abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157212140
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_157212344
Aanvallen op vingers en handen en knuffels en kleren en kauwen begint hier ook te komen! Als ze tegen mijn knieën zit en ik trek haar aan haar handjes omhoog dan valt ze daarna meteen aan op mijn hand :+
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:44:03 #3
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157212927
Herkenbaar IMA, vind get zo grappig als ze dat doen. Vooral L doet het veel. En hard bijten ook op je vingers!!!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:54:38 #4
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_157213299
Dat is alleen nog leuk als ze tandloos zijn, als die bijtspijkers er eenmaal zijn verleer je het wel snel .. ~O>

Inmiddels 8 tanden, 4 kiezen en bijna 2 hoektanden hier .. En nu sluip ik weer weg, want ik heb geen baby meer! Dametje is inmiddels 19 maanden :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_157213685
Is dat net als met kittens, dat je ze niet moet leren jagen op je handen Rijst? ;)
pi_157213726
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:05 schreef ingee het volgende:
Is dat net als met kittens, dat je ze niet moet leren jagen op je handen Rijst? ;)
En dan net als een kitten, zijn ze verleerd te bijte in handen dan vallen ze aan op je benen ;)
pi_157214133
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:06 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan net als een kitten, zijn ze verleerd te bijte in handen dan vallen ze aan op je benen ;)
Bij voorkeur tijdens het koken. -O-
pi_157214901
Gewoon een plantenspuit in de buurt houden dus...

Maar ik twijfel ook lekker mee tussen tandje en virus. Zelfde symptomen als krisv's mini... Minus de rode wangen maar verder inderdaad de groene slierten in de poep vanochtend, knagen op alles wat in de buurt van zijn mond durft te komen (inclusief grommen en hard heen en weer schudden van hoofd). Ik voel geen bobbels maar heb wel het idee dat ik een klein gleufje of zo voel... Maar aangezien ie mijn handen aanvalt als ik probeer in zijn mond te kijken is dat echt het enige wat ik weet :+
pi_157215313
Wij hebben al meerdere rondes van het knaag/poep/rodewangenfeest gehad, maar gisteren pas het eerste stukje tand door.

Dus ja, ze komen zonder twijfel!
Maar wanneer?
pi_157215404
Vandaag wel een nieuw verband gelegd:

R valt wel eens om. Dan komt er eerst een kreet en dan een stilte, rood hoofd, tranen en luchthappen voor de echte huilbui aan.
En hoe langer dat duurt, hoe erger het is. Heel zielig! :'(
Ja ik huilde mee. :(
pi_157218307
De laatste tijd spuugt G met een grote boog zijn melk uit. Is echt sinds de laatste dagen. Moet ik mij zorgen maken of zou ik zoveel melk hebben dat hij het niet aan kan? Vind t zo sneu.. en ik blijf schone kleding aan te trekken. Dacht dat ik daar van af was nu ik niet meer op mijn buik kon knoeien :')

Edit, hij huilt er niet bij, wel een grimas.en tv is niet elke voeding

[ Bericht 9% gewijzigd door Cassandra87 op 31-10-2015 07:56:39 ]
pi_157218319
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 23:05 schreef ingee het volgende:
Vandaag wel een nieuw verband gelegd:

R valt wel eens om. Dan komt er eerst een kreet en dan een stilte, rood hoofd, tranen en luchthappen voor de echte huilbui aan.
En hoe langer dat duurt, hoe erger het is. Heel zielig! :'(
Ja ik huilde mee. :(
Als ze te lang 'vast' blijven zitten moet je even zachtjes in het gezichtje blazen. Dan ademen ze in. Misschien een old wives tale (met als waarschuwing dat ze erin kunnen blijven, wat ik niet geloof) maar hier helpt dat wel.

Ik kan dan eerder weer contact maken met Melba en de huilbui is daardoor iets minder paniekerig omdat ik beter kan troosten.
Kwak
pi_157218346
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:49 schreef Cassandra87 het volgende:
De laatste tijd spuugt G met een grote boog zijn melk uit. Is echt sinds de laatste dagen. Moet ik mij zorgen maken of zou ik zoveel melk hebben dat hij het niet aan kan? Vind t zo sneu.. en ik blijf schone kleding aan te trekken. Dacht dat ik daar van af was nu ik niet meer op mijn buik kon knoeien :')

Edit, hij huilt er niet bij, wel een grimas.en tv is niet elke voeding
Het maagklepje sluit nog niet goed en daardoor kan het soms weer eruit komen. Is niks om je zorgen over te maken.
Het lijkt ook meestal meer dan het is.

Ik hou A meestal nog even wat rechtop als hij gedronken heeft. We hebben al twee reflux klantjes gehad dus verwacht eigenlijk deze ook wel.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_157218350
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 07:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Als ze te lang 'vast' blijven zitten moet je even zachtjes in het gezichtje blazen. Dan ademen ze in. Misschien een old wives tale (met als waarschuwing dat ze erin kunnen blijven, wat ik niet geloof) maar hier helpt dat wel.

Ik kan dan eerder weer contact maken met Melba en de huilbui is daardoor iets minder paniekerig omdat ik beter kan troosten.
Oh, dat ga ik wel eens proberen, want I doet dat echt net zo. Ik zeg dan altijd 'gamaarhuilengamaarhuilengamaarhuilen' maar ik geloof niet dat dat echt effect heeft verder. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:05:29 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157218374
Knip

[ Bericht 99% gewijzigd door Burdie op 31-10-2015 08:22:27 ]
KuikenGuppy
pi_157218393
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:43 schreef Lijnloos het volgende:
Gewoon een plantenspuit in de buurt houden dus...

Maar ik twijfel ook lekker mee tussen tandje en virus. Zelfde symptomen als krisv's mini... Minus de rode wangen maar verder inderdaad de groene slierten in de poep vanochtend, knagen op alles wat in de buurt van zijn mond durft te komen (inclusief grommen en hard heen en weer schudden van hoofd). Ik voel geen bobbels maar heb wel het idee dat ik een klein gleufje of zo voel... Maar aangezien ie mijn handen aanvalt als ik probeer in zijn mond te kijken is dat echt het enige wat ik weet :+
_O- *Zet plantenspuit op boodschappenlijstje*

Voor mijn doen een slechte nacht hier vannacht. 2 nachtvoedingen. Toen m'n man d'r vanochtend uit bed ging halen hoorde ik 'm zeggen dat ze maar heel lief moest zijn voor mamma vandaag en sorry moest zeggen. O+
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:29:32 #17
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_157218486
Jeeej R. Heeft ook een tand *O*
Hier al weken rode wangen en af en toe dunne zure luiers, inmiddels ook een bobbel maar nog geen nieuwe tand.

En O. Kan nieuwe dingen *O*
Als ik vraag wat doet een slang doet ze ssssss O+
En ze speelt zelf kiekeboe O+

Slapen is wel minder geworden, ze komt bijna elke avond rond 11 uur en is om 6 uur wakker -O-
pi_157218536
Zachtjes blazen in het gezicht levert hier een accute stilte op bij een huilbui, kwamen we laatst achter. Alsof ze schrikt zeg maar. Dat ziet er heel raar uit, vooral omdat ze dan 2 seconden later weer doorhuilt.

Hier wel een redelijke nacht gehad. Om 5 uur heeft ze goed gegeten om het een uur later ofzo alleen weer uit te spugen. Ze is nog wel jengelig en slaperig. Net weer de borst aangeboden die ze gelukkig pakt. (Uurtje eerder nog niet.) Ik ben wel bang voor uitdroging. De luier zat niet heel vol vanochtend, maar dat is tegenwoordig wel standaard hier. Wat zijn kindjes toch zielig als ze zich zo naar voelen ;(
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:37:59 #19
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_157218946
Beterschap Kazy

Bij hysterische huils werkt hier alleen afleiden. Ze laat zich slecht troosten
pi_157218971
Bij hysterische huils werkt het hier om onder de lamp te gaan staan. We noemen het de Berbabydriehoek. Volgens L. is de lamp het meest geweldige, awesome, intrigerende ding op de hele wereld en daar stop je je huils wel voor.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:44:18 #21
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_157218989
Geweldig die baby's O+
pi_157219041
Jullie babies maken me aan het lachen! Hier oppapier een hhele goede nacht. 8.30 - 1.00 - 5.00 en 9.30. jammer dat ik na de voeding van 5 tot 7.30 bezig was om hem in slaap te krijgen en elke voeding wel een uur duurt zo ongeveer..
pi_157219045
Hier was het een zooitje vannacht met voedingen. En vanochtend eigenlijk ook :') nou ja volgende keer beter.

We gaan zo de stad in met baby, voor het eerst O+ Alleen dochterlief wil perse een gekregen helium ballon met 'it's a boy' meenemen :') Dus... Mocht je een kinderwagen zien met daarnaast een klein meisje met een enorme blauwe ballon :D
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_157219250
Onze aap sliep van 20.30 tot 07.00 uur! Op haar eigen kamertje!
pi_157219495
Hier 20.30-02.30-04.30-07.30. Weer een langere ruk gemaakt gelukkig. Zķveel beter dan elke drie uur komen, al was die 04.30 wel een beetje jammer. Ze lijkt het doorslapen toch wel echt verleerd, maar zolang ze elke keer zonder drama weer direct gaat slapen klop ik nog even af.

Ik vind het trouwens zo heerlijk dat ze elke dag zo vrolijk wakker wordt! O+ Mijn dag begint dan ook helemaal goed. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')