waarschijnlijk goed gaan, maar bij mij blijkbaar niet. In het echt hou ik van mooi en aanvallend voetbal, maar iets terughoudender spelen en dan toeslaan in de omschakeling ligt mij denk ik meer. Helaas bestaat dat niet FIFA en moet je zo snel mogelijk naar voren spelen :p.
Ik ga denk ik een formatie met 2 controlerende middenvelders (4-2-3-1) spelen en dan de controlerende middenvelders wat laten inzakken. Wellicht kan ik op deze manier toeslaan op de counter.
Nog even een vraagje: gebruiken jullie instructions? Kunnen instructions nou werkelijk je manier van spelen een boost geven? En gebruiken de "FIFA PRO's" ook instructions?
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:54 schreef Rickertman96 het volgende:
Heeft reus wel genoeg chem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gebouwd
Haha nee hoor.quote:
Met een manager en loyalty komt ie uit op 7 chem.quote:
Ik heb trouwens nooit een gevoel gehad dat chem iets doet hoor.. maar wie weet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha nee hoor.
[..]
Met een manager en loyalty komt ie uit op 7 chem.
Ik speel eigenlijk altijd 4-3-3 omdat ik dan zowel met wingers die naar binnen trekken kan spelen als met wingers die een voorzet kunnen geven. Daarom heb ik meestal ook 2 soorten spitsen, een grote sterke spits voor de voorzetten en een snelle voetballende spits om zelf kansen mee te creëren. Alhoewel ik nu wel 2 grote spitsen heb: Benteke en Lukakuquote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Makeso het volgende:
spelers of consumables?quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:15 schreef realbase het volgende:
beter gaan me verkopen lopen zo richting het weekend.. 70 items te koop staan met een totale waarde van 90-100k.. heb nu nog maar 5k overals het faalt gaat het me coins kosten !
Een van die community managers ofzo heeft ooit een keer gezegd dat als een speler minimaal 6 chem heeft, je geen verschil merkt met dezelfde speler op 10 chem. kk triest dusquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:04 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit een gevoel gehad dat chem iets doet hoor.. maar wie weet.
nja dan maakt het wel duidelijk als ik Matuidi opstel ( met 6 chem ) ik geen verschil merk..quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een van die community managers ofzo heeft ooit een keer gezegd dat als een speler minimaal 6 chem heeft, je geen verschil merkt met dezelfde speler op 10 chem. kk triest dus
Dus om deel te nemen aan die cup heb je exact 3 spelers van FC Barcelona en Real Madrid nodig? Kun je dan ook gewoon 3 goedkope spelers gebruiken en die bij de reserves plaatsen?quote:
Volgens mij staat er basis spelersquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:47 schreef Enix het volgende:
[..]
Dus om deel te nemen aan die cup heb je exact 3 spelers van FC Barcelona en Real Madrid nodig? Kun je dan ook gewoon 3 goedkope spelers gebruiken en die bij de reserves plaatsen?
"Basisspelers" en "in je selectie". Spreekt elkaar een beetje tegen, volgens mij. Een selectie bestaat niet alleen uit basisspelers.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij staat er basis spelers
Dus ik neem aan dat ze in je basis elf moeten staan....
Oh ja, want een basisspeler zit op de bank natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:55 schreef Enix het volgende:
[..]
"Basisspelers" en "in je selectie". Spreekt elkaar een beetje tegen, volgens mij. Een selectie bestaat niet alleen uit basisspelers.
Ik vind Tevez dit jaar kut, geen idee waaromquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:39 schreef Lastpost het volgende:
Pastore een paar potjes met andere instructies uitgeprobeerd, randje 16 bij aanvallen, voorin blijven en een vrije rol en die gozer staat echt altijd op de juiste plek. Nog even en hij haalt Tevez in qua aantal goals.![]()
Nu in 22 potjes, 19 goals en 8 assists.
Wat is je team nu dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:16 schreef Enix het volgende:
Weet iemand nog leuke BPL spelers? Ik speel in een 4-2-3-1 en heb zo'n 30k budget.
Niks raars aan. Waarschijnlijk weer een of andere glitch waardoor er miljarden coins op de markt zijn gekomenquote:Op zondag 22 november 2015 09:32 schreef realbase het volgende:
zucht.. nog steeds Down.
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/668137590722338816
raar bericht ook
Ik heb z3 nietquote:Op zondag 22 november 2015 10:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niks raars aan. Waarschijnlijk weer een of andere glitch waardoor er miljarden coins op de markt zijn gekomen
Goed plan! Ik zal je moeder de groeten doen..quote:Op zondag 22 november 2015 11:37 schreef Confetti het volgende:
Sowieso nog op de PS3 zitten.
Avondje achter het station en upgraden naar de PS4.
In een 2 spitsen systeem loopt ie bij mij altijd goed, in 433 vind ik m ook niet zo fijn.quote:Op zondag 22 november 2015 12:30 schreef Downstar het volgende:
Heb Tevez ook in mijn team sinds vrijdagavond. Toen een paar potjes kunnen spelen, maar daarin viel hij me nog wel tegen. Maar ik speelde vrijdag toch niet al te best dus mogelijk moet ik mijn mening nog bijstellen. Hij loopt mij nog veel te weinig vrij en in positie voor zijn stats. Zijn schoten zijn daarin tegen wel super
..
Verder ook nog niet met hem kunnen spelen, hopelijk vanavond wat tijd over om hem eens goed te testen.
Je verdediging kan wel beter lijkt me. Koscielny ofzo.quote:Op zondag 22 november 2015 12:23 schreef Enix het volgende:
[..]
https://www.easports.com/(...)hwvu5wnL352:FFA16PS4
Hahahah die foto ook lol.quote:Op zondag 22 november 2015 16:27 schreef dolf1010 het volgende:
Even serieus... dit slaat nergens op!
Ik heb een heerlijk team dat goed draait behalve als ik een vrije trap tegen krijg.
Ik heb sessegnon als CAM in mn team en die is 168 centimeter klein. Bij ELKE directe vrije trap staat hij automatisch midden in het muurtje waardoor de tegenstander hem precies door een soort van gat in mn muur kan scoren.
Ik had net een wedstrijd waarbij mijn tegenstander gewoon 2 keer uit een vrije trap scoort door over sessegnon te schieten, terwijl ik mn muurtje nog laat springen.
Is er ook maar IETS wat ik hier tegen kan doen behalve sessegnon verkopen? Is toch diep triest dat je hier niks aan kan doen als "manager"
[ afbeelding ]
Ik speel met 2 spitsen.quote:Op zondag 22 november 2015 12:51 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
In een 2 spitsen systeem loopt ie bij mij altijd goed, in 433 vind ik m ook niet zo fijn.
Ik speel met precies dezelfde 4 spelers voorin. Gister div1 op 2 punten na niet gewonnenquote:Op maandag 23 november 2015 10:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik speel met 2 spitsen.
[ afbeelding ]
Zou Mertens eventueel ook nog kunnen vervangen voor Hernanes, voor betere links.
Maar Mertens speelt prima vind ik. En die ene agrentijn die je al eerder voorstelde om betere link te krijgen met Tevez.
Gister nog even meegespeeld, maar nog niet echt lekker kunnen voetballen mee.
Ik had wat meer verwacht van zijn agility en dribbeling skills, die komen bij mij nog niet echt goed uit de veren..
Maargoed, houdt hem nog wel ff tijdje aan. Het kan ook zo maar weer eens zijn dat ik weer verplicht moet degraderen van EA.
Hahah met die custom tactic heb ik afgelopen dagen al gespeeld. Zag hem al voorbij komen hier.quote:Op maandag 23 november 2015 10:46 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik speel met precies dezelfde 4 spelers voorin. Gister div1 op 2 punten na niet gewonnen
Kijk dit filmpje eens:
Ik vind van wel, vooral acceleration. Ligt er ook aan hoe je speelt natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2015 11:55 schreef Apekoek het volgende:
Is pace nog steeds spel bepalend in FUT 16? Wat vinden jullie?
Dus IF Moukandjo is nog steeds een koopje met veel rendement?quote:Op maandag 23 november 2015 12:17 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik vind van wel, vooral acceleration. Ligt er ook aan hoe je speelt natuurlijk.
Trage wingers spelen nog steeds niet echt fijn, arda en nasri komen bv net wat tekort. En bv. ook een pacey middenvelder als ramires loopt alle gaatjes dicht.
Mertens is echt een beest in 16. Ik zou Mertens meteen omwisselen met Pereya, Pereya heeft h/h waardoor hij dus beter cm kan staan en ook veel betere defensieve stats.quote:Op maandag 23 november 2015 10:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik speel met 2 spitsen.
[ afbeelding ]
Zou Mertens eventueel ook nog kunnen vervangen voor Hernanes, voor betere links.
Maar Mertens speelt prima vind ik. En die ene agrentijn die je al eerder voorstelde om betere link te krijgen met Tevez.
Gister nog even meegespeeld, maar nog niet echt lekker kunnen voetballen mee.
Ik had wat meer verwacht van zijn agility en dribbeling skills, die komen bij mij nog niet echt goed uit de veren..
Maargoed, houdt hem nog wel ff tijdje aan. Het kan ook zo maar weer eens zijn dat ik weer verplicht moet degraderen van EA.
Moukandjo speelt wel fijn ja, speed dribler trait, 90 acceleration en degelijke shooting stats.quote:Op maandag 23 november 2015 12:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus IF Moukandjo is nog steeds een koopje met veel rendement?
Denk dat hij het zo heeft staan zodat Tevez nog een beetje chemistry heeft. Zou het zelf denk ik zo neerzetten.quote:Op maandag 23 november 2015 12:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mertens is echt een beest in 16. Ik zou Mertens meteen omwisselen met Pereya, Pereya heeft h/h waardoor hij dus beter cm kan staan en ook veel betere defensieve stats.
quote:Op maandag 23 november 2015 12:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mertens is echt een beest in 16. Ik zou Mertens meteen omwisselen met Pereya, Pereya heeft h/h waardoor hij dus beter cm kan staan en ook veel betere defensieve stats.
Heb heel lang Mertens als Cam gehad, Maar voor de link met Tevez en Higuain nu dus Pereya op CAM. Mede ook omdat zijn schoten uit de 2de lijn toch beter zijn dan die van Mertens. Mertens op CM doet het alsnog wel goed!quote:Op maandag 23 november 2015 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Denk dat hij het zo heeft staan zodat Tevez nog een beetje chemistry heeft. Zou het zelf denk ik zo neerzetten.
[ afbeelding ]
Ja al een paar dagen...quote:Op maandag 23 november 2015 14:48 schreef Ferdii het volgende:
Liggen de fut servers op ps3 plat? Krijg steeds servers zijn druk blablablabla
Dit heb ik ookquote:Op maandag 23 november 2015 14:48 schreef Ferdii het volgende:
Liggen de fut servers op ps3 plat? Krijg steeds servers zijn druk blablablabla
Vast wel. Wefut werkt wel altijd primaquote:Op maandag 23 november 2015 21:16 schreef bjanaan het volgende:
Doet Sofifa op mobiel ook vaag bij jullie?
jaquote:Op maandag 23 november 2015 22:45 schreef DuTank het volgende:
Is Dybala echt zo goed dat hij 10k waard is?
Ban.quote:
Zou zomaar kunnen ja. ff contact opnemen met ea via dat chat ding.quote:
heb je linkje ? kan het niet vindenquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja. ff contact opnemen met ea via dat chat ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |