doe dan ook niet zo kansloos over Dirkie.quote:
Als iemand kansloos doet is het Dirk. Wat een neppe man is dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo kansloos over Dirkie.
Dirk faket niks, met Dirkie hadden we het EK wel gehaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als iemand kansloos doet is het Dirk. Wat een neppe man is dat.
Zo kunnen we nog wel uren doorgaan met bepalen wie er wel of niet een mening over iets mag hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe dan ook niet zo kansloos over Dirkie.
Ze hebben gewonnen dus het heeft geholpen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kunnen we nog wel uren doorgaan met bepalen wie er wel of niet een mening over iets mag hebben.
Ik vind het slechts treurig dat je onder het mom van SLIMMIGHEDEN, INZET & MENTALITEIT je a): volledig laat gaan tegenover gastjes van 19/20/21 en je b): om iedere beslissing de scheidsrechter en of grensrechters uit te kafferen.
Nou, ik zal nooit mer een mening hebben hoor!11!!!!
Haha, hou alsjeblieft op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen dus het heeft geholpen.
Grensrechter zijn is de meest ondankbare taak, denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond dat schreeuwen tegen die arme grensrechter wel een beetje treurig van Dirk.
ed de goeyquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.onderdelat.nl/(...)ieve-keepersliedjes/
geen dank
Leuke speler is dat.quote:
Scoorde hij tegen PSV?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb je vast alleen onthouden van zijn 1-1 tegen PSV in 2011/12
Ja wist dat hij bij Utrecht had gespeeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen #leukefeitjes
Namens FC Utrecht, ja.
We missen aanvallend te veel kwaliteit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef Isane het volgende:
[..]
T was dinsdag wel erg dramatisch dat klopt. Maar goed er zal morgen wel een ander team staan
Dirk Kuyt is op dit moment topscorer van de Eredivisie. #leukefeitjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen #leukefeitjes
Namens FC Utrecht, ja.
De laatste ouder dan 30 topscorer in een voetbalseizoen was Pierre van Hooijdonk in 2001/02.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dirk Kuyt is op dit moment topscorer van de Eredivisie. #leukefeitjes
Dat kan best eens vermakelijk wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend speelt AZ thuis tegen NEC.
Is el ham er dan bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend speelt AZ thuis tegen NEC.
AZ-trainer John van den Brom is niet van plan aanwinst Mounir El Hamdaoui donderdagavond in de bekerwedstrijd tegen Telstar al te presenteren. ,,We werken met hem toe naar zondag. Mounir heeft vandaag ook weer hartstikke goed getraind", liet Van den Brom woensdag op de website van de Alkmaarse club weten. AZ speelt zondag thuis tegen NEC.quote:
Is er morgen ook weer een JL topshow?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan best eens vermakelijk worden
Schakelprogramma is vrijwel altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is er morgen ook weer een JL topshow?
Eindhoven is nooit leuk moet ik zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schakelprogramma is vrijwel altijd goed natuurlijk
Volendam-Eindhoven kan leuk worden verder
Ik ben stiekem geneigd om maar gewoon Heracles - Willem II op te zetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindhoven is nooit leuk moet ik zeggen.
Niks mis mee. Prima stadion.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem geneigd om maar gewoon Heracles - Willem II op te zetten.
Dat is waar, kan dan ook vooral leuk worden omdat het verschil zo klein isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prachtige club.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen Van Ooien en Tanane. Weer een kut aanval dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het met de geblesseerden eigenlijk?
Kan nog best een taaie pot worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen Van Ooien en Tanane. Weer een kut aanval dus.
Ik doe het voor een geniepige 1-0quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan nog best een taaie pot worden.
Heb je weer een verliespot van vorig seizoen weggewerkt. Al 11 punten teruggepakt op de clubs t.o.v vorig seizoen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik doe het voor een geniepige 1-0
Wat loopt die stream van foxie ver achter zeg, godverdommequote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Feyenoord 12 Heracles Almelo 11 Ajax 6 FC Groningen 6 Vitesse 4 Excelsior 3 FC Utrecht 3 NEC/FC Dordrecht 3 PEC Zwolle 1 ADO Den Haag 1 NAC Breda/Roda JC -1 Willem II -1 SC Cambuur -3 PSV -6 FC Twente -7 De Graafschap/Go Ahead -8 AZ -11 sc Heerenveen -14 |
Ik snap deze niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Winst/Verliespunten ranking
[ code verwijderd ]
En dan krijgen ze ook nog Pec,Excelsior erna is weer 6quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je weer een verliespot van vorig seizoen weggewerkt. Al 11 punten teruggepakt op de clubs t.o.v vorig seizoen.
Mijn fiets is nog meer waard.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Isane het volgende:
Wij kopen auto's.nl
De marktprijs van uw Volkswagen Polo 1.4
246 EUR!!!!!!!!!!!!!
idd ja. oke mn bak is wel uit 97 en heeft 164.000 gereden maar 246 euro is nou niet erg veelquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn fiets is nog meer waard.
Feyenoord kampioenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Winst/Verliespunten ranking
[ code verwijderd ]
Henk is de slechtste trainer van de eredivisie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Henk Fräser doet het beter dan vorig seizoen
Fonsie komt daar ook wel voor in aanmerking andersquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Henk is de slechtste trainer van de eredivisie.
Alleen Heinrich weet ditquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boelers gaan we weer pas kwart voor 12 loten ofzo?
Doet het best goed dit jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fonsie komt daar ook wel voor in aanmerking anders
Helemaal niet. Dat is Frank de Boer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Henk is de slechtste trainer van de eredivisie.
Spektakel van de bovenste plankquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Rienstra heeft overgegeven.
Ik herhaal
ADO - PSV --> +1quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Henk Fräser doet het beter dan vorig seizoen
AZ geeft zich dus gewonnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik herhaal
11. SC Cambuur 38quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:40 schreef Pascalus het volgende:
sc Heerenveen -14
Foppegod gaat dit rechtbreien.
NEC speelde helemaal niet in de Eredivisie, die zijn een stuk sterker dan de degradanten van vorig seizoen. Utrecht was jammer inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO - PSV --> +1
Twente - ADO --> +2
ADO - FC Utrecht --> -2
Ajax - ADO --> 0
ADO - Heracles --> 0
ADO - Excelsior --> 0
NEC - ADO --> -1
ADO - De Graafschap --> 0
Cambuur - ADO --> +1
Ik moet de resultaten van vorig seizoen toch ergens tegen afzettenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
NEC speelde helemaal niet in de Eredivisie, die zijn een stuk sterker dan de degradanten van vorig seizoen. Utrecht was jammer inderdaad.
Het liefst in de play-offs in 90+7quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Zou toch ultiem genot zijn als Twente degradeert.
Als Ziyech wordt weggekocht in de winter sluit ik het niet eens uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Zou toch ultiem genot zijn als Twente degradeert.
Wat domquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
92' Rode kaart voor Henk Veerman na een overtreding op Bjelica. #heehel
Terecht rood voor Veerman na een gerichte elleboog naar Bjelica!
Nou nee dan loop ik tientallen euro's mis gofferdommequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel leuk zijn als telstar stunt tegen az.
nu hoop ik helemaal dat Telstar wint.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou nee dan loop ik tientallen euro's mis gofferdomme
Doe maar gewoon de Stormvogels.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort AZ zo.
Ik vind dat gefap op Tissoudali doodvermoeiend.
Welke bet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou nee dan loop ik tientallen euro's mis gofferdomme
Waarom dan Pascalusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
nu hoop ik helemaal dat Telstar wint.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg gewaagd, ik weet het![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom dan Pascalus
[..]Jij leeft wel op het randje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg gewaagd, ik weet hetMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Is toch vooral afhankelijk van de samenvattingen van SBS? Moet dan niet heel veel later worden denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er een verlenging komt, loten we pas om 01:00 of zo.
Je bedoelt de vrienden van FOXquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch vooral afhankelijk van de samenvattingen van SBS? Moet dan niet heel veel later worden denk ik
Ik dacht dat SBS de samenvattingen eerst allemaal doet en dat dan de loting pas komt maar dat kan ik verkeerd hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de vrienden van FOX
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de vrienden van FOX
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom dan Pascalus
[..]Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg gewaagd, ik weet het
Ik juich voor de goden van VVSB.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Benieuwd tegen wie HBS gaat loten.
Trots van Den Haag
Die liggen eruitquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Benieuwd tegen wie HBS gaat loten.
Trots van Den Haag
Ik anders ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich voor de goden van VVSB.
Als je de Emmengoden met 3-1 kunt verslaan, kan je alles. Vraag me wel af waarom ze op het veld van Quick Boys speelden.quote:
Dat zal enorm treurig zijn van de KNVB. Treurige club ook om dat aan te gaan geven. Hebben gewoon kansloos verlorenquote:
Geen verlichtingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de Emmengoden met 3-1 kunt verslaan, kan je alles. Vraag me wel af waarom ze op het veld van Quick Boys speelden.
2-1 vind ik niet bepaald kansloos. Regels zijn regels.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zal enorm treurig zijn van de KNVB. Treurige club ook om dat aan te gaan geven. Hebben gewoon kansloos verloren
Mwah, die speler had gewoon een licentie en is niet geschorst.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
2-1 vind ik niet bepaald kansloos. Regels zijn regels.
Ze hebben niks gedaan wat niet mochtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
2-1 vind ik niet bepaald kansloos. Regels zijn regels.
Je moet bij aanvang van de wedstrijd op het formulier staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die speler had gewoon een licentie en is niet geschorst.
Vermeende elleboogstoot.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom heeft Veerman rood gekregen?
Een boete ja. Je rijbewijs wordt niet afgenomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet bij aanvang van de wedstrijd op het formulier staan.
Als jij door een agent naar de kant wordt gehaald en geen rijbewijs bij je hebt ondanks dat je die wel hebt krijg je ook een boete.
Denk niet dat Kozakken Boys op een grote geldboete zit te wachten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Een boete ja. Je rijbewijs wordt niet afgenomen.
Kennelijk (kzat wat tweets te lezen met printjes van regels) mag je ook nog een speler erin wisselen en m later alsnog op t formulier zetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jij door een agent naar de kant wordt gehaald en geen rijbewijs bij je hebt ondanks dat je die wel hebt krijg je ook een boete.
Geen goede vergelijking. Als jij je ID niet bij je hebt mag je een cafe niet in, maar als je overlegt met de cafebaas die weet dat je duidelijk boven de 18 bent, dan kan hij je alsnog toelaten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, zie het slowchat topic voor de casus de andere kant op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen goede vergelijking. Als jij je ID niet bij je hebt mag je een cafe niet in, maar als je overlegt met de cafebaas die weet dat je duidelijk boven de 18 bent, dan kan hij je alsnog toelaten.
Dit. + kennelijk mag wat ze deden wel in amateurvoetbal. Waarom zou het dan in de beker niet kunnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen goede vergelijking. Als jij je ID niet bij je hebt mag je een cafe niet in, maar als je overlegt met de cafebaas die weet dat je duidelijk boven de 18 bent, dan kan hij je alsnog toelaten.
Ben je fan van de Kozakken?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit. + kennelijk mag wat ze deden wel in amateurvoetbal. Waarom zou het dan in de beker niet kunnen?
Hoop dat HBS geen gelijk krijgt, heb eigenlijk wel zin in een Koz boys -psv/feyenoord of uitspelend
Maar volgens de vierde official waren alle papieren in orde.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben je fan van de Kozakken?
Waarom heeft de KNVB dan zo lang nodig dit te onderzoeken?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar volgens de vierde official waren alle papieren in orde.
maatje speelt er dus ik kijk wat gekleurder naar deze discussiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben je fan van de Kozakken?
Omdat knvb. Mieren neuken dit van je opper.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom heeft de KNVB dan zo lang nodig dit te onderzoeken?
Uitsluiting is volgens mij wel volgens de regels.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
maatje speelt er dus ik kijk wat gekleurder naar deze discussie
Los van dat zou ik uitsluiting wel echt onterecht en zwaar gestraft vinden.
ja bij niet-speelgerechtigd toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitsluiting is volgens mij wel volgens de regels.
We gaan het zien. Hup HBS, Wetzelgodquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat knvb. Mieren neuken dit van je opper.
Niet voor 23:30, bij FOX en SBSquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:30 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe laat en waar is de loting te zien?
Dank u, wordt zeer gewaardeerd:)quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet voor 23:30, bij FOX en SBS
Ondertussen even Sponggod bij Pauwquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu lekker een uur wachten op de loting!1!!!!1!1!1!1!
Mag dus niet.quote:Bij alle wedstrijden moeten de namen van de wisselspelers voor aanvang van de wedstrijd aan de scheidsrechter worden opgegeven. Elke wisselspeler wiens naam op dit tijdstip niet is opgegeven aan de scheidsrechter, mag niet deelnemen aan de wedstrijd.
Speler is dus niet speelgerechtigd als hij niet voor de wedstrijd op het formulier stond en nu moet er bewezen worden dat ook zo was. Maar ja, bewijs dat maar eens.quote:De aanklager betaald voetbal heeft een vooronderzoek gestart naar aanleiding van de KNVB bekerwedstrijd HBS-Kozakken Boys op woensdag 28 oktober. De aanklager onderzoekt of Kozakken Boys tijdens de wedstrijd een niet-speelgerechtigde speler aan de wedstrijd liet deelnemen.
De aanklager ontving inmiddels de verklaringen van de arbitrage en geeft Kozakken Boys tot maandag 2 november 12.00 uur de tijd om op deze zaak te reageren. Hetgeen de aanklager onderzoekt, is of Kozakken Boys de reglementen op een correcte wijze naleefde of dat de club verwijtbaar foutief handelde.
Voor de loting stopt de KNVB Kozakken Boys als winnaar van de wedstrijd wel gewoon in een van de kokers.
Benieuwd tegen wie Ajax moet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wij spelen tegen de verliezer van de club die Feyenoord loot.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd tegen wie Ajax moet.
1:15quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO uitquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die dat vervolgens een daad van jewelste vindtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie John er voor aan om a la Van Gaal in de kleedkamer zijn broek naar beneden te trekken om te laten zien dat hij ook maar een gewone jongen is, en dat dan doodleuk aan Jan Jood te vertellen.
Dank voor de tipquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
Bureau Sport Onderzoekt net over Jens Janse die aan matchfixing gedaan schijnt te hebben. Het terugkijken waard.
Ik lees het morgen wel allemaal.quote:
Hij komt uit Volendam, wat had je anders verwacht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:29 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een kneiterdomme mongool die Veerman.
Terecht, AZquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jemig, ook echt nog een lange samenvatting van Telstar - AZ
Dinsdag keken er 500.000 mensen naar SBS, valt mij mee eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
niemand. boeit. die. kutsamenvattingen.
nu de CL nogquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jemig, ook echt nog een lange samenvatting van Telstar - AZ
Die is wel lekker jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die dikke echte kan het nog steeds:
[ afbeelding ]
Nog even genieten van de vrijheid voor ze weer terug moeten naar de inrichtingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
wat doen die mongolen daar achter
Echt he.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dronken idioten
Je merkt dat je op sbs6 bent
Je bedoelt de grensrechter die Higler altijd helpt?quote:
Houden niks over zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jezus al die eredivisieteams tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |