SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
strength*quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:56 schreef 3-O-Three het volgende:
56 strenght is een beest? als striker was hij bij mij zo matig, bijna geen goals na 15 matches.
Nu ik er een cam van heb gemaakt achter Tevez en Palacio begin ik hem wel te waarderen op die positie
Same.quote:Op zondag 1 november 2015 07:51 schreef realbase het volgende:
Zilver pakketje in daily gift.. Zat nix in
div 4 heb ik 2x over gedaan.. of 3x - irritante disconnects in bepalende laatste matches en dan een DNF krijgen.. was even vergeten - er is F1 - dus geen fifa16 vanavondquote:Op zondag 1 november 2015 19:07 schreef 3-O-Three het volgende:
Doe je goed, ik ben niet verder als 4 gekomen na 300 uur spelen.... #maverstories
had ik in de finale net :/quote:Op zondag 1 november 2015 20:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Halve finale van de Monster Cup, 4-1 voor, 70e minuut, verbinding met ea-servers verbroken.
geenquote:Op maandag 2 november 2015 10:48 schreef el-blanchito het volgende:
Wat zijn de requirements voor die cup?
wat mij betreft is er weinig beter dan ziggo.. nooit internet issues, snelle lijn en genoeg andere troep erbijquote:Op maandag 2 november 2015 17:14 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen met Ziggo hier? Goed nieuws namelijk, ze gaan gratis de clasicos uitzenden. Nu is sport1 helemaal overbodig
https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/?intcmp=url_ziggosport
Speler met de hoogste Strength op het spel (al een aantal jaar lang, volgens mij). Is ook een beest irl, trouwens. Google 'm maar eens.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:34 schreef realbase het volgende:
Wat is er zo special aan deze gast ? PHY?
http://www.futbin.com/16/player/12927/akinfenwa
nja zag net een filmpje van hem op KSI's channel - nog nooit van die gast gehoordquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef el-blanchito het volgende:
AAAAAKINFENWAAAAA
Echte koning in real-life ook, lang geleden ooit toegevoegd op snapchat, echt een toffe gast
En het is een cultheld.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:43 schreef Enix het volgende:
[..]
Speler met de hoogste Strength op het spel (al een aantal jaar lang, volgens mij). Is ook een beest irl, trouwens. Google 'm maar eens.
Koop een fatsoenlijke keeper dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik word helemaal gek dat elk schot op goal van de tegenstander een doelpunt is, ook gewoon vanaf 30 meter. Slaat soms echt helemaal nergens op.
Is het eigenlijk nog steeds zo dat hoe groter je keeper is, hoe meer hij eruit houdt?quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog steeds zo dat hoe groter je keeper is, hoe meer hij eruit houdt?
Dat idee heb ik ook ja. Begovic en handanovic zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog steeds zo dat hoe groter je keeper is, hoe meer hij eruit houdt?
De Bravo's die ik tegen me had absoluut niet. Daarom vroeg ik het me ook af, in Fifa 15 dook Forster bijvoorbeeld echt alles eruit met zijn 2.01 meterquote:
Koop Laporte ipv Carrico. Beste CB die ik tot nu toe heb gehad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:27 schreef Enix het volgende:
Begon toch wel weer te kriebelen bij mij! De prijzen zijn enigszins gedaald, dus heb ik dit team op de kop getikt voor zo'n 35k. Zometeen maar wat wedstrijdjes mee spelen. Ben erg benieuwd naar Krychowiak en Boufal! Als iemand nog leuke spelertjes weet voor in dit team, hoor ik het graag.
[ afbeelding ]
Of Mathieuquote:Op woensdag 4 november 2015 01:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Koop Laporte ipv Carrico. Beste CB die ik tot nu toe heb gehad.
Heb nu Cillissen.quote:
Begovic is nog wel een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:58 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja. Begovic en handanovic zijn
Veel te duur voor mij.quote:Op woensdag 4 november 2015 01:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Cech is een legende in dit spel. Plukt echt alles eruit in de meest onmogelijke posities. Helemaal gek die gast.
heb de draft denk ik zo'n 10 keer gewonnen en og nooit een speler boven de 10k gehad.. rendabel is het voor mij dus nietquote:Op woensdag 4 november 2015 09:01 schreef Gohf046 het volgende:
Koop dan Ralf Färhman kost je minder als 1k coins. En als je beetje money hebt koop je de IF versie voor 30k wat een beest.
Gisteren voor het eerst de draft gewonnen online en Vidal gepacked(65k) ook nog een paar die voor 1 of 2k verkochten.
Als je hem steeds zou kunnen winnen is het denk ik wel rendabel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dattie een gestreept pakkie aan moetquote:Op woensdag 4 november 2015 11:11 schreef Droopie het volgende:
BREAKING: Real Madrid and France striker Karim Benzema under arrest over sex tape blackmail accusations, legal sources say.
Zou wel grappig zijn als je hem nu niet meer kan opstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |