Verrassend. Vorige week 3 minuten gekeken en Derksen had het alweer over Gudde, Van Geel en Don Leo. Toen maar gauw weggezapt en besloten dat die 3 minuten wel weer genoeg was voor het komende jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Bij VI gaan ze lekker mee in dat telegraafgejank, jammer weer.
Ook altijd dat gezeik op het bestuur om vervolgens Leo heilig te verklarenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef Piles het volgende:
VI is vermakelijk, als het maar niet over Feyenoord gaat. Maandag idd over Leo, net over Boskamp die niet objectief bij Fox is en vervolgens het gejank over de wedstrijd.
Prima als ze iets kritischer dan wij als fan zijn, maar dit slaat nergens op.
Heb die zwik niet gezien maar zei die dat écht?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, zelden zoveel negatief geneuzel achter elkaar gehoord. El Ahmadi bakte er niks van volgens Gijp
Dat pakje Taksi doet het hem welquote:
Was een beetje slap gelul gisteren. Ging voornamelijk over het harde spel van Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:39 schreef asco het volgende:
[..]
Heb die zwik niet gezien maar zei die dat écht?
Randverschijnselen van de Taksi-oorlog in Amsterdam.quote:
Ik ben ook niet tegen hard spel al zaten er echt wel overtredingen bij die niets met hard spel te maken hebben maar gewoon overtredingen zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Was een beetje slap gelul gisteren. Ging voornamelijk over het harde spel van Feyenoord.
We janken al gauw als de duels wat te hard zijn, maar van Atletico kunnen we wel genieten hoe die coach dat team laat spelen volgens Simeone z'n filosofie.
Enige nuance: Gijp zei dat ie hem voetballend niet gezien heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:39 schreef asco het volgende:
[..]
Heb die zwik niet gezien maar zei die dat écht?
Is alleen maar mooi dat die scheids niet constant floot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen hard spel al zaten er echt wel overtredingen bij die niets met hard spel te maken hebben maar gewoon overtredingen zijn.
het probleem is meer het inconsequente fluiten, de ene week mag dit en de andere week mag dit niet, gewoon alles maar laten gaan is ook niet de oplossing.
wat is daar nou mooi aan, nu vond je het leuk omdat het in je voordeel was, andersom had je het wat minder gevondenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is alleen maar mooi dat die scheids niet constant floot.
Ook beter ivm Europees voetbal, zijn niks gewend hier.
Hard is prima maar overtredingen wegwuiven niet, zeker als je de week erop er wel voor van het veld wordt gestuurd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:31 schreef ace_eleven het volgende:
week-in week-uit ouwehoeren dat het Nederlandse voetbal internationaal niets meer voorstelt en dst ze niet weten hoe ze harde duels aan moeten gaan, doet Feyenoord het eens wel naar internationale standaarden, is het niet goed????
Ik vond het juist heel tekenend Hoe een El Ahmadi hier zijn Premier League-ervaring kon gebruiken. Deze manier van strijden (ja, het spel mag dan wel veel beter) heb je in Europees voetbal gewoon nodig, dan kun je gewoon meekomen ipv een 21-jarig elftal opstellen dat huilsmileyend aan de kant wordt geschoven door wat Oostenrijkse houthakkers
Feyenoorders hebben daar van oudsher wat meer mee denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is daar nou mooi aan, nu vond je het leuk omdat het in je voordeel was, andersom had je het wat minder gevonden
Maar dat is niet de fout van Feyenoord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hard is prima maar overtredingen wegwuiven niet, zeker als je de week erop er wel voor van het veld wordt gestuurd.
Hij floot ook niet echt in voordeel van Feyenoord verder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dat is niet de fout van Feyenoord.
Volgens mij raakt die geen pepernoot meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Antaris het volgende:
Maar hoe gaat het met Guidetti? Speelt hij nou goed of is het nog steeds niks? Verstandig dat feijenoord hem niet had aangetrokken?
guidetti, sleegers, mokotjoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Antaris het volgende:
Maar hoe gaat het met Guidetti? Speelt hij nou goed of is het nog steeds niks? Verstandig dat feijenoord hem niet had aangetrokken?
Geskoort tege barselonaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Antaris het volgende:
Ja, er waren wel wat overtredingen die over het randje waren, maar een wedstrijd groeit daar wel altijd naar toe, als je op het randje speelt en de scheids veel toe laat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hard is prima maar overtredingen wegwuiven niet, zeker als je de week erop er wel voor van het veld wordt gestuurd.
die speelt bij Baselquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:46 schreef ender_xenocide het volgende:
En Boetius dan, geblesseerd of gepasseerd afgelopen wedstrijden?
Zichzelf wel lekker druk maken om die JHK doekje bij Vitesse.twitter:rickbos7 twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 10:16:49@kramerinho nu niet gaan huilen kk jong reageer retweet
Dit lijkt me nou niet de meest intelligente jongenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:10 schreef Sunri5e het volgende:
Kijk dit pareltje:
https://twitter.com/rickbos7Zichzelf wel lekker druk maken om die JHK doekje bij Vitesse.twitter:rickbos7 twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 10:16:49@kramerinho nu niet gaan huilen kk jong reageer retweet
Priceless
Allebei niet neequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou niet de meest intelligente jongen
Lol, parodie op een voetbalsupporter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:10 schreef Sunri5e het volgende:
Kijk dit pareltje:
https://twitter.com/rickbos7Zichzelf wel lekker druk maken om die JHK doekje bij Vitesse.twitter:rickbos7 twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 10:16:49@kramerinho nu niet gaan huilen kk jong reageer retweet
Priceless
Zul je zien dat Vilhenna er straks 40-45 inschiet bij ze volgende klupquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geskoort tege barselona
Kk van geel
Achahbar wordt de opvolger van Akwero bij City en schiet er 100+ in daar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zul je zien dat Vilhenna er straks 40-45 inschiet bij ze volgende klup
kk geel
Arme jongen in Almere wil niemand dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Achahbar wordt de opvolger van Akwero bij City en schiet er 100+ in daar.
Kk geel
Nee echt.
Klopt. Hoe Elia inkwam bij Schřne, dat kan echt niet. Daar hebben we geluk gehad. Maar ik zag Veltman met twee benen inkomen in de wedstrijd tegen PSV. Kwam hij goed weg. Dat vonden alle Ajacieden inclusief Veltman zelf dan weer mooi.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is daar nou mooi aan, nu vond je het leuk omdat het in je voordeel was, andersom had je het wat minder gevonden
Moet je nagaan hoe hard ze na volgende week zondag gaan janken. Zandzakken voor de deur in 020!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)pen-na-winst-op-ajax
Mooi hoe al die voetbal figuren die voor Ajax zijn nu allemaal zo huilen.
En dan eerst roepen dat de beker niet echt een prijs is.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
#pray4schaken #blessquote:Het is nog maar de vraag of ADO Den Haag zondag in het duel met Feyenoord kan beschikken over Ruben Schaken, zo meldt omroep west. De voormalig Feyenoorder is nog herstellende van een blessure en trainde vrijdagmiddag apart van de selectie.
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat ADO er op dit moment vanuit gaat dat Schaken kan spelen. Wanneer dit niet het geval is zal hij worden vervangen door Ludcinio Marengo of Kenji Gorré.
Naast Schaken kan de club uit de Hofstad zondag ook niet beschikken over verdedigers Tom Beugelsdijk en en Wilfried Kanon.
Nou ja, #pray4schaken is toch twijfelachtig, blijft een oud-Feyenoorder die dan kan excelleren. Lastig, lastigquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij staat op een lijstje inderdaad, maar dat gaat Dirk natuurlijk nooit doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:07 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde gisteren Frits Barend zeggen dat volgens een grote Catalaanse krant Dirk Kuyt de grote winteraankoop van Barcelona gaat worden, wel sneu voor Feyenoord dat ie al zo snel weg gaat
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Vasion het volgende:
De Graafschap en Roda thuis. Ik verwachtte toch geen puntenverlies.
Niet te vroeg juichen graag. Dat zeg ik. Vieze jinxerquote:
geobsedeerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:24 schreef H.FR het volgende:
Ze zijn tegen Roda geloof ik hun frustratie eraf aan het voetballen in Amsterdam.
Ze hebben een aardig scorend vermogen ja. 7 doelpunten in de laatste twee wedstrijden, netjes hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:24 schreef H.FR het volgende:
Ze zijn tegen Roda geloof ik hun frustratie eraf aan het voetballen in Amsterdam.
Het is een uitwedstrijd, niet te voorspellen dit seizoen. Normaal was het gewoon altijd kut, maar ja, SCH dan weer niet (tweede helft telt niet).quote:Op zondag 1 november 2015 01:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb helaas een slecht voorgevoel over de wedstrijd tegen ADO vanmiddag.
Al had ik dat ook voor Feyenoord - Ajax.
Waar had die keeper van Roda last van dan? Leek wel of die geen zin had om een bal tegen te houden, 4 van de 6 had hij kunnen hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:24 schreef H.FR het volgende:
aRENa angstquote:Op zondag 1 november 2015 10:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Waar had die keeper van Roda last van dan? Leek wel of die geen zin had om een bal tegen te houden, 4 van de 6 had hij kunnen hebben
Ik zeg metsjfiksingquote:
Ik neem aan dat ze sowieso weten dat ze geen puntenverlies mogen lijden.quote:Op zondag 1 november 2015 09:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Denk dat we wel winnen maar ze moeten zich wel weer kunnen opladen na die slag tegen Ajax in de beker. Compleet andere motivatie. Misschien ook maar beter dat de concurrenten al gespeeld hebben. Weet je in ieder geval dat je geen puntenverlies mag lijden.
En als je die dan ook verliest zijn de rapen gaar. Dan ben je als haast titelkandidaat af.quote:Op zondag 1 november 2015 12:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Moeten echt winnen nu, anders heb je zo weinig aan de Klassieker volgende week
Laten we het hopen. Ik betwijfel het.quote:Op zondag 1 november 2015 12:18 schreef Merkie het volgende:
Niks ervan, wordt een eenvoudige overwinning.
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 1 november 2015 11:55 schreef Tortugal het volgende:
Kongolo geschorst bij geel vandaag omdat een gele kaart uit het vorige seizoen nog meetelt, lees ik. Wat voor belachelijke regel is dat dan weer?
Dat lijkt me echt onzinquote:Op zondag 1 november 2015 12:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord...
Wtf, rare regelquote:Op zondag 1 november 2015 12:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dit, ADO-uit spelen we standaard kut.quote:Op zondag 1 november 2015 12:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik betwijfel het.
Klopt, alleen voor kaarten uit ronde 33 & 34.quote:Op zondag 1 november 2015 12:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Eerst de punten, dan pas het voetbal imoquote:Op zondag 1 november 2015 12:20 schreef Stringer het volgende:
Blegh... Net wakker. Eerst ff paar koppen koffie. Hoop op 3 punten en weer eens goed voetbal.
Truequote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst de punten, dan pas het voetbal imo
Heeft Havenaar alweer laten ontsnappenquote:Op zondag 1 november 2015 12:33 schreef Wicky15 het volgende:
Ik zeg alvast dat het een schande is dat Jan-Arie bij ons in de verdediging staat
Is er een betere optie dan?quote:Op zondag 1 november 2015 12:33 schreef Wicky15 het volgende:
Ik zeg alvast dat het een schande is dat Jan-Arie bij ons in de verdediging staat
quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft Havenaar alweer laten ontsnappen.
Klopt, maar ik vroeg het me eigenlijk ook gewoon afquote:Op zondag 1 november 2015 12:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Maar dan mag ik het nog wel een schande vinden.
Bottegod & Kongolo. Hoewel je bij die laatste weer terug grijpt op Nelom. Dus dit is minder ergquote:
Echt? Rare regel.quote:Op zondag 1 november 2015 12:24 schreef Stringer het volgende:
[..]
Klopt, alleen voor kaarten uit ronde 33 & 34.
Hopelijk ontwikkelt Woudenberg zich prima. Geen idee eigenlijk hoe die het doet bij NEC.quote:Op zondag 1 november 2015 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bottegod & Kongolo. Hoewel je bij die laatste weer terug grijpt op Nelom. Dus dit is minder erg
Nee johquote:Op zondag 1 november 2015 12:38 schreef H.FR het volgende:
Vd Heijden weer bezig hoor
Had maar zomaar een penalty kunnen zijn.
Dit ja. 1 op 1 met de keeper.quote:Op zondag 1 november 2015 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo'n counter moet echt 0-1 opleveren.
Die commentator haalt Van der Heijden en Van Beek steeds door elkaarquote:Op zondag 1 november 2015 12:48 schreef K.offie het volgende:
Beekgod liet Vd Heijden even zien, hoe het wel moet
Inderdaad ja.quote:Op zondag 1 november 2015 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Vejinovic begint wel goed. Die wil zich duidelijk bewijzen.
Klopt, lekker balletje wel.quote:Op zondag 1 november 2015 12:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel lekker als je een speler hebt als Vejino die die pass durft te geven.
Bij ons afgedankt, tegen ons goed.quote:
Minder dan dat.quote:
Niet meer mondjes dan Kramer hoop ik.quote:Op zondag 1 november 2015 12:55 schreef renwan het volgende:
Kut, gaat Schaken vandaag mondjes snoeren?
Feyenoordquote:Op zondag 1 november 2015 12:56 schreef Niesl het volgende:
Immers op de tribune; voor wie zou hij zijn?!
Jazeker.quote:
Echt verschrikkelijk soms inderdaad. Denkt soms ook dat hij de techniek van Messi heeft geloof ikquote:Op zondag 1 november 2015 12:59 schreef Wicky15 het volgende:
Kuyt zijn passing is toch ook vaak om te huilen
Kwestie van tijd. Al moet ik het met hem ook nog maar zien. Heeft weer andere slechte punten.quote:Op zondag 1 november 2015 13:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon Bottegod erin, die is sterker in de lucht afaik.
Vaak op de rechterflank te vinden, dan is het minder bij Kuyt...quote:
Klopt. Zou ook wel eens een corner/vrije trap mogen nemen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Karsdorp heeft echt een mooie krul bij die voorzetten. Draait precies goed steeds.
In die situaties zie je hem ook zelden een kopduel winnen. Koppen kan hij eigenlijk alleen met tijd en ruimte.quote:Op zondag 1 november 2015 13:08 schreef Grifte het volgende:
Kramer timed vaak bijzonder slecht bij lange ballen, ongelooflijk hoe vaak hij eronder door springt.
Ja, verrassend hoe slecht hij fungeert als aanspeelpunt door de lucht. Met Pelle was elke bal door de lucht gewoon balbezit voor ons.quote:Op zondag 1 november 2015 13:08 schreef Grifte het volgende:
Kramer timed vaak bijzonder slecht bij lange ballen, ongelooflijk hoe vaak hij eronder door springt.
Dit valt heel erg op inderdaad, waardeloos.quote:Op zondag 1 november 2015 13:08 schreef Grifte het volgende:
Niet veel beter denk ik, misschien net iets sneller.. Zegt niks over beiden denk ik?quote:Op zondag 1 november 2015 13:11 schreef Haringkop het volgende:
Is Kramer nou zoveel beter dan Havenaar? En zegt dan wat over Kramer of over Havenaar?
Dat laatste vind ik nog het meest schrijnende, zoveel geld voor een matige speler..quote:Op zondag 1 november 2015 13:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet veel beter denk ik, misschien net iets sneller.. Zegt niks over beiden denk ik?
Ze zijn in principe allebei niet goed genoeg voor Feyenoord.
Zeker schrijnend, maar goed. Misschien ontwikkeld hij zich nog wel.quote:Op zondag 1 november 2015 13:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nog het meest schrijnende, zoveel geld voor een matige speler..
Dat zag ik niet in de herhaling?quote:Op zondag 1 november 2015 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet als de bal idd de hand van Kramer als laatste raakte
Blijft een Ajacied hequote:Op zondag 1 november 2015 13:17 schreef H.FR het volgende:
Wel een beetje vies dat hij de counter affluit
Dan had ik hem met 5 minuten al afgezet.quote:Op zondag 1 november 2015 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Als ik niet voor Feyenoord was geweest was ik in slaap gevallen. Te langzaam, te slordig, heel frustrerend.
Met de spelers die er nu instaan zou het gewoon moeten lukken. Alleen Jan-Arie zou ik eruit halen, maar met Botteghin gaan die aanvallen ook niet beter lopen. Gio moet ze in de rust even wakker schudden.quote:Op zondag 1 november 2015 13:19 schreef PizzametKebab het volgende:
Drama eerste helft. Alleen maar voorzetten die alles en iedereen voorbij gaan. Middenveld zeer matig en VD Heijden........
Gustafson eruit, BIlal erin. Kuyt op 10. Rechterkant ligt voortduren ruimte, dus als je daar wat snelheid inzet kan daar veel dreiging komen.
En in toppers ook al niet. Wanneer dan wel?quote:Op zondag 1 november 2015 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan Kramer heb je in dit soort wedstrijden ook geen flikker..geen aanspeelpunt
Blom is een jood ole olequote:Op zondag 1 november 2015 13:17 schreef H.FR het volgende:
Wel een beetje vies dat hij de counter affluit
Tegen de kleintjes, en daartegen word je kampioen!quote:Op zondag 1 november 2015 13:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
En in toppers ook al niet. Wanneer dan wel?
ADO is toch een kleintje?quote:Op zondag 1 november 2015 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen de kleintjes, en daartegen word je kampioen!
ADO is een kleintje.quote:Op zondag 1 november 2015 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Achahbar kan het verschil maken in elke wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2015 13:28 schreef Tortugal het volgende:
Achahbar zou het verschil kunnen maken in zo'n wedstrijd.
Gaan gewoon tussen 14 en 17 eindigen denk ik. Excelsior pakken ze nog wel maar Heerenveen gaat weer over hun heen later.quote:Op zondag 1 november 2015 13:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
ADO is middenmoot imo. Weet dit seizoen eigenlijk niet wat ik van ze moet verwachten.
Schaken, Havenaar, Beugelsdijk is geen degradatie materiaal hoor.quote:Op zondag 1 november 2015 13:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaan gewoon tussen 14 en 17 eindigen denk ik.
Als je met de kleintjes alles onder plek 12 bedoelt, schiet het niet op hč. In de uitspraak is dat gewoon alles vanaf nummer 5/6.quote:Op zondag 1 november 2015 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twee of drie blessures en ze zijn niets meer.quote:Op zondag 1 november 2015 13:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Schaken, Havenaar, Beugelsdijk is geen degradatie materiaal hoor.
Kan niet wachten. Zo'n spannende wedstrijd.quote:Op zondag 1 november 2015 13:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Op naar nog meer spektakel in de 2e helft.
Ja, en als er een meteoriet op het Kyocera Stadion pleurt is er ook weinig van Feyenoord meer over.quote:Op zondag 1 november 2015 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Twee of drie blessures en ze zijn niets meer.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2015 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, en als er een meteoriet op het Kyocera Stadion pleurt is er ook weinig van Feyenoord meer over.![]()
Ja jinx het maarquote:Op zondag 1 november 2015 13:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, en als er een meteoriet op het Kyocera Stadion pleurt is er ook weinig van Feyenoord meer over.![]()
Blom.quote:Op zondag 1 november 2015 13:40 schreef H.FR het volgende:
Makkelijk gegeven hoor. Was z'n 1e overtreding.
Corner Feyenoord, ingooi aan de andere kant.quote:Op zondag 1 november 2015 13:46 schreef Wicky15 het volgende:
En weer een fantastische corner.
Genieten.
100%. Maar we krijgen elke week al een zeer onterechte penalty zal Blom hebben gedacht.quote:
Ja en dan staan er twee gasten om hem te nemen, dat schiet lekker opquote:Op zondag 1 november 2015 13:48 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om telkens zo'n slechte corner te nemen
Kramer spaart zijn krachten en kansen voor het haags kwartiertje.quote:Op zondag 1 november 2015 13:49 schreef RvLaak het volgende:
Kramer zal eens een keer kunnen koppen vandaag
Hopelijk weet hij dan nog wel in welk doel de bal moetquote:Op zondag 1 november 2015 13:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kramer spaart zijn krachten en kansen voor het haags kwartiertje.
Dat zei iemand afgelopen zondag en woensdag ook al.quote:Op zondag 1 november 2015 13:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kramer spaart zijn krachten en kansen voor het haags kwartiertje.
Leuk dat anderen dezelfde geniale grappen als ik kan verzinnen.quote:Op zondag 1 november 2015 13:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zei iemand afgelopen zondag en woensdag ook al.
ALS deze gewonnen wordt, vast weer met zo'n kutgoal 90+3quote:Op zondag 1 november 2015 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we deze winnen, ga ik vanmiddag vast mijn stoel neerzetten
Het ergste is dat ik dit vanmorgen al vermoeddequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |