abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157263544
Spannend Sillie! Succes! *O*
  maandag 2 november 2015 @ 09:39:49 #152
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157264111
Succes Sillie! *O*
pi_157264164
Go Sillie! *O*
  maandag 2 november 2015 @ 09:52:59 #154
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157264256
Aaahhh wat spannend sillie! Zet m op :%
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157264426
Ohh spannend! Succes sillie!

Ik heb net tussen de kleine kleertjes zitten snuffelen die ik al heb gescoord, dingen van O. Die nog een rondje mee kunnen O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157264458
Zet hem op Sillie!
pi_157264856
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:09 schreef Lamb29 het volgende:
Ohh spannend! Succes sillie!

Ik heb net tussen de kleine kleertjes zitten snuffelen die ik al heb gescoord, dingen van O. Die nog een rondje mee kunnen O+
ah zo leuk he ♡ al dat kleine spul weer O+
:)
  maandag 2 november 2015 @ 12:12:47 #158
52229 Chanty
pi_157266177
Hallo zwangerschapsmisselijkheid en vermoeidheid :')
De wekker om 6 uur heb ik uit gezet met het idee dat ik dan wel wat later naar mijn werk zou gaan. Om 8 uur besloten dat ik niet naar mijn werk ga maar nog even blijf liggen en thuis ga werken. Kan niet zeggen dat ik me echt lekker voel maar daar moeten we maar doorheen bijten dus probeer nu te werken thuis.
pi_157267495
Spannend sillie! Succes! :% :%

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Leuk besef he? Lekker van gaan genieten O+
Ja, ontzettend! O+ Ik werd helemaal week van jouw blik in de toekomst trouwens.. Mooi O+
pi_157267679
*O* go sillie, go sillie! *O*
pi_157267727
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:12 schreef Chanty het volgende:
Hallo zwangerschapsmisselijkheid en vermoeidheid :')
De wekker om 6 uur heb ik uit gezet met het idee dat ik dan wel wat later naar mijn werk zou gaan. Om 8 uur besloten dat ik niet naar mijn werk ga maar nog even blijf liggen en thuis ga werken. Kan niet zeggen dat ik me echt lekker voel maar daar moeten we maar doorheen bijten dus probeer nu te werken thuis.
Heel herkenbaar! Ik heb door de vermoeidheid ook de hele tijd het gevoel dat ik achter alles aan loop en alles steeds maar net lukt. Jij hebt er dan ook nog een kind bij, voor mij is dit de eerste. Ik kan me niet voorstellen hoe ik dit allemaal zou moeten volhouden als ik al een kind had...Heb nu echt heel veel bewondering voor vrouwen met meerdere kinderen en een baan
pi_157267732
Ik weet dat het niks zegt hoor, zwangerschappen vergelijken. Maar ik kwam Billies zwangerschapskaart tegen en heb ze nu toch eens naast elkaar gelegd. Afgezien van het feit dat Billie overdwars lag tot ergens achterin de zwangerschap weinig verschil so far.
Toen had ik ook harde buiken schijnbaar, al kan ik me dat niet herinneren :'). Niet met de kracht van nu in ieder geval.

Dus. Dan maar eens oude Fok-topics lezne. Grappig hoeveel users hier nu weer zitten (of net weer weg zijn) of mensen die helemaal niet meer posten :o.

/suf.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157267785
Kuuks, hoe gaat 't eigenlijk met je? Ben je er een beetje klaar voor? Hoe voel je je? :)

Ben ook ontzettend benieuwd naar sillie!
  maandag 2 november 2015 @ 13:37:20 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157267848
Nondeju de Hema heeft de positiekleding uit t assortiment gehaald! :(
pi_157267912
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Al heel lang :@. Al kun je online wel e.e.a. bestellen. Althans, tot vorige week. Of is dat ook niet meer?
pi_157267930
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Online nog niet :o
pi_157267935
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:34 schreef Bloesem. het volgende:
Kuuks, hoe gaat 't eigenlijk met je? Ben je er een beetje klaar voor? Hoe voel je je? :)

Ben ook ontzettend benieuwd naar sillie!
Ik ben aan de ene kant heel nieuwsgierig en het zwanger zijn heel beu. Let's get it over with, ik wil door met het leven zeg maar.. Aan de andere kant als de dood voor het bevallen :'). Maar dat had ik kunnen bedenken voor we hieraan begonnen.

Dus. Ja. Och. Ik leef een beetje van dag tot dag. Peuter vermaken enzo..

En jij? Heb je over me gedroomd dan ofzo? dat had je bij Sillie ook toch :7.
  maandag 2 november 2015 @ 13:43:18 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157267964
Oh echt? :')

Ze verkopen het hier maar in 1 filiaal waar ik zelden kom (binnenstad), maar ik had mezelf en peuter vanochtend op een ochtendje stadten en een busritje getrakteerd, met als doel om oa naar de Hema te gaan voor een positieshirt....

En toen had ik uiteindelijk een ballistic peuter want moe en honger, die me 2x mn bril van het hoofd mepte en toen waren @#!¥{} die kloteshirts er ook niet eens! :X :( }:| :')
pi_157267995
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Oh echt? :')

Ze verkopen het hier maar in 1 filiaal waar ik zelden kom (binnenstad), maar ik had mezelf en peuter vanochtend op een ochtendje stadten en een busritje getrakteerd, met als doel om oa naar de Hema te gaan voor een positieshirt....

En toen had ik uiteindelijk een ballistic peuter want moe en honger, die me 2x mn bril van het hoofd mepte en toen waren @#!¥{} die kloteshirts er ook niet eens! :X :( }:| :')
:*. Komt goed schatje. Even online kijken :Y, maar ik had ongeveer 7,5 maand geleden precies hetzelfde euvel :').

En dat is bagger, want ik vind die longsleeves zo fijn! Dus die draag ik dan nu maar af tot de gaten erin vallen.
pi_157268199
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 13:41 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik ben aan de ene kant heel nieuwsgierig en het zwanger zijn heel beu. Let's get it over with, ik wil door met het leven zeg maar.. Aan de andere kant als de dood voor het bevallen :'). Maar dat had ik kunnen bedenken voor we hieraan begonnen.

Dus. Ja. Och. Ik leef een beetje van dag tot dag. Peuter vermaken enzo..

En jij? Heb je over me gedroomd dan ofzo? dat had je bij Sillie ook toch :7.
Haha ja en bij Jagar! Als ik over je droom duurt 't 3 dagen en dan beval je, net als bij the ring haha! Maar ik heb nog niet over je gedroomd, misschien werkt 't alleen bij eerste kindjes? :D Ik zal 't laten weten als je voorbij komt!

Kun je iets met die angst voor de bevalling? Van dag tot dag leven lijkt me een heel gezonde aanpak (zeker met een peuter) ;)

Ik merk bij deze termijn dat ik er ook wel een beetje klaar mee raak :@ Ik geniet er nog steeds van (en word heel emotioneel als ik er aan denk niet meer zwanger te zijn) maar na weer een nacht met 1 uur slaap en overal pijn en michelinmannetjesvoeten en een dikke kop heb ik ook wel zoiets van ok, kom maar door! En nieuwsgierig ook ja, naar alles! O+ Maar er trekt nog een beetje teveel van buitenaf (toetsen, die overleden vriend, m'n hamster is vannacht ook doodgegaan en dat vind ik ook stom en sip :@ ) Ik kom nog niet zo lekker in m'n coconnetje (terwijl ik daar wel HEEL ERG behoefte aan heb) Dus ik ben wat uit balans en dat is nog even zoeken (aka ik zit al de hele dag jankend op de bank in de war te wezen) Wel heel blij dat ik morgen 37 weken ben en dan dus als alles goed gaat thuis mag bevallen :)

Doordat ik zo 'gelijk' opga met jou en sillie en mignonne word ik ook zo nieuwsgierig en emo van jullie zwangerschappen & babies :D O+
  maandag 2 november 2015 @ 14:00:20 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157268296
Lijkt me eigenlijk heel duidelijk dat je die toetsen even op de lange baan moet schuiven Bloesem :*
pi_157268311
Voor de angst heb ik gesprekken gehad. Maar dan nog word ik soms overvallen door een panic wave. Het moet gewoon gaan gebeuren. Dat is misschien het beste.

Wat vervelend van je hamster -O-. Heb je school nog om uitstel/behoud van je cohort kunnen vragen eigenlijk? Je coconnetje komt wel. Dat gaat volgens mij ook een beetje vanzelf.

En er klaar mee zijn herken ik. Dat had ik al een paar weken terug :@. Ik ben me er erg van bewust wat ik niet kan, doordat er een peuter rondsjouwt. Confronterend wel, maar dat is gewoon hoe het voelt.. Klaar voor en klaar mee. :+
pi_157268411
Wel grappig trouwens, ik had stiekem een oktober-beeb leuk gevonden, gewoon.. datum in oktober. Leuk. Maar nu is het gewoon november, en dan gaat het sowieso allemaal gebeuren. Tussen alle andere jarige familieleden door :D Daar hebben we er nogal veel van in november :+.
  maandag 2 november 2015 @ 15:21:09 #174
52229 Chanty
pi_157269949
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 13:31 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Heel herkenbaar! Ik heb door de vermoeidheid ook de hele tijd het gevoel dat ik achter alles aan loop en alles steeds maar net lukt. Jij hebt er dan ook nog een kind bij, voor mij is dit de eerste. Ik kan me niet voorstellen hoe ik dit allemaal zou moeten volhouden als ik al een kind had...Heb nu echt heel veel bewondering voor vrouwen met meerdere kinderen en een baan
Ik heb vooral het gevoel dat ALLES tien keer zo traag gaat. De dagen zijn zoooo laaaaaang. En als ik werk moet ik voor mijn gevoel alles twintig keer lezen en komt het gewoon niet aan in die bovenkamer :')

Vooralsnog ervaar ik een kind erbij niet als extra zwaar trouwens. De nachten waren al zwaar en daar moest sowieso iets aan veranderen ongeacht zwangerschap :P En als hij overdag zit te mopperen dan leg ik hem aan de borst, zet een filmpje op of ga de deur uit. Dat laatste knap je zelf ook weer van op, iig beter dan lamlendig op de bank zitten. Wel met de disclaimer dat ik tot gisteren niet misselijk was :') Blijven eten helpt hier wel trouwens.

Kuukske vervelend dat je zo opkijkt tegen de bevalling ;( Lijkt me erg lastig want het moet er toch uit. Hopelijk wordt het een prettige ervaring. Je had denk ik niet zo'n fijne ervaring met je vorige bevalling?

Bloesem treurig van je hamster. Het is en blijft toch een wezentje waar je om hebt gegeven. En zwangerschapshormonen maken alles tien keer erger.
  maandag 2 november 2015 @ 15:39:52 #175
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157270381
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb vooral het gevoel dat ALLES tien keer zo traag gaat. De dagen zijn zoooo laaaaaang. En als ik werk moet ik voor mijn gevoel alles twintig keer lezen en komt het gewoon niet aan in die bovenkamer :')

Dit klinkt zo ontzettend herkenbaar... Er lijkt zo weinig door te dringen en wat ik niet opschrijf, vergeet ik. Ik vind mijn werk eigenlijk heel erg leuk, maar de laatste weken zit ik regelmatig de minuten op de klok weg te kijken totdat ik weer naar huis mag om te gaan slapen :@
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  maandag 2 november 2015 @ 15:57:32 #176
52229 Chanty
pi_157270835
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:39 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Dit klinkt zo ontzettend herkenbaar... Er lijkt zo weinig door te dringen en wat ik niet opschrijf, vergeet ik. Ik vind mijn werk eigenlijk heel erg leuk, maar de laatste weken zit ik regelmatig de minuten op de klok weg te kijken totdat ik weer naar huis mag om te gaan slapen :@
Idem dito, nou helpt het ook niet mee dat ik al een maand met een kutopdracht zit die me de keel uithangt inmiddels omdat het niet zo moeilijk zou moeten zijn maar er steeds weer iets oppopt :')
pi_157271187
Bij mij komt er ook bijna niks meer uit mn handen na half 4. Gewoon te moe om nog iets te bedenken en ook echt last van mn rug. Ik wissel wel veel af, maar die 50 minuten in een Sprinter 's ochtends doen echt veel kwaad.

Bloesem :*
pi_157271262
Mneh de vorige bevalling zou ik liever anders hebben zien gaan maar goed. Niks aan te doen. Nu beter op proberen te anticiperen en meer kan ik niet doen.
  maandag 2 november 2015 @ 16:24:54 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_157271493
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoi :W
Ik kan de hele dag alleen maar aan eten denken en ik eet nu al voor twee :') .
Verder alles goed. Ik heb goede hoop, maar het blijft spannend allemaal. Dinsdag 10 november echo. ^O^
Wat gaaf dat ik je hier zie schrijven, Groofs! Ik duim mee voor een goede echo volgende week!
in de haak.
  maandag 2 november 2015 @ 16:25:34 #180
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157271505
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef Dot. het volgende:
Bij mij komt er ook bijna niks meer uit mn handen na half 4. Gewoon te moe om nog iets te bedenken en ook echt last van mn rug. Ik wissel wel veel af, maar die 50 minuten in een Sprinter 's ochtends doen echt veel kwaad.

Bloesem :*
Pff, dat lijkt me geen comfortabele manier van reizen inderdaad... Toen ik net mijn huidige baan had (waarvoor ik een klein uur in de auto zit enkele reis), vond ik het soms nog wel eens jammer dat ik niet meer met de trein ging. Vooral het niet zelf op hoeven letten en nog even iets kunnen doen, al dan niet werk-gerelateerd. Maar nu ben ik toch wel blij dat ik gewoon in mijn eentje in mijn auto van en naar werk kan elke dag...
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Kuukske het volgende:
Mneh de vorige bevalling zou ik liever anders hebben zien gaan maar goed. Niks aan te doen. Nu beter op proberen te anticiperen en meer kan ik niet doen.
Vervelend dat je zo tegen de bevalling opkijkt! Ik hoop voor je dat het deze keer wel een mooie ervaring mag zijn!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157272503
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Voor de angst heb ik gesprekken gehad. Maar dan nog word ik soms overvallen door een panic wave. Het moet gewoon gaan gebeuren. Dat is misschien het beste.

Wat vervelend van je hamster -O-. Heb je school nog om uitstel/behoud van je cohort kunnen vragen eigenlijk? Je coconnetje komt wel. Dat gaat volgens mij ook een beetje vanzelf.

En er klaar mee zijn herken ik. Dat had ik al een paar weken terug :@. Ik ben me er erg van bewust wat ik niet kan, doordat er een peuter rondsjouwt. Confronterend wel, maar dat is gewoon hoe het voelt.. Klaar voor en klaar mee. :+
Ja, dan kun je er niet meer onderuit! Maar alsnog wel heel heftig dat je je zo kunt voelen (ook omdat 't enigzins onvermijdelijk is) :*

School is gelukkig flexibel gebleken! Ik heb besloten mijn jaar in tweeën te delen en alles wat ik nu niet haal, doe ik volgend jaar. Maar nu lijkt 't erop dat ik nog niet eens de helft ga halen van dit blok :@ Ladyblack heeft wel gelijk, ik moet 't gewoon los laten, want het is wat teveel zo alles bij elkaar. Ik doe zo m'n best om 't los te laten maar doen, denken en voelen kunnen zo ver uit elkaar liggen.. Ben net door m'n vader opgehaald thuis om bij m'n ouders even uit te rusten want ik was echt even helemaal in de war. Nog wel even een ontsnapte stier terug in de wei gezet tussen de bedrijven door :') met een mevrouw die 'hielp' door van 10m afstand te schreeuwen "JE MOET IN ZIJN NEUS PAKKEN EN DAN TREKKEN, DAT HEB IK OP DISCOVERY GEZIEN" en "KIJK JE WEL UIT MET JE DIKKE BUIK" _O- Ja hoor eens help dan even :') Nou ja, hilariteit alom, het nam de spanning even weg.

Dot, Zoe en Chanty, dat slow motion gevoel herinner ik me ook nog wel :X :*

Is mignonne eigenlijk alweer gespot na haar middagdut? :D

Edit: ik merk ook dat ik steeds langer van stof wordt :') lekker uitvloeiend, moeite met helder vormgeven haha! Vergeef me :@
pi_157272513
Over bevallen gesproken. Sillie? Hoe zou het met 'r gaan? :D en Mignonne nog onlangs gezien alhier? 8-)
pi_157272741
Mignonne is niet aan het baren, die is een gezin aan het draaien ;)
pi_157272844
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:11 schreef Kuukske het volgende:
Over bevallen gesproken. Sillie? Hoe zou het met 'r gaan? :D en Mignonne nog onlangs gezien alhier? 8-)
Niks bijgelezen, zag alleen jouw post onderaan, maar onze zoon is er! Ik ben zo verliefd!! O+ Ik kom later met meer info.
pi_157272856
Ohhhh sillie!! *O* gefeliciteerd wat leuk O+
pi_157272954
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:25 schreef WupWup het volgende:
Mwhehe dat ja :D
soort van. En lam op de bank aan het hangen en zulks.
Oeh en ik heb de gang gedweild en geschrobd en geweetikveelt omdat mn jongste heel behendig zo met een boogje de fles wasverzachter van de trap af mikte die mn lieftallige wederhelft daar had geparkeerd. :') spiegelglad nu in onze hal... maar hey, het ruikt wel lekker :D
pi_157272962
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:32 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Niks bijgelezen, zag alleen jouw post onderaan, maar onze zoon is er! Ik ben zo verliefd!! O+ Ik kom later met meer info.
Yay gefeliciteerd! *O*
pi_157272963
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:25 schreef WupWup het volgende:
Ja moet ook gebeuren. Maar och. Wie weet had ze ff geniest ofzo 8-).

Sillie top! *O* gefeliciteerd met jullie jongetje!
  maandag 2 november 2015 @ 17:45:16 #189
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157273045
Gefeliciteerd Sillie!! *G*
  maandag 2 november 2015 @ 17:46:29 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157273062
Jaaaaa Sillie! Gefeliciteerd!! *G*

Ben benieuwd naar naam & details!
  maandag 2 november 2015 @ 17:57:14 #191
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157273231
quote:

[..]

Hoera!
Gefeliciteerd sillie *G*

Alles goed gegaan?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157273273
Van harte gefeliciteerd sillie!! *O* ben benieuwd naar je verhaal!
  maandag 2 november 2015 @ 18:05:41 #193
52229 Chanty
pi_157273359
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:11 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ja, dan kun je er niet meer onderuit! Maar alsnog wel heel heftig dat je je zo kunt voelen (ook omdat 't enigzins onvermijdelijk is) :*

