abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:17:42 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157226994
Maar natuurlijk, te onpas heeft zelfs een lichte voorkeur. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_157299096
uit betrouwbare bron: wederom uit huis gezet ivm niet betalen huur
pi_157299125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef Coritchando het volgende:
Kom maar op met de sleeze and dirt! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2015 @ 20:22:53 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157299182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef Coritchando het volgende:
Dat niet betalen lijkt me sowieso 100% betrouwbaar. Huis uitzetten is nog niet zo gemakkelijk, dus dat zie ik graag nog enigszins gestaafd. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_157299214
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat niet betalen lijkt me sowieso 100% betrouwbaar. Huis uitzetten is nog niet zo gemakkelijk, dus dat zie ik graag nog enigszins gestaafd. :Y
Ik denk dat die zaak al heul lang loopt. Is vast allang bij de rechter en al geweest.

Dus die uithuiszetting kan best eens kloppen :Y
pi_157299309
wacht maar af, binnen een paar dagen in het (show)nieuws :)

loopt inderdaad al even weer, zou op 30/9 al gebeuren.
pi_157299524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:27 schreef Coritchando het volgende:
wacht maar af, binnen een paar dagen in het (show)nieuws :)

loopt inderdaad al even weer, zou op 30/9 al gebeuren.
klopt en daarna 6/10
vond al dat t lang stil bleef

zullen ze weer letterlijk en figuurlijk als dieven in de nacht vertrekken?
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2015 @ 20:36:02 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_157299541
The neverending story. Faillure has a new name. :')
pi_157301874
Ik hoop voor Virgien dat ze binnenkort het licht ziet en toch echt maakt dat ze wegkomt.
Wie weet hoever ze al in de shit zit en waar haar naam al allemaal onder staat.

Maarrrr goed.....eerst de 'officiële' berichtgeving afwachten. Niet dat ik een moment twijfel aan het waarheidsgehalte.
  woensdag 4 november 2015 @ 07:18:01 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157307428
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als het huurcontract voor een jaar was dan is dat jaar zo ongeveer afgelopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157307521
Was de caravan van bassie en Adriaan niet te kooop. Dat zou toch de ultieme goedkope woonplek voor pjr zijn.
  woensdag 4 november 2015 @ 07:42:34 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157307541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:38 schreef Basp1 het volgende:
Was de caravan van bassie en Adriaan niet te kooop. Dat zou toch de ultieme goedkope woonplek voor pjr zijn.
"Te koop" zal in deze het grootste struikelblok zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157307558
Allemaal hihaho natuurlijk, maar mèn.. dat kind :{
Vind het zo sneu voor haar, in deze situatie opgroeien met zulke ouders..
pi_157307608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Allemaal hihaho natuurlijk, maar mèn.. dat kind :{
Vind het zo sneu voor haar, in deze situatie opgroeien met zulke ouders..
zwakzinnige ouders, er komen best goede kinderen uit voort toch?
pi_157308608
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

"Te koop" zal in deze het grootste struikelblok zijn...
Dat ding zou met een crowdfunding actie voor pjr toch nog wel gefinancierd kunnen worden. :D
pi_157308641
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:45 schreef NothingHappened het volgende:
Ik hoop voor Virgien dat ze binnenkort het licht ziet en toch echt maakt dat ze wegkomt.
Wie weet hoever ze al in de shit zit en waar haar naam al allemaal onder staat.

Maarrrr goed.....eerst de 'officiële' berichtgeving afwachten. Niet dat ik een moment twijfel aan het waarheidsgehalte.
Ach, das ook niet het helderste licht en eigenlijk gewoon een enorm tokkie wijf natuurlijk. Dus die passen prima bij elkaar. Bovendien heeft ze haar 'bekendheid' natuurlijk volledig te danken aan PJR.
pi_157309344
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat ding zou met een crowdfunding actie voor pjr toch nog wel gefinancierd kunnen worden. :D
Dit topic heeft al 2.500 views dus we hebben al 2.500 miljoenmiljard euro opgehaald voor PJR! Kijk ons eens goed bezig zijn! :D
  woensdag 4 november 2015 @ 10:32:26 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157309364
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach, das ook niet het helderste licht en eigenlijk gewoon een enorm tokkie wijf natuurlijk. Dus die passen prima bij elkaar. Bovendien heeft ze haar 'bekendheid' natuurlijk volledig te danken aan PJR.
En toch hoop ik dat ze zo snel mogelijk (met kind) haar biezen pakt.... het kind kan niet beroerder af zijn bij Virginia als alleenstaande moeder dan dat ze nu is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157309379
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch hoop ik dat ze zo snel mogelijk (met kind) haar biezen pakt.... het kind kan niet beroerder af zijn bij Virginia als alleenstaande moeder dan dat ze nu is.
Mwah, ik denk dat dat ook gewoon een leventje wordt van puinhoop naar puinhoop, rare vriendjes, onfrisse handeltjes en wat al niet meer. Alleen dan niet in de spotlight. Haar (Virginia) thuissituatie was natuurlijk ook verre van ideaal, en vergeet niet dat ze al een ander kind heeft.
pi_157309404
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat dat ook gewoon een leventje wordt van puinhoop naar puinhoop, rare vriendjes, onfrisse handeltjes en wat al niet meer. Alleen dan niet in de spotlight. Haar (Virginia) thuissituatie was natuurlijk ook verre van ideaal, en vergeet niet dat ze al een ander kind heeft.
Misschien is het maar het beste als het kindje ook naar oma gaat, net als haar zoontje van 8 (?).
  woensdag 4 november 2015 @ 12:01:19 #71
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_157310683
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Misschien is het maar het beste als het kindje ook naar oma gaat, net als haar zoontje van 8
Ik kan me een interview met Sofie Hilbrand herinneren waarin Virgiem zei dat dr ouders in de drugs zaten? Dan lijkt me het kind bij oma neerzetten ook niet bepaalt het beste voorbeeld.
With love :*
pi_157310734
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik kan me een interview met Sofie Hilbrand herinneren waarin Virgiem zei dat dr ouders in de drugs zaten? Dan lijkt me het kind bij oma neerzetten ook niet bepaalt het beste voorbeeld.
Lees het nu ook. Ook niet ideaal, nee. :T
pi_157311060
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

ik vraag me af hoeveel waarde je aan die uitspraak moet hechten, kan me niet voorstellen dat grootouders in of aan de drugs de voogdij krijgen toegewezen en die ook al die jaren behouden hebben
pi_157311215
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik vraag me af hoeveel waarde je aan die uitspraak moet hechten, kan me niet voorstellen dat grootouders in of aan de drugs de voogdij krijgen toegewezen en die ook al die jaren behouden hebben
Volgens mij is de omgang tussen die moeder en haar ook wat vertroubelt door PJR, dus waarschijnlijk is het een beetje modder gooien. Maar goed, die broer van haar woonde dan nu wel weer bij PJR ofzo :') Tis allemaal niet echt een ideale omgeving; PJR, Virginia zelf, of Vursj d'r mama.
pi_157311393
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Volgens mij is de omgang tussen die moeder en haar ook wat vertroubelt door PJR, dus waarschijnlijk is het een beetje modder gooien. Maar goed, die broer van haar woonde dan nu wel weer bij PJR ofzo :') Tis allemaal niet echt een ideale omgeving; PJR, Virginia zelf, of Vursj d'r mama.
haar meerderjarige broertje ja, misschien dat hij iets uitgevreten had waardoor (o )ma hem er uit heeft getrapt? in jouw vrouw mijn vrouw kwam hij ook niet echt voordelig voor de dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')