Ik denk aan de volgende dingen die een hele tijd fout kunnen gaan bij mij, n.a.v. bovenstaande filmpje.
- In het filmpje is duidelijk te zien dat je bij het "schrijven", verbaal aan moet geven wanneer je een punt of komma gebruikt door die woorden ook te zeggen. Lijkt mij al een hele andere ervaring.
- Alhoewel ze geniaal hebben nagedacht over tussentijds communiceren met mensen door de commando's "Go to sleep" en "wake up" te geven, lijkt mij dat ook een ingewikkelde situatie. Ook thuis. (Telefoon, huisdier, noodsituaties.)
- Ik denk dat ik - en weer puur ik - op een snelle manier moe kan worden, d.m.v. veel praten.
Dit geld niet voor "Google gesproken zoekopdracht", daar maak ik gebruik van alhoewel dat maar een paar woorden zijn per opdracht. Zal ook niet gelden voor Cortana, dat werkt bij mij niet na het wijziging van het nodige taal en regio instellingen. Spraak herkenning doet het ook niet bij mij.
Overigens kijk ik wel uit naar wanneer ik volledige commando's kan geven aan mijn PC, inclusief de optie dat ik zelfs mijn eigen PC een naam kan geven en kan zeggen "PC naam, ga offline."