abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157184860
De Britse politie die een omvangrijk zedenschandaal onderzoekt? 'Vervolging, marginalisering en ontmenselijking van moslims', vindt de British Muslim Youth (BMY). Volgens de organisatie zouden moslims de politie moeten boycotten, meldt the Daily Express.

Pakistaanse bendes hebben in een tijdsbestek van veertien jaar zo'n 1.400 blanke, minderjarige meisjes seksueel misbruikt. Soortgelijke zedenschandalen vonden ook plaats in onder meer Bristol en Oxfordshire. Jonge meisjes vanaf 11 jaar werden als seksslaven uitgebuit door volwassen islamitische mannen.

Hoewel de misstanden jaren onder de pet werden gehouden, doet de politie nu grondig onderzoek. Dat is tegen het zere been van de BMY. De organisatie draagt moslims op om alle banden met de wetshandhavers onmiddellijk te verbreken. 'Zo niet, dan word je een paria in je eigen buurt', luidt het dreigement dat op hun website is gepubliceerd.

Islamofobie
De moslimclub vertrouwt de regionale politie niet meer. Er zou sprake zijn van een voortdurende marginalisering en ontmenselijking van moslims. 'Voor daden van persoonlijke zelfverdediging van onze leden kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden', aldus de BMY. De islamofobie zou in Rotherham tot ongekende hoogtes zijn gestegen.

Politici Jane Collins van UKIP zegt dat de moslimgroep een poging doet om zichzelf boven de wet te plaatsen. Ze spreekt van 'hypocrisie van het ergste soort' en wil dat de politie het onderzoek naar seksueel misbruik van kinderen voortzet. 'Jarenlang konden deze praktijken ongestoord plaatsvinden. Niemand durfde moslimmannen te beschuldingen van misdaden tegen blanke meisjes, omdat dat racistisch zou zijn. Het is ziekmakend dat deze mannen nu negeren wat er is gebeurd en dat ze doen alsof zij het slachtoffer zijn.'

Bron: frontpage

Ik kan me dat schandaal in Rotherham nog wel herinneren en ik geef het toe, zelden zoveel boosheid en verdriet gevoeld. Vergelijkbaar met het misbruik door priesters en Jimmy Saville qua ernst.

Maar wat me toen ook al opviel: binnen de Pakistaanse gemeenschap in Rotherham werden de daders als vriendelijke en vrome vaders en familiemannen gezien, ook nadat het schandaal in alle openheid bekend raakte. Als men gehoopt had dat de lokale moslimgemeenschap de handen van de daders zou aftrekken, dan kwam men toch vooral heel erg bedrogen uit. Er werd vooral gepraat over vergeving en niet in het verleden blijven hangen en zo.

De hetze tegen die blanke vader die zijn tienerdochter verbood om bij Pakistaanse taxibestuurders in te stappen (let wel alle daders waren taxichauffeur), deed er ook geen goed aan.

En nu dit weer…
Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat er “raciale spanningen” in Rotherham zijn. Ik begrijp alleen niet goed waar die verontwaardiging van BMY op gestoeld is. Kennelijk is het prima om minderjarige te prostitueren en te misbruiken zolang het maar blanken en niet-moslims betreft. Tja, de haat zit er kennelijk diep in.
pi_157184884
Terug naar Pakistan zenden die barbaren.
Ура для россии
pi_157184905
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:47 schreef Woestijnvos het volgende:
Terug naar Pakistan zenden die barbaren.
Nou nee, gewoon een jaar of 20 in een Britse cel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157184906
Als ik iemand in mijn buurt zou kennen die kinderen misbruikt, zou ik die persoon direct aangeven bij de politie. Ik bedoel, wtf... zo iemand hou je toch niet de hand boven het hoofd?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157184923
TT klopt niet

Een organisatie roept moslims op de banden met de politie te verbreken (of boycotten).

Dat is toch net even iets anders dan dat Britse moslims die zeggen dat de politie moet worden geboycot, zoals de TT suggereert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_157184931
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik iemand in mijn buurt zou kennen die kinderen misbruikt, zou ik die persoon direct aangeven bij de politie. Ik bedoel, wtf... zo iemand hou je toch niet de hand boven het hoofd?
Maar wel als het een vriendelijk vrome vader is natuurlijk, we moeten niet in het verleden blijven hangen.
pi_157184955
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
TT klopt niet

Een organisatie roept moslims op de banden met de politie te verbreken (of boycotten).

Dat is toch net even iets anders dan dat Britse moslims die zeggen dat de politie moet worden geboycot, zoals de TT suggereert.
Het zijn toch ook Britse moslims die het zeggen, weliswaar niet allemaal, maar misschien had dat vermeld moeten staan bedoel je?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:52:33 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157184977
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 29-10-2015 23:38:28 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157184986
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar wel als het een vriendelijk vrome vader is natuurlijk, we moeten niet in het verleden blijven hangen.
Ik ben heel liberaal inzake overtredingen e.d. en laat heel veel lopen. Maar kindermisbruik niet. Ik ben niet de aangewezen persoon om te oordelen dat iemand die dat doet/heeft gedaan onschuldig is. Dat mogen rechters doen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157184999
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het zijn toch ook Britse moslims die het zeggen, weliswaar niet allemaal, maar misschien had dat vermeld moeten staan bedoel je?
Als een of andere christelijke splintergroepering een oproep doet, dan schrijf je toch niet 'Nederlandse christenen...'
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:54:44 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157185024
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Clubje debiele moslims roept debiele dingen en natuurlijk grijpt de FP dit aan om het gelijk te stellen aan alle moslims.
Kunt niet ontkennen dat dit nogal tekenend is voor die groep. Schijnheilig gedoe, de slachtofferrol opzoeken en pedoseksuele verkrachters de hand boven het hoofd houden.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157185034
Voor daden van persoonlijke zelfverdediging van onze leden kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden

Verkapte bedreiging erbij ook nog, alle schaamte voorbij die lui.
pi_157185055
Ik werk twee dagen in de week in Rotherham, oa met moslims, ook veel moslims die daar net zijn komen wonen, en ik merk de spanningen eigenlijk helemaal niet zo, moet ik zeggen. Weet wel dat iedereen die ik tegenkom, moslim en niet moslim, deze gebeurtenissen veroordeelt. De gemeenschap heeft 'n aardige klap gehad. En kan me dan juist voorstellen dat dat wél opgevoerd wordt als onschuldige moslims die daar gewoon hun ding doen zich beschuldigd voelen van zaken/extra in de gaten gehouden zouden gaan worden door de politie mbt tot dingen waar ze zelf ook flink op tegen zijn, zéker in een tijd waarin BNP en UKIP steeds harder gaan schreeuwen en duidelijker gaan wijzen. Is het verstandig om zoiets te verkondigen/aan te raden aan geloofsgenoten? Mwah, maargoed, het is dan ook gewoon verder één organisatie die medewerking met de politie omtrent deze gebeurtenissen ontmoedigt, niet de gehele moslimbevolking zoals de FP en UKIP de mensheid willen doen laten geloven...
Ja doei.
pi_157185161
Officiële statement van de BMY

quote:
“I am pleased to announce the end of the boycott in terms of engagement with South Yorkshire Police within Rotherham.

The boycott was led by the Rotherham Muslim Community Alliance along with other organisations and was due to feelings of heightened community tensions and disengagement from the Muslim community in Rotherham by South Yorkshire Police. This was a desperate and drastic measure which was taken with full support from the local Muslim community.

To clarify a few points within the original official statement of the boycott:
The boycott of Muslim organisations that didn’t adhere to the engagement policy was not applicable to individuals, statutory bodies and groups that were actively funded or worked directly with the South Yorkshire Police and Rotherham Metropolitan Borough Council. The boycott was due to the incompetent engagement policy used by South Yorkshire Police, therefore, the boycott of other Muslim groups only applied to any connection to such forms of engagement policies.

Furthermore, within the original statement it needs to be robustly clarified that we have stated that no individual or group is able to take the law into their own hands. We have never argued that there is a problem with the legal system, only the engagement aspects of the law providing service such as the South Yorkshire Police. We have, and always will, continue to advocate only a message of peace, love, harmony and full cooperation with the law.

We believe that the boycott has been successful in facilitating the correct dialogue needed to hear the concerns of many ordinary law-abiding Muslims living within Rotherham and silently enduring hate crimes.

We are aware that the boycott was a bold step. However, many felt that the British Muslim Youth took a bold step when it led the very first UK Muslim led demonstration against Child Sexual Exploitation (CSE). Just as that bold step allowed us to stand with the victims of CSE to highlight the injustice done to those victims, we believe that this bold step has highlighted anti-Muslim hate crimes.

All the organisations involved within the Rotherham Muslim Community Alliance want to pave the way for successful dialogue and as those channels have now been opened, we look forward to working in partnership with Sarah Champion MP and Dr. Alan Billings (South Yorkshire PCC) in implementing the proposals below to ensure proper channels of engagement and to work to build a more cohesive society for every community in Rotherham. We would also like to thank Naz Shah MP for liaising and playing her role towards building this engagement route.

We welcome this partnership and want to strive towards the implementation of these proposals and hope to work towards a brighter future for all within Rotherham.”

Muhbeen Hussain, Founder & Director of the British Muslim Youth
http://www.britishmuslimy(...)th-yorkshire-police/
pi_157185185
Moslims marginaliseren zich zelf. Geen popo voor nodig.
pi_157185191
quote:
Maar dat is wel wat jarenlang de praktijk was. Zowel door de lokale moslimgemeenschap, als door de lokale politie, zijn de daders welbewust jarenlang in bescherming genomen.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:05:33 #17
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157185205
Dit schandaal is heel lang stil gehouden door de lokale politiek omdat het racistische reacties tot gevolg had kunnen hebben.

I shit you not.
pi_157185207
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als een of andere christelijke splintergroepering een oproep doet, dan schrijf je toch niet 'Nederlandse christenen...'
Eh...jawel. Het zijn immers christenen.
pi_157185267
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik ben heel liberaal inzake overtredingen e.d. en laat heel veel lopen. Maar kindermisbruik niet. Ik ben niet de aangewezen persoon om te oordelen dat iemand die dat doet/heeft gedaan onschuldig is. Dat mogen rechters doen.
Wat vat jij op onder misbruik een kind iets laten aangeven ook, terwijl dat toch onder werken valt of niet?
pi_157185301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat vat jij op onder misbruik een kind iets laten aangeven ook, terwijl dat toch onder werken valt of niet?
Kan je het ook in begrijpelijk Nederlands schrijven?
pi_157185322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kan je het ook in begrijpelijk Nederlands schrijven?
Jij hebt het wel begrepen de vraag anders reageerde je niet zo!
pi_157185326
De Pakistaan heeft ook niets te zoeken in een modern Westers land. Zeer ernstig dat de Britten dat volk met honderdduizenden tegelijk blijven importeren. Er is iets ernstig mis in hun bovenkamer.

Zodra hun misselijkmakende gedragingen ook maar benoemd worden roepen ze gelijk weer racisme. Ze zouden zich de komende 10 jaar dood moeten schamen voor wat er gebeurd is. Wat een walgelijke cultuur hebben ze toch.
pi_157185346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:05 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Een correctere beschrijving zou zijn 'een moslimclub...'.
pi_157185356
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij hebt het wel begrepen de vraag anders reageerde je niet zo!
Nee, ik snap er geen donder van.
pi_157185384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, ik snap er geen donder van.
Dan staat er toch niks of wel, voor jouw dan wel te verstaan, er zullen wellicht mensen zijn die niet over een komma te weinig of teveel vallen vermoed ik?
pi_157185429
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:05 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Nee, wanneer er nieuws over christenen is dan staat er in de kop "SGP", "Christen Unie", "Staphorsters", "pinkstergemeente", de "Bond tegen Vloeken" maar niet "Nederlandse christenen".
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:39:16 #27
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157185734
Die organisatie moet niet zeuren, de politieke correctheid in Groot-Brittannië viert nog steeds hoogtij. Niet zo erg als in Zweden, maar toch. Je bent al heel erg snel een racist daarzo.

Helaas heb je enkel rare clubjes als UKIP of EDF die daartegen in verweer komen. De rest heeft helaas nog steeds een dikke plaat voor de kop hangen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157185971
Laten we even teruggaan naar Enoch Powell's speech in 1968 :)

quote:
There is no comparable official figure for the year 2000, but it must be in the region of five to seven million, approximately one-tenth of the whole population, and approaching that of Greater London. Of course, it will not be evenly distributed from Margate to Aberystwyth and from Penzance to Aberdeen. Whole areas, towns and parts of towns across England will be occupied by sections of the immigrant and immigrant-descended population.

[...]

We must be mad, literally mad, as a nation to be permitting the annual inflow of some 50,000 dependants, who are for the most part the material of the future growth of the immigrant-descended population. It is like watching a nation busily engaged in heaping up its own funeral pyre. So insane are we that we actually permit unmarried persons to immigrate for the purpose of founding a family with spouses and fiancés whom they have never seen.

[...]

This does not mean that the immigrant and his descendent should be elevated into a privileged or special class or that the citizen should be denied his right to discriminate in the management of his own affairs between one fellow-citizen and another or that he should be subjected to imposition as to his reasons and motive for behaving in one lawful manner rather than another.

[...]

They found their wives unable to obtain hospital beds in childbirth, their children unable to obtain school places, their homes and neighbourhoods changed beyond recognition, their plans and prospects for the future defeated; at work they found that employers hesitated to apply to the immigrant worker the standards of discipline and competence required of the native-born worker; they began to hear, as time went by, more and more voices which told them that they were now the unwanted. They now learn that a one-way privilege is to be established by act of parliament; a law which cannot, and is not intended to, operate to protect them or redress their grievances is to be enacted to give the stranger, the disgruntled and the agent-provocateur the power to pillory them for their private actions.

[...]

Only resolute and urgent action will avert it even now. Whether there will be the public will to demand and obtain that action, I do not know. All I know is that to see, and not to speak, would be the great betrayal.
Tragisch dat wat sommigen in 1968 al stelde inmiddels een soort dystopische waarheid lijkt te worden.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157188251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:18 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Nee, wanneer er nieuws over christenen is dan staat er in de kop "SGP", "Christen Unie", "Staphorsters", "pinkstergemeente", de "Bond tegen Vloeken" maar niet "Nederlandse christenen".
Als het in media in andere landen behandeld zou worden zouden ze het ook gewoon 'Nederlandse christenen' noemen. Dat jij er nu 'ALLE Britse moslims' in ziet ligt aan jou, niet aan de berichtgeving
  Forum Admin donderdag 29 oktober 2015 @ 20:19:22 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_157189550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:52 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Tragisch dat wat sommigen in 1968 al stelde inmiddels een soort dystopische waarheid lijkt te worden.
Ga maar eens na wat we over 20 jaar zeggen. Dan geven we de ''doemdenkers'' van nu ook wel gelijk, misschien. :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_157189701
Volkomen waanzin om dat soort barbaars volk in een westerse samenleving te importeren.
pi_157189974
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:52 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Het bleken profetische woorden te zijn.
pi_157190837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:03 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Maar dat is wel wat jarenlang de praktijk was. Zowel door de lokale moslimgemeenschap, als door de lokale politie, zijn de daders welbewust jarenlang in bescherming genomen.
Dan vraag ik me af wat die lui denken als ze zichzelf in de spiegel zien. Iets als "Wat ben ik toch nobel dat ik deze daders te beschermen. Iets wat die misbruikte kinderen niet nodig hebben." :X
ROBODEMONS..................|:(
pi_157191154
Volgens de Koran doen ze niets verkeerds.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:10:01 #35
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157191255
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af wat die lui denken als ze zichzelf in de spiegel zien. Iets als "Wat ben ik toch nobel dat ik deze daders te beschermen. Iets wat die misbruikte kinderen niet nodig hebben." :X
Die totaal doorgeslagen politieke correctheid is gewoon een psychiatrische aandoening.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157191272
quote:
Het zijn moslims die meisjes hebben het vast zelf uitgelokt, die smerige westerse hoeren.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:13:38 #37
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157191351
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 29-10-2015 23:40:26 ]
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157191374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die totaal doorgeslagen politieke correctheid is gewoon een psychiatrische aandoening.
Dat begint langzaam maar zeker van de mensen af te glijden, het duurt alleen wat lang.
pi_157191393
Bijzonder he wat politiek correct met de maatschappij doet.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_157191399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het zijn moslims die meisjes hebben het vast zelf uitgelokt, die smerige westerse hoeren.
Dat doen ze inderdaad wel vaker. Ik word als moslim gewoon gedwongen om met Westerse vrouwen, zoals je zus, te neuken. Als ik dat niet doe dan dreigen de Westerse Hot Chicks mij te geselen. Het is dus niet eens uitlokken, maar domweg forceren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_157191474
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En het is niet politiek correct om voor kinderen op te komen? :?
ROBODEMONS..................|:(
pi_157191661
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat doen ze inderdaad wel vaker. Ik word als moslim gewoon gedwongen om met Westerse vrouwen, zoals je zus, te neuken. Als ik dat niet doe dan dreigen de Westerse Hot Chicks mij te geselen. Het is dus niet eens uitlokken, maar domweg forceren.
Nou je het zegt, je bent me nog steeds 20 euro schuldig van toen met mijn tante, weet je nog? Het is hier nog wel steeds Nederland waar voor niks de zon op gaat. :P
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:42:47 #43
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157192418
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als het om duizenden kinderen gaat die door immigranten zijn verkracht blijkbaar wel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157193836
Het word je door dit soort mensen zo vreselijk moeilijk gemaakt om iemand die moslim is niet onmiddenlijk als achterlijke barbaar weg te zetten.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157205495
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Binnen de politie waren ze gewoon bang om voor racist te worden uitgemaakt (niet zo heel erg onlogisch) en binnen de gemeenschap werd loyaliteit naar geloofsgenoten als een grote deugd gezien, terwijl "uit de school klappen" juist werd gezien als nestbevuiling of verraad.

Kortom, binnen die gemeenschap zullen heel wat mensen die in de spiegel kijken, vinden dat daar een geweldige loyale moslim(a) staat, die de juiste moraal praktiseert en dat die blanke kindertjes hun verdiende loon hebben gekregen, want westers, niet moslim = immoreel.
pi_157205544
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Nee, niet als het om kinderen uit instellingen, al dan niet met aanvullende problematiek versus een mondige en getalsmatig substantiële gemeenschap gaat kennelijk.
pi_157205562
Sowieso altijd een nobel initiatief om de politie te boycotten. Maar het zijn moslims en ze doen het om moslimredenen dus dat is jammer.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')