En dan net als een kitten, zijn ze verleerd te bijte in handen dan vallen ze aan op je benenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:05 schreef ingee het volgende:
Is dat net als met kittens, dat je ze niet moet leren jagen op je handen Rijst?
Bij voorkeur tijdens het koken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:06 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan net als een kitten, zijn ze verleerd te bijte in handen dan vallen ze aan op je benen
Als ze te lang 'vast' blijven zitten moet je even zachtjes in het gezichtje blazen. Dan ademen ze in. Misschien een old wives tale (met als waarschuwing dat ze erin kunnen blijven, wat ik niet geloof) maar hier helpt dat wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:05 schreef ingee het volgende:
Vandaag wel een nieuw verband gelegd:
R valt wel eens om. Dan komt er eerst een kreet en dan een stilte, rood hoofd, tranen en luchthappen voor de echte huilbui aan.
En hoe langer dat duurt, hoe erger het is. Heel zielig!
Ja ik huilde mee.
Het maagklepje sluit nog niet goed en daardoor kan het soms weer eruit komen. Is niks om je zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:49 schreef Cassandra87 het volgende:
De laatste tijd spuugt G met een grote boog zijn melk uit. Is echt sinds de laatste dagen. Moet ik mij zorgen maken of zou ik zoveel melk hebben dat hij het niet aan kan? Vind t zo sneu.. en ik blijf schone kleding aan te trekken. Dacht dat ik daar van af was nu ik niet meer op mijn buik kon knoeien
Edit, hij huilt er niet bij, wel een grimas.en tv is niet elke voeding
Oh, dat ga ik wel eens proberen, want I doet dat echt net zo. Ik zeg dan altijd 'gamaarhuilengamaarhuilengamaarhuilen' maar ik geloof niet dat dat echt effect heeft verder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 07:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als ze te lang 'vast' blijven zitten moet je even zachtjes in het gezichtje blazen. Dan ademen ze in. Misschien een old wives tale (met als waarschuwing dat ze erin kunnen blijven, wat ik niet geloof) maar hier helpt dat wel.
Ik kan dan eerder weer contact maken met Melba en de huilbui is daardoor iets minder paniekerig omdat ik beter kan troosten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:43 schreef Lijnloos het volgende:
Gewoon een plantenspuit in de buurt houden dus...
Maar ik twijfel ook lekker mee tussen tandje en virus. Zelfde symptomen als krisv's mini... Minus de rode wangen maar verder inderdaad de groene slierten in de poep vanochtend, knagen op alles wat in de buurt van zijn mond durft te komen (inclusief grommen en hard heen en weer schudden van hoofd). Ik voel geen bobbels maar heb wel het idee dat ik een klein gleufje of zo voel... Maar aangezien ie mijn handen aanvalt als ik probeer in zijn mond te kijken is dat echt het enige wat ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |