Je punt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:29 schreef Zith het volgende:
[..]
En bestaan nog maar sinds de laatste 13% van de geschiedenis van de pizza. Traditionaliteit claimen is dus onzin.
Traditionaliteit claimen is dus onzinquote:
Pizza margaretha is traditioneler dan een frikandelpizzaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Traditionaliteit claimen is dus onzin
En traditionaliteit claimen is onzin (3de keer). De pizza zelf verandert ook constant, zoals je zelf al aangaf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Pizza margaretha is traditioneler dan een frikandelpizza
Dat wil niet zeggen dat elke verandering goed is. De pizza met tomatensaus, salami en mozzerella is prima.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef Zith het volgende:
[..]
En traditionaliteit claimen is onzin (3de keer). De pizza zelf verandert ook constant, zoals je zelf al aangaf.
Dat wil dus wel zeggen dat jouw claim onterecht is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:34 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat elke verandering goed is. De pizza met tomatensaus, salami en mozzerella is prima.
De pizza met frikandel speciaal ook (zie OP).quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:34 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat elke verandering goed is. De pizza met tomatensaus, salami en mozzerella is prima.
Geef mij diequote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Nu kan ik geen Amerikanen en Britten meer uitlachen dat ze te vette pizza's maken
[ afbeelding ]
Ben je een beetje dom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:31 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Pizza margaretha is traditioneler dan een frikandelpizza
Het antwoord verraadt je IQ, dat wss onder een nulpunt ligt.quote:
Pizza is ontstaan als restjesvoer. Alles wat je de dag ervoor niet opkreeg pleurde je op de pizza. Dus dat hoort juist zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 07:31 schreef brillenmeisje het volgende:
Waarom moet er tegenwoordig van alles en nog wat op een pizza? Frikandel, stamppot, rookworst en nog meer van dat soort onzin. Hou het gewoon bij de Italiaanse smaken...
Toch vind ik de uitspraak kloppen. Als herkomst en leeftijd traditionaliteit bepalen is een margaritha "traditioneler".quote:
Het is margerithaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Toch vind ik de uitspraak kloppen. Als herkomst en leeftijd traditionaliteit bepalen is een margaritha "traditioneler".
Dat het geen klap uitmaakt omdat de pizza zelf steeds verandert lijkt ze alleen een beetje te missen. Maar vernieuwing is vooruitgang toch?
Ik denk dat mayonaise en curry afbraak doen aan wat wij kennen als een traditionele pizza. Zelfde geldt voor ananaspizza, een pizzaburger en een pizza met knoflooksaus als basis. Maar dat neemt niet weg dat het vast prima te pruimen is als op zich staand gerecht.
En wie bepaalt dat, birllenmeisje?quote:
Ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En wie bepaalt dat, birllenmeisje?
Neem aan 'rauw' hè? Die dingen zijn sowieso al voorgebakken en ontdooid eetbaar (niet dat dat lekker is)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:43 schreef Hallojo het volgende:
Worden de frikandellen die op de pizza gaan trouwens eerst gefrituurd of gaan ze rauw op de pizza?
Houd jij je nou maar bezig met traditionele gewoontes zoals het boeddhistische fenomeen "niet internetten".quote:
Dat zeg ik net...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een frikandel die in de frituurpan gaat is al in de fabriek voor gebakken, dus "rauw" zal het nooit zijn. Je kunt het zelfs zonder problemen ontdooid opeten.
Niet gezien, maar goed nu weet degene het zekerquote:
Ga eens weg jij met je mening. Dat jij dat prima vind, wilt gelukkig niet zeggen dat het ook zo is. En blijkbaar is het ook niet zo, anders waren we daar wel blij gebleven. Ik hoop dat je dingen nu begrijpt, want je hebt me een berg domme reacties hier gegeven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:34 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Je mag dit topic niet verlaten zonder te vertellen waar je die pizza gehaald hebt. Ik wil dit proberen!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:13 schreef CudiKid het volgende:
[..]
Was een week geleden alleen nog maar in Urk te krijgen, nu kan ik hem gewoon in Den Haag centrum kopen.
ik had het eerder al gevraagd. geen antwoord.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Je mag dit topic niet verlaten zonder te vertellen waar je die pizza gehaald hebt. Ik wil dit proberen!
Ik vermoed dat het die tent op de grote markt is, manhattan pizza ofzo? Naast de Gabor's iig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
ik had het eerder al gevraagd. geen antwoord.
Ken allebei niet, moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het die tent op de grote markt is, manhattan pizza ofzo? Naast de Gabor's iig.
Daarvan weet ik tenminste dat hij 's nachts nog open is op stapavonden
Conclusie: kutTSquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ken allebei niet, moet ik bekennen.
Ik ken eik alleen die tentjes bij de markthof en rabbijn maarsenplein (die sushi-tent daar is wel ok). Op datzelfde plein was er toch ook een restaurant dat alleen met LIDL-producten wou gaan koken, maar dat mocht niet van LIDL?quote:
Zelf geen ervaring met die tentjes daar wel met die shoarmatent naast luxor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:52 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik ken eik alleen die tentjes bij de markthof en rabbijn maarsenplein (die sushi-tent daar is wel ok). Op datzelfde plein was er toch ook een restaurant dat alleen met LIDL-producten wou gaan koken, maar dat mocht niet van LIDL?
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring met die tentjes daar wel met die shoarmatent naast luxor.
Van dat LIDL verhaal weet ik niks
Ik wil verdomme weten waar TS die pizza vandaan heeft
Eigenlijk zou ik em nooit bestellen. Ik heb 3 x met een vriendin in Den Haag bij haar thuis bij een pizzeria / snackbar een 4-kazenpizza besteld. Die waren allemaal heerlijk. Kreeg er ook nog knoflooksaus bij. Maar waarom? Die pizza was echt overheerlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring met die tentjes daar wel met die shoarmatent naast luxor.
Van dat LIDL verhaal weet ik niks
Ik wil verdomme weten waar TS die pizza vandaan heeft
dat is toevallig. ik heb een keer toen ik in den haag bij zo'n tent een quattro formaggi pizza besteld. die was echt overheerlijk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik em nooit bestellen. Ik heb 3 x met een vriendin in Den Haag bij haar thuis bij een pizzeria / snackbar een 4-kazenpizza besteld. Die waren allemaal heerlijk. Kreeg er ook nog knoflooksaus bij. Maar waarom? Die pizza was echt overheerlijk.
jij houdt wel van frikadellen zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:10 schreef -supergirl- het volgende:
Nu nog wachten op de pizza vegetarische frikandel speciaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |