https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Als je alle opties hebt geprobeerd en niks werkt, (key corrupt bijvoorbeeld) waarom niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe goed bedoeld misschien ook: geef nooit je privatekey aan een "expert".
Denk dat je de transactie fee daadwerkelijk teveel betaald hebtquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Uurke geleden als 'test' een kleine hoeveelheid Bitcoin verkocht vanuit BTC-e naar Bitonic. Ik wou 0,0706 verkopen maar bij BTC-e 0,0717 ingevuld. Da's 0,001 heffing vanuit BTC-e en 0,0001 die ik opzettelijk 'teveel' invulde als transactie-fee. Goed gehandeld zo?
Nee, of iemand die QR-code gescand heeft.quote:
Naar mijn weten is zo'n wallet heel veilig. Zou er wel even een backup van makenquote:Op maandag 2 november 2015 19:06 schreef VeX- het volgende:
Ik wil wat geld in bitcoin gooien en heb nu een bitcoin wallet geopend waar ik gekochte btc op laat storten.
Alleen hoe veilig is het om je bitcoin daar voor de langere termijn op te stallen?
Ik heb nu een password erop gezet voor transacties maar zou ik nog extra maatregelen moeten treffen? Is de standaard beveiliging van bitcoin wallet genoeg?
De beveiliging is zo goed als het gekozen wachtwoordquote:Op maandag 2 november 2015 19:06 schreef VeX- het volgende:
Ik wil wat geld in bitcoin gooien en heb nu een bitcoin wallet geopend waar ik gekochte btc op laat storten.
Alleen hoe veilig is het om je bitcoin daar voor de langere termijn op te stallen?
Ik heb nu een password erop gezet voor transacties maar zou ik nog extra maatregelen moeten treffen? Is de standaard beveiliging van bitcoin wallet genoeg?
Gaat wel lekker omhoogquote:Op maandag 2 november 2015 20:17 schreef brombeer_ het volgende:
En we zitten weer op een marketcap van 5 miljard
Als ik die btc van vorig jaar december nu gewoon netjes had geparkeerd.. Dan kon ik ze tegen meer euro's inwisselen. Maar das lastig met btc, op je handen zittenquote:Op maandag 2 november 2015 20:17 schreef brombeer_ het volgende:
En we zitten weer op een marketcap van 5 miljard
Als we de 1000 aan gaan tikken zit de 2000 er ook wel inquote:Op maandag 2 november 2015 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gaat wel lekker omhoog
Als hij de 1000$ aantikt verkoop ik m'n laatste BTC ook maar... Koop wel weer terug na de crash
Vind deze toch leukerquote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef brombeer_ het volgende:
Vind dit wel een mooie chart:
https://www.tradingview.com/x/9XAR5TGt/
Al denk ik dat 12k iets overdreven is
Nah Danv zit er de laatste tijd vaak naast. Nu ook weer. Volgens zijn chart was 335 al de top en we zitten nu al weer op 350.quote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind deze toch leuker![]()
https://www.tradingview.c(...)WITH-LIMITED-UPSIDE/
https://www.tradingview.com/x/1waNl5Hn/quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nah Danv zit er de laatste tijd vaak naast. Nu ook weer. Volgens zijn chart was 335 al de top en we zitten nu al weer op 350.
Ik stem voorquote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef brombeer_ het volgende:
Ja dat is ook mijn targetquote:Op maandag 2 november 2015 20:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://www.tradingview.com/x/1waNl5Hn/
Kunnen ook de 400 testen van november vorig jaar.
Nope, ik dacht ook dat we daar gingen stijgenquote:Op maandag 2 november 2015 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die 400 was overigens mijn target vorig jaar december. Kwam er niet echt van
Ach ja, als ik weer speelgeld heb ga ik gewoon weer btc inslaan. Wie weet deze december.quote:Op maandag 2 november 2015 20:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Nope, ik dacht ook dat we daar gingen stijgen
Zou het tijdens de dip doen van deze stijging danquote:Op maandag 2 november 2015 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach ja, als ik weer speelgeld heb ga ik gewoon weer btc inslaan. Wie weet deze december.
Wacht de crash in januari wel af. Tenminste als het een beetje vorig najaar gaat nabootsen...quote:Op maandag 2 november 2015 20:33 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zou het tijdens de dip doen van deze stijging dan
Mij hoor je dan niet klagenquote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef brombeer_ het volgende:
Patrick heeft zijn steen geopend.quote:Op maandag 2 november 2015 22:53 schreef roislecxe het volgende:
Ik moet godsamme scrollen hier na een paar uur mn laptop dicht te hebben gehad. Wat is deze.
Oostblokkersquote:Op maandag 2 november 2015 22:55 schreef roislecxe het volgende:
En waarom staat BTC-e 30 a 40 punten lager dan de andere 3? Das echt enorm veel.
Om mij te pesten.quote:Op maandag 2 november 2015 22:55 schreef roislecxe het volgende:
En waarom staat BTC-e 30 a 40 punten lager dan de andere 3? Das echt enorm veel.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:02 schreef brombeer_ het volgende:
Niks mis met het volume. Volgende week stijgen we gewoon naar de $400, althans dat verwacht ik.
Denk alleen dat we eerst nog een stukje naar beneden gaan.
Niet weten wanneer te verkopen en wanneer te hodlenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:37 schreef Sosa het volgende:
Ik weet niet hoor... bijna 400$ !!
Alleen ik was weer te snel natuurlijk, heb ruim de helft al verkocht op 320$(gekocht op 200)
Nou zeg mij nattekat, wanneer sellen? heb de andere helft nogquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet weten wanneer te verkopen en wanneer te hodlen
Ik sta eindelijk weer in het groen
Geen idee. Vorige keren dat ie ging had ik een sell op 290 en 280. Nu heb ik niks.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:46 schreef Sosa het volgende:
[..]
Nou zeg mij nattekat, wanneer sellen? heb de andere helft nog
Hoewel ik toch al 120$ winst p.s. heb weten te pakken. Alleen altijd balen als het meer had kunnen zijn
Heb je alweer toegang tot je bitcoin wallet gekregen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:58 schreef µ het volgende:
Wat een dom idee om gisteren een bitcoin te verkopen.
Kost mij 50 eur
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:04 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb je alweer toegang tot je bitcoin wallet gekregen?
in 2012?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:26 schreef roislecxe het volgende:
Het gaat. Maar. Door.
Bizar zeg.
Ik wilde op $25 kopen
Daar heb ik 0,3BTC gestaldquote:
Stuur naar bitfinex dan. krijg je toch zo'n 25$ meer voorquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb ik 0,3BTC gestald
0,1 op een site waar ik de naam van vergeten ben en 0,1 op Bittrex en dan ook nog wat in mijn wallet
Niet zo negatief, we zitten nog niet eens om de buurt van november 2013quote:
Rijke stinkerd!quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik heb voor de lol 8000 bitcoins gekocht, beetje de prijs opdrijven overal. Morgen maar eens paniek veroorzaken.
Jij had vast 2 jaar geleden ook op 400$ verkocht?quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:43 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Prijs gaat veel te parabolisch nu.
Als ik toen bitcoins had vast wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had vast 2 jaar geleden ook op 400$ verkocht?
Ik lift nog even mee naar 600$. Vanaf daar bouw ik langzaam mijn 0.3 op btc-e af.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:59 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Als ik toen bitcoins had vast wel ja
BTC-e is gewoon niet relevantquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:49 schreef Nattekat het volgende:
En toch heeft BTC-e nooit de 400 gehaald
Ik zou alles eruit gooien en weer laag in de 300 terug kopenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Weet nu wel dat ik in de volgende bounce er wat uit ga gooien...
Hopelijk even een dipje... zou zonde zijn als dit de nieuwe vaste prijs wordt terwijl ik ze rond 3100 sat heb gekocht een tijdje geledenquote:
http://www.zerohedge.com/(...)eases-access-chinesequote:Op dinsdag 3 november 2015 18:01 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
waar is die stijging op gebaseerd? of zoals gewoonlijk op nix
O, dan gaat hij dus dalenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:12 schreef Nattekat het volgende:
De 500 gaat bereikt worden op een exchange vandaag. Mark my words
Nee, echt niet. Ik zie een prachtige gelijkenis met vandaag 2 jaar geleden.quote:
Volgens mij is Huobi er al doorgeweest?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:12 schreef Nattekat het volgende:
De 500 gaat bereikt worden op een exchange vandaag. Mark my words
Nope. Wel bijnaquote:Op woensdag 4 november 2015 12:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij is Huobi er al doorgeweest?
Dit is vast ook wel een goed moment om wat altcoins te kopen... veel mensen dumpen die om hun BTC te verkopen natuurlijk, waardoor altcoins nu in waarde dalen, maar weer stijgen als BTC daalt.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:33 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb nu iets meer dan 50.000 Solar.
Tegen de huidige koers van ongeveer 2000sat is dat 1 BTC.
1 BTC is nu $425
Ik heb nu iets meer dan 50.000 Solar. Tegen de koers van een paar weken geleden van 4000sat was dat 2 BTC.
2 BTC was toen rond de $425
Als BTC stabiliseert straks, en Solar gaat weer omhoog wordt het toch weer leuk
Denk ik ook ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is vast ook wel een goed moment om wat altcoins te kopen... veel mensen dumpen die om hun BTC te verkopen natuurlijk, waardoor altcoins nu in waarde dalen, maar weer stijgen als BTC daalt.
Bittrex.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:42 schreef tralalala het volgende:
Ben er een tijd uit geweest, wat is de beste exchange voor altcoins tegenwoordig?
Poloniex gok ik?
Ik gebruik momenteel alleen nog Bittrex en Yobit. Bittrex is momenteel wel een van de leidende altcoinexchangesquote:Op woensdag 4 november 2015 12:42 schreef tralalala het volgende:
Ben er een tijd uit geweest, wat is de beste exchange voor altcoins tegenwoordig?
Poloniex gok ik?
quote:Bitcoin heeft de potentie om in 2030 de zesde grootste handelsmunt ter wereld te worden, nu banken bereid zijn meer dan $1 miljard te investeren in de blockchain technologie waar Bitcoin op gebaseerd is. Dat schrijft consultancybureau Magister Advisors in een nieuw rapport over virtuele munten. Het in Silicon Valley gevestigde onderzoeksbureau sprak met dertig verschillende bedrijven die zich bezighouden met blockchain technologie.
Volgens deze bedrijven heeft de blockchain de potentie om de infrastructuur te bepalen van het geldsysteem van de toekomst. Ze zijn zelfs zo enthousiast dat ze denken dat de Bitcoin binnen vijftien jaar kan uitgroeien tot de zesde belangrijkste handelsmunt ter wereld. Jeremy Millar van Magic Advisors zegt daar het volgende over:
“Blockchain is zonder twijfel de meest significante ontwikkeling in zakelijke IT in de afgelopen tien jaar, vergelijkbaar met ontwikkelingen als big data en machine learning. Wat JAVA is voor het internet, dat kan Bitcoin zijn voor de financiële dienstverlening. Bitcoin heeft zichzelf bewezen als ene gevestigde munteenheid. De blockchain zal het systeem worden waarmee financiële transacties uitgevoerd worden.”
Bitcoin wordt mainstream
Bitcoin wint aan populariteit en krijgt steeds meer erkenning als alternatief voor het reguliere geld dat banken creëren. Onlangs besloot het Europese Hof dat Bitcoin een valuta is die vrijgesteld moet zijn van btw. De top 100 van financiële instellingen zal de komende 12 tot 24 maanden meer dan $1 miljard investeren in de ontwikkeling van Blockchain technologie.
De technologie kan gebruikt worden voor het betalingsverkeer, maar ook om klantgegevens en eigendomsregistraties in bij te houden. Ook overheidsinstanties kunnen de technologie gebruiken om persoonlijke gegevens in op te slaan, zoals Tegenlicht afgelopen zondag liet zien in haar documentaire over Bitcoin. De flexibiliteit en schaalbaarheid van de blockchain technologie is zeer groot en ook hebben hackers het systeem na al die jaren nog steeds niet weten te kraken.
Magister Advisors schrijft in haar rapport dat Bitcoin door de volatiele koers vooral speculanten aantrekt. Van alle Bitcoin die in omloop zijn wordt 90% aangehouden met een speculatief doel, slechts tien procent wordt daadwerkelijk gebruikt als een alternatieve vorm van geld. Maar van alle transacties in het Bitcoin netwerk is de overgrote meerderheid van 90% aan te merken als commercieel. Dat zijn betalingen in ruil voor goederen of diensten.
Volgens het onderzoeksbureau heeft Bitcoin vooral in opkomende markten veel potentie, omdat veel minder mensen daar toegang hebben tot een bank en een bankrekening. Maar ze bezitten vaak al wel een smartphone, waarmee ze volledige toegang hebben tot het Bitcoin systeem. “Per dag worden er twee miljoen smartphones geactiveerd. Men zal zich in met name de ontwikkelingslanden steeds vaker afvragen waarom ze een bankrekening zouden openen”, zo schrijft het consultancybureau in het Bitcoin rapport.
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb nog ergens een usb stickie liggen met 0.35btc. Heb hem al anderhalf jaar niet gezien denk, maar hij moet ergens zijn
Ik heb ergens nog wat in mijn Dropbox staan. Zou alleen niet weten hoe veelquote:Op woensdag 4 november 2015 13:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vraag me af of die ooit nog boven water komt
Das mooi meegenomen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ah. 0BTC op het adres in kwestie. Ok...
450 is wel fantastisch natuurlijk...quote:Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef Nattekat het volgende:
BTC-e niet
Echt, wat doe ik daar nog...
Verlies waarin?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn verlies neem en weer terug naar BTC ga nu het nog meevalt
Ondanks dat ze al een tijd meegaan zonder noemenswaardige problemen zijn er imho wel valkuilen. Niemand weet namelijk wie de site runt, er zijn geen contactgegevens, helemaal niets. Ik zou er mijn geld niet aan toevertrouwen iig, waarom niet Kraken of Bitfinex gebruiken? Daar heb je ook nog eens veel meer handelsmogelijkheden, meer ordertypes etc.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:24 schreef VeX- het volgende:
Ik heb maar ff een account aangemaakt op btc-e.
Ik kan niet echt veel betrouwbare, niet gedateere (nederlandse) info vinden erover.
Zijn er valkuilen waar ik op moet letten voor ik er begin met traden?
BTC-e heeft de 500 nog niet geproefd.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:27 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die denken dat ie nog hoger gaat dan 500
Nu sellen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is de beste voor bitcoins zelf? Zie dat Bitstamp nog steeds redelijk wat volume heeft, zijn die na die hack/crash toen nog betrouwbaar?
Goedemorgen, daar is al meerdere malen antwoord op gegeven vandaag.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hey stelletje incrowd pikvogels, doe eens antwoord geven
[..]
Echt? Dan open ik even een topic in BUG, want ik heb geen enkel quote-alert gezienquote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedemorgen, daar is al meerdere malen antwoord op gegeven vandaag.
Kijk het gigantische volume daar.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hey stelletje incrowd pikvogels, doe eens antwoord geven
[..]
Niet alles hier draait om jou. Er zijn meerderen met dezelfde vraag geweest.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt? Dan open ik even een topic in BUG, want ik heb geen enkel quote-alert gezien
O RLY, dat snap ik. Maar ik stel gewoon een vraag en niemand antwoord. Typische incrowd SC gewoon doorlullen en kekke gifjes posten. Prima hoor, maar ga dan niet bijdehand doen dat die vraag al beantwoord is, want dat issie niet. Ik ben niet van gisteren. Het is daar verder vandaag nog niet over gegaan, behalve dan over altcoins, waar ik dus op inhaakte door te vragen wat hedendaags de beste exchange is voor Bitcoins. Laatste keer dat ik hier nl. serieus mee bezig was leefde Mt.Gox nog en had Bitstamp z'n problemen nog niet gehad.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet alles hier draait om jou. Er zijn meerderen met dezelfde vraag geweest.
Topic loopt daar te hard voor.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meestal komtie dan wel binnen het uur aanwaaien.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Oja, aangezien Arcee niet is langsgeweest, diep teleurgesteld nu
Het vorige deel was de langzaamste ooit in deze reeks
Lurkers.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Wel jammer... we breken nu een trend.
De top 4 langzaamste topics zijn delen 428 tot 431
Bitstamp heeft die hack toen naar ik weet prima afgehandeld. Volgens mij is niemand toen BTC of geld verloren en ze hebben hun zaakjes toen weer goed op orde gebracht, met o.a. verbeterde beveiliging (gebruiken nu overal multisig). Meer info: http://www.coindesk.com/u(...)mp-bitcoin-exchange/quote:Op woensdag 4 november 2015 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
O RLY, dat snap ik. Maar ik stel gewoon een vraag en niemand antwoord. Typische incrowd SC gewoon doorlullen en kekke gifjes posten. Prima hoor, maar ga dan niet bijdehand doen dat die vraag al beantwoord is, want dat issie niet. Ik ben niet van gisteren. Het is daar verder vandaag nog niet over gegaan, behalve dan over altcoins, waar ik dus op inhaakte door te vragen wat hedendaags de beste exchange is voor Bitcoins. Laatste keer dat ik hier nl. serieus mee bezig was leefde Mt.Gox nog en had Bitstamp z'n problemen nog niet gehad.
Top, dank voor je heldere en uitgebreide reactie. Het kan dus welquote:Op woensdag 4 november 2015 15:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bitstamp heeft die hack toen naar ik weet prima afgehandeld. Volgens mij is niemand toen BTC of geld verloren en ze hebben hun zaakjes toen weer goed op orde gebracht, met o.a. verbeterde beveiliging (gebruiken nu overal multisig). Meer info: http://www.coindesk.com/u(...)mp-bitcoin-exchange/
Al zou ik persoonlijk sowieso nooit fiat of btc onnodig lang op een exchange laten staan, je geeft je geld toch in handen van een derde partij waarvan je nooit zeker kunt zijn dat het nooit mis gaat.
Mocht ik in de toekomst wat willen handelen, zou ik Bitstamp zeker weer overwegen. Let wel dat sommigen melden veel moeite te hebben een geverifieerd account te krijgen, verzoeken worden soms om onduidelijke redenen geweigerd.
Mijn persoonlijke voorkeur qua exchange gaat momenteel uit naar Kraken, o.a. door de grote hoeveelheid ordertypes en de razendsnelle SEPA-overboekingen (zowel storten als opnemen).
Gewoon de BTC in je wallet stallen dan toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Top, dank voor je heldere en uitgebreide reactie. Het kan dus wel
Ik heb nog een (geverifieerd) BitStamp account, had toen gelukkig net paar duizend ekkies daar weg toen de boel 'mis' ging, heb het zijdelings een beetje meegekregen, en het feit dat ze nog bestaan en een speler van belang zijn toont wel aan dat ze het dus 'netjes' hebben afgehandeld denk ik.
Ik ga eens kijken, ben sowieso niet zo zeker dat ik weer instap, het blijft toch een rollercoaster en je hebt geen enkele garanties / vangnet als een Exchange oid klapt of 'm smeert.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Oja, aangezien Arcee niet is langsgeweest, diep teleurgesteld nu
Het vorige deel was de langzaamste ooit in deze reeks
Jawel, maar je bent toch meestal wel wat heen en weer aan het schuiven. Eigenlijk is het instapmomentje ook wel al geweest denk ik, natuurlijk kan je nu nog wat meepakken, maar eigenlijk stap je het liefst beneden in.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon de BTC in je wallet stallen dan toch?
Ik ben zelf ook niet echt van buy en hold principe.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent toch meestal wel wat heen en weer aan het schuiven. Eigenlijk is het instapmomentje ook wel al geweest denk ik, natuurlijk kan je nu nog wat meepakken, maar eigenlijk stap je het liefst beneden in.
Gewoon importeren in je walletquote:Op woensdag 4 november 2015 15:49 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Heren, help. Ik heb nog een .dat bestand met wat erin uit 2014. Altijd braaf bewaard tot deze tijd. Alleen, hoe open ik het? Ik ben helemaal vergeten hoe het werkt.
Met welk wallet programma? Ik heb nu deze gevonden https://bitcoin.org/en/download welke volgens mij hetzelfde was. Alleen moet ik nu weer die hele blockchain gaan downloaden? :0quote:
Je kunt beter Multibit gebruiken, hoef je niet heel de blockchain te downloaden.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:05 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Met welk wallet programma? Ik heb nu deze gevonden https://bitcoin.org/en/download welke volgens mij hetzelfde was. Alleen moet ik nu weer die hele blockchain gaan downloaden? :0
Thanks.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ondanks dat ze al een tijd meegaan zonder noemenswaardige problemen zijn er imho wel valkuilen. Niemand weet namelijk wie de site runt, er zijn geen contactgegevens, helemaal niets. Ik zou er mijn geld niet aan toevertrouwen iig, waarom niet Kraken of Bitfinex gebruiken? Daar heb je ook nog eens veel meer handelsmogelijkheden, meer ordertypes etc.
Enig idee welke wallet je gebruikte? De volle?\quote:Op woensdag 4 november 2015 15:49 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Heren, help. Ik heb nog een .dat bestand met wat erin uit 2014. Altijd braaf bewaard tot deze tijd. Alleen, hoe open ik het? Ik ben helemaal vergeten hoe het werkt.
25 posts per paginaquote:Op woensdag 4 november 2015 16:42 schreef µ het volgende:
[..]
Enig idee welke wallet je gebruikte? De volle?\
-edit- we waren een pagina verder
Ja. Maar als er bij Bittrex iets mis gaat, sturen zij het terug naar Bitonic.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:48 schreef roislecxe het volgende:
Even een vraagje dan.
Kan ik bitcoins kopen en die direct naar Bittrex versturen ipv naar de wallet?
Is al zo lang geleden dat ik het niet meer zeker weet
Waarom zou het misgaanquote:Op woensdag 4 november 2015 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Maar als er bij Bittrex iets mis gaat, sturen zij het terug naar Bitonic.
Weet ik veel.quote:
Heb het al meer dan 10 jaar zo, ik weet niet beterquote:Op woensdag 4 november 2015 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aha. De beruchte laatste pagina wordt omzeild
Ik heb er al jaren aaneengesloten wat staan, nooit problemen.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
is btc-e nog een beetje betrouwbaar? heb daar nog wat btc staan. een veel lagere prijs daar als op andere exchanges is dat niet raar?
quote:Op woensdag 4 november 2015 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, maar ik wacht nog even op da crash.
Mooi he, je roept iets, en gelijk een felle rode pinquote:Op woensdag 4 november 2015 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Hopla
Een gok die goed uitpakt, het kan
Ik zeg niks meerquote:Op woensdag 4 november 2015 17:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi he, je roept iets, en gelijk een felle rode pin
Ja, precies. Al die enge mensen op eensquote:Op woensdag 4 november 2015 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het topic ging toch al veel te snel.
Hoe hoog kocht je nou daarstraks? 450?quote:Op woensdag 4 november 2015 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, precies. Al die enge mensen op eens
446, 447 Ik weet nietquote:Op woensdag 4 november 2015 18:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe hoog kocht je nou daarstraks? 450?
Een beetje zegt iequote:
Zou ik niet doenquote:Op woensdag 4 november 2015 18:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, via Bitonic nog wat BTC aangekocht en doorsluizen naar BTC-e. Dan daar de boel splitsen in NMC en PPC. Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, anticipeer ik op eventuele pumps der altcoins.
En?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Maarehh... volumedaling... even online opzoeken wat dat kan betekenen.
Tijdens een uptrend een teken van stagnatie, tijdens een downtrend betekent het niks.quote:
Rust dus. Tijdelijke stabilisatie gezien de huidige uptrend,quote:Op woensdag 4 november 2015 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijdens een uptrend een teken van stagnatie, tijdens een downtrend betekent het niks.
Enkel een piek kan een ommekeer aankondigen.
Geen verlies aan volume tijdens een stagnatie duidt op een verhoogde sell-drukquote:Op woensdag 4 november 2015 20:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Rust dus. Tijdelijke stabilisatie gezien de huidige uptrend,
Voorlopig althans.
Danku
hij ligt al een jaar laag en dan koopt niemand.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:14 schreef Scorpie het volgende:
BTC moet even crashen, goedkoop inkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |