Ik heb ook meer dorst. En sneller hoofdpijn als ik niet genoeg drink.quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
En dorst, ik heb heel de dag (en nacht) zoveel dorst. Is dat ook een typisch zwangerschaps ding? Ik hoor er nooit iemand over eigenlijk.
Sq is een baas.quote:Op zondag 1 november 2015 18:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Credits naar sq voor dit mooie woord
Dorst zou ook kunnen wijzen op zwangerschapsdiabetes. Misschien de volgende controle bij je vk even melden.quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik durf op sommige momenten bepaalde kleding niet meer aan omdat ik daarin een hele dikke buik heb, vooral 's avonds. Niet handig
En honger: ik kom net terug van een babyshower met veel hapjes maar zit nu bij de friettent voor nog een snack
En dorst, ik heb heel de dag (en nacht) zoveel dorst. Is dat ook een typisch zwangerschaps ding? Ik hoor er nooit iemand over eigenlijk.
Ik wil het sowieso wel even melden volgende keer jaquote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dorst zou ook kunnen wijzen op zwangerschapsdiabetes. Misschien de volgende controle bij je vk even melden.
Nog een beetje 't zelfde, ondanks douche en pcm. Regelmaat is ver te zoeken, soms 3 minuten ertussen, soms 8. Kortom; ik kruip zo in bed en we zien het wel.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 21:27 schreef Burdie het volgende:
Razz, ColonClean psyllium vezels. Daar krijg je echt een belachelijk gelukzalige stoelgang van.
[terug in lurkstand]
Ja hoor genoeg. Gewoon even langs de huisarts, macrogolen zoals forlax en movicolon zijn geen punt en kun je gewoon gebruiken. Wel ff receptje nodig dus maar helpt vaak erg goed.quote:Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Sicilia, dat klinkt heftig zeg, zoveel harde buiken. Rustig aan hoor! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, I know..
Sillie spannend! Zet 'm op hoor! Met slapen dan. Of babypersen. Wat jij wil
![]()
Heeft iemand nog obstipatietips? Wat ik nu doe: veel drinken, bewegen, lijnzaad, pruimen, Roosvicee Laxo, koffie. Maar ik heb net wéér twee uur op de wc gezeten en ik geloof niet dat ik dit nog weken volhoud. Op zich is het best knus, met Netflix op de iPad enzo. Maar het doet zo ongelofelijk veel pijn. Om te huilen. Zijn er laxeermiddelen die mogen als je zwanger bent?
Dat is op zich vrij verkrijgbaar bij de drogist, dus zou je ook zo kunnen kopen.quote:Op zondag 1 november 2015 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Even je huisarts bellen morgen voor lactulose?
Oh echt? En mag dat dan ook gewoon als zwangere?quote:Op zondag 1 november 2015 21:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is op zich vrij verkrijgbaar bij de drogist, dus zou je ook zo kunnen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |