abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157251817
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

En dorst, ik heb heel de dag (en nacht) zoveel dorst. Is dat ook een typisch zwangerschaps ding? Ik hoor er nooit iemand over eigenlijk.
Ik heb ook meer dorst. En sneller hoofdpijn als ik niet genoeg drink.

Inmiddels heeft de griep van mijn vriend mij ook te pakken. Had gisteren een halloween feestje, maar voelde me zo rot dat ik niet gegaan ben. Vanmiddag lag ik met een trui aan te klappertanden onder mijn dekbed, maar nu lijkt de koorts gelukkig te dalen
pi_157251879
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

Credits naar sq voor dit mooie woord O+
Sq is een baas.
  zondag 1 november 2015 @ 19:00:37 #103
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157251896
Ik haal normaal ook makkelijk anderhalve tot twee liter vocht per dag. Nu is het dus nog meer. Sinds ik verkouden ben geweest, word ik elke nacht wel minimaal 1x wakker met een droge mond. Nu heb ik standaard een flesje water op mijn nachtkastje staan dus als ik ff kan lurken, slaap ik daarna weer verder. Overdag maakt het me verder ook niet zo heel veel uit, ik sjouw toch overal een fles water mee naartoe.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157251931
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik durf op sommige momenten bepaalde kleding niet meer aan omdat ik daarin een hele dikke buik heb, vooral 's avonds. Niet handig :')

En honger: ik kom net terug van een babyshower met veel hapjes maar zit nu bij de friettent voor nog een snack :@

En dorst, ik heb heel de dag (en nacht) zoveel dorst. Is dat ook een typisch zwangerschaps ding? Ik hoor er nooit iemand over eigenlijk.
Dorst zou ook kunnen wijzen op zwangerschapsdiabetes. Misschien de volgende controle bij je vk even melden.
Professioneel gifmenger.
  zondag 1 november 2015 @ 19:15:22 #105
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157252294
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dorst zou ook kunnen wijzen op zwangerschapsdiabetes. Misschien de volgende controle bij je vk even melden.
Ik wil het sowieso wel even melden volgende keer ja :Y
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157253164
Ik drink ook meer dan normaal idd! Maar dat kon in mijn geval geen kwaad ;) mocht wel wat meer zijn.

Svane spannend! Ik duim!

Ik mag ook dinsdag voor de 20wk. Vunnut spannend!

Bloesem wat een heftig bericht. sterkte!

Idd flink rijtje met 2de zwangerschappen die niet soepeltjes verlopen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157253723
Mijn 2e zwangerschap was trouwens wel prettiger dan de eerste. Maar deze derde..pittig!
Vandaag weer de hele dag krampen en harde buiken. Van de week met de verloskundige afgesproken dat ik bel als er regelmaat in komt en dat ik nog minder ga werken als ze vaker dan 5 per uur komen. Regelmaat heb ik gelukkig niet, maar af en toe toch echt meer dan 5 per uur. Ik kijk het deze week nog even aan, maar als het zo door gaat misschien toch maar helemaal stoppen :'( .
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157253849
Bedankt voor alle steunwensen <3 Het is heel raar, dringt niet echt door en groot contrast thuis tussen dood en nieuw leven.. Zo bizar. Het is echt gek. Lief is ook helemaal uit balans. Hele dag druk bezig geweest, afleiding gezocht en nu uitgeteld op de bank. Wel heel leuk & lief: ik doe elk jaar mee aan een popquiz hier in de buurt en had me dit jaar ingeschreven onder voorbehoud ivm m'n termijn. Nou, toch mee gedaan ook als afleiding voor m'n lief. We werden tweenalaatste, maar wonnen toch een prijs: die voor meest hoogzwangere deelneemster O+

Ik ben even afleiding zoeken verder, maar sillie: morgen was het toch volgens m'n droomberekening? ;) Ik zie 'm aankomen hoor!! *O*

Succes aan alle dames die 't lichamelijk even moelijk hebben :* En spannend svane & lamb :Y
  zondag 1 november 2015 @ 20:13:49 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157253966
Sicilia, 5 per uur, echt? -O- Lijkt me wel duidelijk dan dat je lijf dit zwaar vindt....

Niet leuk om je werk te laten liggen als het je ook goed doet, maar probeer je maar voor te houden wat het je gaat opleveren op de lange termijn. :*
pi_157255905
Sillie, hoe is het ermee? :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157256003
quote:
5s.gif Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Kuukske het volgende:
Haha idd! Heeft het douchen geholpen? :D
:)
pi_157256041
quote:
5s.gif Op zondag 1 november 2015 21:06 schreef Kuukske het volgende:
Nog een beetje 't zelfde, ondanks douche en pcm. Regelmaat is ver te zoeken, soms 3 minuten ertussen, soms 8. Kortom; ik kruip zo in bed en we zien het wel.

Migonne: onder de douche was het best fijn, maar zodra ik eruit stapte was ik terug bij af ;)
  zondag 1 november 2015 @ 21:10:06 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157256085
Sille krijgt een baby! *O*

Nee hoop dat je ff lekker kan slapen hoor.
pi_157256296
Spannend hoor! Ben benieuwd of het doorzet als je wat rust/slaapt.

Ik had net mn opa in alle staten :D ik belde om iets te vragen en vond al dat ie zo hyperdepiep opnam :') helemaal niet bij stilgestaan dat die man al een paar dagen een telefoontje van mij verwacht... oeps haha. Wel erg lief dat ie er zo mee bezig is ♡
pi_157256322
Spannend Sillie! Ben benieuwd of het gaat doorzetten. En anders helpt slapen hopelijk!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zondag 1 november 2015 @ 21:22:35 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157256677
Agos Mignonne je arme opa :D O+
pi_157256782
Poeh Sicilia, dat klinkt heftig zeg, zoveel harde buiken. Rustig aan hoor! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, I know..

Sillie spannend! Zet 'm op hoor *O* ! Met slapen dan. Of babypersen. Wat jij wil ;)

Heeft iemand nog obstipatietips? Wat ik nu doe: veel drinken, bewegen, lijnzaad, pruimen, Roosvicee Laxo, koffie. Maar ik heb net wéér twee uur op de wc gezeten en ik geloof niet dat ik dit nog weken volhoud. Op zich is het best knus, met Netflix op de iPad enzo :') . Maar het doet zo ongelofelijk veel pijn. Om te huilen. Zijn er laxeermiddelen die mogen als je zwanger bent?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 21:26:07 ]
  zondag 1 november 2015 @ 21:27:02 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157256907
Even je huisarts bellen morgen voor lactulose?
  zondag 1 november 2015 @ 21:27:55 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157256950
Razz, ColonClean psyllium vezels :Y. Daar krijg je echt een belachelijk gelukzalige stoelgang van.

[terug in lurkstand]
KuikenGuppy
  zondag 1 november 2015 @ 21:29:06 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157257005
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:27 schreef Burdie het volgende:
Razz, ColonClean psyllium vezels :Y. Daar krijg je echt een belachelijk gelukzalige stoelgang van.

[terug in lurkstand]
:D _O-
  zondag 1 november 2015 @ 21:30:27 #121
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157257080
Mignonne :D

Spannend sillie *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157257179
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Sicilia, dat klinkt heftig zeg, zoveel harde buiken. Rustig aan hoor! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, I know..

Sillie spannend! Zet 'm op hoor *O* ! Met slapen dan. Of babypersen. Wat jij wil ;)

Heeft iemand nog obstipatietips? Wat ik nu doe: veel drinken, bewegen, lijnzaad, pruimen, Roosvicee Laxo, koffie. Maar ik heb net wéér twee uur op de wc gezeten en ik geloof niet dat ik dit nog weken volhoud. Op zich is het best knus, met Netflix op de iPad enzo :') . Maar het doet zo ongelofelijk veel pijn. Om te huilen. Zijn er laxeermiddelen die mogen als je zwanger bent?
Ja hoor genoeg. Gewoon even langs de huisarts, macrogolen zoals forlax en movicolon zijn geen punt en kun je gewoon gebruiken. Wel ff receptje nodig dus maar helpt vaak erg goed.
pi_157257232
Jeetje bloesem, heftig zeg.. Sterkte :*

Spannend Svane, ik duim voor je! En ook spannend voor lamb :)

Slaap lekker sillie, klinkt spannend! *O*

Hier gister 20w, op de helft *O* Vandaag bezig geweest met het boeken van een vakantie en een paar weekendjes weg tussen nu en maart. Raar idee dat dit de laatste tripjes met z'n tweetjes zullen zijn.. En oh hoera: ik ben ein-de-lijk niet meer verkoudengrieperigalgeheelnietlekker. Wat een genot, door 2 neusgaten ademen :')
pi_157257310
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Even je huisarts bellen morgen voor lactulose?
Dat is op zich vrij verkrijgbaar bij de drogist, dus zou je ook zo kunnen kopen. :)
  zondag 1 november 2015 @ 21:39:16 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157257461
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 21:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat is op zich vrij verkrijgbaar bij de drogist, dus zou je ook zo kunnen kopen. :)
Oh echt? En mag dat dan ook gewoon als zwangere?

Een vriendin van mij heeft een man die kinderarts is, en die liet hem het voorschrijven dacht ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')