School is gelukkig flexibel gebleken! Ik heb besloten mijn jaar in tweeën te delen en alles wat ik nu niet haal, doe ik volgend jaar. Maar nu lijkt 't erop dat ik nog niet eens de helft ga halen van dit blok :@ Ladyblack heeft wel gelijk, ik moet 't gewoon los laten, want het is wat teveel zo alles bij elkaar. Ik doe zo m'n best om 't los te laten maar doen, denken en voelen kunnen zo ver uit elkaar liggen.. Ben net door m'n vader opgehaald thuis om bij m'n ouders even uit te rusten want ik was echt even helemaal in de war. Nog wel even een ontsnapte stier terug in de wei gezet tussen de bedrijven door :') met een mevrouw die 'hielp' door van 10m afstand te schreeuwen "JE MOET IN ZIJN NEUS PAKKEN EN DAN TREKKEN, DAT HEB IK OP DISCOVERY GEZIEN" en "KIJK JE WEL UIT MET JE DIKKE BUIK" _O- Ja hoor eens help dan even :') Nou ja, hilariteit alom, het nam de spanning even weg.

Dot, Zoe en Chanty, dat slow motion gevoel herinner ik me ook nog wel :X :*

Is mignonne eigenlijk alweer gespot na haar middagdut? :D

Edit: ik merk ook dat ik steeds langer van stof wordt :') lekker uitvloeiend, moeite met helder vormgeven haha! Vergeef me :@
Zwangere vrouw vangt ontsnapte stier... IN WELK GEHUCHT WOONT JIJ IN HEMELSNAAM??? :+ :D :? :o Geen kerel in de buurt die even kon helpen? :')
  maandag 2 november 2015 @ 18:06:18 #194
52229 Chanty
pi_157273370
quote:

[..]

Whoehoeoeoeoe gefeliciteerd! *O* Benieuwd naar de stats, maar eerst genieten! O+
pi_157273438
Gefeliciteerd sillie!
pi_157273497
Gefeliciteerd Sillie! *O*
pi_157273500
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zwangere vrouw vangt ontsnapte stier... IN WELK GEHUCHT WOONT JIJ IN HEMELSNAAM??? :+ :D :? :o Geen kerel in de buurt die even kon helpen? :')
Haha nou m'n ouders wonen in de bollenstreek, dus stieren zat ;) M'n vader heeft geholpen! Die heeft 'm uiteindelijk meegetrokken toen al mijn HUP STIER DAARHEEN!-pogingen niet helemaal werkten.. Maar ik ben zoeentje die er gelijk op afstapt als ik zoiets zie :@ Dus ik was al uit de auto voor iemand (ook ikzelf) er erg in had :') Hij was door de sloot gelopen en op de kant geklommen dus helemaal op en de 2 andere stieren stonden aan de andere kant naar m te loeien en hij begreep geloof ik niks van wat er nou gebeurde.. Maar nu staat 'ie weer veilig in de wei O+

Oh ja die vrouw riep ook nog: "WILLEN JULLIE MIJN SJAAL LENEN?" :? Raar wiefke.
pi_157273577
Gefeliciteerd Sillie! *O*
  maandag 2 november 2015 @ 18:18:38 #199
52229 Chanty
pi_157273605
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:13 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Haha nou m'n ouders wonen in de bollenstreek, dus stieren zat ;) M'n vader heeft geholpen! Die heeft 'm uiteindelijk meegetrokken toen al mijn HUP STIER DAARHEEN!-pogingen niet helemaal werkten.. Maar ik ben zoeentje die er gelijk op afstapt als ik zoiets zie :@ Dus ik was al uit de auto voor iemand (ook ikzelf) er erg in had :') Hij was door de sloot gelopen en op de kant geklommen dus helemaal op en de 2 andere stieren stonden aan de andere kant naar m te loeien en hij begreep geloof ik niks van wat er nou gebeurde.. Maar nu staat 'ie weer veilig in de wei O+

Oh ja die vrouw riep ook nog: "WILLEN JULLIE MIJN SJAAL LENEN?" :? Raar wiefke.
Hahaha jij spoort niet :P beetje hoogzwanger een stier vangen _O- O+
pi_157273615
Jaaa gefeliciteerd Sillie!!! *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')