Je punt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef Zith het volgende:
[..]
En bestaan nog maar sinds de laatste 13% van de geschiedenis van de pizza. Traditionaliteit claimen is dus onzin.
Traditionaliteit claimen is dus onzinquote:
Pizza margaretha is traditioneler dan een frikandelpizzaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Traditionaliteit claimen is dus onzin
En traditionaliteit claimen is onzin (3de keer). De pizza zelf verandert ook constant, zoals je zelf al aangaf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Pizza margaretha is traditioneler dan een frikandelpizza
Dat wil niet zeggen dat elke verandering goed is. De pizza met tomatensaus, salami en mozzerella is prima.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef Zith het volgende:
[..]
En traditionaliteit claimen is onzin (3de keer). De pizza zelf verandert ook constant, zoals je zelf al aangaf.
Dat wil dus wel zeggen dat jouw claim onterecht is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:34 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat elke verandering goed is. De pizza met tomatensaus, salami en mozzerella is prima.
De pizza met frikandel speciaal ook (zie OP).quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:34 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat elke verandering goed is. De pizza met tomatensaus, salami en mozzerella is prima.
Geef mij diequote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Nu kan ik geen Amerikanen en Britten meer uitlachen dat ze te vette pizza's maken
[ afbeelding ]
Ben je een beetje dom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Pizza margaretha is traditioneler dan een frikandelpizza
Het antwoord verraadt je IQ, dat wss onder een nulpunt ligt.quote:
Pizza is ontstaan als restjesvoer. Alles wat je de dag ervoor niet opkreeg pleurde je op de pizza. Dus dat hoort juist zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:31 schreef brillenmeisje het volgende:
Waarom moet er tegenwoordig van alles en nog wat op een pizza? Frikandel, stamppot, rookworst en nog meer van dat soort onzin. Hou het gewoon bij de Italiaanse smaken...
Toch vind ik de uitspraak kloppen. Als herkomst en leeftijd traditionaliteit bepalen is een margaritha "traditioneler".quote:
Het is margerithaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Toch vind ik de uitspraak kloppen. Als herkomst en leeftijd traditionaliteit bepalen is een margaritha "traditioneler".
Dat het geen klap uitmaakt omdat de pizza zelf steeds verandert lijkt ze alleen een beetje te missen. Maar vernieuwing is vooruitgang toch?
Ik denk dat mayonaise en curry afbraak doen aan wat wij kennen als een traditionele pizza. Zelfde geldt voor ananaspizza, een pizzaburger en een pizza met knoflooksaus als basis. Maar dat neemt niet weg dat het vast prima te pruimen is als op zich staand gerecht.
En wie bepaalt dat, birllenmeisje?quote:
Ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En wie bepaalt dat, birllenmeisje?
Neem aan 'rauw' hè? Die dingen zijn sowieso al voorgebakken en ontdooid eetbaar (niet dat dat lekker is)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:43 schreef Hallojo het volgende:
Worden de frikandellen die op de pizza gaan trouwens eerst gefrituurd of gaan ze rauw op de pizza?
Houd jij je nou maar bezig met traditionele gewoontes zoals het boeddhistische fenomeen "niet internetten".quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |